DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko
Helmut Marko hodnotí návrat Pierre Galsyho do Toro Rosso. Porovnává jej s tím, jak stejnou situaci zvládl Daniil Kvjat během roku 2016. Zároveň také říká, co mohl Galsy udělat u Red Bullu lépe.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovalo 7 lidí)
18.01.2020 21:10
Může být. Nicméně Formule E má v současnosti dva… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Ferda
13:14 18.01.2020 46.47.176.XXX
...............
Marketingový specialista měl vždycky oči na stopkách. V 80. letech při návštěvě Thajska postřehl osvěžující potenciál nápoje Krating Daeng (thajsky „Rudý býk“) a s Thajcem Čaleem Júvitjou, autorem receptu, dohodl globální značku s globálním názvem Red Bull. Thajec má 51% obchodní podíl, Mateschitz 49%. Thajec dodal …
Marketingový specialista měl vždycky oči na stopkách. V 80. letech při návštěvě Thajska postřehl osvěžující potenciál nápoje Krating Daeng (thajsky „Rudý býk“) a s Thajcem Čaleem Júvitjou, autorem receptu, dohodl globální značku s globálním názvem Red Bull. Thajec má 51% obchodní podíl, Mateschitz 49%. Thajec dodal …
Mike17
12:59 18.01.2020 185.149.130.XXX
-Jo, to už tak bývá.
-Ta první kvalifikace možná byla chyba RB. Ale těžko úmysl. Těžko mohl někdo čekat, že bude o tolik pomalejší než Max. Stačilo být o něco rychlejší a byl bez problémů v Q3. Ale asi si nebudeme hrát na to, že Mekáč nevěděl už před prvním závodem, jestli není jedničkou Vandoorn. Ne?
-To moc nechápu. Nějaký spolumajitel RB je Thajec?
-Ta první kvalifikace možná byla chyba RB. Ale těžko úmysl. Těžko mohl někdo čekat, že bude o tolik pomalejší než Max. Stačilo být o něco rychlejší a byl bez problémů v Q3. Ale asi si nebudeme hrát na to, že Mekáč nevěděl už před prvním závodem, jestli není jedničkou Vandoorn. Ne?
-To moc nechápu. Nějaký spolumajitel RB je Thajec?
Ferda
12:28 18.01.2020 46.47.176.XXX
Když chceš porovnávat Mekáč s Grglavkou, tak ano. V obou případech dostávaly přednost týmové jedničky a na dvojky se sjalo.
V RB na Gaslyho dokonce záměrně a už od prvního závodu. Co závodu, už první kvaldu mu pohnojili, když ho nechali viset už v Q1.
Holt když spolumajitel týmu chce do sedačky protlačit jezdce své národnosti, tak si to holt nějakým způsobem prosadí.
V RB na Gaslyho dokonce záměrně a už od prvního závodu. Co závodu, už první kvaldu mu pohnojili, když ho nechali viset už v Q1.
Holt když spolumajitel týmu chce do sedačky protlačit jezdce své národnosti, tak si to holt nějakým způsobem prosadí.
Mike17
12:02 18.01.2020 185.149.130.XXX
A ty bys to řešil jak? Dal Pierovi 10 let na to, aby se k Maxovi přiblížil aspoň na 0,5s na kolo? A dalších 10 let na pokus se mu vyrovnat?
V RB jsou pouze 2 místa. Gaslyho vinou získával drtivou většinu bodů pouze Max. Gasly byl ten, co ty body nedovážel a táhl to jen Max. To byl důvod výměny. Měl dost závodů na to předvést aspoň to, co dokázal Albon. Ten možná na Bottase nemá, ale jezdil první sezonu. Uvidíme další roky, jestli na to bude mít.
Je zajímavé, že ti vadí u RB, že dostal párkrát nový díl Max. Ale že Alonso dostával celou sezonu přednostně nové díly na úkor Vandoorna ti vůbec nevadilo. To jsi se jen prsil tím, jak Vandoorn dostal nakládačku 21:0. Tam se ti tahle politika, "ničícího pilota" nevadila?
Pro mne je to v obou případech pochopitelné. Jen takový "odborník" na F1 jako ty, by dával nové lepší díly dvojce a přicházel tak o další body, podia a případně vítězství.
V RB jsou pouze 2 místa. Gaslyho vinou získával drtivou většinu bodů pouze Max. Gasly byl ten, co ty body nedovážel a táhl to jen Max. To byl důvod výměny. Měl dost závodů na to předvést aspoň to, co dokázal Albon. Ten možná na Bottase nemá, ale jezdil první sezonu. Uvidíme další roky, jestli na to bude mít.
Je zajímavé, že ti vadí u RB, že dostal párkrát nový díl Max. Ale že Alonso dostával celou sezonu přednostně nové díly na úkor Vandoorna ti vůbec nevadilo. To jsi se jen prsil tím, jak Vandoorn dostal nakládačku 21:0. Tam se ti tahle politika, "ničícího pilota" nevadila?
Pro mne je to v obou případech pochopitelné. Jen takový "odborník" na F1 jako ty, by dával nové lepší díly dvojce a přicházel tak o další body, podia a případně vítězství.
El.Senor
10:54 18.01.2020 178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
HellHogr
10:14 18.01.2020 86.49.243.XXX
Helmut jedním vyjádřením sestřelí své dva piloty STR, nezlobte se na mě, ale on může za pokles form obou. Kvjat odpadl potom co bylo veřejně řečeno, že se do RB nepodívá, protože na to údajně nemá (po pódiu v Německu), Gasly zase trpěl na tlak a na to, že nedostával stejné díly jako Verstappen. Pak se tu lidi diví, že Ricci odešel, tahle politika ničí tolik pilotů, že do RB nebude prostě kdo k Verstapennovi a jeden pilot to neutahne. Stačí se kouknout k Mercedesu, když tam není Ham, tak je tam Bottas kdo ty body doveze a Albon ani na Bottase zatím nema
Ferda
23:25 17.01.2020 46.47.176.XXX
Podle odborného poradce si mladý Francouz vytyčil moc ambiciózní cíl v podobě Maxe Verstappena, kterého chtěl už od prvního závodu porážet.
A to byl hlavní důvod proč byl Gasly odstraněn. RB potřeboval mít Emila v klidu, aby jim neutekl a proto k němu potřebovali pilota ovci a né ambiciozního jezdce který by bez zásahu Helmuta Emilovi pořádně proháněl pérka.
A to byl hlavní důvod proč byl Gasly odstraněn. RB potřeboval mít Emila v klidu, aby jim neutekl a proto k němu potřebovali pilota ovci a né ambiciozního jezdce který by bez zásahu Helmuta Emilovi pořádně proháněl pérka.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek