DISKUZE K ČLÁNKU "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Technický ředitel Hondy Tojoharu Tanabe potvrzuje, že Ferrari dosahovalo v Austinu nižší maximální rychlosti než obvykle. Může za to nová technická směrnice? Předčasné závěry činit odmítá.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nižší maximální rychlost Ferrari byla v USA jasně patrná," komentuje Honda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 09.11.2019 14:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 3 lidé) 07.11.2019 11:58
Co se týče závodu tak taky myslím že u Ferrari… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 08.11.2019 08:38
Ano, red bull jen vznesl dotaz, ale emil označil… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 07.11.2019 08:10
Takhle má vypadat rozumné prohlášení, Maxi. Mělo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
Pak by takové výpadky FIA neměla tajit.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Co se týče závodu tak taky myslím že u Ferrari především nezvládli pneumatiky, na druhou stranu když RedBull poslal ty dotazy na FIA tak to nebylo pro nic za nic, a je jasné že to bylo namířeno na Ferrari. Už to že FIA na to zareagovala vydáním nové direktivy značí že na tom něco bylo, jinak by stačilo říci to by bylo nelegální a šmitec. V každém případě argument Binotta že ani neměli čas se směrnicí podrobněji zabývat mi přijde spíše jen jako chabý pokus ukázat že jako o nic nejde, pokud si se senzorem nijak nehraješ tak to hned shodíš ze stolu.

+ 3 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Slaby.odvarek

Slaby.odvarek

185.73.102.XXX
To co se tady řeší je už těžký Star trek :-) mě spíš tohle přijde jako nevím jako nějaká NASA. Jako vypočítat, aby to jen fungovalo na rovinkach, aby to v určitý okamžik rusilo a vstrikovalo palivo a ještě vyšlo palivo na celý závod, i výpočty na kvaldu, to je úprava celého softwaru, plus heknuti řídící jednotky. Ano nevěřím tomu že by Fia neřešila rušení senzoru jen proto že u Haasu a Alfy to jde. A jestli jo tak v tom případě má největší máslo na hlavě FIA. Brazilie ukáže, ale tady myslím, že bylo víc faktorů jen můj názor, třeba se teď Ferrari baví jak všichni na to přišly a příští rok to rozbalí znova. Nebo taky né, ale přijde mi takovéhle *** senzoru FIA dost scifi.
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Nene, je tam čidlo, snímač, který není neustále aktivní, ten pouze spustí technické oddělení FIA ve vedení závodu a kontroluje, jenže tento snímač právě lze "odstřihnout" od signálu co používá FIA

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
A to ten průtokoměr dostává impuls pro měření od FIA a pošle jim výsledek? To museli mít u Ferrari častý "šum" pokud ve Ferrari dokázali rušit v daný okamžik signál ne? Takže by možná stálo za to zveřejnit odezvy na signál průtokoměru týmů, pokud by jediné Ferrari tam mělo výpadky tak by to bylo asi jasný. No a v opačném případě by Ferrari mohlo prokázat že nějaké rušení neprovádělo. Maxi běž do toho, nech se zažalovat, tohle se možná dokázat u soudu dá 14

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

89.24.35.XXX
Opravdu tomu tak bylo, FIA nebrala v úvahu možné podvádění v této podobě, protože dle jejich přepočtů by jim nevycházelo palivo na celý závod, problém je, že tohle se dá zneužít v kvalifikaci hlavně

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Jednou za kolo? To je vtip ne? Pokud by to tak bylo a ještě by to bylo v pravidelných intervalech které by se daly zjistit tak je to přímo pozvánka. Čekal jsem nepřetržité měření třeba 10x za sekundu po celé kolo a že Ferrari dokázalo nějakými mikropulsy vstřikovat palivo "přerušovaně" kdy dokázali překonávat povolenou hranici ve chvílích kdy to nesnímá. Asi bych měl do toho přestat motat Star Trek protože to co popisuješ vypadá proti tomu jako až příliš snadná věc.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

217.31.62.XXX
Měření probíhá v intervalech, kdy se měří ani ne za sekundu, ale měření probíhá třeba jednou za kolo, to znamená, že jsou možnosti se tomuto vyhnout, navíc údajně Ferrari používalo rušicku, která ničila signál právě na toto měření, ale nezasáhla, protože mohli měřit u Haasu a Alfy, od USA to měření se změnilo na sektory dle okruhu

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tím že říkám že nová direktiva může souviset se zmenšenou maximálkou Ferrari u kvalifikace či na startu? Nemůžete zažalovat všechny 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

217.31.62.XXX
Domněnky a hlavně pomluvy tu šíříš hlavně ty 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Psal jsi že to ví jen Ferrari, a teď šíříš jen domněnky jako by to byla fakta. Ty jsi jak Max 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Stejně by mě zajímalo to měření průtokoměru. Jak často to teda měří? Tisíckrát za sekundu? Jednou za sekundu? A jestli je ten rozestup "znatelný" a je navíc toto měření detekovatelné tak proč nebylo náhodné už dávno?

A případně nějaké dráty, rušičky, impulsy aby se ovlivňovalo měřící zařízení, to se snad ani nemusí zmiňovat že se to nesmí dělat ne? Už loni se mluvilo o nějakém odporu u senzoru nebo co, pokud by někdo mířil tímhle směrem tak mi to přijde jako to nejhorší. FIA by se pak měla zamyslet nad tím co opravdu hlídat, a jak to hlídat. Ono "hacknout" průtokoměr nejspíše nebude v miliardové F1 problém.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

217.31.62.XXX
Nic s ničím nesouvisí. 14

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
"To ví jen Ferrari, ale možná to má něco společného s tím že teď už s jistou věcí nejde podvádět" 13

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

217.31.62.XXX
Těžko soudit. Osobně si myslím, že jestli mají něco na hraně nebo nelegálního, týká se to kvalifikačního režimu. V tom závodním to bude hlavně o té filozofii šasí. Však je to taky stálo první polovinu sezóny, než to začalo fungovat.
RB ve svých nejlepších letech také dokázal létat v zatáčkách nebo létal na rovinkách. Jejich šasí jim dovolovalo obojí, i když Renault tehdy neměl nejvýkonnější motor.
Než jsem četl článek, sám jsem si říkal, jestli nepřidali přítlak, aby víc zahřáli pneumatiky nebo nedělali něco se zavěšením kvůli té hrbolaté trati. Nehledě na to, že teď už jim o nic nejde, tak jestli tam mají nějaký zlepšovák, proč nechat Mercedes, Renault nebo Hondu dalších pár závodů bádat, v čem je ten fígl (nebo podvod, jak říká Max 12)? 04

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

217.31.62.XXX
Takhle má vypadat rozumné prohlášení, Maxi.
Mělo Ferrari v USA nižší maximálku? Ano. Proč? To ví jen Ferrari.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama