DISKUZE K ČLÁNKU Bude muset Ferrari zásadně říznout do návrhu letošního vozu?
Pět závodů a pět proher Ferrari v souboji o šampionát. Co k tomu dodat? Perfektní a téměř nechybující Mercedes, k tomu výborně fungující duo Hamilton a Bottas a bezkonkurenčně fungující vůz s třícípou hvězdou na čumáku. Německá stáj má všechny ingredience potřebné k úspěchu a v Maranellu začínají přemýšlet, kde všude mají problémy.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bude muset Ferrari zásadně říznout do návrhu letošního vozu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
juras
22:44 13.05.2019 90.177.218.XXXJa si myslim ze potencial Ferrari ma...ale spatne s nim hospodari.
Mercedes vyhral i v okamziku kdy na trati nebyl nejrychlejsi...a hlavne zatim excelentne zvlada sve piloty.
Zda se ze Ferrari v testech trochu blafovalo...z pohledu spolehlivosti a nastavene vykonove latky nebylo mozne v zavodech jet na 100 %. A zatim bojuji s tim aby z auta dostali maximum jeho potencialu.
A v druhy rade jejich piloti...musi umele udrzovat post jednicky Vettelovi...Leclerc je spis ke skode...asi by jim strategicky mnohem vic prinesl Kimi.
Na druhou stranu v Leclercovi ma F1 novou vychazejici hvezdu...tak jako ma Redbull Verstappena...ma nyni Ferrari Charlese.
A nakonec...Ferrari bohuzel trpi od smrti Marchioneho...uvnitr se bojuje...a to nikdy neprineslo nic dobreho. Binnoto je asi velmi schopnej clovek...ale momentalne zastava pozici technickeho reditele a sefa tymu k tomu...myslim ze i proto Ferrari vnitrne nefunguje tak jak by melo...pokud chce myslet na pprazku Mercedesu.-
jumpman
07:25 14.05.2019 178.255.168.XXXnemyslím si, že by v testech blafovali, ale je naprosto evidentní, že letošní pirellky jsou šité přímo na míru mercedesu a ferrari je v této oblasti totálně na dně, ikdyž v minulých sezonách právě na práci s pneumatikami dokázali získávat. Nebo si myslíš, že když se jako jediní nedokázali v podstatě zlepšit od testů, že v továrně nic neudělali? Je to opravdu především v pneumatikách a když se podíváš na každý závod, tak jsou vždy schopni přinutit fungovat pouze jednu směs a nadruhé mají obrovské problémy a fungující pneumatiky jim nedají desetinu či dvě, ale tam to může být i vteřině...-
airwar1939
09:56 14.05.2019 176.74.141.XXXPirelky nejsou šité na míru nikomu, Pirelli ty pneu vyvíjí vždy rok dopředu, nabízí pro testy a všechny týmy mají k dispozici stejná data.
Takže problém je v tom, že Mercedes odvedl ve využití současných pneu zatím nejlepší práci. A pokud se podíváš do minulosti, tak je vidět, že se v této oblasti zlepšují dlouhodobě.
-
-
-
-
Situs
19:57 13.05.2019 85.70.164.XXXS úrovní přítlaku jsou na tom mezi TOP týmy prostě hodně nedostatečně, na Monako jsem fakt hodně zvědav protože na Mercedes a ani RedBull by neměli mít šanci, možná ani na Gaslyho. Potom přijdou tratě které by Ferrari měly hodně sednout, tam by měla vyniknout jejich silná stránka a tou je malý odpor. Na vysokorychlostních tratích budou létat, uvidíme jak se tam poměří síly, ale nabývám dojmu že vývojová filosofie Ferrari bude hodně omezena a přináší tak užitek jen na určité tratě. Nebude jednoduché to posoudit a případně rozhodnout tuto cestu zahodit.-
airwar1939
20:12 13.05.2019 176.74.141.XXXOno bude hlavně třeba přesně zjistit kde je problém, což není zrovna jednoduché. A pak je otázka, zda to půjde odstranit ještě letos, nebo až příští rok, nebo nebude lepší počkat až na rok 2021.
Čím dál tím víc mám pocit, že kratší šasi a větší náklon vozu není ta správná cesta.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek