DISKUZE K ČLÁNKU Ricciardo oceňuje práci motorového oddělení Renaultu

Daniel Ricciardo si pochvaluje velké úsilí motorového oddělení ve Viry. Výkon pohonné jednotky se zlepšuje, což se potvrdilo na posledních dvou velmi rychlých okruzích.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ricciardo oceňuje práci motorového oddělení Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 27, poslední 19.09.2019 22:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» achmed-cz (Hlasovali 3 lidé) 17.09.2019 10:38
Co může říkat ... přece nepřizná, že si přestupem… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 17.09.2019 14:14
Tak Riči tvrdí že chce zůstat v Renaultu. … »
» jon (Hlasovali 2 lidé) 17.09.2019 22:49
Nebýt perfektní práce motorového oddělení,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jon

    jon

    90.176.154.XXX
    Nebýt perfektní práce motorového oddělení, McLaren by je v posledních závodech obral o body. 11 Ještě aby si stěžoval, pacholek jeden! 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • El.Senor

      El.Senor

      178.255.168.XXX
      Ricci si hlavne nemuze stezovat, kdyz distava cca 30 micu rocne. Hulk bral 5x mene, takze vlastne jezdil z jinych duvodu a mohl skutecne rici co si mysli. Hulk je realista, Ricci dobre placeny PR optimista 03
      Jinak je treba si rici proc se objevili najednou tak silne reci okolo motoru a moc bych se nedivil, ze to souvisi se spekulacemi okolo McL a Mercedesu. Preci jen se za pul roku tacnou rozjizdet debaty okolo motoru a moznyvh prestupu na jine dodavatele, pokzd by treba McL chtel prejit na Mercedes. Renault si tak nemuze dovolit letat ve vzduchu jakekoli pochybnosti okolo vykonosti svych motoru, protoze kdyby i McL odesel byla by to pro Renault hodne spatna vizitka a ztrata slusnych prijmu. Takze budeme tvrdit, Renault je na urovni Mercedesu 03

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jon

        jon

        90.176.154.XXX
        Co se týká výkonu, ten tam mají. Ale zase je to pyroshow, ostatně, jako vždy, když Renault zvedne výkon. Ale je pravda, že už to vypadá trochu stabilnější. Na druhou stranu, ruku na srdce. Problémy má s novou specifikací u zákazníků i Mercedes, takže já bych je tentokrát zas tak neshazoval.
        Ricci je hodně dobře placený, ale úplně nelže. Motor šlape, ale ta šasí, to je ostuda. Hrozná ostuda. Sice měli v F1 pauzu, ale i přesto je to už přes 11 let, kdy Renault nedostal naloženo od některého ze zákazníků. A to i přes nedodávání součástek a podobné pochybné manévry. Holt šasí je písemka, kterou těžce nezvládají.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak Riči tvrdí že chce zůstat v Renaultu. Rozjelo se nějaké PR, asi na základě toho co říkal CA. 12 Jasně, bude záležet na tom , jak se budou zlepšovat....

    Jenže jak na tom kdo bude v roce 2021 je otázka....nikdo neodhadne, kdo udělá domácí úkol nejlépe.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Lahva

      Lahva

      95.143.138.XXX
      Aby to Rici neodnesl 2021 stejně jako teď Hulk. CA je na to dost velký prase.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • El.Senor

        El.Senor

        178.255.168.XXX
        Jde o prachy. Ricci rekne co ma za 30 micu, Hulk ta 5 rekne pravdu, ktera se nelibi. Pokud bude u Ferrka a Mercedesu volno od roku 2021, Ricci utece ihned dobrovolne

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    88.146.233.XXX
    Co může říkat ... přece nepřizná, že si přestupem podělal kariéru

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      To se dá tvrdit za 2 roky, ale ne v první sezóně. Jestli má někdo potenciál stát se top týmem, je to Renault 03

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Lahva

        Lahva

        95.143.138.XXX
        Spíš jestli se nedotane na pravidelné souboje o první místa, tak to bude megaprůser.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El.Senor

          El.Senor

          178.255.168.XXX
          Jak bude, letos uz je to megapruser, kdyz loni byly kde byly a meli potencial na to se priblizovat TOP3. I zmeny tomu letos nahravali a nakonec bidne vysledky, kdy je viditelne pouze to, ze auto McL je vyrazne lepsi nez loni

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    To, ze Ricci a Hulk dokázali zajet ve SPA a v Monze skvělé kvalifikace a navíc race pace v Monze měl Renault 3. - 4. Nej v poli jen dokazuje, ze chlapci ve Viri odvedli opravdu dobrou práci minimálně z pohledu výkonu. Spolehlivost zatim neznáme, ale když vidím problémy ostatních výrobců s posledními specifikacemi, jsem zatím optimistou. Hned tento víkend velmi napoví, zda-li i novinky na šasi pro vysoký pritlak budou stejně dobre jako verze pro nízký odpor. Každopádně pokračující intenzivní vývoj letošního vozu má s ohledem na stejná pravidla příští rok určitě význam.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Dobré výsledky tam zajeli i protože měli takto nastavené šasi od začátku sezóny, jinak je 4 nejrychlejší tým McLaren, hlavně škoda zbytečných odstoupení 03

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        No myslím si, Renault ztratil v sezóně smůlu, či malou hloupou chybou rozhodne více bodu než McLaren. Namátkou Bahrajn, Monaco, podium v Německu, Spa i diskutabilní pentle ve Francii. Od Canady má v průměru lepší balíček Renault (v porovnání s McLarenem) a je jen na nich, aby to konečně potvrdili výsledkově. USA, Abu Dhabí, tam by měli byt o dost lepší než McLaren. Brazílie, Japonsko, Soči - tam to bude boj s McLarenem. Singapur těžko říct, ale Ricci c Monacu jasně ukázal, ze městská trať nemusí byt problem. Když vše půjde dobre, měli bychom v PK McLaren přeskočit. Taky do toho muže zasáhnout spolehlivost top3 týmu, kdy pak půjde o daleko větší body. Doufám v tuhý boj s rozhodnutím v posledním zavode 01

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          No, on Mclaren nevyvíjí, jestli jsi si všimnul.....a ani nelpí na 4tém místě. Něco může být i o jezdci.... Riči je dobrej. Auto dobrý nemáte....ale to se hlásilo už před sezónou. ( CA)

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            81.19.11.XXX
            Nyslim, ze nevyvijet je velká chyba... na co se tedy soustředí? Na příští rok, kdy budou stejná pravidla? Nebo na nová pravidla, která ještě nejsou známa? Nebo má McLaren finanční problémy?

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Tak to že šetří, je jasné.( ono to má i logiku,více jak 4té místo nehrozí) Asi chtějí monopost předělat více, možná tenhle nemá potenciál , těžko říci. A kdo ví zda se nemlží....a tvrdě nešetří, včetně přištího roku, když má přijít velká změna( vývoj na další rok) a tam kdo zaspí, už to nebude jednoduché dohnat. Myslím ale že se počítá s delším horizontem návrátu na špičku. Nic není hned....

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.242.XXX
              McLaren vyvijí na příští sezonu, protože chcou stahovat náskok špičky, jak zveřejní pravidla na 2021 zapnou dlaší program, mimochodem jsi velki pohádkřá a optimista s těmi bodama, nezpaomeň, že McLaren krom Kanady a Monzy byl lepší než Renault i na domácí trati ve Francii a to dost výrazně (0,5s v Q v závodě Sainz jediný ze zbytku svtěa co nedostal kolo a Norris se propadl za Ricciho a Hulka až se mu začalo sypat auto 03)

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                No a co Německo a Anglie? Tam byl kdo lepší? 03 Jelikož jsou příští rok stejná pravidla, je naopak velmi výhodné vyvíjet porad, pze data mají smysl. V tomto McLaren úplně nechápu...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Buď bude monopost "zhola" jiný a nebo se brutálně šetří.
                  V zasadě nemá logiku něco zasadního řešit na přiští sezónu, TOP stejně není šance dohnat.Myslím že spěchají , aby mohli "investovat" do roku 2021.

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak za letošek ohledně spolehlivosti u Renaultu chválit nelze. Za max výkon pochválit lze, ač v race módu je na tom Honda imho díky spec3 dost podobně. Mercedes je lehce výše. Vždy to je ale o čase na kolo.Pak do toho promlouvá výkonost monopstu a jezdec. Muselo by se to dát na jednu stolici a změřit. Pak by bylo jasno....nakoenc si myslím, že to jednou nastane. Motory se vyvíjet přestanou a budou zmraženy.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Carlos Sainz během předsezónních testů v Barceloně

Díry v rozpočtových stropech nahrávají McLarenu, stěžuje si Helmut Marko

Toto Wolff se raduje z vítězství obou Mercedesů v kvalifikaci v Maďarsku

Wolff vysvětluje, proč Mercedes nepodpořil návrh experimentálního závodního víkendu

Lando Norris s vozem Formule 3 v Zandvoortu

Norris se konečně dočká jízdy s monopostem - na dráze otestuje vůz F3

Claire Williamsová v Ázerbájdžánu

Trápení Williamsu? Schumacher mluví o nedostatečném vedení

Po startu Velké ceny Rakouska 2019

F1 konečně potvrzuje prvních 8 závodů sezóny 2020. Co bude následovat po Rakousku?

Autokláv pro zapékání dílů z uhlíkových vláken

Týmy se měsíc před prvním závodem pomalu vracejí do práce, Ferrari se daří s motorem

Fernando Alonso uvažuje o návratu do F1

"Fernando by posunul Formuli 1 na další úroveň," komentuje Domenicali možný návrat Alonsa

Šéfové týmů na tiskové konferenci - zleva: Tanabe, Seidl, Monaghan, Green a Isola

Změní se formát závodního víkendu? Týmy o tom vážně uvažují

Vettel, Sebastian

Co by měl udělat Sebastian Vettel? Ecclestone má jasno

Nový Williams při prvotním testu v Barceloně

Hrozí Williamsu konec ve Formuli 1? Ve hře je prodej jiným investorům

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:00 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:30)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. ALBON, 2. BOTTAS, 3. GASLY... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama