DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari hledá odpovědi: novinky na voze budou testovat i v Rakousku
Ferrari bude v Rakousku testovat novinky. Ve Francii podle Vettela nesplnili, co očekávali a italský tým se snaží najít recept na Mercedes.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari hledá odpovědi: novinky na voze budou testovat i v Rakousku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Pepino60
08:29 28.06.2019 217.197.149.XXXPříspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.-
Situs
08:45 28.06.2019 85.70.164.XXXMinulý rok to s těma starýma pneumatikama Mercedes zvládl taky a to že to byly šmejdy gumy nelze pochybovat. Mimochodem takový Hulkenberg letošní pneu pochválil a řekl že v oblasti soubojů to byl určitě krok správným směrem protože se za Kimim dokázal držet v těsném závěsu prakticky celý závod a dalo se s nimi bojovat. To potvrdil i Kimi který řekl že si Hulkyho musel hlídat po většinu závodu kdežto loni by měl po 2-3 kolech pokoj. Pirelli by mělo zvětšit pracovní okno a myslím že se o to snaží, pak by myslím nebyl problém pro nikoho. Loňské gumy které se přehřívaly a tvořili puchýře při jízdě v závěsu jsou zlo.-
Mansell_fan
10:54 28.06.2019 37.188.162.XXXZvětšit pracovní okno, to je jejich úkol číslo jedna. Tohle letos fakt nezvládli
-
-
-
Chinadragon
21:58 26.06.2019 178.255.168.XXXŠpičkový tým odešel se Shumim a to co tam zůstalo je jen a jen odpad dokazujé to už další sezónu,také k tomu přispívá FIA neustále vymýšlí zvrhlosti co se týká pravidel...
a pokud je někdo nevyhodí,tak to bude pokračovat....dominance Mercedesu bude pokračovat ...až....až.....a jejich cvičená opička bude vyhrávat do nekonečna....s takovým autem co pomalu jede samo to by vyhrával i ten poslední v pořadí na startovací listině.....cca.18 sekund.....a ty ostatní,,,ty jsou kde...o kolo zpět ???????-
-
odin
19:23 27.06.2019 77.240.103.XXXAle vždyť ten tým měl Schumacher u Mercedesu (když tam byl) také. Tak proč nevítězil jako Hamilton??? A pokud se pamatuji, tak i Todt byl v té době už u FIA.
Chlapci, nechte Schumiho v klidu odpočívat. Přiznejte si, že Schumi vítězil se stejně dominantním autem, s mnohem větší podporou FIA a komisařů a o (ne)legálnosti jeho auta raději pomlčíme.
Úspěchy pilotů jsou schovány v jejich autech. Platí to o Hamiltonovi, Alonsovi, Prostovi, Sennovi... a v neposlední řadě také o Schumacherovi.
S průměrnými auty jsou všichni tito několikanásobní mistři světa jen průměrnými piloty. A s podprůměrnými auty jsou podprůměrní.
Tak toho oba nechte.
Chápu, že vás nebaví sledovat dominanci Hamiltona a nudné závody, kdy je jasný vítěz většinou ještě dříve, než se odstartuje. Ale v Schumacherově době to bylo naprosto stejné, jen s tím rozdílem, že se vše přičítalo (díky kultu osobnosti) Schumacherovým zásluhám. Toho jsme naštěstí dnes už ušetřeni a nemusíme každý den číst o Hamiltopnových zásluhách a jeho genialitě konstruktérské, manažérské a jezdecké.-
Mansell_fan
19:31 27.06.2019 37.188.225.XXXKde jsi byl mezi lety 1996 a 1999? Schumacher tehdy se šrotama jezdil jako bůh. Po roce 2000 už to byla i technická převaha, ale ty první čtyři roky u Ferrari, to bylo jenom o něm jako o jezdci.
Podobně Senna u Tolemanu, vždyť ten kluk v tom průměrném (přinejlepším) auťáku naprosto čaroval.-
odin
20:21 27.06.2019 77.240.103.XXXCože? Jaké šroty? Vždyť Ferrari bylo nejhůře druhé v PK. Je sice pravdou, že Schumi jakožto jednička týmu Ferrari získal více bodů a byl hodnocen (až na výjimky) před svým kolegou, ale to samé platí i o jedničkách a dvojkách týmů, které Ferrari se Schumacherem v čele porazili (Williams a McLaren).
Zásluhy bych rozhodně nepřičítal jen Schumacherovi. Podle mne jezdil tak, jak mu umožňovalo auto. A je otázkou, zda v některých sezónách neměl to auto lepší a jen díky chybám nepřišel o titul.
Co se týče Senny. V Tolemanu byl dvakrát třetí a jednou druhý. Ale jeho kolegové též dokázali vyjet body. Johansson a Ceccoto. Kdo o těchto pilotech ví? A jelikož jsem sledoval F1 ještě před Sennou, tak vím, že se Toleman v závěru r.1983 docela zvedal a Warwick s tímto "šrotem" bodoval v posledních čtyřech závodech. Tak že asi to nebyl takový šrot, nemyslíš?
A ještě jedno srovnání: "Průměrný Toleman" bez Senny získal v PK 1983 deset bodů a se Sennou o rok později šestnáct bodů (Senna 13b.). Tak tomu říkám doslova čáry máry.
Kdepak Manselle fan, výkony pilotů byly limitovány výkonností jejich techniky. Bylo tomu tak v minulosti, je tomu tak nyní a bude tomu tak i v budoucnu. Ale lhát si můžeš do kapsy co chceš, jen o těch tvých výmyslech nepřesvědšuj ostatní. Alespoň já se nedám.-
Mansell_fan
20:49 27.06.2019 37.188.225.XXXSamozřejmě že výkony jezdců jsou limitovány výkonností jejich techniky. To je naprostá pravda. Ale já reagoval na tvůj příspěvek ve kterém píšeš že v průměrném autě jsou i ti nejlepší průměrní a v podprůměrném autě budou podprůměrní. Tomu nevěřím a mnohokrát v historii motorsportu to bylo vyvráceno. Právě například Sennou nebo Schumacherem.-
odin
21:57 27.06.2019 77.240.103.XXXVše, co jsem napsal platí a také si za tím stojím. Žádnej Schumacher ani Senna nic nevyvrátili. Alespoň ne v kontextu sezón. Pokud bychom chtěli najít jednotlivé závody, kdy se těmto zmiňovaným povedlo něco neobvyklého, pak ano. Našel bych pár závodů ve kterých Schumi, Senna, Vettel, Alonso, Hamilton, či Prost předvedli úchvatné výkony s průměrnými auty. Kdy dokázali sebrat více bodů, než na co ta kára měla. Ale jinak předváděli všichni tito a i jiní v průměrných autech průměrnou výkonnost. Nebo mě snad chceš přesvědčovat, že si Schumi a Senna své tituly vyjeli v průměrných, nebo dokonce v podprůměrných autech? No to snad ne???-
Mansell_fan
22:43 27.06.2019 37.188.153.XXXNe, o tom tě přesvědčit nechci. V kontextu sezón máš samozřejmě pravdu.
Já naopak myslel právě ten kontext jednotlivých závodů.-
odin
16:37 28.06.2019 77.240.103.XXXTak na kontextu jednotlivých závodů se rozhodně shodneme.
Ale já měl spíše na mysli sezóny, kdy tito piloti neměli "auto na titul". Pak odjeli sezónu "průměrně". Mrkni např. třebas na rok 1985 a Sennu v Lotusu spolu s DeAngelisem.Vždyť ty jejich výsledky byly srovnatelné, i když Senna skončil před Elliem.
-
-
jumpman
08:46 28.06.2019 178.255.168.XXXno, zrovna bych neřekl, že benetton 94 byl úchvatné a dominantní auto, ve srovnání s williamsem to byl poměrně šrot. A i u ferrari měli dominantní auto jen 2 sezony, ten zbytek byl dost vydřenej a dost o štěstí a FIA dělala vše aby ta dominance skončila. Uvědom si, že to je ten největší rozdíl a co soudným lidem vadí, že dřív FIA zasahoval do pravidel i v průběhu sezony, aby uškodila dominantnímu týmu, ale na mercedes se sáhnout nesmí, ikdyž pochyby o legálnosti jejich řešení jsou každou sezonu...-
odin
17:16 28.06.2019 77.240.103.XXXBenetton 94 a šrot? ... Když už se chceš bavit o šrotu, tak to byl Williams, minimálně první půlku sezóny. Benetton používal zakázanou kontrolu trakce s tichým souhlasem FIA. Když pak Schumi s tímto autem dominoval, páni od FIA se konečně rozhoupali a šli kontrolovat. Jenže našli už jen ukrytý software a najednou se síly zázračně vyrovnaly, (Pravda, přispěly k tomu také Schumiho tresty), tak že i Hill byl schopen boje o titul. V 95 Benettonu zase procházelo nelegální palivo. A mohu dál pokračovat. Schumi byl jediný, koho FIA dovolila vyhlásit vítězem závodu, aniž by projel cílem. RedBullu FIA umetla cestu změnou konstrukce pneumatik v rozjeté sezóně. Zajímavé bylo, že Lotus, který jim šlapal na paty neměl s pneu žádné problémy. Ba naopak, dokázali většinou ušetřit jeden pitstop. A co prokazatelně nelegální díry v podlaze RBR? Odebíraly se jim za to body? Ani náhodou... Protože FIA se v tomto chovala velmi podobně jak k Ferrari, tak k RedBullu a také k Mercedesu. Podle mne dělala a dělá vždy jen "kosmetické" úpravy pravidel. (Aby se vlk nažral a koza zůstala celá). Mně to také vadí a v minulosti vadilo, ale též mi vadí, když ty a tobě podobní vnímají "nečinnost FIA jen v případě Merglu, ale v případě RBR a Ferrari nikoliv.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
-
-
-
jumpman
08:40 28.06.2019 178.255.168.XXXkdyž už hejtíš, tak by jsi měl ty argumenty také něčím podložit. Schumacher v mercedesu byl za 1) za zenitem a za 2) pirelli absolutně nekorespondovali s jeho stylem řízení. Tým který měl schumacher u ferrari (a dříve u benettonu) byl omezen rozpočtem, protože mercedes měl v té době tezi podobnou jako současný renault, nechtěl příliš investovat a braun převzal sice jako mistrovský tým, ale v totálním hnoji v přípravě na další sezonu, takže se z toho jenom pomalu hrabali ven a investovali vše do přípravy na hybridní éru.
Další věcí je to, že jak v případě ferrari, tak v případě red bullu FIA dělala možné i nemožné aby tyto týmy dominance zbavila, ale v případě mercedesu provádí pouze takové kroky, které se dají vysvětlit jen snahou o udržení dominantního postavení mercedesu. jak jinak chceš vysvětlit letošní úpravu pneumatik na přímý požadavek mercedesu a ejhle, jediný mercedes nemá s pneumatikami potíže? O čachrech při schválení pravidel o hybridech ani nemluvím
-
-
-
-
Ferda
20:04 26.06.2019 46.47.176.XXXFerrari si už takovou dlouhou sérii užili. Teď je řada na dalších.
A řekněme si upřímně, že si za to může Ferrari samo tím, že zbouralo to co fungovalo. Pod bičem Arrivabeneho a se současným motorem by letos mohli Merglu alespoň pořádně šlapat na paty. -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek