DISKUZE K ČLÁNKU "Mohli jsme skončit pátí a šestí, nebýt safety-caru," lituje šéf McLarenu
Šéf McLarenu Andreas Seidl lituje nešťastného načasování safety-caru, před kterým s oběma piloty zamířili do boxů. Kvůli tomu přišli o pozice a dalších šest mistrovských bodů. S rychlostí v Rusku je jinak spokojený.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Mohli jsme skončit pátí a šestí, nebýt safety-caru," lituje šéf McLarenu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Vad
10:29 01.10.2019 176.62.229.XXXa to jako myslíte že 2021 nebude potřeba postavit pořádný šasi abyste byli na špici? Ať jsou pravidla jakýkoli tak vždy bude šasi hrát prim, pak až to jestli maj hondu, renault, ferrari nebo mercedes, celý startovní pole jsou čtyři motory v 10ti týmech, ale jen tři týmy dokážou vítězit a mezi nima jeden co má nejhorší motor v poli
u mcl to není o motoru, je to o tom že pomalu jdou nahoru na straně šasi který bylo mizerný jak za hondy tak za renaultu a nevítězili by ani s mercedesem-
Situs
10:39 01.10.2019 88.102.38.XXXMyslím že nový začátek nám pomůže, myslím že nová auta si budou obecně blíže, myslím že pomůže rozpočtový strop ve vyrovnanějším vývoji, a myslím že s Hondou jsme měli velmi dobré šasi které jsme na konstrukci motoru Renault nedokázali přenést. Věřím že McLaren se vrátí do špičky.-
Vad
10:58 01.10.2019 176.62.229.XXXpár dat z hybridní éry:
2014 - motor Mercedesu(mistrovský motor) 5tí
2015 - motor Honda 9tí
2016 - motor Honda 6tí
2017 - motor Honda 9tí
2018 - motor Renault 6tí
2019 - asi 4té místo?
bylo fuk jakej maj motor, na špici to nebylo co přišla hybridní éra a to jestli jsou 5tý, 6tý nebo 9tý je snad fuk, nejspíš by s Hondou měli to celkový umístění stejný, problém by byl že by nejspíš Honda z F1 utekla kdyby nešla s RedBullem, takhle je velká šance že zůstane a to je pro F1 jen dobře-
Situs
11:03 01.10.2019 88.102.38.XXX2014 odchod z Mercedesu a nulová podpora, bez upgradů, bez aktualizace software. Ono vzpomeň si jak dopadl první závod. S Hondou víš že Honda byla extrémně nedostatečně výkonná a poruchová. Renault už jsem popsal přesto to vypadá na nejlepší umístění. Jdeme nahoru. tyto data které znám mé body co jsem napsal nemění. Nemusíš sdílet můj názor a můžeš si myslet že McLaren nemá šanci být ještě lepší, třeba máš i pravdu. Uvidíme.
... ještě dodám že McLaren posílil vývojový tým a investuje do tunelu. To budoucnost ocení.-
El.Senor
17:20 01.10.2019 178.255.168.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.-
Dave K.
19:59 01.10.2019 194.228.20.XXXRikal EB? To snad ne toto...rikali to hlavne i GPS data a kazdej zavod v sezone 2017...ten motor byl totalni vtip...ted se nam pise rok 2019 ,Honda stravila celej minulej rok experimetovanim ,a meli u STR uplnou volnost,presto uz letos spotrebovali 23 motoru pro 4 auta,navic motor jak se zda, nedosahne vykonem ani na ten Renault...proste 2 roky po rozchodu s Meclerenem ,a porad to teda neni zadna hitparada...takze Mclaren bych s toho vynechal,nakopnout Hondu bylo jediny sparavny rozhodnuti...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
El.Senor
17:16 01.10.2019 178.255.168.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.-
Dave K.
20:13 01.10.2019 194.228.20.XXXKoukam Honda trollove maj takovou novou modu ,prejmenovali si RedBull na Hondu a tvarej se, ze RedBull letos predvadi neco co jsme od nich nevideli ve vsech predeslejch sezonach s motorem Renault... Takze ne,Honda neporazi Mclaren,RedBull porazi Mclaren ,coz uspesne delal vsechny predesly sezony ...a navic RedBull je na tom s celkovou vykonosti hur nez loni.
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 3.11.2024
GP Brazílie71 kol (305.879km)
Autodromo Carlos Pace
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek