DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo diskvalifikován, pilot Renaultu bude startovat z boxů
Oba jezdci Renaultu se v Singapuru kvalifikovali do první desítky. Avšak radost z osmého místa Daniela Ricciarda neměla dlouhého trvání - Australan byl diskvalifikován a do zítřejšího závodu bude startovat z boxové uličky.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ricciardo diskvalifikován, pilot Renaultu bude startovat z boxů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
21:59 21.09.2019 95.82.135.XXXZajímalo by me, o kolik výkonu navíc Ricci dostal... podle me to bude úplná prkotina, která by stejně neměla vliv na postup do Q2, ale je to jedno. Tato penalizace muže klidně rozhodnout o 4. Místě v PK. :( Zas o tolik rychlejší nejsme, takže když bude normální průběh GP, od Ricciho nelze cekat body. Hold i te šedé zóně ještě nejsme tak dobří jsko Ferrari a Meecedes.-
-
-
Petr
23:19 21.09.2019 78.157.160.XXXNa postup by vliv neměla (stalo se to v 2. nejrychlejším kole Ricciarda v Q1), překročili to o velmi málo, podle Renaultu z toho nebyl žádný měřitelný užitek. Jenže jakkoliv málo, šlo o jasné porušení pravidel (čl. 1.2.2) - tady nejde o to, jak velká či malá ta výhoda byla. Konzistentně udílená diskvalifikace.-
-
Jindrich K.
10:10 22.09.2019 91.229.253.XXXProč necitlivé posouzení ? Jiní taky přejížděli obrubníky a nic se nestalo. To by si i Renault měl umět pohlídat. Je fuk jestli měl k dobru 50 koní nebo jenom koňský ocásek, limity jsou od toho aby se dodržovali. Posouzení je správné a trest vlastně taky. Je to trest pro tým. Bohužel to že si to vlastně nejvíc odpíská Rici, který za to samozřejmě nemůže je věc jiná.-
Adi
10:43 22.09.2019 95.82.135.XXXJasné, technická pravidla jsou jasně daná. Každopádně se nic nestalo a nevedlo to k žádné výhodě, ale trest je kauzální... když se podívám na vytlačeni Hamiltona Lecrercem v Monze a nepřišel trest, tak je tento trest dost úsměvný, protože narozdíl od závodních incidentů tady prokazatelně nešlo o žádnou výhodu a nemělo to žádný vliv na výsledek. Je to úplně to same, jak kdyby me na silnici někdo vytlačil do trávy a policie by nic neudělala a za 14 dni by me změřili na 50tce, kde bych jel 50,001 Km/h a dostal bych největší možný trest. Prostě chybí rozhodování zdravým rozumem. Ptám se, proč nestartuje Mercedes z boxu, protoze měl špatnou teplotu paliva?! Proč Renault nedostal pokutu 5 tis dolaru?! Už to chápete?!-
-
-
-
-
Dokugan
12:59 22.09.2019 77.236.208.XXXAle oboje je úplně jiná věc. Renault tu kvalifikaci prokazatelně absolvoval s nelegálním autem, za což je diskvalifikace snad jednoznačná. Že to bylo jen o trošičku a ve chvíli, kdy o nic nešlo, to je prostě smůla. Pravidla se nepíšou s tím, že je můžeš porušit na zlomek vteřiny o zlomek procenta. Proti tomu Mercedes s nelegálním autem nejel, jen do něj natankoval chladnější palivo při tréninku, za což se ten peněžní trest rozdává běžně.
-
-
-
Mike17
12:25 22.09.2019 185.149.130.XXXNa to ti neodpovím, protože o problému Mercedesu nic nevím. Jestli porušil pravidla, měl by dostat trest. Ale tady není co řešit.
S Leclercem sice souhlasím, ale to je úplně o něčem jiném. Tam není přesně stanoveno, kolik mm má v každé vteřině kde nechat. Komisaři rozhodují podle ne zcela jasných pravidel. Není tam na každou situaci precedens. Každá je o trošičku jiná. A proto to vede k nekonzistenci. Je mi jasné, že Vettel by za něco podobného přišel o vítězství. Už za to samé trest dostal.
-
-
-
Jindrich K.
14:06 22.09.2019 91.229.253.XXXJá nevím co měl Mergl s palivem, každopádně třeba to vytlačení Hama ... ono jedna věc je souboj na trati, kde je viníkem pilot a jiná věc je nepovolený či jinak fungující díl. To je jako kdyby nasadili nelegální křídlo, tak bys trestal jen kdyby byli rychlejší ? To asi ne, i kdyby nelegální křídlo nefungovalo a auto by bylo o 3 vteřiny pomalejší trest musí být stejný. To, že nic nezískali nic neznamená.
-
-
-
-
-
Situs
10:50 22.09.2019 88.102.38.XXXTohle je posuzováno striktně jako "nelegální". Mercedes by nejspíše dopadl stejně kdyby se jim to stalo v kvalifikaci či v závodě (jak to s MGU-K tak s teplotou paliva), v tréningu ale diskvalifikace nemá cenu, tak si FIA vezme prachy a budiž to pro týmy varováním. Vlastně stejně měla dle mě dopadnout Alfa v případě "nelegálního" startu, tam mám spíše otazník proč se rozhodli dát časový trest.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 8.12.2024
GP Abú Zabí58 kol (306,183 km)
Abú Zabí
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí