DISKUZE K ČLÁNKU Bottas má problém. V Abú Zabí se nevyhne penalizaci

Valtteri Bottas si v Abú Zabí pořádně zazávodí. Startovat bude totiž ze samotného chvostu startovního pole.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bottas má problém. V Abú Zabí se nevyhne penalizaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 29.11.2019 08:00 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 28.11.2019 16:39
Myslím, že rozvod je teď pro něj bolestivější než… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Udělal jsem par součtů a vypadá to, ze nejspolehlivější je Ferrari: celkem použito 100 komponent, průměr ne jezdce je 16,7 komponenty.
    Následuje Mercedes (již jsem započítal Bottasovy nové komponenty): 107, 17,8
    Dále Renault: 100, 25
    A poslední Honda: 108, 27

    Musím říct ze Renault si zavařil hlavně začátkem sezóny, kdy konstrukční chybou a následnýma poruchama nabral dost komponent, ale od cca Barcelony vykazuje spolehlivost na úrovni Ferrari. Takže si troufnu konstatovat, ze Ren již navrhuje komponenty na předepsaný počet závodů a snad v příští sezóně konečně dosáhne celodezonni spolehlivosti Mercedesu a Ferrari. Honda se hrozne zvedla, ale ještě stale jako jediní předem plánovali nasazení více komponent. Uvidíme, zda se již příští rok pokusí napodobit Ferrari a Mercedes aniž by museli skrtit výkon, ba naopak, potřebuji něco výkonu navíc a navíc lepší spolehlivost, to bude přes zimu v Sakure co dělat.
    A závěrem, počty ještě nejsou definitivní, mohou se ještě změnit, avšak nevěřím, ze se již změní pořadí PJ.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Spolehlivost z pohledu továrního Mercedesu je příkladná, avšak spolehlivost PJ Mercedes je asi nejhorší od začátku hybrid ery. Viz Perez a 5. Komponenty. Williams taky nad rámec atd. Dále celkový počet využitých komponent je na úrovni Ferrari a Ren s Hondou nejsou daleko. Hlavně Honda předvedla letos veliké zlepšení spolehlivosti a za to jim patří 01 Každopádně od letní přestávky je nejspolehlivější PJ R a doufám, ze to tak vydrží až do neděle 16:10h 01

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jindrich K.

    Jindrich K.

    91.229.253.XXX
    Tak jemu stejně o nic nejde. Druhý místo má jistý ať tak či tak, tak si alespoň zazavodi s čerstvým motorem.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Myslím, že rozvod je teď pro něj bolestivější než pencle v posledním závodě, kde o nic nejde

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Webber, Mark

Co radí Webber Vettelovi?

Vnitřní uspořádání pohonné jednotky

Týmy v roce 2020 mohou využít o MGU-K navíc, své vozy už nesmí schovávat, vrací se šachovnicová vlajka

Ferrari

Brundle o Alonsovi: V sezoně 2021 se chce vrátit do F1

Pneumatiky jsou před příští sezónou v centru pozornosti

Nové či staré pneumatiky? Termín byl stanoven. Jaké kroky budou nyní následovat?

George Russell s Mercedesem

Ve středu na čele opět Mercedes, tentokrát s Russelem za volantem. Druhý Leclerc havaroval

Sebastian Vettel s letošním Ferrari SF90 během testování v Abú Zabí

Ferrari titul prohrálo v momentě, kdy navrhlo letošní vůz, uznává Binotto

Romain Grosjean během včerejšího testu pneumatik

"Nic, o čem byste snili." Grosjeana nové pneumatiky nepřesvědčily ani v Abú Zabí

Valtteri Bottas během testování pneumatik po posledním závodě sezóny

První den testů nejrychlejší Bottas. Piloti zkoušeli nové pneumatiky pro rok 2020, debutoval Nissany

Max Verstappen s Red Bullem RB15 v Abú Zabí

Honda se Verstappenovi omlouvá, popisuje jeho problém s motorem

Sebastian Vettel v tréninku v Abú Zabí

Vettel a konec kariéry? Němec spekulace odmítá

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama