DISKUZE K ČLÁNKU Kalendář 2020 a dál: Přijdeme o některé okruhy a počet závodů se může zvýšit

Aktuální kalendář Formule 1 čítá 21 závodů. Čeká nás však pravděpodobně řada novinek. S některými stávajícími okruhy se fanoušci budou muset rozloučit. Přijdou nové a navíc by se jejich počet mohl navýšit.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kalendář 2020 a dál: Přijdeme o některé okruhy a počet závodů se může zvýšit

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 7, poslední 10.05.2019 10:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mac_ (Hlasoval 1 člověk) 09.05.2019 22:02
Pokud je jako hlavní argument pro přidání nového… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 09.05.2019 22:17
Tak Hanoi také nemá nic z toho, co vyjmenoval.… »
» airwar1939 (Hlasoval 1 člověk) 10.05.2019 10:43
Kriteria údajně jsou "Kvalitní trať pro… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    pokud jde ( mimo jiné ) hlavně o diváky a tradici, tak mi tam nějak nesedí třeba Čína. prázdné tribuny v zemi, kde je tradičním dopravním prostředkem bicykl...
    pokud by měla F1 přijít o Monzu nebo Silverstone ( resp. alespoň nějaký britský okruh ), tak to by bylo hodně špatně. Barcelonu osobně moc nemusím, ale je takovou klasikou otevírající evropskou část kalendáře.
    Přidávání dalších a dalších GP F1 podle mého degraduje. Pokud by to mělo dále pokračovat je neudržitelné, aby byly všechny závody obsazeny všemi stájemi. Pak by nebylo od věci, kdyby byla třeba povinnost odjet třeba 20 závodů z 25. A ono by se vidělo, kam stáje chtějí a které tratě by "vypustili". Případně může přijít na řadu střídání tratí, aby se udržela určitá exkluzivita - to by se mi líbilo víc.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.28.XXX
    Interlagos mně bude chybět, to nemůžu říct o každé trati... Tilkeho Hanoi ať si strčí za klobouk.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    78.102.70.XXX
    Pokud je jako hlavní argument pro přidání nového okruhu do kalendáře "kvalitní trať", pak nechápu stěhování F1 na městské tratě. Prachy, prachy, jen prachy jsou to hlavní - ale to by neznělo marketingově. Jezdí se F1 pro diváky na tribunách nebo u tv obrazovek? Je v tom rozpor, na městské trati může více vydělat pořadatel, tradiční okruhy jsou lákavější pro televizního diváka. Ale pochopitelně to neplatí vždycky.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Tak Hanoi také nemá nic z toho, co vyjmenoval. Ano jde jenom o prachy.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mac_

        Mac_

        78.102.70.XXX
        Tak zrovna Hanoi působí v plánech nadějně, v městské zástavbě vede jen malá část, dá se říct že vlastně vůbec. Dlouhé rovné úseky s prudkým brzděním, tak uvidíme, jak se Tilke ukáže.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Kriteria údajně jsou "Kvalitní trať pro skvělé závodění, fanoušci v daném městě a zemi a historie."

          Když to zhrneme, tak trať se teprve staví, tudíž těžko soudit jaké bude závodění, fanoušci jsou nula, vzhledem k tomu, že v té zemi autosport prakticky neexistuje a nikdy se tam nejelo, a historie - opět automobilový sport má ve Vietnamu téměř nulovou historii.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Oni budou F1 sunout trochu Indy směrem... Počkej na aero rules pro 2021...a nejsem si vůbec jistej jestli je to víc špatně nebo dobře.... Každopádně původní myšlenka F1 je už dávno pryč, a Brazílie z itineráře nezmizí, protože Bernie a Senna, to jediný vim jistě.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Sebastian Vettel v kvalifikaci na Velkou cenu Maďarska 2019

Mistrovský titul s Ferrari - Vettelův cíl se podle Binotta nemění

George Russell s Williamsem FW42 v kvalifikaci v Maďarsku

"Mistrovský materiál," chválí Symonds nováčka Williamsu

Mattia Binotto letos převzal vedení celého týmu

Je pro Ferrari Binotto opravdu lepší než Arrivabene? Vettel se současného šéfa zastává

Ferrari přivítalo letní pauzu - dokáže se pochlapit a potrápit po ní své soupeře?

Přemýšlí Ferrari o zastavení vývoje modelu pro letošní rok?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama