DISKUZE K ČLÁNKU "Výsledky Renaultu jsou zklamáním, ke konci roku se ale začnou zlepšovat, to si pište!" říká Ricciardo
Daniel Ricciardo si přestupem z Red Bullu k Renaultu výkonnostně pohoršil. Na nové auto si vedle nového týmového kolegy Nica Hülkenberga stále zvyká, nicméně věří, že ve druhé části sezóny půjdou nahoru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Výsledky Renaultu jsou zklamáním, ke konci roku se ale začnou zlepšovat, to si pište!" říká Ricciardo
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Adi
08:42 06.06.2019 95.82.135.XXXTak doufám, ze Ricci ví víc a ze chystaný upgrade sasi a aera do Francie je posune bezpečně na 4. místo v PK s tím, ze koncem roku budou zatapet RB. Asi sem jediný, který v to doufá, ale co už, věřit se musí. Hodně napoví Kanada, to je motorová trať, kde bychom měli byt blízko RB, tak uvidíme.-
uzivatel003302
09:30 06.06.2019 77.240.186.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
airwar1939
11:12 06.06.2019 176.74.141.XXXPřesně jak píše Jurgenb, všichni tak nějak doufáme ve zlepšení Renaultu (McLarenu, Williamsu, Ferrari či kohokoli dalšího) aby byly závody zajímavější, ale realita je věc druhá a bohužel podstatná. Pokud by proklamace Renaultu o tom, že mají druhý nejlepší motor byly pravdivé, tak by to reálně znamenalo že těch 2 sekundy ztráty na Mercedes a sekundu na RB jde na vrub šasi... a to by byl problém, protože ztráta v šasi se postupným vývojem zjevně stahuje hůře, než ztráta ve výkonnosti motoru. Na konci sezony může být Renault klidně na čtvrté pozici mezi týmy, to konečně může být skoro každý tým mezi čtvrtým a devátým místem současného pořadi, ale podstatné je, aby byly schopni významně snížit ztrátu na čelo, a tomu moc nevěřím.-
GRAHAM
12:06 06.06.2019 77.236.218.XXXCA co si pamatuji jednoznačně říkal , že s šáskem to bude trvat mnohem déle a to ještě nevěděl jak na tom budou v porovnání s ostatnímy. Vyjadřoval se v zimě. Takže v tom CA nelhal ačkoli je mu to podsouváno. Taky berte v potaz že nikdy nevíte , jak na tom budou vaši soupeři. Kdo mlčí, většinou dělá dobře, jenže co by se pak řešilo že.
I loni byl RB rychlejší o vteřinu a to měli stejný motor. Myslím že motory jsou vyrovnanější než kdy byli. Samozřejmě asi ne ve všech parametrech, ono to není jen o maximalním výkonu v kvaldě, či v závodě. Těch parametrů je tam více, Třeba kilometrový výkon, spotřeba, účinnost. Ty motory jsou fakt inžinýrské dílo.
Jinak k pozici Renaultu, oni klidně být (kvalda) režim druzí být mohou,( jist si však nejsem) jenže je to tak nepatrný rozdíl oproti druhým , že si myslím, že to nerozhoduje, respektive lze asi konstatovat, že je motor neeliminuje. Otazkou je, až ostatní budou navyšovat. Mercedes teď, Honda později. Renault prý něco zajímavého chystá na příští rok, motorově, letos prý už jen 10 kW. Osobně si ymslím že jak Mclaren , tak Renault to budou letos a přiští rok "došolíchat" na 4-5 místě a veškeré úsílí dají pro rok 2021. Myslím že to co ztrácejí na TOP 3 nejde dohnat a to ani přiští rok.-
airwar1939
14:07 06.06.2019 176.74.141.XXXRenault v zimě proklamoval radikální změny jak v šasi a motoru a u obojeho velké nárusty výkonnosti, výkonnostně jsou ale na tom stejně jak v druhé polovině minulého roku. Takže za mě zklamání, ale to by bylo i bez prohlášení od Renaultu.
Vzhledem k základní stabilitě praviodel bych očekával, že tovární tým ve středu pole bude schopen čelo významně stahovat, nikoli jen udržovat rozdíl.
K roku 2021 bych naděje raději neupínal, čím radikálnější ta změna bude, tím větší závody ve zbrojení příjdou, a v tom budou hrát jak McLaren tak i Renault při nejlepším druhé housle.
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek