DISKUZE K ČLÁNKU Binotto a jeho očekávání před zbytkem sezony. Zvítězí ještě Ferrari?

Mattia Binotto odhaduje průběh zbytku letošní sezony. Jak si věří v honbě za dalšími vítězstvími? Co očekává od následujícího závodu v Singapuru?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Binotto a jeho očekávání před zbytkem sezony. Zvítězí ještě Ferrari?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 18.09.2019 15:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 16.09.2019 19:12
Dostanou na pr.el v jednom závodě a hned brečí.… »
» shazec (Hlasovali 2 lidé) 16.09.2019 18:18
50kw? To je nesmysl. Je to o kompletním balíčku… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    No, tak Ferrari původně neměly sedět jen SPa a Monza, ale také Bahrain, Čína a Baku. Tady mohlo Ferko své soupeře porazit a získat nějaké body navíc. Všechny tyto ,,plusové" závody však totálně zbabrali buď jejich piloti nebo tým samotný. Takže teď jsou kde jsou. Ještě, že je tu SPA a Monza. Podle mně jim bude sedět i Austin, Mexico a možná i závěrečný Abú Dhabí. Částečně i SUzuka a Interlagos, ale Monze to holt nebude. Nejhorší bude ten Sigapur. Jedině fakt, že by se jim povedl nějaký technický aerozázrak.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    37.188.230.XXX
    Letos ještě vpohodě několik závodů vyhrajou.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Docela se divím, že Ferrari ještě vehementně neprosazuje Stop stav z úsporných důvodů ve vývoji motorů, když mají tak velký náskok.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      188.75.128.XXX
      Třeba vidí, že ještě můžou něco vytěžit. Nebo blafujou, aby do toho o to víc šli jiní. Popřípadě se nechtějí dostat do stavu jako s V8, kdy se Renaultu povolovaly úpravy, oficiálně dorovnání. V kombinaci s foukaným difuzorem to pak byla past. Ale byl tu zákaz, částečné změny za body, omezení počtu a povolení změn. Jako ať už to nechají, aspoň trochu kontinuity, když už to nechtějí zjednodušit třeba na biturba s KERSem.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      188.75.131.XXX
      Myslím si, že by to nemělo naději na úspěch, když všeobecně nepanuje konsenzus, že jsou na tom všichni +- stejně...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.157.XXX
    Nejlepší je jak teď zas Wolf a spol řvou že Ferrari podvádí s výkonem. Nemají žádný důkaz, ale už vědí že je to podvod. Je to holt jednodušší než připustit že někdo udělal (alespoň na motoru) svou práci lépe 03

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Někde jsem četl, že Ferrari dává dříve motor svým zákazníkům i proto, aby neporušovalo pravidlo, že každý musí mít "možnost" stejné techniky. Oni ji nabídnout musí, jenže zakaznický tým ji nechce, bó by si musel připlatit, protože 3 motory. Zákazníkům "staré" a sobě následně novější. Pročpak asi výhoda 50 kW je jen u Ferarri že ? A nikdo neřve a měl by že jo.....

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • shazec

      shazec

      89.203.142.XXX
      50kw? To je nesmysl. Je to o kompletním balíčku auta, který má Ferrari zmáknuto mnohem více v synergii s motorem a třeba i v tom palivu od Shellu. Nebo máte snad pocit, že když strčíte motor z Ferrari do Fiata, tak musí nutně jet stejně rychle? 12

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Pocity neřeším. Tohle jsou čísla Mercedesu ač možná v HP a ne v kW. Pocity přenechám tobě

        + 0 / − 3

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Adrian Newey už asi dumá, co mu nové angažmá přinese

Oficiální oznámení nového působiště Adriana Neweye je podle médií otázkou dní

Adrian Newey s trofejí pro vítězný tým

"Newey by nám pomohl se z toho dostat," lituje Marko. Ale už nepomůže, z auta je monstrum

Přes dobrý výsledek nejsou piloti McLarenu spokojeni

PROHLÁŠENÍ po závodě - Radost Leclerca zastínila všechny ostatní

Kevin Magnussen byl po GP Itálie potrestán vlastně dvakrát

Magnussena v Baku neuvidíme, vybodoval se. Sám tvrdí, že svůj trest nechápe

Hrdina dne - Charles Leclerc. Dokázal převézt největší soupeře

GP ITÁLIE: Monza tone v nadšení, Leclerc převezl soupeře dobrou strategií a vítězí

Na podobnou pozici nebývá Max Verstappen zvyklý, proto jeho reakce po závodě byla značně rozladěná (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - Red Bull nechce podléhat panice, ale situaci musí řešit

McLareny na své spanilé cestě nijak nepolevily (ilustrační snímek)

V kvalifikaci McLaren ovládl v Itálii první řadu, Norris po sedmi dnech zajel další pole-position

Lewis Hamilton s Toto Wolff se mohli usmívat i po třetím tréninku

Red Bull dál tápe, poslední trénink ovládl Mercedes

Kevin Magnussen způsobil svým kolegům jedenáctiminutovou pauzu

Druhý trénink opět provázela červená vlajka, nejvýš vyskočil Hamilton + VIDEO

Max Verstappen slaví své 60. vítězství po zádově v Kanadě

První trénink pro Verstappena. Antonelli tvrdě boural + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama