DISKUZE K ČLÁNKU Do F1 se s novými pravidly vrátí přísavný efekt monopostů
Opakování je matka moudrosti a tato poučná fráze platí i ve světě motorsportu. Aerodynamika současných vozů je již tak komplikovaná a citlivá na "kvalitu" vzduchu, že se neustále hledají možnosti, jak předjíždění v F1 učinit jednodušším. A na scénu tak přichází již prověřený koncept, jenž by mohl být řešením tohoto problému.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Do F1 se s novými pravidly vrátí přísavný efekt monopostů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Jirka_1
17:47 18.07.2019 217.30.64.XXXHm, jak může působit přítlačná síla zespodu fakt nevím, přitláčet se dá pouze shora...
Rozdíl mezi wincarem a současnou formulí je v tom, že wincar je daleko méně citlivý na to, co se děje před ním a turbuletní vzduch ho omezuje v přítlaku výrazně méně. Přítlak současných formulí je částečně dán tvarem karosérie, ale hlavně těmi dvěma křídly - které jsou na turbulentní vzduch citlivé velmi. Přitom rozdíl v celkovém přítlaku obou provedení je asi jen 10%...
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek