DISKUZE K ČLÁNKU Ve středu na čele opět Mercedes, tentokrát s Russelem za volantem. Druhý Leclerc havaroval
Také druhý den testů pneumatik skončil na špici Mercedes. Valtteriho Bottase v jeho kokpitu ale dnes nahradil George Russell, jenž závodí za Williams.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ve středu na čele opět Mercedes, tentokrát s Russelem za volantem. Druhý Leclerc havaroval
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
19:58 04.12.2019 88.102.38.XXXDočetl jsem se že Renault si postěžoval že "kvalifikační pneumatikové" pravidlo se pro příští rok nezmění, neb ačkoliv se na tom týmy dohodly tak když se hlasovalo tak přední trojka týmů byla proti a i někteří jejich poskoci. Takže jsem doufal marně, typické už v F1.-
Fanda.LH
08:06 05.12.2019 83.240.61.XXXSoučasný formát kvalifikace je dlouhodobě prostě špatně a nahrává velkým týmům hned 2 x... Jedna věc je pozice na startu, což je zasloužené... A druhá možnost volby strategie, když dokáží postoupit do 3. části i s tvrdými pneu... Já bych to udělal po vzoru MotoGp...-
Mike17
11:06 05.12.2019 185.149.130.XXX1. Tu výhodu volby strategie mají i pilti od 11. místa
2. Není chyba top týmů, že zbytek zaostává tak moc. Minimálně Mclaren a renault mají dost přrostředků na to, aby náskok minimálně zmenšili a tuto výhodu top týmům sebraly. F1 není charita.-
Fanda.LH
10:55 08.12.2019 83.240.61.XXX1. Ok to mi přijde úplně mimo... Chceme zajímavé závody v boji o čelo... Jezdec týmu ze středu pole startující z 11. místa asi Mercedes s Ferrari nepodsekne...
2. To tak úplně není pravda... Ferrari s Mercedesem drží otěže ve svých rukách a ovlivňují jakým směrem se F1 vyvíjí... Nevím, kde bereš to tvé minimálně... Podle všeho na to má max. RB a ani tomu se to moc nedaří... Nicméně zdá se, že Mercedes požírá sám sebe, protože přestože je jasně nejlepší, tak se spekuluje o jeho odchodu... Zkrátka je to i na něj příliš drahé... A to má štědré bonusy za věrnost i PK... Takže se není co divit, že ostatní touto cestou nechtějí jít... Vede evidentně do pekla... Rovněž se spekuluje o Hondě, která ani nemá vlastní tým...
Celkově moc nechápu koho se vlastně snažíš hájit... Je přeci jasné, že když automobilky nasadí veškeré své dostupné zdroje, tak jim není schopen nikdo konkurovat... Výsledkem jsou obrovské náklady a nudné závody... To není o tom jestli je to charita nebo ne... To zabíjí F1 jako sport...-
Mike17
11:19 08.12.2019 185.149.130.XXX1. OK
2. Nebavíme se o tom, kdo Mercedes porazí. Bavíme se o tom, aby TOP týmy neměli v kvaldě takový náskok, že zajíždějí lepší časy na tvrdších gumách, než piloti a 11. místě na měkčích. Na to by Mclaren i Renault mohli mít.
Vždy byly v F1 týmy, které dominovaly. F1 to 70 let nezabilo. Ikdyž připouštím, že tam málo týmů v historii moc nebylo.-
Fanda.LH
12:37 08.12.2019 83.240.61.XXXNo nezabilo... Asi se všichni shodneme na tom, že F1 byla na vrcholu někdy kolem roku 2000... Což je pomalu 20 let zpátky... To byl téměř každý tým automobilka a každý měl ambice vyhrávat... I když Ferrari dominovalo, tak tam ty ambice byly...
Teď tohle neexistuje mám 3 silné týmy a zbytek... Za mě pomalu umírá...
-
-
-
-
Situs
11:21 05.12.2019 88.102.38.XXXJe to tak no, tohle pravidlo vytvořilo paradoxně pro TOP 3 týmy další výhodu navíc, což rozhodně původně nebylo v plánu. Stojí to za přehodnocení, škoda že klasicky se velké týmy vzdát své výhody nechtějí takže na tom budou biti hlavně ti co té TOP3 budou nejblíže.-
Fanda.LH
10:45 08.12.2019 83.240.61.XXXOno je to tak vždycky, že ty největší vytěží maximum z každého pravidla... Řešením je jim zkrátka nedávat prostor... Ať všichni startují na pneu, které se vyberou... A mě osobně kvalifikace nudí... Byly časy, kdy to bylo vyrovnané a postoupit do Q3 byla výzva pro každého tzn. max. do Q2 se postupovalo na tvrdých... Ale teď je takový rozdíl mezi špičkou a ostatními, že Q1 a Q2 je pro mě totální nuda... Čekám jen jestli uspěje někdo z Mercedes, Ferrari, či Max...
-
-
-
-
-
-
odin
18:34 05.12.2019 77.240.103.XXXNe jumpmane. To hovoří jasně o titulech Hamiltona, Vettela, Schumachera atd.
Píšu to tady pořád. Tituly jsou zásluha auta, nikoliv pilotů. Respektive, auto, týmová režie, štěstí a pak pilot. A platí to o všech TOP autech, ne jen o současném Mercedesu. -
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek