DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari hledá odpovědi: novinky na voze budou testovat i v Rakousku

Ferrari bude v Rakousku testovat novinky. Ve Francii podle Vettela nesplnili, co očekávali a italský tým se snaží najít recept na Mercedes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari hledá odpovědi: novinky na voze budou testovat i v Rakousku

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 28.06.2019 17:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» odin (Hlasovalo 6 lidí) 27.06.2019 19:23
Ale vždyť ten tým měl Schumacher u Mercedesu … »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 26.06.2019 21:37
Hoši, kdyby jste si Váš názor aspoň obhájily ...… »
» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 26.06.2019 21:54
No jsi prozřel....ano , majitelé zainvestovali.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.149.XXX
    Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Minulý rok to s těma starýma pneumatikama Mercedes zvládl taky a to že to byly šmejdy gumy nelze pochybovat. Mimochodem takový Hulkenberg letošní pneu pochválil a řekl že v oblasti soubojů to byl určitě krok správným směrem protože se za Kimim dokázal držet v těsném závěsu prakticky celý závod a dalo se s nimi bojovat. To potvrdil i Kimi který řekl že si Hulkyho musel hlídat po většinu závodu kdežto loni by měl po 2-3 kolech pokoj. Pirelli by mělo zvětšit pracovní okno a myslím že se o to snaží, pak by myslím nebyl problém pro nikoho. Loňské gumy které se přehřívaly a tvořili puchýře při jízdě v závěsu jsou zlo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Chinadragon

    Chinadragon

    178.255.168.XXX
    Špičkový tým odešel se Shumim a to co tam zůstalo je jen a jen odpad dokazujé to už další sezónu,také k tomu přispívá FIA neustále vymýšlí zvrhlosti co se týká pravidel...
    a pokud je někdo nevyhodí,tak to bude pokračovat....dominance Mercedesu bude pokračovat ...až....až.....a jejich cvičená opička bude vyhrávat do nekonečna....s takovým autem co pomalu jede samo to by vyhrával i ten poslední v pořadí na startovací listině.....cca.18 sekund.....a ty ostatní,,,ty jsou kde...o kolo zpět ???????

    + 2 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      schumacherův tým je z půlky u mercedesu a způlky u FIA, to se potom nelze divit, že to vypadá jak to vypadá

      + 3 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Ale vždyť ten tým měl Schumacher u Mercedesu (když tam byl) také. Tak proč nevítězil jako Hamilton??? A pokud se pamatuji, tak i Todt byl v té době už u FIA.
        Chlapci, nechte Schumiho v klidu odpočívat. Přiznejte si, že Schumi vítězil se stejně dominantním autem, s mnohem větší podporou FIA a komisařů a o (ne)legálnosti jeho auta raději pomlčíme. 13
        Úspěchy pilotů jsou schovány v jejich autech. Platí to o Hamiltonovi, Alonsovi, Prostovi, Sennovi... a v neposlední řadě také o Schumacherovi.
        S průměrnými auty jsou všichni tito několikanásobní mistři světa jen průměrnými piloty. A s podprůměrnými auty jsou podprůměrní.
        Tak toho oba nechte.
        Chápu, že vás nebaví sledovat dominanci Hamiltona a nudné závody, kdy je jasný vítěz většinou ještě dříve, než se odstartuje. Ale v Schumacherově době to bylo naprosto stejné, jen s tím rozdílem, že se vše přičítalo (díky kultu osobnosti) Schumacherovým zásluhám. Toho jsme naštěstí dnes už ušetřeni a nemusíme každý den číst o Hamiltopnových zásluhách a jeho genialitě konstruktérské, manažérské a jezdecké. 03

        + 6 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mansell_fan

          Mansell_fan

          37.188.225.XXX
          Kde jsi byl mezi lety 1996 a 1999? Schumacher tehdy se šrotama jezdil jako bůh. Po roce 2000 už to byla i technická převaha, ale ty první čtyři roky u Ferrari, to bylo jenom o něm jako o jezdci.
          Podobně Senna u Tolemanu, vždyť ten kluk v tom průměrném (přinejlepším) auťáku naprosto čaroval.

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • odin

            odin

            77.240.103.XXX
            Cože? Jaké šroty? Vždyť Ferrari bylo nejhůře druhé v PK. Je sice pravdou, že Schumi jakožto jednička týmu Ferrari získal více bodů a byl hodnocen (až na výjimky) před svým kolegou, ale to samé platí i o jedničkách a dvojkách týmů, které Ferrari se Schumacherem v čele porazili (Williams a McLaren).
            Zásluhy bych rozhodně nepřičítal jen Schumacherovi. Podle mne jezdil tak, jak mu umožňovalo auto. A je otázkou, zda v některých sezónách neměl to auto lepší a jen díky chybám nepřišel o titul.
            Co se týče Senny. V Tolemanu byl dvakrát třetí a jednou druhý. Ale jeho kolegové též dokázali vyjet body. Johansson a Ceccoto. Kdo o těchto pilotech ví? A jelikož jsem sledoval F1 ještě před Sennou, tak vím, že se Toleman v závěru r.1983 docela zvedal a Warwick s tímto "šrotem" bodoval v posledních čtyřech závodech. Tak že asi to nebyl takový šrot, nemyslíš?
            A ještě jedno srovnání: "Průměrný Toleman" bez Senny získal v PK 1983 deset bodů a se Sennou o rok později šestnáct bodů (Senna 13b.). Tak tomu říkám doslova čáry máry. 03
            Kdepak Manselle fan, výkony pilotů byly limitovány výkonností jejich techniky. Bylo tomu tak v minulosti, je tomu tak nyní a bude tomu tak i v budoucnu. Ale lhát si můžeš do kapsy co chceš, jen o těch tvých výmyslech nepřesvědšuj ostatní. Alespoň já se nedám. 03

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mansell_fan

              Mansell_fan

              37.188.225.XXX
              Samozřejmě že výkony jezdců jsou limitovány výkonností jejich techniky. To je naprostá pravda. Ale já reagoval na tvůj příspěvek ve kterém píšeš že v průměrném autě jsou i ti nejlepší průměrní a v podprůměrném autě budou podprůměrní. Tomu nevěřím a mnohokrát v historii motorsportu to bylo vyvráceno. Právě například Sennou nebo Schumacherem.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • odin

                odin

                77.240.103.XXX
                Vše, co jsem napsal platí a také si za tím stojím. Žádnej Schumacher ani Senna nic nevyvrátili. Alespoň ne v kontextu sezón. Pokud bychom chtěli najít jednotlivé závody, kdy se těmto zmiňovaným povedlo něco neobvyklého, pak ano. Našel bych pár závodů ve kterých Schumi, Senna, Vettel, Alonso, Hamilton, či Prost předvedli úchvatné výkony s průměrnými auty. Kdy dokázali sebrat více bodů, než na co ta kára měla. Ale jinak předváděli všichni tito a i jiní v průměrných autech průměrnou výkonnost. Nebo mě snad chceš přesvědčovat, že si Schumi a Senna své tituly vyjeli v průměrných, nebo dokonce v podprůměrných autech? No to snad ne??? 10

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mansell_fan

                  Mansell_fan

                  37.188.153.XXX
                  Ne, o tom tě přesvědčit nechci. V kontextu sezón máš samozřejmě pravdu.
                  Já naopak myslel právě ten kontext jednotlivých závodů.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Tak na kontextu jednotlivých závodů se rozhodně shodneme. 11
                    Ale já měl spíše na mysli sezóny, kdy tito piloti neměli "auto na titul". Pak odjeli sezónu "průměrně". Mrkni např. třebas na rok 1985 a Sennu v Lotusu spolu s DeAngelisem.Vždyť ty jejich výsledky byly srovnatelné, i když Senna skončil před Elliem.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                • jumpman

                  jumpman

                  178.255.168.XXX
                  no, zrovna bych neřekl, že benetton 94 byl úchvatné a dominantní auto, ve srovnání s williamsem to byl poměrně šrot. A i u ferrari měli dominantní auto jen 2 sezony, ten zbytek byl dost vydřenej a dost o štěstí a FIA dělala vše aby ta dominance skončila. Uvědom si, že to je ten největší rozdíl a co soudným lidem vadí, že dřív FIA zasahoval do pravidel i v průběhu sezony, aby uškodila dominantnímu týmu, ale na mercedes se sáhnout nesmí, ikdyž pochyby o legálnosti jejich řešení jsou každou sezonu...

                  + 2 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.103.XXX
                    Benetton 94 a šrot? ... Když už se chceš bavit o šrotu, tak to byl Williams, minimálně první půlku sezóny. Benetton používal zakázanou kontrolu trakce s tichým souhlasem FIA. Když pak Schumi s tímto autem dominoval, páni od FIA se konečně rozhoupali a šli kontrolovat. Jenže našli už jen ukrytý software a najednou se síly zázračně vyrovnaly, (Pravda, přispěly k tomu také Schumiho tresty), tak že i Hill byl schopen boje o titul. V 95 Benettonu zase procházelo nelegální palivo. A mohu dál pokračovat. Schumi byl jediný, koho FIA dovolila vyhlásit vítězem závodu, aniž by projel cílem. RedBullu FIA umetla cestu změnou konstrukce pneumatik v rozjeté sezóně. Zajímavé bylo, že Lotus, který jim šlapal na paty neměl s pneu žádné problémy. Ba naopak, dokázali většinou ušetřit jeden pitstop. A co prokazatelně nelegální díry v podlaze RBR? Odebíraly se jim za to body? Ani náhodou... Protože FIA se v tomto chovala velmi podobně jak k Ferrari, tak k RedBullu a také k Mercedesu. Podle mne dělala a dělá vždy jen "kosmetické" úpravy pravidel. (Aby se vlk nažral a koza zůstala celá). Mně to také vadí a v minulosti vadilo, ale též mi vadí, když ty a tobě podobní vnímají "nečinnost FIA jen v případě Merglu, ale v případě RBR a Ferrari nikoliv.
                    Příspěvek byl redakčně upraven.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          když už hejtíš, tak by jsi měl ty argumenty také něčím podložit. Schumacher v mercedesu byl za 1) za zenitem a za 2) pirelli absolutně nekorespondovali s jeho stylem řízení. Tým který měl schumacher u ferrari (a dříve u benettonu) byl omezen rozpočtem, protože mercedes měl v té době tezi podobnou jako současný renault, nechtěl příliš investovat a braun převzal sice jako mistrovský tým, ale v totálním hnoji v přípravě na další sezonu, takže se z toho jenom pomalu hrabali ven a investovali vše do přípravy na hybridní éru.
          Další věcí je to, že jak v případě ferrari, tak v případě red bullu FIA dělala možné i nemožné aby tyto týmy dominance zbavila, ale v případě mercedesu provádí pouze takové kroky, které se dají vysvětlit jen snahou o udržení dominantního postavení mercedesu. jak jinak chceš vysvětlit letošní úpravu pneumatik na přímý požadavek mercedesu a ejhle, jediný mercedes nemá s pneumatikami potíže? O čachrech při schválení pravidel o hybridech ani nemluvím

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Ferrari si už takovou dlouhou sérii užili. Teď je řada na dalších.
    A řekněme si upřímně, že si za to může Ferrari samo tím, že zbouralo to co fungovalo. Pod bičem Arrivabeneho a se současným motorem by letos mohli Merglu alespoň pořádně šlapat na paty.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama