DISKUZE K ČLÁNKU Ve středu na čele opět Mercedes, tentokrát s Russelem za volantem. Druhý Leclerc havaroval

Také druhý den testů pneumatik skončil na špici Mercedes. Valtteriho Bottase v jeho kokpitu ale dnes nahradil George Russell, jenž závodí za Williams.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ve středu na čele opět Mercedes, tentokrát s Russelem za volantem. Druhý Leclerc havaroval

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 13, poslední 08.12.2019 17:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 7 lidí) 04.12.2019 19:44
A hle. Poslední pilot v šampionátu, a když… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 04.12.2019 19:58
Dočetl jsem se že Renault si postěžoval že "… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 04.12.2019 18:33
Jsem hodně zvědav zda ty nové pneu týmy… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Dočetl jsem se že Renault si postěžoval že "kvalifikační pneumatikové" pravidlo se pro příští rok nezmění, neb ačkoliv se na tom týmy dohodly tak když se hlasovalo tak přední trojka týmů byla proti a i někteří jejich poskoci. Takže jsem doufal marně, typické už v F1.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Současný formát kvalifikace je dlouhodobě prostě špatně a nahrává velkým týmům hned 2 x... Jedna věc je pozice na startu, což je zasloužené... A druhá možnost volby strategie, když dokáží postoupit do 3. části i s tvrdými pneu... Já bych to udělal po vzoru MotoGp...

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.130.XXX
        1. Tu výhodu volby strategie mají i pilti od 11. místa
        2. Není chyba top týmů, že zbytek zaostává tak moc. Minimálně Mclaren a renault mají dost přrostředků na to, aby náskok minimálně zmenšili a tuto výhodu top týmům sebraly. F1 není charita.

        + 1 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          1. Ok to mi přijde úplně mimo... Chceme zajímavé závody v boji o čelo... Jezdec týmu ze středu pole startující z 11. místa asi Mercedes s Ferrari nepodsekne...

          2. To tak úplně není pravda... Ferrari s Mercedesem drží otěže ve svých rukách a ovlivňují jakým směrem se F1 vyvíjí... Nevím, kde bereš to tvé minimálně... Podle všeho na to má max. RB a ani tomu se to moc nedaří... Nicméně zdá se, že Mercedes požírá sám sebe, protože přestože je jasně nejlepší, tak se spekuluje o jeho odchodu... Zkrátka je to i na něj příliš drahé... A to má štědré bonusy za věrnost i PK... Takže se není co divit, že ostatní touto cestou nechtějí jít... Vede evidentně do pekla... Rovněž se spekuluje o Hondě, která ani nemá vlastní tým...

          Celkově moc nechápu koho se vlastně snažíš hájit... Je přeci jasné, že když automobilky nasadí veškeré své dostupné zdroje, tak jim není schopen nikdo konkurovat... Výsledkem jsou obrovské náklady a nudné závody... To není o tom jestli je to charita nebo ne... To zabíjí F1 jako sport...

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            1. OK
            2. Nebavíme se o tom, kdo Mercedes porazí. Bavíme se o tom, aby TOP týmy neměli v kvaldě takový náskok, že zajíždějí lepší časy na tvrdších gumách, než piloti a 11. místě na měkčích. Na to by Mclaren i Renault mohli mít.

            Vždy byly v F1 týmy, které dominovaly. F1 to 70 let nezabilo. Ikdyž připouštím, že tam málo týmů v historii moc nebylo. 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              83.240.61.XXX
              No nezabilo... Asi se všichni shodneme na tom, že F1 byla na vrcholu někdy kolem roku 2000... Což je pomalu 20 let zpátky... To byl téměř každý tým automobilka a každý měl ambice vyhrávat... I když Ferrari dominovalo, tak tam ty ambice byly...

              Teď tohle neexistuje mám 3 silné týmy a zbytek... Za mě pomalu umírá...

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Je to tak no, tohle pravidlo vytvořilo paradoxně pro TOP 3 týmy další výhodu navíc, což rozhodně původně nebylo v plánu. Stojí to za přehodnocení, škoda že klasicky se velké týmy vzdát své výhody nechtějí takže na tom budou biti hlavně ti co té TOP3 budou nejblíže.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          83.240.61.XXX
          Ono je to tak vždycky, že ty největší vytěží maximum z každého pravidla... Řešením je jim zkrátka nedávat prostor... Ať všichni startují na pneu, které se vyberou... A mě osobně kvalifikace nudí... Byly časy, kdy to bylo vyrovnané a postoupit do Q3 byla výzva pro každého tzn. max. do Q2 se postupovalo na tvrdých... Ale teď je takový rozdíl mezi špičkou a ostatními, že Q1 a Q2 je pro mě totální nuda... Čekám jen jestli uspěje někdo z Mercedes, Ferrari, či Max...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    A hle. Poslední pilot v šampionátu, a když dostane TOP auto je najednou první...

    + 7 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      to hovoří jasně o hodnotě hamiltonových titulů....

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Ne jumpmane. To hovoří jasně o titulech Hamiltona, Vettela, Schumachera atd.
        Píšu to tady pořád. Tituly jsou zásluha auta, nikoliv pilotů. Respektive, auto, týmová režie, štěstí a pak pilot. 03 A platí to o všech TOP autech, ne jen o současném Mercedesu.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Jsem hodně zvědav zda ty nové pneu týmy nezamítnou. Vnímal bych to jako velkou prohru Pirelli, i když konečné rozhodnutí může být hlavně politická volba než ta sportovní.

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

F1 v Monaku

F1 se má v roce 2021 vrátit k normálu, dokončuje kalendář závodů. Kdy se na tribuny vrátí diváci?

Max Verstappen v závodě v Silverstone

FOTO: Výroční 70. velká cena s nečekaným vítězem

Valtteri Bottas v boxech

Zaspal Mercedes a dal Hamiltonovi výhodnější strategii? Wolff nesouhlasí, kritiku Bottase ale chápe

Lewis Hamilton s Mercedesem W11 v Silverstone

Hamilton bere bod navíc za nejrychlejší kolo, Williams pátý

Lewis Hamilton svůj týden starý triumf nezopakoval

Výroční 70. GP - Mercedes zaváhal, Verstappen se dočkal satisfakce + VIDEO

Max Verstappen po závodě v Silverstone

PROHLÁŠENÍ po závodě: "Tak tohle jsem nečekal," raduje se Verstappen

Pierre Gasly s vozem AlphaTauri AT01 v Silverstone

Bottas předčil Hamiltona pouze v 1 sektoru, Honda nejrychlejší na rovinkách. Strategie pro závod?

Startovní rovinka v Silverstone

GRAFIKA: Startovní rošt Výroční 70. velké ceny po penalizaci Ocona

Valtteri Bottas během soukromého testu Mercedesu v Silverstone

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: "Šílené, zítra to bude bolet," domnívá se překvapený Hülkenberg

Valtteri Bottas v tréninku v Silverstone

Bottas v kvalifikaci poráží Hamiltona, Hülkenberg senzačně třetí + VIDEO

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama