DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes chystá pro Japonsko vylepšení vozu W10, před rokem 2020 musí zapracovat na motoru

Ač se Mercedes již nechce moc věnovat současnému vozu, pro příští závod v Japonsku potvrdil vylepšení, která by mu měla pomoci stáhnout momentální náskok Ferrari. Uvědomuje si, že se bude muset podívat na svou pohonnou jednotku, která už nepatří mezi nejsilnější.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes chystá pro Japonsko vylepšení vozu W10, před rokem 2020 musí zapracovat na motoru

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 21, poslední 01.10.2019 19:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2019 14:52
Za A nebrecim, za B tomhle potvrzujes, že Ferrari… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 01.10.2019 14:20
Je pravda, že motorově je Ferrari prostě jinde, z… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 01.10.2019 14:32
Protože zákazníci Ferrari takový výkon nemají a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hmmmm
    [odkaz na stránku]

    Williams zaparkoval Roberta Kubicu, aby ušetřil díly.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    "Je pravda, že motorově je Ferrari prostě jinde, z jaké důvodu to nikdo neví, nejspíš další podvod,"

    tahle věta ale určitě nemá se zakaznickým motorem nic splečného že.... 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Ferrari je tak jinde, ze Leclerc nemohl predjet Bottase ani s DRS. Chce to soudnost, podobne jako u Renaultu a Mercedesu. Ferrko ma dobry kvali mod. Je otazka proc? Jedou na ukor spolehlivosti? Jedou na nejaky olej, ktery by na konci zavodu chybel? Jedou na vetsi spotrebu, coz se neda v zavode? Nejaky duvod tam je, jinak by na stejny vykon co predvadi v kvalde jeli v zavode.
      Analyza ze zavodu ukazuje jasne rychlosti a Honda je tam kde je, proto zasadne rozporuji tvrzeni o nejhorsim motoru. Prave v zavode se ukazuje jak na tom ktery motor skutecne je a ne ze ho na jedno kolo vice vyzdimam, jako treba u Renaultu. A protoze ostatni vyrobci sasek pouzivaji mene pritlaku nez Merecdes, tak Mercedes jede proste napohodu, na spolehlivost a sbira body v zavode a je to stale nejlepsi motor komplexne v poli.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Z toho o čem tam píšu jsi nenapsal nic. 12

        Honda je v pohodě to lze říci, jen ji na špičku pořád něco chybí. A taky přiští rok už musí jet na tři motory.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          178.255.168.XXX
          Je treba reagovat hned na pocatek nesmyslne diskuze o tom jak je Ferrari jinde. Celou sezonu se resi, ze pro odhad vykonu je dulezite znat nastaveni konkurence, coz nikdo nezna, proto nelze jednoduse porovnat jednoduse vykon.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Je pravda, že motorově je Ferrari prostě jinde, z jaké důvodu to nikdo neví, nejspíš další podvod, nakonec ovšem prostě Mercedes opravdu zdá se, že po 2014 až 2016, kde se spolehál hlavně na PJ začínal zaspávat konkurenci

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Proč podvod? 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.35.XXX
        Protože zákazníci Ferrari takový výkon nemají a je pravidlo, že musí dodavatel dávat stejné kousky všem včetně softwareu atd. 04

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Bejt tebou bych moc nebrečel. Kdyby zákazníci Ferrari dostali jet mod, tak jsou před Mclarenem...opět 13

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.35.XXX
            Za A nebrecim, za B tomhle potvrzujes, že Ferrari není fér vůči svým odběratelům, takže nejen že dokáží zahodit double a rozložit tým, dokáží zase porušovat pravidla a stejně nejedou o titul clap clap

            + 3 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Myslím že tu verzi ani nevyžadují....dostanou ji v nové sezóně.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.35.XXX
                Takhle to, ale nefunguje, dle pravidel tak dodavatel musí činit ve chvíli, když to dostane jeden z týmu dokonce třeba sám dodavatel 03

                + 2 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Aspoň teď chápeš, proč Ferrari dává zákazníkům motor závod předem. Tím to pravidlo obejde. A motor jim dát nemusí, respektive musí, ale nikdo ho nechce, protože by ho musel ( 3 verze PJ) zaplatit. Myslím že tím eliminují prozrazení o co tam jde. A tím že dávají zákaznikům o závod dříve, nemusí jim hned dát co mají sami.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            89.24.35.XXX
            Nene, takhle to pravidlo není stanoveno, jakmile výrobce nasadí v nějakém týmu daný motor - přesnou specifikaci, je nucený stejnou specifikaci dát zakazníkům, mimochodem Alfa ani za motory neplatí

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Takhle to právě funguje......naštuduj si to, tímhle to oni obchází, samozřejmě se souhlasem Alfy a Haasu.
              Jen blázen by chtěl další motor, když má jeden závod starej a zaplacené motory 3. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            No on Kimimu odešel a dostal pak jako jediný novou specifikaci jako mají u Ferrari. Přesto se to nějak podle mě neprojevilo a Kimi se nejspíše žádné výsady nedočkal.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Charles Leclerc a Max Verstappen na tiskovce v Monaku

Leclerc nebo Verstappen? Irvine říká, kdo má podle něj vyšší potenciál

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Suzuce

"McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem

Lewis Hamilton v závodě v Soči

Hamilton prozrazuje s čím není u letošního Mercedesu spokojený

Sebastian Vettel v Japonsku

"Žádné změny." Vettel si svůj kvalifikační pokrok a rekord v Suzuce nedokáže vysvětlit

Sebastian Vettel v závodě v Japonsku

Vyhrál by Vettel, nebýt špatného startu? Binotto poodkryl pozadí GP Japonska

Lando Norris s McLarenem MCL34 v Suzuce

Férové závodění? Albon vystrčil Norrise z dráhy, ten je ale rád, že soupeř za kolizi nebyl potrestán + VIDEO

Max Verstappen v tréninku v Soči

Verstappen při kolizi s Leclercem přišel o 25 % přítlaku. Proč ho Red Bull nenechal závod dokončit? + VIDEO

Robert Kubica u mechaniků Williamsu

V boxech opět exceloval Williams, jaké strategie volily týmy v Japonsku?

Charles Leclerc s Ferrari SF90

Časy a rychlosti v sektorech: Přetlačovaná Hamiltona s Leclercem, jenž předvedl neskutečnou věc + VIDEO

Racing Point je přesvědčen, že Renaulty nebyly v Suzuce legální

Protest proti Renaultu uznán, rozhodnutí chvíli potrvá

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama