DISKUZE K ČLÁNKU "Mohli jsme skončit pátí a šestí, nebýt safety-caru," lituje šéf McLarenu

Šéf McLarenu Andreas Seidl lituje nešťastného načasování safety-caru, před kterým s oběma piloty zamířili do boxů. Kvůli tomu přišli o pozice a dalších šest mistrovských bodů. S rychlostí v Rusku je jinak spokojený.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Mohli jsme skončit pátí a šestí, nebýt safety-caru," lituje šéf McLarenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 01.10.2019 20:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Vad (Hlasovali 5 lidé) 01.10.2019 10:29
a to jako myslíte že 2021 nebude potřeba postavit… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 01.10.2019 10:39
Myslím že nový začátek nám pomůže, myslím že nová… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 01.10.2019 10:18
Leclerc je týmovej hráč, Vettel jezdí jen na sebe… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.35.XXX
    Bez Hondy jde tým nahoru a Honda teď uvažuje vůbec o setrvání v F1 jo, někdy jsou cesty v F1 velmi zajímavé

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Už aby tu byl restart v roce 2021 03 Teda jestli to ti červení nevetují 16 Možná všechny nechaj makat na nových autech a oni se budou dál zajímat jen o tyhle auta a pak přijdou s vetem 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Vad

        Vad

        176.62.229.XXX
        a to jako myslíte že 2021 nebude potřeba postavit pořádný šasi abyste byli na špici? Ať jsou pravidla jakýkoli tak vždy bude šasi hrát prim, pak až to jestli maj hondu, renault, ferrari nebo mercedes, celý startovní pole jsou čtyři motory v 10ti týmech, ale jen tři týmy dokážou vítězit a mezi nima jeden co má nejhorší motor v poli

        u mcl to není o motoru, je to o tom že pomalu jdou nahoru na straně šasi který bylo mizerný jak za hondy tak za renaultu a nevítězili by ani s mercedesem

        + 5 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Myslím že nový začátek nám pomůže, myslím že nová auta si budou obecně blíže, myslím že pomůže rozpočtový strop ve vyrovnanějším vývoji, a myslím že s Hondou jsme měli velmi dobré šasi které jsme na konstrukci motoru Renault nedokázali přenést. Věřím že McLaren se vrátí do špičky.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Vad

            Vad

            176.62.229.XXX
            pár dat z hybridní éry:

            2014 - motor Mercedesu(mistrovský motor) 5tí
            2015 - motor Honda 9tí
            2016 - motor Honda 6tí
            2017 - motor Honda 9tí
            2018 - motor Renault 6tí
            2019 - asi 4té místo?

            bylo fuk jakej maj motor, na špici to nebylo co přišla hybridní éra a to jestli jsou 5tý, 6tý nebo 9tý je snad fuk, nejspíš by s Hondou měli to celkový umístění stejný, problém by byl že by nejspíš Honda z F1 utekla kdyby nešla s RedBullem, takhle je velká šance že zůstane a to je pro F1 jen dobře

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              2014 odchod z Mercedesu a nulová podpora, bez upgradů, bez aktualizace software. Ono vzpomeň si jak dopadl první závod. S Hondou víš že Honda byla extrémně nedostatečně výkonná a poruchová. Renault už jsem popsal přesto to vypadá na nejlepší umístění. Jdeme nahoru. tyto data které znám mé body co jsem napsal nemění. Nemusíš sdílet můj názor a můžeš si myslet že McLaren nemá šanci být ještě lepší, třeba máš i pravdu. Uvidíme.

              ... ještě dodám že McLaren posílil vývojový tým a investuje do tunelu. To budoucnost ocení.

              + 2 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • El.Senor

                El.Senor

                178.255.168.XXX
                Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

                + 0 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Dave K.

                  Dave K.

                  194.228.20.XXX
                  Rikal EB? 18 18To snad ne toto...rikali to hlavne i GPS data a kazdej zavod v sezone 2017...ten motor byl totalni vtip...ted se nam pise rok 2019 ,Honda stravila celej minulej rok experimetovanim ,a meli u STR uplnou volnost,presto uz letos spotrebovali 23 motoru pro 4 auta,navic motor jak se zda, nedosahne vykonem ani na ten Renault...proste 2 roky po rozchodu s Meclerenem ,a porad to teda neni zadna hitparada...takze Mclaren bych s toho vynechal,nakopnout Hondu bylo jediny sparavny rozhodnuti...

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Veto by byl masakr 18

        Co jsem tak slyšel, tak tady panuje vzácná shoda Ferrari, Mercedesu a RB. Všichni jsou proti změnám. 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Jistě, ztratit svou výsadu nechce nikdy nikdo. To že jsou proti 3 nejlepší týmy je dobré znamení 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            213.168.183.XXX
            Tady mají ovšem smůlu, protože pro změnu jsou i B týmy

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Až na to veto. Nové týmy stále nikde a bez Ferrari, Mercedesu a RB je to prakticky konec.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                90.182.169.XXX
                No právě. Proto se divím že píšeš, že je dobře, že jsou velké týmy proti.
                Pokud budou velké týmy ostře proti, tak z revoluce bude sotva mála evoluce. 07

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  No je to dobrý ukazatel. Jestli to veto použijí i proti zájmu většiny tak co naděláš.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dave K.

        Dave K.

        194.228.20.XXX
        Koukam Honda trollove maj takovou novou modu ,prejmenovali si RedBull na Hondu a tvarej se, ze RedBull letos predvadi neco co jsme od nich nevideli ve vsech predeslejch sezonach s motorem Renault... 18 Takze ne,Honda neporazi Mclaren,RedBull porazi Mclaren ,coz uspesne delal vsechny predesly sezony ...a navic RedBull je na tom s celkovou vykonosti hur nez loni.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    S kým jsem to diskutoval že se uvidí po závodě na výkonnost McL oproti Renaultu,
    ... nebyl to Adi. 13 14
    Ono Renault měl zase smůlu, ale to McL taky, a sami vidíme jak to vypadá v tabulce. 11

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama