DISKUZE K ČLÁNKU Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Jak vypadají vnitrotýmové duely po první části sezóny, která před letní přestávkou obsahovala 12 závodů? Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal? Podíváme se na oficiální statistiku Formule 1, v níž se zaměříme na kvalifikace i závody.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 15, poslední 23.08.2019 19:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 21.08.2019 13:22
Díky za článek. 01 »
» -Tony- (Hlasovali 5 lidé) 21.08.2019 15:28
Tak si říkám, jak by to skóre u Verstappena… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 21.08.2019 16:09
Alonso dostal tu nabídku na rok a půl .. jenže on… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Tak já se opět na ty statistiky podívám trošku z jiného úhlu. Je zajímavé, že ti méně úspěšní piloti (dalo by se říci dvojky) mají více DNF. Čím to asi je? Dostávají "horší" stejný materiál? Nebo ten materiál více namáhají? Občas bouračka v provozu, to jediné chápu. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Já ti nevím. Když na to koukám já, tak u 3 týmů špice je to 0:5. A z toho 4 DNF (1x Bottas, 2x Leclerc, 1x Gasly) jsou bouračky zcela vlastní vinou. Nevím, co z toho chceš odvozovat. 72 závodů (6x12) a jediná technická porucha. Větší neschopnost dvojek? Rozhodně to tam nevypadá že by tam dvojka trpěla na nekvalitní materiál. 03
      U zbytku je to 10:16, z čehož je značná část kolizí. Vzhledem k málu bodů pro zbytek světa, se mi zdá logické, že ti co vypadli víckrát, jsou na tom v tabulce hůř. Rozhodně se mi nezdá, že ve středu pole někdo dává horší tecvhniku dvojce. Aby náhodou nedojel na bodech. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • rock

    rock

    78.45.212.XXX
    Možná (určitě) bych přidal závody očištěné o DNF. U Haasu to tluče do očí nejvíc: 7:5 pro Magnussena a 6 DNF u Grosjeana => Magunssen Grosjeana porazí víceméně jenom tehdy, když Romain nedojede do cíle (a Grosjeanovy DNF nebyly výhradně jeho chybou - Austrálie, Francie, Maďarsko).
    Jakkoliv se to nezdá, Grosjean je u Haasu tím lepším 17

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    193.165.96.XXX
    Tak si říkám, jak by to skóre u Verstappena vypadalo na konci sezóny, pokud by se Alonso uvolil a přistoupil na nabídku Red Bullu, kdy ho rakouska stáj oslovila jako první volbu místo namachrovaného a marného Gaslyho ...
    Dnes už se to sice nedozvíme, jelikož Alonso odmítl nabídku jezdit pro Red Bull jen do konce sezóny, ale přesto věřím, že by to skóre vypadalo jinak ...

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Alonso dostal tu nabídku na rok a půl .. jenže on se chce věnovat přípravě na Dakar, takže tohle celkem chápu

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Pravda, ale co my víme, třeba Alonsovi byla nabídnuta smlouva jen na pozici číslo 2, aby sice porazili s Alonsem Ferrari ale neobírali Alonsem o body Verstappena. Ono popravdě smysl by to pro ně mělo a Max stále má šanci, i když asi jen velmi malou.

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Tak Autobild píšeš že Ocon do Renaultu. 12

    Toto nemá koule ani na Ocona. Ach jo... 20

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Naopak, on Ocon nemá koulen a Hamiltona, mimochodem tímto krokem Ocon už nepatří Mercedesu 03 ale Ocon takový zázrak oproti Russellovi nebo Norrisovi právě vůbec není

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Ocon do Renaultu a porovnání ho s Riccim by se mi docela líbilo, do F1 patří. Myslím že bude dobrý, ale špičku v něm nevidím a dost pochybuji že je lepší než Bottas. Ono Hamiltonovi by se dokázali vyrovnat tak 2 jezdci a takový oni nehledají. Jestli Wolff někdy spojí Hama s Verstappenem, tak fakt smeknu a vezmu to zpět 03 S odchodem Rosberga Toto prostě vyměkl.

      ..... jo a Hulka do Haasu k Magnussenovi bych taky docela bral 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        No ono se spekuluje, že do Haasu by mohl zamířit Hulkenberg a Kvjat 11 podle všeho Kvjat opustí na konci sezony členství RB a zamíří někam ke konkurenci, ale kam by šel?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        A ono to s tím Magnumem a Hulkem opravdu vypadá, jestli je pravda že Bottas zůstane u Medvědů a Ocon půjde do Renaultu.

        Ale pro mně bude zklamáním že neměli koule dát Ocona k Hamiltonovy.
        jestli to tak bude, tak doufejme že prohnat Hama půjde co nejdřív Russell!

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Největší zklamáním (je to samo dle každého očekávání) je asi Gasly a Kubica. Nečekal jsem že budou lepší než jejich parťák ale taky jsem neočekával že si povedou oproti němu až tak zle.
    V Mercedesu se má Ham fajn a Bottas opět spadl "jen" do módu spolehlivé dvojky.
    Ve Ferrari jak se trochu čekalo, Leclerc tam zlobí Vettela hned od začátku.
    Norris v McLarenu ukazuje dobrou rychlost, příští rok čekám že zvedne svůj level.
    V TR Albon dobře zapadl, ale vybrat ho pro RedBull před Kvjatem? Nevím nevím.
    Jak vlítl Ricci do Renaultu se mi docela líbí a Hulk má o čem přemýšlet, ale ty jejich výsledky obecně jsou za očekáváním. Snad se brzy seberou.
    V Alfě Kimi vládne, Giovinazzi se ale v kvaldě poslední dobou docela zvedl.
    Stroll je nadále kvalifikační lopata.
    U Haasu je to zklamání tak nějak celkově.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Galsyho jsem upřímně podobně čekal a u Kubici to samé, co je však pro mě překvapením je propad Bottase, ale nadále odufám, že i třeba díky štěstí se dokáže zlepšit, jinak Govinazzi doplácí na to, že dva roky prostě nejezdil ... no Haas je kapitola sama o sobě, Stroll ani nemluvě

      + 3 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • B2SoS

      B2SoS

      78.80.24.XXX
      Ricci je takovej můj kůň, ale nelámal bych hůlku ani nad Nicem. I když po těch letech to většina lidí udělá. A právě po těch letech už i mizí šance, že se jeho kariéra nakopne. Přesto všechno si pořád myslím, že v něm něco je

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    46.135.70.XXX
    Díky za článek. 01

    + 7 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Bývalý šéf Formule 1 Bernie Ecclestone

Ecclestone komentuje rostoucí počet závodů. Je podle něj 21 velkých cen moc a nebo málo?

Daniel Ricciardo je s motorem Renault moc spokojený

Ricciardo oceňuje práci motorového oddělení Renaultu

Kevin Magnussen v kvalifikaci v Maďarsku

S jakým zbarvením nastoupí Haas v Singapuru?

Mattia Binotto v Austrálii

Binotto a jeho očekávání před zbytkem sezony. Zvítězí ještě Ferrari?

Valtteri Bottas v závodě v Itálii na Monze

Bottas se nevzdává. "Stále se může objevit jakákoliv příležitost"

Tým Toro Rosso při prvních předsezonních testech v Barceloně

Vrací k němu piloty, kteří nepřesvědčili. Tost o návratu neúspěšných z Red Bullu

Juan Pablo Montoya ve Velké ceně Brazílie 2005, v níž McLaren získal double

Montoya a jeho pohled na Vettelovu situaci

Motor Mercedes za zády Williamsu FW42

"Extrémně konkurenceschopný motor, růžová budoucnost." Williams zůstává u Mercedesu až do roku 2025

Kimi Räikkönen při reklamní akci Shellu

Tankování ani dvě povinné zastávky se do F1 nevrátí

Charles Lecler (vlevo) se Sebastianem Vettelem na tiskové konferenci v Monze

"Neodepisujte Vettela," varuje šéf Mercedesu. Proč?

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 12:00)
    • 2. Trénink (14:30 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama