DISKUZE K ČLÁNKU "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko
Helmut Marko hodnotí návrat Pierre Galsyho do Toro Rosso. Porovnává jej s tím, jak stejnou situaci zvládl Daniil Kvjat během roku 2016. Zároveň také říká, co mohl Galsy udělat u Red Bullu lépe.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Gasly nese část viny, návrat do Toro Rosso ale zvládl mnohem lépe než než Kvjat," hodnotí Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času
-
Helmut jedním vyjádřením sestřelí své dva piloty STR, nezlobte se na mě, ale on může za pokles form obou. Kvjat odpadl potom co bylo veřejně řečeno, že se do RB nepodívá, protože na to údajně nemá (po pódiu v Německu), Gasly zase trpěl na tlak a na to, že nedostával stejné díly jako Verstappen. Pak se tu lidi diví, že Ricci odešel, tahle politika ničí tolik pilotů, že do RB nebude prostě kdo k Verstapennovi a jeden pilot to neutahne. Stačí se kouknout k Mercedesu, když tam není Ham, tak je tam Bottas kdo ty body doveze a Albon ani na Bottase zatím nema
-
El.Senor
10:54 18.01.2020 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
Mike17
12:02 18.01.2020 185.149.130.XXXA ty bys to řešil jak? Dal Pierovi 10 let na to, aby se k Maxovi přiblížil aspoň na 0,5s na kolo? A dalších 10 let na pokus se mu vyrovnat?
V RB jsou pouze 2 místa. Gaslyho vinou získával drtivou většinu bodů pouze Max. Gasly byl ten, co ty body nedovážel a táhl to jen Max. To byl důvod výměny. Měl dost závodů na to předvést aspoň to, co dokázal Albon. Ten možná na Bottase nemá, ale jezdil první sezonu. Uvidíme další roky, jestli na to bude mít.
Je zajímavé, že ti vadí u RB, že dostal párkrát nový díl Max. Ale že Alonso dostával celou sezonu přednostně nové díly na úkor Vandoorna ti vůbec nevadilo. To jsi se jen prsil tím, jak Vandoorn dostal nakládačku 21:0. Tam se ti tahle politika, "ničícího pilota" nevadila?
Pro mne je to v obou případech pochopitelné. Jen takový "odborník" na F1 jako ty, by dával nové lepší díly dvojce a přicházel tak o další body, podia a případně vítězství.-
Ferda
12:28 18.01.2020 46.47.176.XXXKdyž chceš porovnávat Mekáč s Grglavkou, tak ano. V obou případech dostávaly přednost týmové jedničky a na dvojky se sjalo.
V RB na Gaslyho dokonce záměrně a už od prvního závodu. Co závodu, už první kvaldu mu pohnojili, když ho nechali viset už v Q1.
Holt když spolumajitel týmu chce do sedačky protlačit jezdce své národnosti, tak si to holt nějakým způsobem prosadí. -
-
Mike17
12:59 18.01.2020 185.149.130.XXX-Jo, to už tak bývá.
-Ta první kvalifikace možná byla chyba RB. Ale těžko úmysl. Těžko mohl někdo čekat, že bude o tolik pomalejší než Max. Stačilo být o něco rychlejší a byl bez problémů v Q3. Ale asi si nebudeme hrát na to, že Mekáč nevěděl už před prvním závodem, jestli není jedničkou Vandoorn. Ne?
-To moc nechápu. Nějaký spolumajitel RB je Thajec? -
-
Ferda
13:14 18.01.2020 46.47.176.XXX...............
Marketingový specialista měl vždycky oči na stopkách. V 80. letech při návštěvě Thajska postřehl osvěžující potenciál nápoje Krating Daeng (thajsky „Rudý býk“) a s Thajcem Čaleem Júvitjou, autorem receptu, dohodl globální značku s globálním názvem Red Bull. Thajec má 51% obchodní podíl, Mateschitz 49%. Thajec dodal … -
-
-
HellHogr
13:52 18.01.2020 86.49.243.XXXNesedí, RB loni nevyvíjel na letošek prakticky celou sezonu, Verstappen nemá takové vývojové zkušenosti aby to takhle hrnuli a dál Vettel vs Webber a dávání věci vše Vettelovi, už se to tu říkalo několikrát, Verstappen je v pozici jako byl u RB Vettel rozmazlovany Helmutem za každou cenu, Vettel vypadl z RB a výsledky vidíme všichni-
Mike17
14:26 18.01.2020 185.149.130.XXXVerstappen porážel běžně kolegy, má mnohem víc zkušeností než Gasly či Albon a vývoj RB viděl v průběhu sezony každý, s vyjímkou tebe. Takže sedí přesně do puntíku.
Vettel porážel týmové kolegy, má mnohem víc zkušeností a auto se vyvíjelo taky dost. Taky sedí.
Rozmazlováni byli úplně stejně, jako Alonso ve všech týmech za posledních víc jak 10 let.
Proč ti tedy vadí preferování jedniček u RB či Ferrari a naprosto ti nevadí u Mclarenu, nebo dřív u Ferrari jsi nijak nevysvětlil.
Kopanec do Vettela bych ti mohl lehce vrátit, ale to už tu bylo mockrát.-
HellHogr
14:56 18.01.2020 86.49.243.XXXMiku, nechci ti kazit radost, ale Alonso rozmazlovany nebyl, Alonso dokázal dávat výsledky na trati bez podpory týmu, to že Massa nestačil viděli všichni, ale Šlo nedostával díly navíc, ani vůči Kimimu, nemluvě o JB, takže tyhle porovnání, které navíc jsou úplně mimo v kontextu výchovy RB, prostě Vettel dostal nové křídlo v Británii a vyhrál Webber (karma) stejně jako karma se vrací Vettelovi za jeho chování a za ukázku toho jak bez dominantniho auto neumí prd, Verstappen ničil kolegy? Jaký? Valka se Sianzem? Nebo protěžování vůči Ricicmu ( RB deserved Baku for what they did?-
Mike17
15:09 18.01.2020 185.149.130.XXXJasně, Max a Seb vyhrávali jen kvůli protěžování, zatímco Alonsa nikdo neprotěžoval, ani nedostával přednostně žádné díly.
Znáš hlášku "Fernando is faster then you"? Legendární. To nebyl jiný Fernando. .
Víš kdo první aplikoval rozjíždění kolegy na rovinkách? Jo, Ferrari. Ale fakt nerozdjížděl Alonso Massu.
Víš komu schválně rozebrali auto, aby se propadl na startu VC na úkor kolegy?
Prý bez podpory týmu.
O takové podpoře se Vettelovi nikdy ani nesnilo, natož tak Maxovi.
Jo, Massa na Alonsa nestačil. To je fakt. Stejně, jako na Vettela nestačil ani Webber, ani Kimi. Stejně, jako předloni na Maxe nestačil Ricci nebo loni Gasly s Albonem. To už tak bývá.
A ano, výsledky Alonsa a Vettela u Ferrari jsme viděli. Jsou navlas stejné za stejný počet let. A prosím nevytahuj tu, že byl v několika kolech jednoho závodu pomalejší, tak měl roky horší auto.
-
-
Ferda
15:57 18.01.2020 46.47.176.XXXJá zas nevěděl proč má Matesův společník větší podíl.
Když se RB zakládal, tak Mates s Chaloe Yoovidhyou vlastnili rovné podíly 49% a dvě procenta vlastnil Chaloeúv nejstarší syn. Jenže Chaloe v roce 2012 zemřel a jeho vlasnictví přešlo na dědice a proto má teď rodina, případně Chaloeúv nejstarší syn větší podíl.
-
-
-
-
-
El.Senor
18:03 18.01.2020 178.255.168.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
-
Situs
19:53 18.01.2020 88.102.38.XXXV RedBullu Gasly a už vůbec ne Albon ještě neměli co dělat. RedBull je prakticky jediný tým s juniorkou pro 2 jezdce, při tom tam teď maj 2 odpadlíky Porovnávat to s Vandoornem není vůbec fér, McLaren prostě neměl místo navíc. Mít to místo zůstal Jenson v McLarenu a Vandoorne by se zaučoval, RedBull to v mých očích nezvládá. Ať už snahou nebrat jezdce mimo vlastní líheň nebo tím že si dostatečně necenili Ricciho ani Sainze. To není dvojí metr, jen je to jiná situace-
-
-
-
Mike17
22:54 18.01.2020 185.149.130.XXX
Víš o čem píšeš, ale nevíš, že museli kolegové Alonsa pouštět, nevíš, že ho Massa rozjížděl v kvaldách už v roce 2012, kdy to nedělal nikdo jiný a ani nevíš, že úmyslně Massovi porušili pečeť jen proto, aby se Alonso dostal na roštu o místo dopředu. To jsou doložitelná fakta, žádné ubohé spekulace o rychlostech monopostů.
A budeš tu jen mlít o tom, jak mají Max se Sebem protekci.
Přesně jak psal Daviid23, váš dvojí metr je fakt úsměvný.
-
Cooper
08:15 19.01.2020 217.31.62.XXXDoufám že přijde doba kdy uvidíme kdo ty plus a minus dává... vážně chci vidět těch 6 zaslepenejch fanatickejch fanoušků poloboha... je to přesně tak jak říká Mike Alo měl ještě mnohonásobě větší podporu týmu než kterejkoliv z jezdců do kterejch tu neustále šiješ... Viděli jsme jak udělal titul v roce 2007 (v mistrovském autě) kde v jediném připadě tu podporu týmu neměl...-
HellHogr
09:46 19.01.2020 86.49.243.XXXNo jestli to rozjíždění bereš Monzu a SPA 2012, tak koukni na celé Q prosím pěkně, tam Alonso v dalším pokusu zase dával clonu Massovi. Co se týče pouštění, zmínil si Německo 2010 a dál? Nic jiného nemáš viď? U Vettela třeba Brazílie 2012 kdy ho pouštěli obě STR a Webber 4x za jeden závod
co o to, těch pouštění bylo až moc i v Abu atd., Ale samozřejmě to se ti nehodí, no a pak tu pečeť, to byl tah Ferrari, protože výkonnostně neměli na RB a McLaren, občas i Lotus a Sauber, proto tento tah, mělo to dopomoct k boji o titlu, kde výkonnostně nestíhali, no vidíš jak si krásně nabehnes na něco co tu x měsíců a let popíráš. Není to žádný dvojí metr, ono to chce brát v širším kontextu, ale samozřejmě to je pak jiná rovina co se ti už nehodí -
-
Mike17
10:32 19.01.2020 185.149.130.XXXJé, těch hlášek bylo několik. Dokonce musel Massa nechat předjet Alonsa už v prvním závodě v Austrálii. Tomu se říká nepotápět druhého pilota, když dostane v první závodě příkaz.
Vyjmenovávat podobné příklady Vettela nemusíš. To totiž nikdo nepopírá. Tomu se právě říká nemít dvojí metr.
Na druhou stranu by se Vettelovi mohlo jen zdát o tom, že Leclercovi někdo úmyslně zlomí pečeť, aby ho poslali až za něj. Až takovou protekci měl zatím jediný pilot.
Tak si tu prosím nehraj na to, jak Alonso neměl podporu týmu a nikdo mu nepomáhal. Je to úplně stejné, jako měl Max nebo Seb. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Petr Hloušek
18:09 20.01.2020 194.79.55.XXXmohl bys ho dát na chvíli vzhůru nohama, ty kotrmelce na písku byly fakt efektní
-
-