DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace pod taktovkou Mercedesu v čele s Bottasem s velkým náskokem na Ferrari i Red Bull

Vstup do evropské části letošní sezóny F1 zvládl nejlépe Mercedes a Ferrari se tak i po avizovaných vylepšeních pohonné jednotky musí zatím dívat na jejich největšího konkurenta z úctyhodné dálky. Jak probíhala kvalifikace na pátý závod na španělském okruhu nedaleko Barcelony?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace pod taktovkou Mercedesu v čele s Bottasem s velkým náskokem na Ferrari i Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 146, poslední 12.05.2019 14:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 5 lidé) 11.05.2019 17:15
No vzpomínám, že vzdal poslední závod v roce 2010… »
» Situs (Hlasovali 5 lidé) 11.05.2019 17:45
Takže vaši frustraci odnese Alonso? Jako vážně?… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 11.05.2019 19:03
http://twitter.com/FAP_Pelzeri/status… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Já jsem psal už po smrti Marchioneho, že to bude pro Ferrari prů..er. Boj Binota o moc ve Ferrari týmu moc nepomohli.

      PS: koukám, že jsme to dopracovali po té revoluci "daleko", když musím vynechávat písmena ve slovech. 05

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Iscarian

        Iscarian

        89.177.215.XXX
        Průs*r se musí fakt tečkovat... Mazec 11
        Tak ono se není čemu divit v EU vládnou vesměs samí neomarxisti (samé regulace, zákazy... Nebo se nesmí říkat to či ono, protože by to mohlo někoho urazit apod.) EU je dnes paradoxně rudější (jo nemyslím tím Ferrari) než byl východní blok.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Opravdu svoboda byla po revoluci tak deset let, pak to začalo opět jít do kopru. Když si vzpomenu na Českou sodu co bylo možné říct v televizi... dnes už si to nikdo nedovolí ani naznačit.

          Ano s tím EU je to jak píšeš, přitom oni ví, jak to u nás stálo za prd, a sami se pouští ještě do horších a hlavně nevratných experimentů. 02

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Je až zarážející jak si RedBull drží lajnu s minulou sezonou vůči Mercedesu, jen o nějaké 3-4 desetiny horší.
    [odkaz na stránku]

    Ve Ferrari je patrná sázka na menší odpor a s tím ale i přítlak. Zatím to ovoce rozhodně nepřináší.
    [odkaz na stránku]

    RedBull se k Ferrari dostává na zoubek, z Verstappena musejí být nervózní.
    [odkaz na stránku]

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      01

      Jen ještě, dole si psal o tom, že Ferrari se meziročně nejméně zlepšilo. Nahodíš prosím i tenhle graf?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        [odkaz na stránku] nebo [odkaz na stránku]

        .. a celkové zlepšení letošních 5 závodů vůči 5 závodů loni (v přiblížení PP)
        [odkaz na stránku]

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Ty jo.... kašpaři

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            O kolik že to chtěli letos navýšit rozpočet? 100 -150 mega?
            Nemohl jsem se rozhodnout jestli je letos největší zklamání Renault nebo Ferrari ale tenhle víkend jasně hovoří pro Ferrari

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              85.70.164.XXX
              Rovnou sem dám i ten Renault, nad tímhle si určitě musí drbat hlavu pořádně [odkaz na stránku]

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.58.XXX
              Ale proč tě to překvapuje? dříve se ohánělo Ferrari, že musí dohnat ztrátu motorově, teď to bdue čím? sorry, ale Ferrari si vytvořilo uvnitř týmu bordel a místo soustředění se na práci se soustředili o boj postu team bosse, proč se nepodívají na vzor McLarenu, kde Zak jezdí s týmem na závody a má nastarost ten závodní tým a v tvoárně se Zak zase musí zodpovídat nově Mr Porsche budovateli, ano už tam pracuje

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Však ano. Když byl ještě Marchione naživu tak měl Arivabane pevnou pozici a vládnul pevnou rukou, což špageťáci potřebují. Po smrti šéfa nastala anarchie a boj o koryta. Tohle nás dost možná stalo loňský titul.
                Kariérista Binnoto myslel jen na svoji kariéru a doskok nelogickemu rozhodnutí, kdy Binnoto sedí na dvou židlích. Jako šéf je nepřesvědčivý a ztracený čas si očividně vybral daň na kvalitě auta.

                Všechno zle 05

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  89.24.58.XXX
                  No zrovna Marchione rozhodl o konci Arriho, což byl další šok, Binotto jako dlouhletý pracovník Ferrari, kdy pracoval i s Majklem třeba, tak měl větší důvěru, problém je, že pokud tam nesedí někdo jako Arri, Todt, tak je Ferrari nezvladatelné, upřímně Wolf by to taky nezvládl, on je dobrá postavička, ale mít v týmu chaos, nezvládne to, on má výhodu v tom, že Mercedes z vedení řekl - ok, koupil si s Laudou akcie, tak mu to svěříme, stejně nemé technický dohled ... a v tom viddím ten hlavní rozdíl

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    91.245.26.XXX
                    No ano, Arii měl skončit tak jako tak ale Binnoto měl zůstat technickým ředitelem. Teď je tam akorát bordel a Binnoto logicky nemůže stačit na všechno sám. Do teď nechápu, proč mu naložili tolik povinností.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • Hormón

          Hormón

          37.188.243.XXX
          Na to ze mel mit McL letos o dost lepsi auto tak je to bida

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Barcelona v podání Alonsa byla loni až příliš dobrá 12 Ale dám ruku do ohně že je to letos poslední závod kdy jsme od Mercedesu dál než loni. Teda beru zpět, Monako bude taky zavánět, ten přítlak není u McLarenu nejlepší, takže raději až po něm.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.58.XXX
              Tady v tom nesouhlasím, McLaren ztratil hlavně v posledním sektoru, kde je to o trakci, kteoru McLaren řeší už dlouho, sketro 1 a hlavně 2 byl právě dobrý, Sainz při druhém pokusu v Q2 byl 0,478s po druhém sektoru za Bottasem časově 16

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              91.245.26.XXX
              No jo no, on byl dobrej když zrovna neházel ručník 13 13 18

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama