DISKUZE K ČLÁNKU "Ztráta je příliš velká. I kdyby ostatní přestali svá auta vyvíjet, už je nedoženeme," říká Kubica

Robert Kubica je frustrovaný z výkonnosti svého Williamsu v letošní sezóně. A uvědomuje si, že letos s ním už na body mít nebude.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ztráta je příliš velká. I kdyby ostatní přestali svá auta vyvíjet, už je nedoženeme," říká Kubica

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 05.06.2019 08:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovali 4 lidé) 30.05.2019 11:26
plácáš nesmysly, williams už dávno nejde cestou… »
» jumpman (Hlasovali 3 lidé) 30.05.2019 13:12
podívej se, je zajímavé, že s massou byli… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 30.05.2019 08:57
Williams opravdu postupně za ty roky spadl do… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Frank

    Frank

    89.24.215.XXX
    Kubica má asi takový výkon, jako jeho auto. Nechápu, proč ho někdo angažoval, když se nabízí dost mladých talentovaných jezdců.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    176.97.15.XXX
    Myslim ze ty vase nazory jsou strasne naivni...
    Treba ten ze Williams jde cestou min. odporu....takova hloupost. Staci se podivat na top speed a je jasne ze je to blbost.
    Dalsi hloupost je ze je tam kde je kvuli angazovani platicich pilotu...byl zminen Barrichello a Massa, ale vzdyt oba byli na konci kariery...krom toho jak malo pomuze dnes pilot pri vyvoji auta nejlepe dokumentoval Michael v Mercedesu...dnes je vliv pilota na vyvoj vozu nejmensi v historii...ostatne co byl platny Alonso McLarenu?
    Tovarna nefunguje? Dalsi hloupost...tovarna v Grove funguje...jenze Williams chtel zastavit postupny pokles tim ze angazoval Lowa a chtel po nem aby aplikoval reseni a postupy ktere disraly Mercedes na vrchol...a jsme u priciny...Lowe do toho sel jako u Mercedesu...jenze ouha, Williams neni Mercedes...jeho rozpocet je tretinovy.
    Proto vzniklo problematicke lonske auto a letosne fo-pa s nedokoncenym autem a krizi ktera vyustila v odchod Lowa.
    Podle toho ze do Grove se castecbe vratil Patrik Head je jasny ze tymu nechybi nic nez osobnost v cele a pevna ruka. Zdroje a zkusenosti maji...jen potrebuji organizatora...organizatora ktery ale bude pracovat s tim realnym rozpoctem co maji. A vyse rozpoctu bohuzel rozhoduje o vysi ambici. Williams je nyni tam kde je kvuli tomu ze mel vetsi ambice nez bylo realne.
    Zrovna fanousci McLarenu by tohle mohli chapat...protoze McLaren taky vyhorel na spatne nastavenych ambicich.
    Ono lidove prislovi rika : Kdo chce moc, nema nic.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Vlastně s tebou docela souhlasím. Williams před nějakým časem opustil cestu nízkého přítlaku a snaží se o větší přítlak, a nejde mu to protože je to u nich vykoupeno příliš velkým odporem. I když teda Stroll, Kubica či Sirotkin si myslím že by v F1 neměli být, jejich výkonnost prostě nevidím na dostatečné úrovni a tak nějak to podtrhává tu bídu u Williamsu.
      .... pro zajímavost, je vidět že Williams ztrácí na všech typech tratích tak nějak podobně, nejhorší je ten trend kdy je letos ještě horší než loni. Přes 4%, to je příšerný.
      [odkaz na stránku]

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Williams opravdu postupně za ty roky spadl do takových úrovní že jen těžko mohou pomýšlet na souboj s kýmkoliv. Skoro neuvěřitelný když si představím kde začali tuto hybridní éru v roce 2014. Sice za to mohl hlavně motor Mercedes ale to kam s ním spadli dnes to je fakt síla.

    Kubica a jeho výkony, to jak si vede v porovnání s Russellem, to mluví za hodně. Russell jsem čekal že bude hodně dobrý, ale že Kubica bude proti němu vypadat až tak slabě, to je prostě moc.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      37.48.50.XXX
      Tak Russell upřímně ty výkony ukazovat musí, právě, protože je to Kubica, kdyby je neukazoval, tak ztratí tu hodnotu velmi talentovaného pilota co vyhrál F2.
      Co se týče Williamsu, je to jejich cesta šasi od 2014 - co nejnižší odpor vzduchu a maximální top speed, tohle už se dávno nevyplácí a co teď s tím, když ještě do minulého roku s tím operovali, těžko se ty ztracené roky vývoje tímhle směrem jednoduše nahradí.. Šťastní pro McLaren, že dokázal už po roce napravovat chyby z 2018

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Blbý je, že tuhle středopolařskou strategii nízkého odporu přebralo Ferrari 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        plácáš nesmysly, williams už dávno nejde cestou nízkého odporu, ale zkrátka jeho kapacity nestačí na ostatní týmy.
        Kubica je zářný příklad bídy williamsu, russell je dobrej, o tom žádná, ale žádnej nováček by neměl porážet zkušeného matadora jako se to děje kubicovi, ten je evidentně totálně za zenitem a sešup williamsu nastal především po vyhazovu massy a jeho nahrazením platícími kroužiči, viz kubica. Zde se jasně projevuje naprostá nekoncepčnost vedení clair williamsové, frank by měl vyhodnotit přínos dcerušky a konečně ji nahradit myslícím managerem...

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Bejt tebou, více řeším monopost než jezdce.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Ono ale třeba dvojice Sirotkin + Stroll bylo fakt peklo.
            Nicméně máš pravdu, že ani Lewis by se současným Williamsem nebodoval.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Potřebují překlenout tohle období a proto jezdci tohoto typu. Vždyť Wilams byl v posledních letech fianančně v zisku a ne malém. Tam je zakopán pes....teda jen čast. Továrna nefunguje no....

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                podívej se, je zajímavé, že s massou byli výkonnostně nahoře a zlepšovali se a současnej monopost je v podstatě výsledek kubicovi práce v simulátoru. Je jasné, že aerodynamiku jezdec nenavrhne, ale pokud není schopen aslespoň dát týmu směr kam je třeba investovat prostředky, tak je asi něco špatně a je zajímavé, že ta křivka výkonnosti williamsu poměrně dost odpovídá angažování barika/vyhazovu barika, angažování massy/ vahazovy massy
                A nejde o překlenování nějakého období, williams zapadá postupně víc a víc do bahna a platiči je z toho nedostanou, protože jejich přínos = 2 větší rány a jsou tam za to co jim přinesli. Williams naopak potřebuje jezdce, kteří je dokáží zviditelnit a přitáhnout sponzory. Kubica by byl dobrej tah, pokud by měl výkonnost ale on ho naprosto řeže nováček. Třeba bude russel dalším schumacherem, ale já si to nemyslím, spíš je to kubicovou nedostatečnou výkonností

                + 3 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          S tím Kubicou ... Ty jsi snad věřil, že to zvládne jednou rukou? Je zázrak, že se mu vůbec povedlo vrátit. Renault to tehdy v testech viděl jasně. Kubica x Sirotkin - cca 0,5s ve prospěch Sirotkina. A ten rozhodně nebyl nějaký super talent.
          Byl to jeden z prvních testů, ale pilot kalibru Kubici určitě nebyl při tom testu rozklepaný jak nějaký mladík. Prostě to tam nebylo. A jeho nynější angažmá bohužel dokazuje, že to tam stále není a už asi nikdy nebude.
          Paradoxně je to tedy opravdu jen Russel, který se musí snažit ho stále porážet. Když by ho Kubica drtil, tak se všude bude psát, že talentovaného mladíka pojel jednoruký veterán po 8-mi leté pauze.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            já nechci shazovat russela, může z něj nakonec vyrůst mistr světa, ovšem angažování kubici byl pouze reklamní tah a doplatí na to především kubica...
            Williams je bohužel veden pouze do kopru a to mě dost mrzí

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Já jsem za Kubicu doufal že to nebude tak zlé 17

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              jenomže to bylo vidět už když testoval, že aby dosahoval srovnatelnejch časů, tak potřeboval o dva stupně měkčí pneumatiky. Zkrátka věk nezastavíš a to zranění mu rychlosti taky nepřidalo. Kdyby tu výkonnost měl, tak je to comeback jako blázen, ale ono bylo vidět, že tu rychlost nemá už když se snažit před 2 lety dostat do renaultu, loni se nedostal do williamsu a když jim utekl stroll s balíčkem tak vzali zavděk kubicovým balíčkem a to je to smutné...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Ten Renault byl dobrý benchmark. Tam se jednalo o možnost angažmá dle výkonnosti a jasně se tam ukázalo to, o čem píšeš. Musel jezdit na měkčích gumách a po pravdě, Renault se tehdy podle mě taky snažil jen o pozitivní reklamu. Ve vší úctě k Robertovi a tovární stáji Renault. O Robertovi se tehdy hojně mluvilo a Renault tato reklama stála minimální prostředky. Silně pochybuji, že Roberta neměli předtím na simulátoru, takže jeho výkon na trati podle mě očekávali a na trať ho poslali s vědomím pouze té reklamy. V monopostu jsou o poznání líbivější fotky než na simulátoru.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama