DISKUZE K ČLÁNKU "Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?

Helmut Marko po Velké ceně Kanady přiznal, že Honda, od které odebírají pohonné jednotky, je nejslabší v poli a zaostává i za Renaultem. Tvrdě však pracuje na tom, aby se přiblížila ke špičce. Kdy se můžou u Red Bullu a u Toro Rosso těšit na výkonnější motory?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 102, poslední 26.06.2019 19:02 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovali 4 lidé) 19.06.2019 13:23
Ale nikdy nevíš co by se stalo bez té penalizace,… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 18.06.2019 10:15
Jejich čas příjde! Fandíme! 14 »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 18.06.2019 16:49
ano, odečti si od času mercedesu vteřinu a budeš… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    46.135.29.XXX
    Podle mě se vliv PJ na výsledky (pokud je spolehlivá) až moc přeceňuje.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Napříč polem rozhodně dělá větší rozdíl aerodynamika, šasi atd. viz Williams vs Mercedes.

      Ale pokud bereš stejnou kategorii týmů, tak rozdíl na motoru dělá znatelný rozdíl viz RB vs Ferrari, kde Ferrari má letos mizerné šasi ale pořád je celkem přesvědčivě před RB.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Petr Hloušek

        Petr Hloušek

        194.79.55.XXX
        tak ono to šasi RB taky neni letos zrovna zázrak, neuměji to s pneumatikama, podobně jako v 1.pol 2017. Myslim si, že i kdyby měl RB letošní motor Ferrari, tak by stejně na Mercedes neměli

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Mercedes se díky tomu jakou zvolil "strategii" aera a šáska, se v práci s pneu. vymyká.
          Nakonec TR má loňské šásko RB.....všichni letos krom Mercedesu šli špatným směrem. Respektive vlastně dobrým, jenže pneumatiky jim to zhatily.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ano, odečti si od času mercedesu vteřinu a budeš vědět kde by byli kdyby jim pneu pirelli neušili na míru...

            + 3 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Na míru to nemají, tomu nevěřím, jen diky aeru je umí zahřát a pak lépe fungují.,...Šli jinou cestou a ta se jim vyplatila. V testech se tomu hodně věnovali a vyplatilo se.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Tohle řekl Vettel po testu obou běhounů.

                Sebastian Vettel odjel v úterý v Barceloně 136 kol. Vyzkoušet si mohl standardní pneumatiky i ty s tenčím běhounem. Obě verze tak mohl porovnat.

                „Myslím, že pokud bychom měli v neděli normální pneumatiky, byli bychom ještě horší,“ řekl Vettel pro ******

                „Takže si myslím, že to bylo správné rozhodnutí a byla to naše chyba, že jsme neměli stejné opotřebení a životnost pneumatik jako ostatní.“

                „Je dobré, že jsme měli test a mohli to porovnat. Mámě nějaké nápady a nyní je na nás, abychom tyto myšlenky přetavili ve skutečnost. Z hlediska načasování byl tento test dobrý. Byl to pro nás špatný víkend, nebyli jsme dost rychlí. Ale nebylo to ani tak o tom, že jsme nebyli rychlí, ale nebyli jsme schopni přinutit pneumatiky, aby vydržely. Tyto dvě věci jsou propojené. Bylo dobré mít možnost to přehodnotit. Nyní je na nás, abychom podnikli kroky.“

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      84.244.93.XXX
      A tvůj odhad má jakou váhu ? 12 12 12

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Jejich čas příjde! Fandíme! 14

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • -Tony-

    -Tony-

    193.165.97.XXX
    Třetina sezóny je za námi a Helmut se teprve probírá z kocoviny! Jo, japonské Saké holt není Tyrolský schnapps ... 18

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Teď ještě aby to pochopil Elsenor a jeho "nohsledové" . 12 Pravda, napoprvé se to hned nepochopí. 11 11

    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Přiznání Helmuta že je Honda nejslabší v poli bych od něj teda nečekal, asi jde do sebe 11 No nasazení dalšího motoru když tu Honda jen před Kanadou spustila jak věří že tenhle motor už vydrží po vzoru Mercedesu 7 závodů je docela překvápko, ta výdrž tam teda také ještě není. Francie pro ně možná bude stejně těžká jako Kanada a Renault by jim těžce mohl šlapat na paty, boj s Riccim by byl pro všechny v RedBullu docela depresivní ranou. Třeba tomu ale tak nebude, uvidíme.

    Jo a to jeho tvrzení že Red Bull čtyři roky dominoval je taky dobrý, to se tu taky moc líbit nebude 12 Zastavovat Mercedes pneumatikama ale vnímám za hodně zoufalý pokus. Pokud se ví třeba o spalování oleje nebo ohýbání křídel tak ok, klidně dalšími technickými směrnicemi s okamžitou platností do nich, ale nasadit šmejdy pneu? Když si představím že by to fakt 7 týmů chtělo a stalo se tak tak to je slušná lotrovina. Jde vidět že mít pod palcem pár týmů je docela nutnost i z tohoto hlediska.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Kdepak Helmut je furt stejnej. A nic proti. Opatrnou formou narozdíl od Renaultu tlačí na Hondu. Viz vyjádření Adriana Neweyho RB vs Renault. Tam změna u něj je, že se krotí. Snad napořád a ne v módu prozatím. nakonec situace je zcela jiná. Honda funguje a rozhodně není špatná jako dříve. Renault na tom byl jednu dobu taky bídně. Ale to už je pryč, dnes jsou všechny motory tak nějak v pohodě a je to dobře.
      Vyměna motorářů se teď jeví jako správná, jak pro Mclaren, tak pro RB+TR. Vzduch se pročistil , vztahy jsou dobré a týmům (všem) to prospívá. RB si i finančně polepšil. Všichni jsou myslím se současným stavem spokojeni. Honda se ještě zlepší a bude vyřešeno. Jednoduché to ale mít nebude, může to trvat. Ta časová ztráta ve vyvoji tam nějaká je. Japonci jsou však zarputilí, takže je realné, že to zvládnou. Je jen otázka kdy. V tom jim věřím, ale jednoduché to mít fakt nebudou.Konkurence je silná.

      Jinak Renault musel loni vědět, o kolik bude jednotka navyšovat. Otázkou je zda s tím vším RB přesně seznámil a pokud ano, viditelně číslům nevěřil. myslím ale, že by se stejně rozhodl pro Hondu, logicky. Přes zimu ty čísla Renault na stolici zcela jistě nenašel.
      Jinak psal jsem už jinde, šušká se, že Renault pro další rok , má další hodně moc zajímavá čísla pro jednotku na sezónu 2020. Na co to bude stačit se uvidí, vývoj řeší všichni.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama