DISKUZE K ČLÁNKU Je pro Ferrari Binotto opravdu lepší než Arrivabene? Vettel se současného šéfa zastává

Ferrari je kvůli svým výkonům v první části sezóny pod palbou kritiky, čtyřnásobný mistr světa Sebastian Vettel se však svého šéfa Mattii Binotta zastává.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Je pro Ferrari Binotto opravdu lepší než Arrivabene? Vettel se současného šéfa zastává

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 19.08.2019 09:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 16.08.2019 11:46
Vettel se zatává, protože Binotto stojí za ním,… »
» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 16.08.2019 20:29
Ještě horší je ovšem výkon Vettela, to co… »
» HellHogr (Hlasovalo 6 lidí) 17.08.2019 09:28
Velmi inteligentní příspěvek, dost o tobě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Ferrari do toho sice pumpuje rekordní peníze ale s Binottem v roli šéfa týmu se zdá že jen ztratili dobrého technického pracovníka a jako šéf teda slabota. Mě by se ve Ferrari jako šéf týmu docela líbil ten Vasseur, kdo ví třeba se to stane dříve než si myslíme. Je to trochu paradoxní, ale jsem přesvědčený že Arrivabene své místo neudržel především kvůli loňsku kde se jim dobrý začátek sesypal jak domeček z karet, a to především kvůli chybám jejich jezdce. Teď jim zdá se zbývá jen držet se slovy vzájemně nad vodou. Zatím mohu k Binottovi jen napsat že mi přijde že tahle role není pro něj ta pravá.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.242.XXX
      Po dlouhé době zpět? 03 jinak plně souhlasím, Binotto není prostě pro Ferrari správný ani Vettel proto se navzájem podporují

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Nikdo z nás nemůže, když nevidíš dovnitř týmu tohle napsat. Jsou to jen pocity. Taky je potřeba brát v potaz , že prostě soupeři jsou momentálně lepší a to je v F1 normální. Mně naopak přijde, že se tam hodí. Jen potřebuje nějaký čas. Neznamená to však, že bude titul. Podívej kolik let to trvalo JT ? Ten se tam taky nehodil ? Je potřeba vybudovat tým jako celek.... aby vše klapalo, soukolí. Myslím že se mu to povede. Tlačit na pilu nemá smysl....

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Já to beru, ale koukni kde byli loni. Ta kontinuita měla být udržena a očividně se to nepodařilo. Výměna Arrivabeneho dle mě neměla být impulsem k revoluci a že se teď na Ferrari máme dívat jako na novou etapu. Zpětně musím hodnotit že tlačení se Binotta na výsluní sebou nese hmatatelné negativní důsledky pro Ferrari. A to jestli nebudou trvalejšího rázu se teprve uvidí.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Nesouhlasím, je to nesmysl. Změna klimatu ve Ferrari je "lidsky" pozitivní a to nesouvisí s výsledky. Nelze dávat do rovnítka.

          Holt Mercedes a RB mají větší přítlak a tak jsou lepši. O tom je F1. Soutěží se a jeden člověk F1 nedělá. Vždy je to o týmu.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Tak to já jsem přesvědčený že ten boj tam na výsledky vliv měl a že "lidsky" pozitivní z pohledu šéfa ve Ferrari nemusí znamenat že je to prospěšné. Co se týče výkonnosti auta, tak ten tým šel pod Arrivabenem neustále nahoru a loni byl sakra blizoučko. Mě Arrivabene neseděl jeho uzavřeností před médii.

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            to není jen o přítlaku, problém je změna pneumatik, která ferrari totálně nesedla a nízké teploty v předsezoním testování tenhle problém jejich vozu zamaskovaly. Ferrari má aerodynamiku evidentně velice efektivní, ale v pomalých zatáčkách jim chybí mechanický grip a beze změny celé koncepce to nejspíš vyřešit nedokáží. To není jen o tom, jestli vyhodili arrivabena nebo ne, návrh vozu byl hotov ještě pod jeho vedením a binottova práce jako vedoucího se projeví s větším odstupem, ale je evidentní, že si moc neví rady, když nedokázali v podstatě čtvrtku sezony identifikovat, kde mají problém...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Pravě že ten přítlak jim neudržuje pneumatiky v okně a proto mají problémy s gripem. Spojené nádoby.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            88.81.91.XXX
            Je to o týmu, který ale sestavuje a tudíž za něj zodpovídá šéf
            Ferrari má nízký přítlak úmyslně, Binnoto to tak chtěl. Velká chyba.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Pepino60

      Pepino60

      217.197.149.XXX
      5ekl bych, že rekordní peníze do toho sype Mercedes. Myslím, že ten je s rozpočtem nejvýše. Jinak s tím Binnotem máš pravdu. Jako motorář skvělý, jako šéf uplně k ničemu. Vettelovi jsem moc fandil, ale už mu nějak nevěřím, že ten titul dá. Dělá spoustu zbytečných chyb, což by pilot jeho formátu neměl. Loni zahodil sezónu především on. Tým si sice také ohřál pollívčičku, ale hlavní vinu nese Vettel. A letos je to katastrofa a navíc má špatné auto. Takže když nedal titul loni s nejlepším autem (alespoň v první polovině) nedá ho ani letos. Mají teď před sebou dva závody, které jim budou sedět, ale nevěřím, že něco zase nepodělají. Prostě pod vedením Binnota jednoznačně ne.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • mawinma

    mawinma

    37.44.255.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 0 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.242.XXX
    jon
    jon 12:49 17.08.2019 90.176.154.XXX
    Prosím tě. Splést si datum není tak zásadní jako zásobovat diskuze nesmysly.
    Jestli je tady někdo umíněný jak malé dítě, jsi to ty. Každému rozumnému diskutujícímu jsi tu pro smích. 03
    Vše co jsem výše uvedl není problém dohledat ve vedlejších diskuzích. Tak si tady nehraj na svatouška! Chceš se bavit o F1, řikej fakta, nauč se sčítat a odčítat, používej logiku a drž se zpátky. Dětské fantasie si nech na přestávku s klukama ve škole (nic ve špatném, soudím podle tvé úrovně gramatiky a vyjadřivání).
    Jinak co se týká vědomostí o F1, tak kde dojel jeden Španělský podvodník, který se celou kariéru choval jak krysa, tak u takového charakterního krypla si opravdu nevedu úplný přehled jeho fňukání a nezdarů. Pamatuji si více zajímavé závody, ve kterých se událo něco zajímavého a motali se kolem toho moji oblíbenci.
    Takže buď diskutuj na úrovni nebo si zvykej na to, že ja se do lesa volá, tak se z lesa ozývá!

    Jone, tímhle si naprosto vystihl svůh komplex, ne jen že urážíš nekoho koho neznáš, ale urážíš vědomě, tím, že ti očividně něco vadí. Tady tímhle ses naprosto pohřbil, jediný rozumný diskutující? myslíš sebe, Mika a Petra H.? vy tři si přizvukujete, a dále? ono to není jestli ti někdo přizvukuje, každý kdo F1 něco ví, tak ti potvrdí, že Alonso dokázal s techinkou co měl jezdit na hraně a jezdil lepší výsledky, než někteří co měli lepší techniku. To, že občas pilot dokáže přetlačit techniku co má ukazuje svůj talent a komplexnost, pozor neplést si s tvým komplexem. Až se naučíš opravdu jak F1 funguje, o čem je a jaké jsou proměnné, tak se ozvy, děkuji

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      Proč to kopíruješ sem, když je o tom vlákno vedle?
      Tobě dobře hrabe ... Skoč si radši pod studenou sprchu. 03

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.242.XXX
        Znovu, jen urážíš, klesl si na úroveň Mika gratluji, netušíš nic o F1 a jej urážíš, měl by si dostat ban 14

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Tady budu ostře nesouhlasit. Binnoto je velmi slabý šéf.
    Arrivabane možná měl nějaké mouchy ale byl to opravdový šéf.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama