DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace pod taktovkou Mercedesu v čele s Bottasem s velkým náskokem na Ferrari i Red Bull
Vstup do evropské části letošní sezóny F1 zvládl nejlépe Mercedes a Ferrari se tak i po avizovaných vylepšeních pohonné jednotky musí zatím dívat na jejich největšího konkurenta z úctyhodné dálky. Jak probíhala kvalifikace na pátý závod na španělském okruhu nedaleko Barcelony?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace pod taktovkou Mercedesu v čele s Bottasem s velkým náskokem na Ferrari i Red Bull
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
airwar1939
19:53 11.05.2019 85.158.196.XXXJá jsem psal už po smrti Marchioneho, že to bude pro Ferrari prů..er. Boj Binota o moc ve Ferrari týmu moc nepomohli.
PS: koukám, že jsme to dopracovali po té revoluci "daleko", když musím vynechávat písmena ve slovech.-
Iscarian
20:31 11.05.2019 89.177.215.XXXPrůs*r se musí fakt tečkovat... Mazec
Tak ono se není čemu divit v EU vládnou vesměs samí neomarxisti (samé regulace, zákazy... Nebo se nesmí říkat to či ono, protože by to mohlo někoho urazit apod.) EU je dnes paradoxně rudější (jo nemyslím tím Ferrari) než byl východní blok.-
airwar1939
20:55 11.05.2019 176.74.141.XXXOpravdu svoboda byla po revoluci tak deset let, pak to začalo opět jít do kopru. Když si vzpomenu na Českou sodu co bylo možné říct v televizi... dnes už si to nikdo nedovolí ani naznačit.
Ano s tím EU je to jak píšeš, přitom oni ví, jak to u nás stálo za prd, a sami se pouští ještě do horších a hlavně nevratných experimentů.
-
-
-
-
Situs
18:22 11.05.2019 85.70.164.XXXJe až zarážející jak si RedBull drží lajnu s minulou sezonou vůči Mercedesu, jen o nějaké 3-4 desetiny horší.
[odkaz na stránku]
Ve Ferrari je patrná sázka na menší odpor a s tím ale i přítlak. Zatím to ovoce rozhodně nepřináší.
[odkaz na stránku]
RedBull se k Ferrari dostává na zoubek, z Verstappena musejí být nervózní.
[odkaz na stránku]-
-
Situs
18:34 11.05.2019 85.70.164.XXX[odkaz na stránku] nebo [odkaz na stránku]
.. a celkové zlepšení letošních 5 závodů vůči 5 závodů loni (v přiblížení PP)
[odkaz na stránku]
-
-
-
Situs
18:52 11.05.2019 85.70.164.XXXRovnou sem dám i ten Renault, nad tímhle si určitě musí drbat hlavu pořádně [odkaz na stránku] -
HellHogr
18:54 11.05.2019 89.24.58.XXXAle proč tě to překvapuje? dříve se ohánělo Ferrari, že musí dohnat ztrátu motorově, teď to bdue čím? sorry, ale Ferrari si vytvořilo uvnitř týmu bordel a místo soustředění se na práci se soustředili o boj postu team bosse, proč se nepodívají na vzor McLarenu, kde Zak jezdí s týmem na závody a má nastarost ten závodní tým a v tvoárně se Zak zase musí zodpovídat nově Mr Porsche budovateli, ano už tam pracuje-
daaviid23
19:01 11.05.2019 91.245.26.XXXVšak ano. Když byl ještě Marchione naživu tak měl Arivabane pevnou pozici a vládnul pevnou rukou, což špageťáci potřebují. Po smrti šéfa nastala anarchie a boj o koryta. Tohle nás dost možná stalo loňský titul.
Kariérista Binnoto myslel jen na svoji kariéru a doskok nelogickemu rozhodnutí, kdy Binnoto sedí na dvou židlích. Jako šéf je nepřesvědčivý a ztracený čas si očividně vybral daň na kvalitě auta.
Všechno zle-
HellHogr
19:07 11.05.2019 89.24.58.XXXNo zrovna Marchione rozhodl o konci Arriho, což byl další šok, Binotto jako dlouhletý pracovník Ferrari, kdy pracoval i s Majklem třeba, tak měl větší důvěru, problém je, že pokud tam nesedí někdo jako Arri, Todt, tak je Ferrari nezvladatelné, upřímně Wolf by to taky nezvládl, on je dobrá postavička, ale mít v týmu chaos, nezvládne to, on má výhodu v tom, že Mercedes z vedení řekl - ok, koupil si s Laudou akcie, tak mu to svěříme, stejně nemé technický dohled ... a v tom viddím ten hlavní rozdíl
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek