DISKUZE K ČLÁNKU Bez obalu. Rosberg se zamýšlí nad situací ve Ferrari

Situace ve Ferrari připomíná oheň, který se potichu rozhořel a nekontrolovatelně nabírá na intenzitě. Podobného názoru je alespoň Nico Rosberg, ten si něčím podobným prošel u Mercedesu. Jak by měl podle něj Mattia Binotto postupovat? Kam až může celé napětí zajít?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bez obalu. Rosberg se zamýšlí nad situací ve Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 40, poslední 10.10.2019 00:32 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Kaša (Hlasovali 5 lidé) 03.10.2019 09:56
Já si myslím že Seb jel na začátku tak rychle… »
» jumpman (Hlasovali 5 lidé) 03.10.2019 11:01
já nechápu, proč by měli mít vůbec nějaké takové… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 03.10.2019 08:29
No ono Seb má v Rusku taky výmluvy, on by musel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          já nechápu, proč by měli mít vůbec nějaké takové dohody, zkrátka ferrari mělo šanci stejně už pouze v poháru konstruktérů - o to už stejně přišli fraškou v rusku - a měli jasně říct, prioritou je double pro tým a nědělat nějaké rošády jen aby umocnili ego vycházející hvězdičky. Pokud s vettelem pořád počítají, tak ho budou potřebovat i další rok a pokud se jim sesype, tak bude jezdit prdlačku a pro pohár konstruktérů potřebují oba jezdce. Až budou mít jezdce v boji o titul, tak ať si je prohazují. Moc tomu ale nevěřím, protože si to mercedes přes FIA opět ohlídá aby jediným kandidátem byl ometák z mercedesu

          + 5 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Jedničku a dvojku udělat z dvou alf podle mě nejde. Pochyby jsem měl o tom u nich před sezonou a teď si myslím že to nepůjde už tuplem. Brečet nad tím že Leclerc je moc dobrý a taky ambiciózní je pozdě. Jak situaci řešit na tom se nejspíše neshodneme, dle mě to chce přístup o kterém mluví Rosberg. Ale cesta jednoho vyhodit a dát tam betu je určitě možná.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              tak jasně, že těžko uděláš ze dvou super jezdců jedničku a dvojku a kdyby si skutečně četl co jsem napsal, tak bys zjistil, že tvrdím v podstatě to samé. Nemůžou umenšit jednoho na úkor druhého, zvlášť pokud chtějí bodovat jako tým. Tady selhává především šéf týmu, je v pořádku, že jezdci se nechtějí smířit s pozicí toho vzadu...

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Víceméně souhlas. Je to přesně tak. Binotto chce hrát na obě strany, ale to prostě nejde. Ono je to v podstatě situace McLaren 2007. Nováček, který je rychlý na trati, ale zaostává ve vývoji a mazák si nárokuje své zásluhy ve vývoji i na trati. Vettel si musí být velice jistý v kramflecích, že mimo trať odvádí daleko lepší práci, jinak by si nemohl dovolit ignorovat šéfa stáje. A stáj si je podle všeho moc dobře vědoma jeho přínosu, tak proto je pár hodin po závodě LeClerc jak beránek a papouškuje fráze o tom, že se nechal unést.
          Je to pro Binotta nejspíše patová situace. Naštve Vettela, bude horko těžko shánět někoho s jeho technickou odezvou. Naštve LeClerca, bude mít pouze pilota, který posledních pár sezón je stínem toho, za co byl považován, respektive co dokázal.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Jo a myslím si že má Rosberg pravdu, hlavně je to vina Ferrari kteří si to mají celé ukočírovat, ale očividně to nezvládají. Myslím ale že rozhodnutí o dohodě se vzduchovým pytlem bylo dobrá .... potřebovali nýt 1-2 po startu a takto se o to postarali, ale nezvládli to menežování potom a hlavně měli nechat jet Seba s poruchou do boxů, protože když ho to nechali odstavit na dráze, tak pokazili závod Leclercovi a neměli ani to 1. místo.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      83.240.61.XXX
      Taky jsem slyšel, že vlastně zastavil na příkaz týmu, že jinak byl schopen zajet do boxů... Pokud je to tak, tak je to naprosto šílený...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Binotto byl dobrej technik ale vedení týmu by měl přenechat někomu vhodnějšímu, nemá na to vlohy podle mě.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Jindrich K.

        Jindrich K.

        89.103.12.XXX
        Tak, ale to je běžná praxe ne ? Jde o šetření komponent. Často se auto zastaví, ne protože vyplivne službu, ale protože technici vidí na nějakým čidle chybu a tak mu vyšlou vzkaz ať okamžitě zastaví z obavy o poškození komponent. Tam je největší viník přílišné šetření komponent. Kdyby se pořád nemuselo něco šetřit, tak by ty závody celkově vypadali asi jinak.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Jde o to, jaký ta porucha mohla mít dopad, kdyby s tím jel ještě dál. Jestli tam bylo riziko selhání klíčového komponentu, za tu pentli to asi nestálo. Ale druhá otázka je, jestli aktuálně nejrychlejší vůz by i v případě penalizace skutečně ztratil pro tým více než 10 bodů v závodě, kde by na tu pentli došlo.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Chinadragon

    Chinadragon

    178.255.168.XXX
    Tento člověk je stejného názoru jak to vidím celou dobu....To Helmut Marko, šéf motorsportu Red Bullu, po závodě v Soči Vettela u Ferrari rovnou odepsal: "Ferrari dokázalo nevyhrát s nejrychlejším vozem, a přestože byl Sebastian nejrychlejším jezdcem, obětovalo ho. Ve Ferrari už nemá žádnou budoucnost."

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Rosberka moc neuznáváme, tak raději slova významnější osobnosti.

    Montezemolo řekl, že by se s Leclercem nemazal. Prostě by poslechl týmové rozkazy nebo by byl seřván. Týmové příkazy se musí dodržovat. 14

    + 3 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Týmové příkazy rozdává i Binotto, jen je to ještě větší hrůza než kdyby si oba jezdci jezdili podle svého.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Leclerc je ten co poslouchá jak hodinky, jen se občas diví do vysílačky co se to děje 12

      Jinak opět Palmer a jeho analýza skvělá práce. Doporučuji přečíst, ale ti co mě tu četli tak už vědí co tam bude 11 Ale u jedné věci jsem se zastavil, měl jsem totiž za to že Vettel by to z 3 místa dal na startu i bez pomoci, kdežto on tam psal že asi ne a Leclerc by svou pozici ubránil. Po shlédnutí pár záběrů měním názor, Vettel by to ani z daleka neměl tak jisté a možná by nedal ani Hama.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Tak to Monte je vtipálek , ten kdo neuposlechl týmové příkazy je Vettel! 10
      Jedině kde to Leclerc pohnojil je kvalda v Monze, ale tam to byl chaos, takže může mít výmluvy ... jinak Seb si hraje na týmového hráče, ale v reálu je to sobec jako prase. Ono každý úspěšný jezdec takový trochu musí být, ale Seb je i dost víc i nad tyto poměry.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        No ono Seb má v Rusku taky výmluvy, on by musel zpomalit aby pustil pomalejšího Leclerca 13

        Jinak těžko říct, kdo je nejsobečtější. Máš nějaké objektivní měřítko? 13

        Chyba Vettela byla na tu hloupou dohodu přistoupit. Lewise by pravděpodobně předjel i bez "pomoci" Leclerca. A pak nesmyslně přehazovat pořadí? Šaškárna

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Líbí se mi jak se u některých fandů zájmy týmu během jednoho týdne dostaly z nejvyšších příček do nejnižších 14 Nečestné jednání jak od Vettela 13

          Mimochodem Vettel loni startoval v Sochi také z 3 místa za oběma Mercedesy a mrkni na to jak ten vzduchový pytel tam na startu změní způsob hry když ten pytel od Vettela přejde na ten Mercedes po jeho pravici, najednou byl Vettel bez pytle uplně v čudu a ten Mercedes na vnitřku to naopak pěkně vytáhlo.
          [odkaz na stránku]

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama