DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton kritizuje Verstappena, po torpédu od něj ztratil 7 sekund. Podle Hornera je ale bez viny
Lewis Hamilton si po závodu v Mexiku postěžoval na Maxe Verstappena, podle jeho šéfa Christiana Hornera však na jeho manévrech nebylo nic špatného.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton kritizuje Verstappena, po torpédu od něj ztratil 7 sekund. Podle Hornera je ale bez viny
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Nameless_Wonder
(Hlasovali 5 lidé)
30.10.2019 10:41
Nie myslím toho trageda co ulieva starty bura do… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jon
23:04 31.10.2019 90.176.154.XXX
Ten kontakt s Lewisem beru jako klasický závodní incident. Max byl tvrdý na výjezdu z jedničky a Lewis měl díky tomu špatný nájezd do dvojky a poslal to tam. Jak jsem psal prvně, pade na pade, stejně jako s Bottasem.
Přesně jak píše níže Duncan, Lewis není Kubica nebo pilot STR, který ho prostě pustí. Vzhledem k tomu, jak Max vstoupil do F1 a začal tam závodit dle svých slov tvrdě, tak se holt potkal s piloty, kteří si také neberou servítky. Jako třeba i LeClerc, kterého v Rakousku vyprovokoval k tomu, že mu prostě nebude nechávat prostor a v Japonsku to nározně předvedl.
Přesně jak píše níže Duncan, Lewis není Kubica nebo pilot STR, který ho prostě pustí. Vzhledem k tomu, jak Max vstoupil do F1 a začal tam závodit dle svých slov tvrdě, tak se holt potkal s piloty, kteří si také neberou servítky. Jako třeba i LeClerc, kterého v Rakousku vyprovokoval k tomu, že mu prostě nebude nechávat prostor a v Japonsku to nározně předvedl.
Miroslav D.
15:47 31.10.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
15:40 31.10.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Duncan66
10:49 31.10.2019 212.96.178.XXX
V tom miste se nepredjizdi, je tam uzka trat, Max tam vletel na silu a dobre mu tak, ze mel defekt a pokazil si zavod, nema byt tak zbrkly a bezmozkove agresivni. Bottas neni zadny Gasly, nebo Kubica, kteremu Max naklada 2 sekundy na kolo a ktery ho pusti rad, protoze s nim nezavodi.
Bottas delal co mohl a jestli si myslis, ze pilot ze sveho mista vidi na sve predni kridlo, tak by sis mel nekdy zkusit zahrat nejaky simulator clovece.
Bottas delal co mohl a jestli si myslis, ze pilot ze sveho mista vidi na sve predni kridlo, tak by sis mel nekdy zkusit zahrat nejaky simulator clovece.
jon
10:34 31.10.2019 90.176.154.XXX
Zatáčka je vždy i o výjezdu a v té první si dělal Max docela důrazně prostor. Podívej se na linii, kterou jeli LeClerc s Vettelem a kde jel Max. Stejně jako v Suzuce si prostě naběhl na vidle. Lewis a nyní už ani LeClerc mu ten prostor nedají. Je teď na něm, aby se naučil jíst svojí polívčičku a naučil se v tom chodit.
Když do té zatáčky vletím tak, že v apexu nemám kontrolu a auto se mi smýkne, tak si za to skutečně mohl napůl sám. Skoč si někdy do půjčovny motokár a podobný manévr si zkus. Pošli tak video, jak jsi dopadl. Je předjet a předjet. Max se od Rakouska nepoučil a pořád to tam bude posílat za hranou a doufat, že ostatní kvůli němu úplně zabrzdí. Trochu škoda, že už nejezdí Maldonado. Ten by ho možná naučil rychleji, že si chce manévr více promyslet a ne to tam spontánně poslat.
Bottas klidně mohl celou rovinku spát, protože tam Max naletěl na poslední chvíli. Podívej se pořádně na to video. Pokud by měl tímto způsobem předjíždět každý, tak do cíle dojede jen Kubica.
Jinak ano, v F1 by skutečně měli jezdit ti nejlepší. A ono tomu tak je. Nebo on se tady někdo pozastavuje nad tím, že tam stále jezdí torpédo Kuvajt, labilní Grosjean, crashman Magnussen nebo třeba pomalý Kubica?
Jak jsem napsal, stačí na ty incidenty koukat trochu jinak. Jestli to chceš řešit takto, tak Max je plně odpovědný za tu kolizi ve druhé zatáčce. Měl se stáhnout, Lewis najížděl do zatáčky první. Bylo to naivní, hloupé a Max nemá v F1 co dělat, měli by tam být ti nejlepší. S ním se potom může samozřejmě pakovat i Bottas. Ten v tomto světle samozřejmě nese odpovědnost za tu druhou kolizi. Takhle si to myslel?
Když do té zatáčky vletím tak, že v apexu nemám kontrolu a auto se mi smýkne, tak si za to skutečně mohl napůl sám. Skoč si někdy do půjčovny motokár a podobný manévr si zkus. Pošli tak video, jak jsi dopadl. Je předjet a předjet. Max se od Rakouska nepoučil a pořád to tam bude posílat za hranou a doufat, že ostatní kvůli němu úplně zabrzdí. Trochu škoda, že už nejezdí Maldonado. Ten by ho možná naučil rychleji, že si chce manévr více promyslet a ne to tam spontánně poslat.
Bottas klidně mohl celou rovinku spát, protože tam Max naletěl na poslední chvíli. Podívej se pořádně na to video. Pokud by měl tímto způsobem předjíždět každý, tak do cíle dojede jen Kubica.
Jinak ano, v F1 by skutečně měli jezdit ti nejlepší. A ono tomu tak je. Nebo on se tady někdo pozastavuje nad tím, že tam stále jezdí torpédo Kuvajt, labilní Grosjean, crashman Magnussen nebo třeba pomalý Kubica?
Jak jsem napsal, stačí na ty incidenty koukat trochu jinak. Jestli to chceš řešit takto, tak Max je plně odpovědný za tu kolizi ve druhé zatáčce. Měl se stáhnout, Lewis najížděl do zatáčky první. Bylo to naivní, hloupé a Max nemá v F1 co dělat, měli by tam být ti nejlepší. S ním se potom může samozřejmě pakovat i Bottas. Ten v tomto světle samozřejmě nese odpovědnost za tu druhou kolizi. Takhle si to myslel?
El.Senor
10:03 31.10.2019 178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jon
08:32 31.10.2019 90.176.154.XXX
Tak pokud přistoupím na řešení touto logikou, tak co se tam Max pletl Lewisovi ve druhé zatáčce, když byl Lewis vpředu?
Bottasovi najel na křídlo, když horlivě předjížděl a smekl se přímo na něj. Podívej se pořádně na to video a uvidíš, že Bottas tam má snahu to uhnout, ale prostě už to dost dobře nejde.
Jinak přirovnávat incidenty, které si z 50% způsobím sám a vystřelení někoho z trati a zlikvidováním celé zadní části jeho monopostu, tak to je hodně silné kafe. Max mohl v závodě ještě pokračovat, Hulk byl rád, že se dobelhal těch pár metrů do cíle. To fakt nejde moc srovnávat. Naopak, Kuvajt zasloužil daleko vyšší trest.
Bottasovi najel na křídlo, když horlivě předjížděl a smekl se přímo na něj. Podívej se pořádně na to video a uvidíš, že Bottas tam má snahu to uhnout, ale prostě už to dost dobře nejde.
Jinak přirovnávat incidenty, které si z 50% způsobím sám a vystřelení někoho z trati a zlikvidováním celé zadní části jeho monopostu, tak to je hodně silné kafe. Max mohl v závodě ještě pokračovat, Hulk byl rád, že se dobelhal těch pár metrů do cíle. To fakt nejde moc srovnávat. Naopak, Kuvajt zasloužil daleko vyšší trest.
jon
21:19 30.10.2019 90.176.154.XXX
To se často stává. Však Lewis se taky s autem v roce 2017 nemohl pořádně sžít. Jenže zkušení mazáci vědí, v čem tlačit na inženýry. Protože světe div se, je to o tom, aby se v autě cítil pilot dobře, protože inženýr ho neřídí.
To je ten důvod, proč se to v půlce sezóny láme a Bottasové a ostatní dvojky začnou ztrácet dech.
To je ten důvod, proč se to v půlce sezóny láme a Bottasové a ostatní dvojky začnou ztrácet dech.
jon
21:10 30.10.2019 90.176.154.XXX
Už tam jsem. Já jsem to na začátku sezóny nemohl najít a úplně jsem na to zapomněl. Tohle je výsledek celé sezóny kašlání na to. Ale vsadil jsem na Lewise s Botaskou a Mercedes. K tomu mám dva silné koně. Albona a toho, co jako kůň fakt vypadá - Kuvajt. Asi dobrej oddíl tahle parta.
El.Senor
20:21 30.10.2019 178.255.168.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
spinelesssheep
18:36 30.10.2019 85.70.184.XXX
Jinak měnit můžeš mezi závody kdykoliv kohokoliv, pokud na to máš peníze. Jen je tam problém s odečítáním bodů: 1 změna bez ztráty, ale každá další = -10 bodů.
Žolíci slouží pro změnu libovolného počtu členů bez jakékoliv ztráty a ti jsou letos dva, minule to byl jen jeden.
Žolíci slouží pro změnu libovolného počtu členů bez jakékoliv ztráty a ti jsou letos dva, minule to byl jen jeden.
spinelesssheep
18:12 30.10.2019 85.70.184.XXX
Tentokrát šlo použít žolíky dva - jednoho do Maďarska a druhého od Belgie.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek