Nevím, kdo z nás hejtí? Já tedy v článku četl, že Brawn mluvil o Schumacherovu citu pro detail a chování vozu. Žádné tvé výmysly o nastavování procesů uvnitř týmu tam nic není!!! To si fakt myslíš, že Schumacher byl tím, kdo dal dohromady závodní tým Mercedes a jeho inženýry. Ten, kdo inženýrům zadával práci. Ten, kdo určoval zodpovědnost za splnění jednotlivých úkolů atd, atd??? To snad ne?! Protože to je stejná pitomost, jako kdybych tu já tvrdil, že Mercedes k titulům vytáhl Hamilton. A rozhodně bych měl pro toto tvrzení více hmatatelných důkazů. Podle mne byl Schumacher s Rosbergem v Mercedesu do jisté míry z reklamních důvodů. (Nemyslím to zle, že by na to už neměl, protože kdyby si myslel, že na to nemá, určitě by tam nešel. Spíše to myslím tak, že to byl nový tým německá automobilka, s německými piloty a sedminásobným mistrem světa navíc).
Ono záleží, kam chodíš na ty bludy a zda jim chceš uvěřit. Já například četl jiné tvrzení od Laudy. Že po Schumacherovi zůstala v Mercedesu akorát veliká díra, kterou budou muset všichni společnými silami zacelit. A myslím, že se jim to povedlo zacelit hodně dobře.
Týmovou režii můžeš zpochybňovat jak chceš, ale fakt, že Ferrari se Schumacherem ji zneužívali tak nestoudným způsobem, že donutili FIA týmovou režii zakázat, nemáš jak vyvrátit. A klidně piš, že lžu, protože relevantní argumenty nemáš a lidé, kteří tu dobu pamatují a nejsou zaujatí, jako ty a pár zdejších nalhávačů vědí, jak to bylo a jak dalece já lžu.
Jak postupně Hamilton přepisuje další a další Schumiho rekordy, musíte se vy, jeho uctívači, uchylovat k čím dál trapnějším argumentacím, když chcete zachovávat jeho glorifikaci. A tak berete za vděk i srovnávání kvalifikací s jeho týmovými kolegy. Už nějak zapomínáte dodávat, jaké že to měl kolegy. A vrchol je odkazovat se na Sennu u McLarenu, když soupeřil s Prostem. (To jsi fakt myslel vážně??? No cosi to o tobě vypovídá.)
Senna seděl v Tolemanu v roce 1984. Schumacher získal titul s Benettonem v roce 1994. To jako fakt chceš srovnávat stáje s desetiletým odstupem? Když jsem tu kdysi psal o mistrovské stáji Brawn a v následujícím roce nástupnickém Mercedesu se Schumacherem a jejich "pádu" z prvního na čtvrté místo, byl jsi jedním z těch, kteří toto srovnávání zpochybňovali. A teď ti desetiletí nevadí a klidně mě nařkneš z hejtování? Opět to cosi o tobě vypovídá.
Před příchodem Schumiho k Ferrari bylo Ferko (94,95)třetí. Po jeho příchodu bylo druhé. (Dost možná, že jen kvůli tomu, že z Benettonu přešli klíčoví lidé k Ferrari a tak Benetton klesl a Ferko se o příčku posunulo na jeho úkor.) Já v tom rozhodující podíl Schumiho fakt nevidím. (Přiznávám Schumimu pracovitost a spoluzásluhu na pozdějších titulech, ale ty přišly až za pět sezón).
První Schumacherův titul byl sice posledním Cosworthu, ale také velice, velice pofidérní. Já jsem přesvědčen o nelegálnosti auta se kterým získal do půlky sezóny rozhodující náskok a navíc nepotrestaná prasárna, které se dopustil v posledním závodě, celou pofidérnost titulu jen umocnila.
S posledními šesti řádky souhlasím, přičemž bych výčet rozdílů v neprospěch Schumiho u Merglu ještě doplnil o spoustu dalších věcí, které by se ti ale nelíbily.