DISKUZE K ČLÁNKU Binotto prozrazuje první informace o monopostu Ferrari pro příští sezonu

Mattia Binotto prozrazuje první informace o monopostu Ferrari pro příští rok. Jakou cestou se italský tým vydá?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Binotto prozrazuje první informace o monopostu Ferrari pro příští sezonu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 06.10.2019 20:33 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 04.10.2019 15:48
Za monopost a jeho posun velká pochvala a… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 05.10.2019 11:52
Už to všechno dává smysl http://i.imgur.com… »
» Daniel83 (Hlasovali 2 lidé) 04.10.2019 17:25
Ja to vidím tak, že budúcoročné Ferrari (novinky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.148.XXX
    Takhle to vypadá, že letošek už hodili za hlavu, ale nehodili. Letos ještě lecos vyhrajou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • kakaa

    kakaa

    46.135.15.XXX
    No, lec se rozesel s princeznou, aby se mohl lip soustredit na vykony, o zimni prestavce si pry necha jeste ucvaknout nadobicko,.zbrousit prebytecnou kuzi a skoci parkrat na liposukci, aby za usetreny kila mohli líp vyvazit ten krap a napresrok maj titul v pj jisty. Jen nevim co seb, ten pry dostane kupon do muzea hodinarstvi a na matejskou do mixeru, aby natrenovat piruety

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Alnety

    Alnety

    81.162.199.XXX
    Bylo by super kdyby se jim už konečně povedlo získat titul, ale mám obavy z toho, že to příští rok dopadne úplně stejně jako letos nebo loni a zase Mercedes všem vytře zrak, ale je pravda, že je Ferrari teď hodně rychlé, hlavně ať jim to vydrží.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Chceme revoluci 10

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jumpman

    jumpman

    178.255.168.XXX
    Na konkurenci se objevilo odhalení dalšího podvodu mcl, kdy v roce 2009 si denis vyžádal data o voze brawn a dostal je. Rok poté, co mu bylo dokázano, že používá data ferrari i přes trest od FIA... Je vidět, jak je FIA skutečně rovná a máme věřit, že mercedes, kterej se "učil" od denise za celou svoji éru závodí skutečně čistě...

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Přečti si to tam ještě jednou , vůbec jsi to díky své zapšklosti nepochopil. 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        možná by jsi to měl přečíst yt sám a nedomýšlet si to, co tam rozhodně není napsáno. Denis chtěl data a dostal je, v naprostém rozporu s pravidlama a pouze rok poté, co byl mcl usvědčen a potrestán za použití dat jiného týmu. Nevím co bych měl víc chápat...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Vyžádal si data ohledně výkonu motoru, protože nevěřil, že ztrácí tak moc v důsledku šasi... Fakticky o žádný podvod nešlo...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Daniel83

    Daniel83

    81.89.57.XXX
    Ja to vidím tak, že budúcoročné Ferrari (novinky ktoré F prinieslo do Singapuru boli plánované pre 2020) je o málo rýchlejšie ako tohoročný Mercedes, ktorý od letnej prestávky nepriniesol žiaden upgrade. Nie veľmi lichotivá vizitka.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      A pro koho to není lichotivá vizitka?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        Pro Ferrari

        + 1 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Daniel83

        Daniel83

        81.89.57.XXX
        Podľa mňa pre Ferrari. Mercedes zhodnotil šancu, že príde o tituly ako nizku a presunul viac zdrojov na auto 2020. Ferrari muselo priniesť upgrade skôr, aby overili, či idú spravnou cestou a dobre pre nich. No podľa mňa M je už o kus ďalej s autom na 2020. Otázka je, čo vymyslia v M s motorom, to vidím ako ich slabinu...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          a kdyby náhodou zase ferrari zlobilo, tak stačí písknout na FIA nebo pirelli a problém bude vyřešen...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Závodí se teď a ty nemůžeš vědět jak kdo na tom je v roce 2020 s autama , která ani nevyjela. 12

          To fakt nevymyslíš... 16

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Něco o Mercedesu :
    Formulový tým Mercedesu loni utratil přes devět miliard korun, tedy trojnásobek původně navrhovaného rozpočtového stropu. Přesto nakonec vydělal, ale jen díky tomu, že do firmy 1,9 miliardy Kč nalila sama automobilka

    Strop pro léta 2021 až 2025 byl nakonec nastaven na 175 milionů dolarů (4,14 mld. Kč), poté navíc vlivem inflace dojde na jeho zvýšení.

    Vůči stávajícím rozpočtům jde o značný pokles, pročež by se na první pohled mohlo zdát, že startovní pole v F1 bude od roku 2021 vyrovnanější. Realita je však jiná, a to i přesto, že na strop budou dohlížet pověřené osoby a jeho překročení se má přísně trestat. Nicméně do schválených sum se nepočítají platy jezdců, náklady na motor a cestovní či marketingové výdaje. Po započtení těchto položek tak již výdaje týmů narůstají na zhruba 250 milionů dolarů (5,91 mld. Kč), a to ještě řada věcí může být rozúčtována jinam.


    Zdroj google : Účetnictví Mercedesu odhalilo, na kolik firmu přišel loňský titul mistra světa F1

    Toto Wolff již naznačil, že rozdávat se nejspíše nebudou ani žádné výpovědi, takže tým bude mít nadále k dispozici podobné zdroje, jako tomu bylo dosud.

    No strašné peníze...., myslím že naskok se jen tak ASI nesníží.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tak stačí se podívat na letošní jarní testy - během týdne dovezou naprosto odlišné auto, či-li vyvíjeli dva různé koncepty najednou, kdo si to může dovolit?

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    No Davide, tolik k tvojí revoluci ve Ferrari 14 Aby nakonec výrazněji neměnil koncept Mercedes 16

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama