DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo diskvalifikován, pilot Renaultu bude startovat z boxů

Oba jezdci Renaultu se v Singapuru kvalifikovali do první desítky. Avšak radost z osmého místa Daniela Ricciarda neměla dlouhého trvání - Australan byl diskvalifikován a do zítřejšího závodu bude startovat z boxové uličky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo diskvalifikován, pilot Renaultu bude startovat z boxů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 22.09.2019 14:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 21.09.2019 23:19
Na postup by vliv neměla (stalo se to v 2.… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 21.09.2019 22:05
Hold na tratích s větším přítlakem je McLaren… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 22.09.2019 09:53
Bohužel porušil jasné pravidlo a přišel daný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Zajímalo by me, o kolik výkonu navíc Ricci dostal... podle me to bude úplná prkotina, která by stejně neměla vliv na postup do Q2, ale je to jedno. Tato penalizace muže klidně rozhodnout o 4. Místě v PK. :( Zas o tolik rychlejší nejsme, takže když bude normální průběh GP, od Ricciho nelze cekat body. Hold i te šedé zóně ještě nejsme tak dobří jsko Ferrari a Meecedes. 13

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Hold na tratích s větším přítlakem je McLaren lepší a ani vyšší výkon, než je povolený nepomohl 14

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Ano, v pomalem kole Q1 jsme proti vám potřebovali extra výkon ze ? 20 Taková politika te v souboji s námi snad ani nemůže těšit... 05

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Bohužel porušil jasné pravidlo a přišel daný trest. Naopak politika by bylo to, kdyby nedostal stejný trest jako ti, kteří se provinili stejně v minulosti.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Na postup by vliv neměla (stalo se to v 2. nejrychlejším kole Ricciarda v Q1), překročili to o velmi málo, podle Renaultu z toho nebyl žádný měřitelný užitek. Jenže jakkoliv málo, šlo o jasné porušení pravidel (čl. 1.2.2) - tady nejde o to, jak velká či malá ta výhoda byla. Konzistentně udílená diskvalifikace.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Prý šlo o Max 0,001s v kole, které nemělo vliv na postup. Díky přejezdu obrubniku se MGU - K na moment toztocilo více. Ano, školácká chyba a taky dle me velmi necitlivé posouzení. 02 02

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          91.229.253.XXX
          Proč necitlivé posouzení ? Jiní taky přejížděli obrubníky a nic se nestalo. To by si i Renault měl umět pohlídat. Je fuk jestli měl k dobru 50 koní nebo jenom koňský ocásek, limity jsou od toho aby se dodržovali. Posouzení je správné a trest vlastně taky. Je to trest pro tým. Bohužel to že si to vlastně nejvíc odpíská Rici, který za to samozřejmě nemůže je věc jiná.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            95.82.135.XXX
            Jasné, technická pravidla jsou jasně daná. Každopádně se nic nestalo a nevedlo to k žádné výhodě, ale trest je kauzální... když se podívám na vytlačeni Hamiltona Lecrercem v Monze a nepřišel trest, tak je tento trest dost úsměvný, protože narozdíl od závodních incidentů tady prokazatelně nešlo o žádnou výhodu a nemělo to žádný vliv na výsledek. Je to úplně to same, jak kdyby me na silnici někdo vytlačil do trávy a policie by nic neudělala a za 14 dni by me změřili na 50tce, kde bych jel 50,001 Km/h a dostal bych největší možný trest. Prostě chybí rozhodování zdravým rozumem. Ptám se, proč nestartuje Mercedes z boxu, protoze měl špatnou teplotu paliva?! Proč Renault nedostal pokutu 5 tis dolaru?! Už to chápete?!

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Kdyby se kdysi RB ohýbalo křídlo o 0,001mm nad povolený limit, dal bys jim jen pokutu? Vliv na časy by byl minimální. 03
              Asi o tom to je. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                95.82.135.XXX
                Jasně, ze si Renault trest zaslouží, o tom nepochybuji. Ale ptám se, proč Mercedes dostal za nelegální palivo pokutu 5 tis. USD a Renault diskvalifikaci?! Ani jedno nemělo žádný vliv na výsledek, tak proč rozdílné tresty?!! FIA 02 02 02

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Dokugan

                  Dokugan

                  77.236.208.XXX
                  Takže bys chtěl, aby FIA vyloučila Mercedes z tréninku?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    95.82.135.XXX
                    Ne, chtěl bych, aby Renault dostal stejný trest jsko Mercedes. Co je na tom zvláštního? Ani v jednom případě neslo o získání jakékoliv výhody

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Dokugan

                      Dokugan

                      77.236.208.XXX
                      Ale oboje je úplně jiná věc. Renault tu kvalifikaci prokazatelně absolvoval s nelegálním autem, za což je diskvalifikace snad jednoznačná. Že to bylo jen o trošičku a ve chvíli, kdy o nic nešlo, to je prostě smůla. Pravidla se nepíšou s tím, že je můžeš porušit na zlomek vteřiny o zlomek procenta. Proti tomu Mercedes s nelegálním autem nejel, jen do něj natankoval chladnější palivo při tréninku, za což se ten peněžní trest rozdává běžně.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Na to ti neodpovím, protože o problému Mercedesu nic nevím. Jestli porušil pravidla, měl by dostat trest. Ale tady není co řešit.
                  S Leclercem sice souhlasím, ale to je úplně o něčem jiném. Tam není přesně stanoveno, kolik mm má v každé vteřině kde nechat. Komisaři rozhodují podle ne zcela jasných pravidel. Není tam na každou situaci precedens. Každá je o trošičku jiná. A proto to vede k nekonzistenci. Je mi jasné, že Vettel by za něco podobného přišel o vítězství. Už za to samé trest dostal. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              91.229.253.XXX
              Já nevím co měl Mergl s palivem, každopádně třeba to vytlačení Hama ... ono jedna věc je souboj na trati, kde je viníkem pilot a jiná věc je nepovolený či jinak fungující díl. To je jako kdyby nasadili nelegální křídlo, tak bys trestal jen kdyby byli rychlejší ? To asi ne, i kdyby nelegální křídlo nefungovalo a auto by bylo o 3 vteřiny pomalejší trest musí být stejný. To, že nic nezískali nic neznamená.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Musí to být frustrující, ale v těchto případech nejde postupovat jinak. Renault si to musí ohlídat a jestli to díky obrubníku nemůže zaručit tak si tam musí tu vůli 0,001s nechat pro tyto případy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            95.82.135.XXX
            Je to necitlivé a nekonzistentni. Proč Mercedes nestsrtuje z boxu?! Respektive proč Renault nedostal pokutu a napomenutí? Prokazatelně se nejednalo o žádnou výhodu... FIA 02 02 02 02

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Tohle je posuzováno striktně jako "nelegální". Mercedes by nejspíše dopadl stejně kdyby se jim to stalo v kvalifikaci či v závodě (jak to s MGU-K tak s teplotou paliva), v tréningu ale diskvalifikace nemá cenu, tak si FIA vezme prachy a budiž to pro týmy varováním. Vlastně stejně měla dle mě dopadnout Alfa v případě "nelegálního" startu, tam mám spíše otazník proč se rozhodli dát časový trest.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama