DISKUZE K ČLÁNKU Renault vrací úder Red Bullu: "Jsou tím, kým jsou, i díky nám"

Podle Cyrila Abiteboula, šéfa Renaultu, je Red Bull týmem, jakým je, i díky jejich tehdejší spolupráci s francouzskou automobilkou. Reagují tak na kritiku, která se na ně od bývalého partnera stále snáší.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault vrací úder Red Bullu: "Jsou tím, kým jsou, i díky nám"

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 115, poslední 05.05.2019 15:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 7 lidí) 02.05.2019 14:37
Spíš ty nedokážeš zkousnout, že jedou dál úplně… »
» Petr Hloušek (Hlasovalo 7 lidí) 02.05.2019 14:41
Nějak si nevzpomínám, že by někdo od RB upíral… »
» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 02.05.2019 13:38
Tak nepochybně má Renault nějaké zásluhy ale ten… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Zase pokoutně nové vlákno, aby sis mohl rýpat bez následků? 12
      Smůla. Tak se podívej na výsledky na těch tratích a srovnej s ostatními. Není to těžký. Ty výsledky jsou vždy o hodně lepší a když se podíváš, proč třeba RB nevyhrál v Monaku v roce 2017, tak ti hodně věcí docvakne.
      Ale dost pochybuju, když más za úspěch RB vítězství v Kanadě a Spa 2014 a vůbec jsi nezaregistroval, že by dojeli minimálně s půlkolem ztráty, kdyby neměly oba Mercedesy problém. 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        89.24.58.XXX
        Tak ty si ani neregistroval to, že ukazuješ na Monako 2016 a problém s pitsotpem a ne 2017, takže očividně toho víš fakt hodně no, nemluvě o tom, že proč to vítězství nevzalo Ferrari nebo jiný tým, ale právě Ricciardo s RB? prostě zase nevíš ani o co go a zase budeš plácat nesmysly 18

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Ferrari bylo v roce 2014 špatný a ostatní nikdy nebyli reálná konkurence.
          Co tam máš dál?

          + 3 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          151.249.104.XXX
          Vždyť je úplně jedno, jestli to byl rok 2016, nebo 2017. Podstatné je, že ikdyž na těchto tratích RB nevyhrál, byl aspoň konkurenceschopný. Rozdíl mezi těmito tratěmi a motorovými je i pro nováčka naprosto evidentní. A někdo, kdo sleduje F1 aspoň půl roku, si z toho dokáže odvodit, jestli je problém šasi nebo motor. 13

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Jen to řekni naplno. Kdyby měl RB problém se šasi, tak by jezdil jako Mclaren.
            Docela zásadní rozdíl 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              151.249.104.XXX
              01 Přesně.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                89.24.58.XXX
                Přesně tak, krsáně se ukázalo, že na tratích jako Monaco či Hungaroring byl najednou McLaren konkureceschopnej, jinde jako Monza vůbec, čím to? asi Hondou co vy dva detektivové 18

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  151.249.104.XXX
                  Však ano, šasi měl tehdy lepší než motor. Ale ani jednou jsem asi nevšiml Mclarenu před RB. 12 A to má přece lepší motor. 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Já ale srovnávám srovnatelné- oba na stejné motoru, Renaultu.
                  A tam ten rozdíl vidět je.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Cooper

                    Cooper

                    194.12.34.XXX
                    To se ale nehodí do krámu... protože výmluvy typu ale McL měl strááášně málo času na zabudování motoru do auta... ovšem letos od RB čekali asi PP a Double hned v prvním závodě. RB totiž žádný čas na zabudovaní nového motoru nepotřebuje!! (jasně chápu že RB měl výhodu že TR testovalo hondu minulou sezonu ale pokud vím honda ten motor taky předělávala.
                    a v neposlední řadě mě fakt vytáčí na těch řečech McLnistů že Honda 4 roky testovala... s čímž souhlasím ale už neřeknou B a to že jim honda dávala ty motory zadara a ještě posílala nějakej balík peněz na alonsův plat... kdežto Renaultu RB musel za Druhej nejhorší a nejnespolehlivější motor platit celkem balík peněz...

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      85.70.164.XXX
                      Jako ale je to tak, přechod na poslední chvíli z motoru Honda na motor Renault se nepovedl, příprava RedBullu na tento krok byla neporovnatelná a měl v tom velkou výhodu. A i tak ho to stálo nějaký krok zpět.

                      Peníze samo jsou jiná věc, přínos Hondy v tomto je výhoda. Přesto si myslím že McLaren to vyšlo nakonec pěkně draho. Nejen tím rozchodem a pokutou.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Cooper

                        Cooper

                        194.12.34.XXX
                        Tak je jasný že na tom přechodu se neshodnem... já nefandím ani RB ani McL ani Hondě ani Renaultu takže si troufnu tvrdit že na to koukám nezaujatě narozdíl od vás kdy jedna část Fandí McL a druhá RB. Dokonce jsem otočil až poslední roky protože když se začal v mediich kočkovat RB s R byl jsem jednoznačně na straně R že by si RB neměl dovolovat takovou mediální kritiku a to si pořád myslím nicméně po dalších letech slibování od R jsem se už tolik těm řečem RB nedivil.
                        A to že to McL vyšlo pěkně draho souhlasím ... ale vy by ste zas měli uznat že si za to může McL sám když odmítl tovární podporu a balík peněz aby mohl bojovat o 4 - 5 v konstruktérech s renaultem...

                        + 1 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Situs

                          Situs

                          85.70.164.XXX
                          No počkej, neshodneme. Vždyť to že RedBull měl na přípravu více času i tým k dobru je velká pomoc ne?
                          McLaren je ten co se rozhodl takže je jasné že si za to mohl sám. Ale zastávám názor že to není jen o tom rozhodnutí ale o kvalitě vztahu který špatné výsledky velmi narušily. Kdyby byl alespoň ten výchozí bod jako v tom roce 2017, no nebyl, to bylo v tom roce 2015 něco strašného a další rána byla jak v roce 2017 do toho spadli znova. Aby to přežilo musel by k tomu být od začátku uplně jiný přístup. Tam byly ambice a očekávání postaveny zcela jinak a proto to ani s takovými výsledky nemohlo přežít.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Cooper

                            Cooper

                            194.12.34.XXX
                            To že měl RB lépe připravenou cestu díky TR je asi fakt, nicméně byl to šéf McL RD který vetoval dodávky motorů honda i pro jiný tým, kde mohli mít daleko více dat a srovnání. Takže to zas vidím já jako chybu McL. Renault taky kdo ví jak super výsledky neměl je sice fakt že byli lepší než honda ale RB zas museli narozdíl od Mcl za ty moroty platit celkem balík a na nějaký vyskakování to taky nebylo.

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Situs

                              Situs

                              85.70.164.XXX
                              Chápu proč Ron tehdy RedBull vetoval, ale faktem je že vzhledem k tomu jak to dopadlo byla to chyba. Tohle určitě mohlo mnohé změnit.

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Chce to méně kecat a více makat protože mozoly na jazyku jsou k ničemu a jestli je Honda převálcuje, tak budou jejích kecy spíše k posměchu než k užitku.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Jinak zase se ukazuje, že lidi chtějí slyšet PR řečičky. Lidi na PR tlachy nadávaji ale když někdo řekne upřímný názor, tak je zle. 13

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama