DISKUZE K ČLÁNKU Bude muset Leclerc změnit svůj jezdecký styl?
Pilot Ferrari Charles Leclerc exceluje během posledních Grand Prix zejména v kvalifikacích. Naopak v závodech se trochu trápí. Možná za to může jeho jezdecký styl.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bude muset Leclerc změnit svůj jezdecký styl?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Situs
10:03 21.08.2019 85.70.164.XXX
On mu ale ujíždět nemusí, on je před ním díky kvaldě To je právě to co ty nechceš vzít v potaz. Ono to co jsi před tím napsal se dá spíše otočit tak že jestli Vettel nedokáže být rychlejší než Leclerc a častěji nedojíždět před Leclercem bez pomoci týmu tak není oprávněná jednička
Situs
17:33 20.08.2019 85.70.164.XXX
Kde jinde to má než v kvalifikaci dokazovat když v závodě pak Ferrari protlačuje svou jedničku týmovými příkazy či lepší strategií před něho? Bez pomoci týmu by Vettel Leclerca těžko předjížděl při stejných strategií na trati, jenže když Leclerc je v té kvalifikaci rychlejší nějak to ve Ferrari zkoulet musejí
Mike17
16:08 20.08.2019 185.149.130.XXX
Jo, v kvalifikaci je poslední dobou lepší. Ale je mu to prd platný, když tu rychlost nepředvede v závodě. A když ano, zruší si gumy.
Pak chápu, že si vybrali Vettela za jedničku. Ale on se Charles naučí, jak jezdit, jen to chce trochu času.
Pak chápu, že si vybrali Vettela za jedničku. Ale on se Charles naučí, jak jezdit, jen to chce trochu času.
odin
06:06 20.08.2019 77.240.103.XXX
Hurááá. Mike17 po deseti letech konečně prozřel. Tak Miku, přeju ti, aby ti to dlouho vydrželo. A něco pro to udělej. Napiš si tu první větu nad monitor a vždy než začneš diskutovat si ji přečti. Pak nebudeš stále otravovat s výsledky kvalifikací a porovnáváním tisícin v kvaldách, abys obhájil podrazy v závodech.
Situs
19:24 19.08.2019 85.70.164.XXX
V kvalifikaci se jezdí o umístění na startu závodu a Leclerc tam již ukazuje lepší rychlost než Vettel. Potom za normálních okolností je to velká výhoda být tím vpředu. Vettel těží a ještě bude těžit ze svého statusu jedničky kdy ho Ferrari bude před Leclerca protlačovat, tak to je a tak se to k mému smutku musí brát. Ale není špatné pozorovat jak preference Vettela jim vlastně už pomáhá jen k tomu aby byli skoro na stejno Preferovat se má aby to přineslo něco týmu nebo aby se ten jeden umístil před někým v PJ na koho ten druhý nestačí, jinak je to zcela o ničem a přesně tam teď s protlačováním Vettela jsou.
Mike17
18:18 19.08.2019 185.149.130.XXX
MS se nejezdí na výkony v kvalifikacích. Můžeš to zkusit navrhnout.
Jestli jezdec vepředu nedokáže tomu vzadu odjet, asi není rychlejší. Proč se Vettel nepřiblížil pod 1s je jasné každému troubovi, který o chování gum v F1 něco ví. Možná je to jeden z důvodů, proč s nimi zachází líp.
Co by se mělo, je celkem jedno. Ferrari řeklo transparentně, že pojedou na Vettela a pak je každému soudnému člověku jasné, že k tomu udělají logické kroky.
To, že Leclerc ničí gumy a Vettel při stejné rychlosti s nimi nemá problém odjet o polovinu delší stint, s tím nemá nic společného.
A tím jsem obhajoval Austrálii. A jak tak koukám do tabulky, vypadá to, že jejich tehdejší rozhodnutí bylo správné.
Jestli jezdec vepředu nedokáže tomu vzadu odjet, asi není rychlejší. Proč se Vettel nepřiblížil pod 1s je jasné každému troubovi, který o chování gum v F1 něco ví. Možná je to jeden z důvodů, proč s nimi zachází líp.
Co by se mělo, je celkem jedno. Ferrari řeklo transparentně, že pojedou na Vettela a pak je každému soudnému člověku jasné, že k tomu udělají logické kroky.
To, že Leclerc ničí gumy a Vettel při stejné rychlosti s nimi nemá problém odjet o polovinu delší stint, s tím nemá nic společného.
A tím jsem obhajoval Austrálii. A jak tak koukám do tabulky, vypadá to, že jejich tehdejší rozhodnutí bylo správné.
Situs
17:14 19.08.2019 85.70.164.XXX
Výměnu pozic které si vyjeli v kvalifikaci? Ty jsi dobrý komik, možná by tu kvalifikaci měl spíše Vettel příště zajet rychleji nebo by se mohl k Leclercovi přiblížit alespoň na DRS když na to má ne? Vyhrávat jen díky jiné strategii by se v rámci týmu nemělo, Leclercovi to v Austrálii příkazem také nebylo dovoleno, přece jen nic tím navíc Ferrari nezíská, jak jsi tehdy tvrdil a jak jsi ponechání pozic tehdy obhajoval
Mike17
17:01 19.08.2019 185.149.130.XXX
Celkem logické info, když měl Vettela 1,5s za sebou. Začal na to tlačit a po usilovném 20-ti kolovém tlačení stáhl Vettel ztrátu o další čtvrtsekundu.
Je fakt, že Ferrari udělalo taktickou chybu. Mělo nařídit výměnu pozic. Jestliže tlačící pilot nedokáže ujet pilotovi šetřícímu, je někde chyba je to škoda ztraceného času. Nicméně to Ferrari odpouštím, protože by to na výsledku nezměnilo nic.
Je fakt, že Ferrari udělalo taktickou chybu. Mělo nařídit výměnu pozic. Jestliže tlačící pilot nedokáže ujet pilotovi šetřícímu, je někde chyba je to škoda ztraceného času. Nicméně to Ferrari odpouštím, protože by to na výsledku nezměnilo nic.
Situs
16:37 19.08.2019 85.70.164.XXX
Já nepsal že to popíráš, jen že činy Ferrari jsou jasně ve prospěch Vettela na úkor Leclerca, tak nevím co mi podsouváš
S gumama to má hodně společného, když Leclerc byl díky rychlejší kvalifikaci vpředu a jel stejně rychle s konstantním odstupem na Seba tak dostal (asi v 7 kole) info o tom aby na to tlačil, na to že bude mít plán B. Vettel že plán A
S gumama to má hodně společného, když Leclerc byl díky rychlejší kvalifikaci vpředu a jel stejně rychle s konstantním odstupem na Seba tak dostal (asi v 7 kole) info o tom aby na to tlačil, na to že bude mít plán B. Vettel že plán A
Mike17
16:19 19.08.2019 185.149.130.XXX
Mike17 14:36 14.08.2019
"Pak celkem chápu, že mají Vettela za jedničku."
Mike17 19:40 14.08.2019
"Kdyby nedělalo Pirelli šroty, nemusel by nic šetřit a možná by Vettela porážel. To se bohužel nedovíme, ale víme, proč má Ferrari Vettela jako jedničku."
odin 16:07 18.08.2019
Pravda je, že Vettel byl a je stále protěžovaným pilotem a stačí mu to s obtížemi na porážení svých kolegů.
Mike17 16:29 18.08.2019 185.149.130.XXX
Jo, s tím se dá souhlasit.
To jsou citace jen z této diskuse, kde máš ode mne 3x napsáno, že je Vettel jednička. A proto ho v případě potřeby preferují. Kolikrát to mám ještě zase napsat, abys mi tu přestal psát, že to popírám?
S gumama to nemá nic poslečného. Vettel jezdil stejně rychle a vydržel na gumách skoro o polovinu dýl. Leclerc mohl buď nešetřit gumy a najet si na něj náskok, nebo je šetřit jako Vettel a mohl mít stejnou strategii. Nicméně to by Vettelovi asi fakt překážel, když mu i bez toho nedokázal odjet.
"Pak celkem chápu, že mají Vettela za jedničku."
Mike17 19:40 14.08.2019
"Kdyby nedělalo Pirelli šroty, nemusel by nic šetřit a možná by Vettela porážel. To se bohužel nedovíme, ale víme, proč má Ferrari Vettela jako jedničku."
odin 16:07 18.08.2019
Pravda je, že Vettel byl a je stále protěžovaným pilotem a stačí mu to s obtížemi na porážení svých kolegů.
Mike17 16:29 18.08.2019 185.149.130.XXX
Jo, s tím se dá souhlasit.
To jsou citace jen z této diskuse, kde máš ode mne 3x napsáno, že je Vettel jednička. A proto ho v případě potřeby preferují. Kolikrát to mám ještě zase napsat, abys mi tu přestal psát, že to popírám?
S gumama to nemá nic poslečného. Vettel jezdil stejně rychle a vydržel na gumách skoro o polovinu dýl. Leclerc mohl buď nešetřit gumy a najet si na něj náskok, nebo je šetřit jako Vettel a mohl mít stejnou strategii. Nicméně to by Vettelovi asi fakt překážel, když mu i bez toho nedokázal odjet.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
- Trénink (5:30 - 6:30)
Lance STROLL - Kvalifikace (9:30 - 10:14)
- Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek