DISKUZE K ČLÁNKU "Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?
Helmut Marko po Velké ceně Kanady přiznal, že Honda, od které odebírají pohonné jednotky, je nejslabší v poli a zaostává i za Renaultem. Tvrdě však pracuje na tom, aby se přiblížila ke špičce. Kdy se můžou u Red Bullu a u Toro Rosso těšit na výkonnější motory?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Honda ve výkonu zaostává," uznává Helmut Marko. Kdy dostane Red Bull nový motor?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» spinelesssheep
(Hlasovali 4 lidé)
19.06.2019 13:23
Ale nikdy nevíš co by se stalo bez té penalizace,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Petr Hloušek
11:29 18.06.2019 46.135.29.XXXPodle mě se vliv PJ na výsledky (pokud je spolehlivá) až moc přeceňuje.-
daaviid23
12:13 18.06.2019 90.182.169.XXXNapříč polem rozhodně dělá větší rozdíl aerodynamika, šasi atd. viz Williams vs Mercedes.
Ale pokud bereš stejnou kategorii týmů, tak rozdíl na motoru dělá znatelný rozdíl viz RB vs Ferrari, kde Ferrari má letos mizerné šasi ale pořád je celkem přesvědčivě před RB.-
Petr Hloušek
12:24 18.06.2019 194.79.55.XXXtak ono to šasi RB taky neni letos zrovna zázrak, neuměji to s pneumatikama, podobně jako v 1.pol 2017. Myslim si, že i kdyby měl RB letošní motor Ferrari, tak by stejně na Mercedes neměli-
-
-
-
GRAHAM
18:09 18.06.2019 77.236.218.XXXTohle řekl Vettel po testu obou běhounů.
Sebastian Vettel odjel v úterý v Barceloně 136 kol. Vyzkoušet si mohl standardní pneumatiky i ty s tenčím běhounem. Obě verze tak mohl porovnat.
„Myslím, že pokud bychom měli v neděli normální pneumatiky, byli bychom ještě horší,“ řekl Vettel pro ******
„Takže si myslím, že to bylo správné rozhodnutí a byla to naše chyba, že jsme neměli stejné opotřebení a životnost pneumatik jako ostatní.“
„Je dobré, že jsme měli test a mohli to porovnat. Mámě nějaké nápady a nyní je na nás, abychom tyto myšlenky přetavili ve skutečnost. Z hlediska načasování byl tento test dobrý. Byl to pro nás špatný víkend, nebyli jsme dost rychlí. Ale nebylo to ani tak o tom, že jsme nebyli rychlí, ale nebyli jsme schopni přinutit pneumatiky, aby vydržely. Tyto dvě věci jsou propojené. Bylo dobré mít možnost to přehodnotit. Nyní je na nás, abychom podnikli kroky.“
-
-
-
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
08:19 18.06.2019 77.236.218.XXXTeď ještě aby to pochopil Elsenor a jeho "nohsledové" . Pravda, napoprvé se to hned nepochopí.
[odkaz na stránku]
-
-
Situs
08:19 18.06.2019 85.70.164.XXXPřiznání Helmuta že je Honda nejslabší v poli bych od něj teda nečekal, asi jde do sebe No nasazení dalšího motoru když tu Honda jen před Kanadou spustila jak věří že tenhle motor už vydrží po vzoru Mercedesu 7 závodů je docela překvápko, ta výdrž tam teda také ještě není. Francie pro ně možná bude stejně těžká jako Kanada a Renault by jim těžce mohl šlapat na paty, boj s Riccim by byl pro všechny v RedBullu docela depresivní ranou. Třeba tomu ale tak nebude, uvidíme.
Jo a to jeho tvrzení že Red Bull čtyři roky dominoval je taky dobrý, to se tu taky moc líbit nebude Zastavovat Mercedes pneumatikama ale vnímám za hodně zoufalý pokus. Pokud se ví třeba o spalování oleje nebo ohýbání křídel tak ok, klidně dalšími technickými směrnicemi s okamžitou platností do nich, ale nasadit šmejdy pneu? Když si představím že by to fakt 7 týmů chtělo a stalo se tak tak to je slušná lotrovina. Jde vidět že mít pod palcem pár týmů je docela nutnost i z tohoto hlediska.-
GRAHAM
08:56 18.06.2019 77.236.218.XXXKdepak Helmut je furt stejnej. A nic proti. Opatrnou formou narozdíl od Renaultu tlačí na Hondu. Viz vyjádření Adriana Neweyho RB vs Renault. Tam změna u něj je, že se krotí. Snad napořád a ne v módu prozatím. nakonec situace je zcela jiná. Honda funguje a rozhodně není špatná jako dříve. Renault na tom byl jednu dobu taky bídně. Ale to už je pryč, dnes jsou všechny motory tak nějak v pohodě a je to dobře.
Vyměna motorářů se teď jeví jako správná, jak pro Mclaren, tak pro RB+TR. Vzduch se pročistil , vztahy jsou dobré a týmům (všem) to prospívá. RB si i finančně polepšil. Všichni jsou myslím se současným stavem spokojeni. Honda se ještě zlepší a bude vyřešeno. Jednoduché to ale mít nebude, může to trvat. Ta časová ztráta ve vyvoji tam nějaká je. Japonci jsou však zarputilí, takže je realné, že to zvládnou. Je jen otázka kdy. V tom jim věřím, ale jednoduché to mít fakt nebudou.Konkurence je silná.
Jinak Renault musel loni vědět, o kolik bude jednotka navyšovat. Otázkou je zda s tím vším RB přesně seznámil a pokud ano, viditelně číslům nevěřil. myslím ale, že by se stejně rozhodl pro Hondu, logicky. Přes zimu ty čísla Renault na stolici zcela jistě nenašel.
Jinak psal jsem už jinde, šušká se, že Renault pro další rok , má další hodně moc zajímavá čísla pro jednotku na sezónu 2020. Na co to bude stačit se uvidí, vývoj řeší všichni.
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek