DISKUZE K ČLÁNKU "Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg
Ferrari se podle bývalého mistra světa Formule 1, Nica Rosberga, vydalo v oblasti aerodynamiky špatným směrem, a nyní jej čeká spousta práce s náročným přepracováním vozu SF90.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Ferrari zvolilo špatný aerodynamický koncept, s předěláním bude mít hodně práce," myslí si Rosberg
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Mansell_fan
(Hlasovali 4 lidé)
16.04.2019 21:53
Ty problémy Ferrari, to bude asi od každého něco.… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
13:53 16.04.2019 176.74.141.XXX
Daleko za Mercedesy byly v Melbourne, V Bahrainu měl Leclerc podobný náskok, jako Vettel v Číně ztrátu. Zatím je zbytečné stahovat brod, když kalhoty jsou ještě daleko.
airwar1939
13:11 16.04.2019 176.74.141.XXX
I koncept Mercedesu na některých tratích funguje hůře ... Monako, Hungaroring, Mexiko, Singapur. Postavit ideální řešení není dost dobře možné.
airwar1939
13:09 16.04.2019 176.74.141.XXX
No tak zatím jejich koncept byl výkonově druhý, první a druhý. Mercedes byl první, druhý a první... co má říct o svém konceptu Williams který byl desátý, desátý a desátý.
Mercedes má dlouhé auto, s menším sklonem a vzduch od předního křídla smeřuje celou plochou nahoru. Ferrari je kratší, více nakloněno a vzduch od křídla směřuje také na podvozek... oba koncepty mají něco do sebe, a kadý bude někde výhodnější, a jinde nikoli. Sezona ukáže, kdo zvolil ideálnější řešení.
PS. po testech a Bahrajnu se řešilo, jestli svůj koncept nebude muset předělávat Mercedes... zatím jsou ty komentáře dost od zdi ke zdi.
Mercedes má dlouhé auto, s menším sklonem a vzduch od předního křídla smeřuje celou plochou nahoru. Ferrari je kratší, více nakloněno a vzduch od křídla směřuje také na podvozek... oba koncepty mají něco do sebe, a kadý bude někde výhodnější, a jinde nikoli. Sezona ukáže, kdo zvolil ideálnější řešení.
PS. po testech a Bahrajnu se řešilo, jestli svůj koncept nebude muset předělávat Mercedes... zatím jsou ty komentáře dost od zdi ke zdi.
Mansell_fan
12:33 16.04.2019 37.188.128.XXX
No kdybych bral v potaz ten titulek článku, tak myslet znamená většinou $###$ vědět
Situs
11:28 16.04.2019 85.70.164.XXX
Je otázka jestli na tratích s maximálním přítlakem nebude mít problém s RedBullem i Mercedes, uvidíme v Monacu, tam si netroufám tvrdit. Za to Ferrari může opravdu excelovat na tratích s malým přítlakem nebo vítězit na tratích se středním přítlakem. Baku napoví, když dokážou předvést to co v Bahrajnu s lepší spolehlivostí, tak jsou nadále silně ve hře.
Samo Mercedes výsledkově nemohl začít lépe, ale nebylo to jen o vlastní síle, ten Bahrajn byla klika.
Samo Mercedes výsledkově nemohl začít lépe, ale nebylo to jen o vlastní síle, ten Bahrajn byla klika.
daaviid23
11:02 16.04.2019 90.182.169.XXX
Zase je ale pravda, že Mercedes bude dobrej všude. Ferrari někde bude excelovat ale na slabších tratích bude mít problém s RB.
Nehledě na to, že Mercedes má zdaleka nejlepší strat za poslední 3 roky.....a víš jak to dopadlo i když měl mnohem horší start.
Nehledě na to, že Mercedes má zdaleka nejlepší strat za poslední 3 roky.....a víš jak to dopadlo i když měl mnohem horší start.
Situs
10:11 16.04.2019 85.70.164.XXX
Ještě bych počkal s tím hodnocením "špatný koncept". Odjeli teprve třetí závod a sice pravda, ukazují se problémy, ale ta rychlost zase není zcela mimo a v Bahrajnu dokázali mít lepší rychlost než Mercedes, teda alespoň v případě Leclerca. Tam kde bude zapotřebí slabý nebo střední přítlak (takový byl v Bahrajnu), můžou být oni ti vpředu a takových tratí není vůbec málo. Navíc principiálně cesta malého odporu je s těmito PU jistě správná věc, teď jde o to aby tam byl prostor pro vývoj a jeho dlouhodobý potenciál. Ono je fakt že Mercedes jede a vyvíjí, Ferrari se zdá že zatím tápe.
Baku má k té rovince spousty pomalých zatáček, ale nevolí se vysoký přítlak, takže Ferrari by podle mě mělo být konkurenceschopné a možná spíše i vítězné. Jestli nebudou tak podle mě až pak to bude pro ně na pořádné vrásky na čele.
Baku má k té rovince spousty pomalých zatáček, ale nevolí se vysoký přítlak, takže Ferrari by podle mě mělo být konkurenceschopné a možná spíše i vítězné. Jestli nebudou tak podle mě až pak to bude pro ně na pořádné vrásky na čele.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek