DISKUZE K ČLÁNKU "F1 za deště jezdit nemůže, vypadáme směšně," prohlásil Räikkönen

Kimi Raikkonen pojmenovává hlavní důvody, proč nelze za deště jezdit tak, jako dřív. Co za neutěšenou situací podle něj stojí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "F1 za deště jezdit nemůže, vypadáme směšně," prohlásil Räikkönen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 12.10.2019 21:58 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 12.10.2019 17:01
upřímně řečeno, testování není skoro žádné.… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 12.10.2019 09:23
Moc nerozumím tomu proč dříve kvalitní pneumatika… »
» McMatej (Hlasoval 1 člověk) 12.10.2019 11:15
Tak ono snižování přítlaku taky neprospívá.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Tady se nedá mluvit o tom, že to Pirelli dělá podle zadání stejně jako normální gumy. Teda doufám že to není zadání 18

    Pirelli to nedělá dobře

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    212.79.110.XXX
    Tak ono snižování přítlaku taky neprospívá. Zbavit se aquaplaningu je snadné, stačí užší gumy a hluboký vzorek. Mně se jako daleko větší problém zdá vodní tříšť za jedoucím autem, ti vzadu nevidí nic. A když k tomu přidáme obavy z případných soudních tahanic, tak se pořadatelům nedivím. A můžeme si za to sami, jako lidi, ale taková je holt doba.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Moc nerozumím tomu proč dříve kvalitní pneumatika do deště byla k mání a dneska není. Jediné rozdílové kritérium mi přijde nedostatek testování ale pokud vím tak i tomu se dostalo zvýšené pozornosti. Z laického pohledu mě hodně překvapuje že v dnešní době je problém vyrobit dobrou gumu do mokra - čekal bych že i bez testování tam přivezou materiál a vzorek který splní co má, když to má být co nejlepší.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      upřímně řečeno, testování není skoro žádné. Podívej se, jak pirelli musí skoro žadonit, aby pro ně vůbec někdo jezdil. V dobách, kdy soupeřily regulérně bridge s michelinem, tak těch testů bylo o mnoho víc jak na suchu tak na vodě, teď konkurence není, tak nic netlačí pirelli k vytvoření lepšího produktu, protože by je to pouze stálo peníze a nic by z toho neměli, vždyť vítězství si pirelli zapíše tak jako tak...

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pódiové oslavy po závodě v Abú Zabí

Ohlédnutí za Verstappenovou sezónou: Jak je to s těmi rekordy?

Lewis Hamilton s Mercedesem W14 v Abú Zabí

Mercedes ve vývoji vozu pro rok 2024 hodně riskuje, nemusí se to ale vyplatit

Max Verstappen slaví dalsí vítězství po závodě v Abú Zabí

FOTO: Rozloučení F1 se sezónou v Abú Zabí - Ferrari těsně prohrálo boj o 2. místo s Mercedesem

Fernando Alonso na pódiu v Brazílii

"Smazaná kola, provoz, zdržování." Alonso kritizuje zastaralý formát kvalifikace

Max Verstappen s Red Bullem RB19

Nejrychlejší kola závodu: Red Bully vládly, Albon třetí + STRATEGIE

Max Verstappen v závodě v Las Vegas

PROHLÁŠENÍ po závěrečném závodu roku

Max Verstappen se svou trofejí za první místo po závodě v Las Vegas

GP Abú Zabí: Verstappen zakončil sezonu stylově. V závěsu Leclerc a Russell

Start závodu na okruhu Jas Marina

GRAFIKA: Startovní rošt v Abú Zabí - Verstappen s Leclercem z 1. řady, Sainz hodně vzadu

Charles Leclerc v závodě v Kataru

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Je to překvapení, říká Leclerc

Max Verstappen v závodě v Las Vegas

Závěrečná kvalifikace sezóny a vítězství Maxe Verstappena

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. H... Celé pořadí

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama