DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo diskvalifikován, pilot Renaultu bude startovat z boxů

Oba jezdci Renaultu se v Singapuru kvalifikovali do první desítky. Avšak radost z osmého místa Daniela Ricciarda neměla dlouhého trvání - Australan byl diskvalifikován a do zítřejšího závodu bude startovat z boxové uličky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo diskvalifikován, pilot Renaultu bude startovat z boxů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 22.09.2019 14:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovali 5 lidé) 21.09.2019 23:19
Na postup by vliv neměla (stalo se to v 2.… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 21.09.2019 22:05
Hold na tratích s větším přítlakem je McLaren… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 22.09.2019 09:53
Bohužel porušil jasné pravidlo a přišel daný… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    95.82.135.XXX
    Zajímalo by me, o kolik výkonu navíc Ricci dostal... podle me to bude úplná prkotina, která by stejně neměla vliv na postup do Q2, ale je to jedno. Tato penalizace muže klidně rozhodnout o 4. Místě v PK. :( Zas o tolik rychlejší nejsme, takže když bude normální průběh GP, od Ricciho nelze cekat body. Hold i te šedé zóně ještě nejsme tak dobří jsko Ferrari a Meecedes. 13

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Hold na tratích s větším přítlakem je McLaren lepší a ani vyšší výkon, než je povolený nepomohl 14

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Ano, v pomalem kole Q1 jsme proti vám potřebovali extra výkon ze ? 20 Taková politika te v souboji s námi snad ani nemůže těšit... 05

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Bohužel porušil jasné pravidlo a přišel daný trest. Naopak politika by bylo to, kdyby nedostal stejný trest jako ti, kteří se provinili stejně v minulosti.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Na postup by vliv neměla (stalo se to v 2. nejrychlejším kole Ricciarda v Q1), překročili to o velmi málo, podle Renaultu z toho nebyl žádný měřitelný užitek. Jenže jakkoliv málo, šlo o jasné porušení pravidel (čl. 1.2.2) - tady nejde o to, jak velká či malá ta výhoda byla. Konzistentně udílená diskvalifikace.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        95.82.135.XXX
        Prý šlo o Max 0,001s v kole, které nemělo vliv na postup. Díky přejezdu obrubniku se MGU - K na moment toztocilo více. Ano, školácká chyba a taky dle me velmi necitlivé posouzení. 02 02

        + 0 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          91.229.253.XXX
          Proč necitlivé posouzení ? Jiní taky přejížděli obrubníky a nic se nestalo. To by si i Renault měl umět pohlídat. Je fuk jestli měl k dobru 50 koní nebo jenom koňský ocásek, limity jsou od toho aby se dodržovali. Posouzení je správné a trest vlastně taky. Je to trest pro tým. Bohužel to že si to vlastně nejvíc odpíská Rici, který za to samozřejmě nemůže je věc jiná.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            95.82.135.XXX
            Jasné, technická pravidla jsou jasně daná. Každopádně se nic nestalo a nevedlo to k žádné výhodě, ale trest je kauzální... když se podívám na vytlačeni Hamiltona Lecrercem v Monze a nepřišel trest, tak je tento trest dost úsměvný, protože narozdíl od závodních incidentů tady prokazatelně nešlo o žádnou výhodu a nemělo to žádný vliv na výsledek. Je to úplně to same, jak kdyby me na silnici někdo vytlačil do trávy a policie by nic neudělala a za 14 dni by me změřili na 50tce, kde bych jel 50,001 Km/h a dostal bych největší možný trest. Prostě chybí rozhodování zdravým rozumem. Ptám se, proč nestartuje Mercedes z boxu, protoze měl špatnou teplotu paliva?! Proč Renault nedostal pokutu 5 tis dolaru?! Už to chápete?!

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Kdyby se kdysi RB ohýbalo křídlo o 0,001mm nad povolený limit, dal bys jim jen pokutu? Vliv na časy by byl minimální. 03
              Asi o tom to je. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                95.82.135.XXX
                Jasně, ze si Renault trest zaslouží, o tom nepochybuji. Ale ptám se, proč Mercedes dostal za nelegální palivo pokutu 5 tis. USD a Renault diskvalifikaci?! Ani jedno nemělo žádný vliv na výsledek, tak proč rozdílné tresty?!! FIA 02 02 02

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Dokugan

                  Dokugan

                  77.236.208.XXX
                  Takže bys chtěl, aby FIA vyloučila Mercedes z tréninku?

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    95.82.135.XXX
                    Ne, chtěl bych, aby Renault dostal stejný trest jsko Mercedes. Co je na tom zvláštního? Ani v jednom případě neslo o získání jakékoliv výhody

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Dokugan

                      Dokugan

                      77.236.208.XXX
                      Ale oboje je úplně jiná věc. Renault tu kvalifikaci prokazatelně absolvoval s nelegálním autem, za což je diskvalifikace snad jednoznačná. Že to bylo jen o trošičku a ve chvíli, kdy o nic nešlo, to je prostě smůla. Pravidla se nepíšou s tím, že je můžeš porušit na zlomek vteřiny o zlomek procenta. Proti tomu Mercedes s nelegálním autem nejel, jen do něj natankoval chladnější palivo při tréninku, za což se ten peněžní trest rozdává běžně.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Na to ti neodpovím, protože o problému Mercedesu nic nevím. Jestli porušil pravidla, měl by dostat trest. Ale tady není co řešit.
                  S Leclercem sice souhlasím, ale to je úplně o něčem jiném. Tam není přesně stanoveno, kolik mm má v každé vteřině kde nechat. Komisaři rozhodují podle ne zcela jasných pravidel. Není tam na každou situaci precedens. Každá je o trošičku jiná. A proto to vede k nekonzistenci. Je mi jasné, že Vettel by za něco podobného přišel o vítězství. Už za to samé trest dostal. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
            • Jindrich K.

              Jindrich K.

              91.229.253.XXX
              Já nevím co měl Mergl s palivem, každopádně třeba to vytlačení Hama ... ono jedna věc je souboj na trati, kde je viníkem pilot a jiná věc je nepovolený či jinak fungující díl. To je jako kdyby nasadili nelegální křídlo, tak bys trestal jen kdyby byli rychlejší ? To asi ne, i kdyby nelegální křídlo nefungovalo a auto by bylo o 3 vteřiny pomalejší trest musí být stejný. To, že nic nezískali nic neznamená.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Musí to být frustrující, ale v těchto případech nejde postupovat jinak. Renault si to musí ohlídat a jestli to díky obrubníku nemůže zaručit tak si tam musí tu vůli 0,001s nechat pro tyto případy.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            95.82.135.XXX
            Je to necitlivé a nekonzistentni. Proč Mercedes nestsrtuje z boxu?! Respektive proč Renault nedostal pokutu a napomenutí? Prokazatelně se nejednalo o žádnou výhodu... FIA 02 02 02 02

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Tohle je posuzováno striktně jako "nelegální". Mercedes by nejspíše dopadl stejně kdyby se jim to stalo v kvalifikaci či v závodě (jak to s MGU-K tak s teplotou paliva), v tréningu ale diskvalifikace nemá cenu, tak si FIA vezme prachy a budiž to pro týmy varováním. Vlastně stejně měla dle mě dopadnout Alfa v případě "nelegálního" startu, tam mám spíše otazník proč se rozhodli dát časový trest.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Alain Prost a Cyril Abiteboul v tréninku v Abú Zabí

Abiteboul hodnotí letošní sezonu."Je nejtěžší v mé kariéře," říká

Lewis Hamilton s Mercedesem W10 na Hockenheimu

"Snad se F1 v roce 2021 obejde bez DRS," doufá Hamilton

Charles Leclerc a Max Verstappen na tiskovce v Monaku

Leclerc nebo Verstappen? Irvine říká, kdo má podle něj vyšší potenciál

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Suzuce

"McLaren byl v Suzuce tak rychlý, že to Ferrari vzdalo," těší Sainze. Poprvé také držel tempo s Red Bullem

Lewis Hamilton v závodě v Soči

Hamilton prozrazuje s čím není u letošního Mercedesu spokojený

Sebastian Vettel v Japonsku

"Žádné změny." Vettel si svůj kvalifikační pokrok a rekord v Suzuce nedokáže vysvětlit

Sebastian Vettel v závodě v Japonsku

Vyhrál by Vettel, nebýt špatného startu? Binotto poodkryl pozadí GP Japonska

Lando Norris s McLarenem MCL34 v Suzuce

Férové závodění? Albon vystrčil Norrise z dráhy, ten je ale rád, že soupeř za kolizi nebyl potrestán + VIDEO

Max Verstappen v tréninku v Soči

Verstappen při kolizi s Leclercem přišel o 25 % přítlaku. Proč ho Red Bull nenechal závod dokončit? + VIDEO

Robert Kubica u mechaniků Williamsu

V boxech opět exceloval Williams, jaké strategie volily týmy v Japonsku?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. LEC... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama