DISKUZE K ČLÁNKU Bude muset Leclerc změnit svůj jezdecký styl?

Pilot Ferrari Charles Leclerc exceluje během posledních Grand Prix zejména v kvalifikacích. Naopak v závodech se trochu trápí. Možná za to může jeho jezdecký styl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bude muset Leclerc změnit svůj jezdecký styl?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 51, poslední 22.08.2019 18:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 7 lidí) 13.08.2019 21:29
Okurková sezóna, v F1 je pauza a tak se řeší… »
» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 14.08.2019 19:40
Tady: "Normálně přemýšlejícímu člověku je… »
» shazec (Hlasovali 5 lidé) 14.08.2019 21:05
V dnešní době šetření pneu, motorů a vlastně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Tak jestli musí jezdit maximum jen kvůli tomu, aby byl nějaké 2s před Vettelem, pak asi něco dělá špatně. Vettel se ho hravě drží a přesto asi jezdit maximum nemusí. Pak si myslím, že to Vettel dělá líp. 04
              Když je před Vettelem 1s, pak asi každý inteligentní člověk dojde k závěru, že by kolegu mohl brzdit. Je pak logické zkusit prohodit pořadí. Což se stalo, nicméně bohužel pro tebe i v opačném pořadí. 12

              Ale víš co mi nejde do hlavy? Poslední závod v prvním stintu si udržoval náskok 3s (žádný příkaz logicky nepřišel), přesto si gumy odrovnal. Vettel při stejné rychlosti na nich dokázal vydržet mnohem dýl. A ve druhém stintu Vettela za sebou neměl. Mohl si klidně gumy ošéfovat tak, aby vydržely až do konce. Přesto mu odešly a nikdo Vettela před něj dostávat nemusel. 12
              Ale jo, Vettel je jen kroužič, co neumí předjíždět. Německo je jasný důkaz. Zase to opřel do zdi, zatímco Leclerc se dostal z posledního fleku na druhý. Nebo počkat.... Nebylo to naopak? 12

              Prostě je evidentní, že má Leclerc s gumama problém. Je to vidět v každém závodě. Sám to potvrdil. Dělat z něj lháře, který si to vymýšlí je nedůstojné. Stejně, jako byly jasná prohlášení Webbera a Kimiho a ty z nich děláš lháře. 03

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Tím chceš říci, že Vettel schválně nejezdí maximum, aby s Leclerkem prohrával? A jak jsi na takovou pitomost přišel?

                Ano poslední závod se Vettelovi povedl, tak přeju tobě a ostatním jeho fans, aby vám ta radost dlouho vydržela. Protože jste za poslední roky moc radosti z jeho výkonů, neužili.

                Problém s gumama u Leclerka bude vyřešen hned jakmile bude v pozici podporované jedničky týmu. 13

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Ty říkáš, že Leclerc jezdí maximum a Vettel nemusí, ne já.
                  Já říkám, že Vettel umí s gumama zacházet líp a v závodech bývá poslední dobou rychlejší, než Leclerc.
                  Kdyby se Leclercův problém dal spravit pozicí jedničky, věděl by, kde je problém.
                  13

                  + 0 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Opět si to špatně vysvětluješ. Ostatně jako vždy. Já říkám, že Leclerk musí jezdit maximum a Vettel to maximum jezdí též. Leclerk je rychlejší, ale ničí si více pneumatiky. Což samozřejmě také ví.
                    Zároveň, ale tvrdím, že kdyby šetřil pneu, tak je podobně rychlý jako Vettel a má problémy s prohazováním pozic, jako měl Kimi. Pro tebe and co. to pak značí, oprávněnost prohození pozic, protože Vettelovi NEUJEL. Takových keců jsem od tebe četl fakt móóóc.
                    A o pozici jedničky Leclerka a vyřešení jeho problémů, si možná budeme moci v budoucnu pohovořit. Bohužel, ty moje argumenty neuznáváš a budeš tvrdit, že se "vyjezdil", zlepšil a poznal jak pracovat s pneu. Až konečně přestaneš považovat piloty za rozhodující faktor výkonnosti a uznáš, že technika je daleko více rozhodující, stejně jako okolní vlivy, budeme se moci bavit docela rozumně. Ale zase se moc nepohádáme a ubude diskuzních příspěvků. 03

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Mike17

                      Mike17

                      185.149.130.XXX
                      Máš tam jeden faul, který ti nesedí. Dobře, oba jezdí maximum. Ale Leclerc bohužel (pro něj) není rychlejší. Rychlost měli stejnou. největší odstup měl ve 20-tém kole celé 3s. Před zajetím Leclerca měl jen 1,2s. Přesto Vettel dokázal na těch gumách odjet ještě 12 kol, aniž by nějak výrazně ztratil.
                      Tedy oba dva jeli těch 27 kol stejně rychle a Leclerc měl gumy v katastrofálním stavu, Vettel evidentně lepší, když ho 7kol dojížděl a pak si s nimi střihl dalších 12 kol.
                      Já nevím jak tobě, mně z toho vychází, že s nimi pracoval Vettel opravdu líp, přestože jezdili oba stejně rychle. Nějaká desetinka sekundy rozdíl proti startu po 27 kolech fakt není jiná rychlost. 03

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        85.70.164.XXX
                        On to naopak Odin vystihl velmi dobře. Leclerc vlastně neměl šanci, při stejné strategii věřím že by to zvládl, pohlídal by si prostě jen Seba. Jenže to by jsi tu řval že mu neujel takže ho brzdil, proto je přece prohození pozic v pořádku. Teď ho nebrzdil a asi v 7 kole na to začal více tlačit protože takovou informaci dostal v rádiu. OK, dejme tomu že si Ferrari chtělo ověřit více možností jak jet závod, jednomu se rozhodli dát jednu strategii druhému druhou, nebudeme v tom hledat nějaké spiklenecké teorie, prostě Sebova byla "náhodně" ta lepší a oni se naučili trochu více než kdyby měli oba stejnou. Teď ale nastává druhá věc kterou jsi tak tehdy obhajoval, proč jim nenařídili pak na konci držet pozice když už nebylo co získat a jen by se riskovalo předjetím? Když Leclerc lepší strategií ke konci závodu v Austrálii zajížděl mnohem rychlejší časy tak jsi držení pozic velmi obhajoval, nebylo co získat, Seb byl rychlejší v kvalifikaci, byl vpředu a Ferrari mu dalo horší strategii. Tehdy jsem psal těším se na opačný scénář, no jak jsem si myslel, tam Seb žádný příkaz držení pozic nedostal a Mike tu útočí na to že Leclerc neumí s pneu. Já nevím co z toho vychází tobě, ale mě že Seb je jednička a ve Ferrari to dělají tak aby Vettel skončil před Leclercem 03 Kdy Leclerc teda může uspět? Vypadá to že když se Seb vyseká, nebo když Leclerc Ferrari neposlechne a odjede si svůj závod jako v Bahrajnu 11

                        + 2 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Mike17

                          Mike17

                          185.149.130.XXX
                          Mike17 14:36 14.08.2019
                          "Pak celkem chápu, že mají Vettela za jedničku."
                          Mike17 19:40 14.08.2019
                          "Kdyby nedělalo Pirelli šroty, nemusel by nic šetřit a možná by Vettela porážel. To se bohužel nedovíme, ale víme, proč má Ferrari Vettela jako jedničku."
                          odin 16:07 18.08.2019
                          Pravda je, že Vettel byl a je stále protěžovaným pilotem a stačí mu to s obtížemi na porážení svých kolegů.
                          Mike17 16:29 18.08.2019 185.149.130.XXX
                          Jo, s tím se dá souhlasit.

                          To jsou citace jen z této diskuse, kde máš ode mne 3x napsáno, že je Vettel jednička. A proto ho v případě potřeby preferují. Kolikrát to mám ještě zase napsat, abys mi tu přestal psát, že to popírám?

                          S gumama to nemá nic poslečného. Vettel jezdil stejně rychle a vydržel na gumách skoro o polovinu dýl. Leclerc mohl buď nešetřit gumy a najet si na něj náskok, nebo je šetřit jako Vettel a mohl mít stejnou strategii. Nicméně to by Vettelovi asi fakt překážel, když mu i bez toho nedokázal odjet.
                          03

                          + 0 / − 1

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Situs

                            Situs

                            85.70.164.XXX
                            Já nepsal že to popíráš, jen že činy Ferrari jsou jasně ve prospěch Vettela na úkor Leclerca, tak nevím co mi podsouváš 03

                            S gumama to má hodně společného, když Leclerc byl díky rychlejší kvalifikaci vpředu a jel stejně rychle s konstantním odstupem na Seba tak dostal (asi v 7 kole) info o tom aby na to tlačil, na to že bude mít plán B. Vettel že plán A 03

                            + 2 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              185.149.130.XXX
                              Celkem logické info, když měl Vettela 1,5s za sebou. Začal na to tlačit a po usilovném 20-ti kolovém tlačení stáhl Vettel ztrátu o další čtvrtsekundu.
                              Je fakt, že Ferrari udělalo taktickou chybu. Mělo nařídit výměnu pozic. Jestliže tlačící pilot nedokáže ujet pilotovi šetřícímu, je někde chyba je to škoda ztraceného času. Nicméně to Ferrari odpouštím, protože by to na výsledku nezměnilo nic. 03

                              + 0 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Situs

                                Situs

                                85.70.164.XXX
                                Výměnu pozic které si vyjeli v kvalifikaci? Ty jsi dobrý komik, možná by tu kvalifikaci měl spíše Vettel příště zajet rychleji nebo by se mohl k Leclercovi přiblížit alespoň na DRS když na to má ne? 11 Vyhrávat jen díky jiné strategii by se v rámci týmu nemělo, Leclercovi to v Austrálii příkazem také nebylo dovoleno, přece jen nic tím navíc Ferrari nezíská, jak jsi tehdy tvrdil a jak jsi ponechání pozic tehdy obhajoval 18

                                + 2 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  185.149.130.XXX
                                  MS se nejezdí na výkony v kvalifikacích. Můžeš to zkusit navrhnout.
                                  Jestli jezdec vepředu nedokáže tomu vzadu odjet, asi není rychlejší. Proč se Vettel nepřiblížil pod 1s je jasné každému troubovi, který o chování gum v F1 něco ví. Možná je to jeden z důvodů, proč s nimi zachází líp.
                                  Co by se mělo, je celkem jedno. Ferrari řeklo transparentně, že pojedou na Vettela a pak je každému soudnému člověku jasné, že k tomu udělají logické kroky.
                                  To, že Leclerc ničí gumy a Vettel při stejné rychlosti s nimi nemá problém odjet o polovinu delší stint, s tím nemá nic společného.
                                  A tím jsem obhajoval Austrálii. A jak tak koukám do tabulky, vypadá to, že jejich tehdejší rozhodnutí bylo správné. 13

                                  + 0 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Situs

                                    Situs

                                    85.70.164.XXX
                                    V kvalifikaci se jezdí o umístění na startu závodu a Leclerc tam již ukazuje lepší rychlost než Vettel. Potom za normálních okolností je to velká výhoda být tím vpředu. Vettel těží a ještě bude těžit ze svého statusu jedničky kdy ho Ferrari bude před Leclerca protlačovat, tak to je a tak se to k mému smutku musí brát. Ale není špatné pozorovat jak preference Vettela jim vlastně už pomáhá jen k tomu aby byli skoro na stejno 18 Preferovat se má aby to přineslo něco týmu nebo aby se ten jeden umístil před někým v PJ na koho ten druhý nestačí, jinak je to zcela o ničem a přesně tam teď s protlačováním Vettela jsou.

                                    + 1 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • odin

                                      odin

                                      77.240.103.XXX
                                      11

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      185.149.130.XXX
                                      Jo, v kvalifikaci je poslední dobou lepší. Ale je mu to prd platný, když tu rychlost nepředvede v závodě. A když ano, zruší si gumy.
                                      Pak chápu, že si vybrali Vettela za jedničku. Ale on se Charles naučí, jak jezdit, jen to chce trochu času. 03

                                      + 0 / − 1

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Situs

                                        Situs

                                        85.70.164.XXX
                                        Přesně, už teď Leclerc dokáže být rychlejší než Vettel, pak je to jen na Ferrari zda toho u něj využije i v závodě nebo zda ho budou brzdit týmovými příkazy či horší strategií 03

                                        + 0 / − 0

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          185.149.130.XXX
                                          Jenže to dokáže jen v kvaldě v závodě bohužel ne. Když nebude brzdit Vettela, jak to teď poslední dobou předvádí, nebude nikdo k TR sahat.

                                          + 0 / − 1

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Situs

                                            Situs

                                            85.70.164.XXX
                                            Kde jinde to má než v kvalifikaci dokazovat když v závodě pak Ferrari protlačuje svou jedničku týmovými příkazy či lepší strategií před něho? 12 Bez pomoci týmu by Vettel Leclerca těžko předjížděl při stejných strategií na trati, jenže když Leclerc je v té kvalifikaci rychlejší nějak to ve Ferrari zkoulet musejí 11

                                            + 2 / − 0

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Mike17

                                              Mike17

                                              185.149.130.XXX
                                              Já bych to dokazoval třeba tím, že Vettelovi v závodě ujedu. 12

                                              + 0 / − 0

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Situs

                                                Situs

                                                85.70.164.XXX
                                                A zničil by sis gumy 11 Chce to mít stejnou strategii a pohlídat si ty vzadu, takovou šanci ale Leclerc ve Ferrari nemá. Tak alespoň svůj talent ukazovat v té kvalifikaci a překonávat Vettela tam 03

                                                + 1 / − 0

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • Mike17

                                                  Mike17

                                                  46.135.70.XXX
                                                  Jestli nedokáže být rychlejší než Vettel, aniž by si zničil gumy, je oprávněně dvojkou. 04

                                                  + 0 / − 0

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

  • Pátek

    • Trénink ()
    • Kvalifikace ()
  • Sobota

    • Trénink ()
    • Závod ()
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama