DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari mělo lepší strategii, bez safety-caru bychom nevyhráli," uznává Mercedes
Šéf Mercedesu Toto Wolff pochybuje o tom, že by mohli bez fáze virtuálního safety-caru vyhrát. I lídr šampionátu Lewis Hamilton uznává, že Ferrari mělo v Rusku zkrátka lepší strategii.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ferrari mělo lepší strategii, bez safety-caru bychom nevyhráli," uznává Mercedes
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
shazec
14:34 30.09.2019 80.188.253.XXX
Už z principu se zdá, že Ferrari má momentálně nejsilnější balíček. Tryskovy mód v kvalifikaci, aby ji vyhráli a rychlost na rovinách aby byli schopni lépe odstartovat a udržet pozici. I když budou v závodním režimu o půl sekundy na kolo pomalejší, tak je predjedou maximálně přes boxy.
GRAHAM
14:25 30.09.2019 77.236.218.XXX
Takže si to můžeme vše historicky připomenout.
Odchod Mclarenu od Hondy : ( Mclaren chtěl k Mercedesu)
Wolff : My jsme McLarenu chtěli dát motor, jenže se to vleklo příliš dlouho. Neměli jsme připravenou strukturu a kapacity na to, abychom jim začali dodávat v roce 2018," tvrdí sportovní ředitel Mercedesu, zároveň šéfující týmu v F1. "Prostě se to nestihlo."
Je ale pravda, že McLaren dal Hondě čas na nápravu až cca +- do poloviny léta. I Renault ho pak vzal až poté, co Toro Rosso oznámilo odchod k Hondě, za což ještě muselo Francouzům půjčit Carlose Sainze. Je tedy možné, že se cesty McLarenu a Mercedesu v budoucnu opět spojí za příznivějších okolností?
Wolff : "Není tým, o kterém byste mohli říct, že mu určitě nikdy nebudete dodávat motory. Takže McLaren, stejně jako kterýkoli jiný tým, se může stát naším partnerem."
Platí to i o Redbullu ? Nelze vyloučit spolupráci se žádným týmem? Platí to i pro Red Bull, který si léta stěžuje, že se nemůže dostat k výborným motorům s třícípou hvězdou a agregáty s logem Renaultu bere jako handicap?
Wolff : Přesně kvůli takovým řečem, znevažování svého současného partnera, ho nikdo nechce! V F1, stejně jako v soukromém i profesním životě, je důležité dělat kompromisy. Musíte znát silné a slabé stránky svého partnera a navzájem si pomáhat. O to se v Mercedesu snažíme a díky tomu jsme nyní úspěšní. Respekt patří k našim základním hodnotám a podle toho jsme si také vybrali současné partnery."
Odchod Mclarenu od Hondy : ( Mclaren chtěl k Mercedesu)
Wolff : My jsme McLarenu chtěli dát motor, jenže se to vleklo příliš dlouho. Neměli jsme připravenou strukturu a kapacity na to, abychom jim začali dodávat v roce 2018," tvrdí sportovní ředitel Mercedesu, zároveň šéfující týmu v F1. "Prostě se to nestihlo."
Je ale pravda, že McLaren dal Hondě čas na nápravu až cca +- do poloviny léta. I Renault ho pak vzal až poté, co Toro Rosso oznámilo odchod k Hondě, za což ještě muselo Francouzům půjčit Carlose Sainze. Je tedy možné, že se cesty McLarenu a Mercedesu v budoucnu opět spojí za příznivějších okolností?
Wolff : "Není tým, o kterém byste mohli říct, že mu určitě nikdy nebudete dodávat motory. Takže McLaren, stejně jako kterýkoli jiný tým, se může stát naším partnerem."
Platí to i o Redbullu ? Nelze vyloučit spolupráci se žádným týmem? Platí to i pro Red Bull, který si léta stěžuje, že se nemůže dostat k výborným motorům s třícípou hvězdou a agregáty s logem Renaultu bere jako handicap?
Wolff : Přesně kvůli takovým řečem, znevažování svého současného partnera, ho nikdo nechce! V F1, stejně jako v soukromém i profesním životě, je důležité dělat kompromisy. Musíte znát silné a slabé stránky svého partnera a navzájem si pomáhat. O to se v Mercedesu snažíme a díky tomu jsme nyní úspěšní. Respekt patří k našim základním hodnotám a podle toho jsme si také vybrali současné partnery."
Triper
13:59 30.09.2019 37.188.154.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
GRAHAM
12:59 30.09.2019 77.236.208.XXX
Myslet neznamená vědět. Rozhodují manažeři a to nejsou ti , co jsou nadšení. To už by přeci podepsali , jako podepsal Mercedes ( tuším že jen motory, ale nevím přesně) Vzhledem k tomu, že Honda nemá podepsáno, jisté není nic. Honda není věrná F1, ta neustále odchází a přichází. Zavázáni jsou jen do roku 2020.
Triper
12:50 30.09.2019 88.100.190.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
GRAHAM
12:47 30.09.2019 77.236.208.XXX
Mclaren se prý rozhodl pro Mercedes i z důvodu nezávislosti. ( Lepší spolehlivost motorů Mercedes, snadnější instalace, nižší cena, kratší vzdálenosti od Brixworth a také nezávislost.)
Renault chtěl jet v módu že budou spolupracovat na blízko (zjednodušeně řečeno) a to by byl Mclaren na Renaultu závislej ohledně součastek a nejen motoru , měly by je stejné a to pak nefunguje, když chceš vyhrát.Na druhou stranu, můj pohled je, že by fungovat mohlo. O všem píše AMUS. Taky je možné, že nám neřekli všechno že....
Renault chtěl jet v módu že budou spolupracovat na blízko (zjednodušeně řečeno) a to by byl Mclaren na Renaultu závislej ohledně součastek a nejen motoru , měly by je stejné a to pak nefunguje, když chceš vyhrát.Na druhou stranu, můj pohled je, že by fungovat mohlo. O všem píše AMUS. Taky je možné, že nám neřekli všechno že....
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek