DISKUZE K ČLÁNKU PROHLÁŠENÍ po závodě v Číně: Hattrick pro Mercedes a domácí úkoly pro Ferrari

Třetí letošní double pro Mercedes, u Ferrari se chystají na domácí úkoly a šípy slaví hattrick. Jak hodnotí dnešní závod v Šanghaji jednotliví piloti a představitelé týmů?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PROHLÁŠENÍ po závodě v Číně: Hattrick pro Mercedes a domácí úkoly pro Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 11, poslední 15.04.2019 14:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 14.04.2019 15:44
Věděl jsem, že se chytnes. Já nevím na jaký… »
» Pikaso (Hlasovali 5 lidé) 14.04.2019 14:19
Chtěl bych dělat šéfa u M. Je to skvělé, když za… »
» Pikaso (Hlasovali 4 lidé) 14.04.2019 17:29
Promiň. Zapomněl jsem ti odpovědět na tvé otázky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • vojtano

    vojtano

    80.188.203.XXX
    Co Kvjat nepochopil na tom, že svou neschopností zničil závod celému týmu McLaren? Ze záběrů z kokpitu bylo celkem jasně vidět, že nehodu způsobil on sám přepáleným nájezdem do zatáčky a následnou korekcí přetáčivého smyku, kterému nepředcházel žádný kontakt s jiným vozem. Přehlédl jsem něco nebo Kvjat potvrzuje, že má víc drzosti než talentu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pikaso

      Pikaso

      77.104.216.XXX
      Asi bych to nenazval drzostí, ale pouhou zmateností. Bohužel je problém v tom, že komisaři to jednou potrestají a jednou ne. No a to v tom dělá prostě zmatek. Každopádně s penaltou jasně souhlasím.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Pikaso

    Pikaso

    62.240.164.XXX
    Chtěl bych dělat šéfa u M. Je to skvělé, když za vás půlku práce odvede tým soupeře. F to skvěle vychází a pokud jedou na titul pro M a LH, tak odvádějí skvělou práci.
    A proč byli pomalejší než M ??? No prostě proto, že zase nezvládli nastavení auta. Proč honili rychlost na rovince když to bylo od samého začátku k ničemu ??? Prostě skvělá práce F pro M. Hloupá škatulata ve prospěch SV už nebudu vůbec komentovat. Dokud byl vpředu CHL, táhl za sebou i SV a sice pomalu, ale MV odjížděli. Když se to otočilo najednou byl MV rychlejší. Co k tomu asi tak dodat. Snad jenom to, že CHL má dle svého vyjádření svatou trpělivost. Doufám, že ne moc dlouho.

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Když byl MV najednou rychlejší, jaktože dojel 14s za Vettelem? Když byl ChL rychlejší než Seb, proč mu neujel?
      Sorry, vím že tě to naštvalo, ale mělo by to dávat trochu smysl ne?
      Mercedes by měl double, ikdyby se Ferrari stavělo na hlavu. Ti letos vytěžili body díky Ferrari jen díky poruše v Bahrajnu. Jinak mají všechny své body naprosto zaslouženě. 03

      + 2 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        Věděl jsem, že se chytnes. Já nevím na jaký závody koukáš ty, ale pokud nevydis co se děje na trati, pak si já normálně začínám myslet, že si utajený šéf od F a ty "geniální" strategie vymyslíš sám. Jinak to není možné. I slepý třeba dnes musel vidět, že dokud jel třetí CHL sice po desetinách, ale přeci MV ujížděli. Když se to otočilo tak nejenom že že ztráty na VB 3s bylo najednou 7s, ale MV je začal dojíždět. Proto mohli u RbR udělat chytré Undercut a bylo vyřízeno. Takže promiň. Zapomněl jsem, že u F nedělají strategií jenom pro M, ale zároveň i pro RbR. Tento víkend si vlastně TV s ChH mohli během závodu zajít na společné kafe do motor homu F. Omluva za češtinu, ale píšu z mobilu a nechce se mi to kontrolovat.

        + 5 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Pikaso

        Pikaso

        62.240.164.XXX
        Promiň. Zapomněl jsem ti odpovědět na tvé otázky jak od školáka z první třídy. 14s v cíli je jednoduchých. I MV má na rozdíl od lidí u F mozek a věděl, že SV prostě dnes nedá, tak si v klidu dojel pro body povýšené o dva darované od F. Tomu odpovídá i ztráta CHL na MX v cíli. Zatímco po posledních skvělých boxech od F měl ztrátu 13s na MV svou dobrou jízdou a částečně právě i klidem u MV byla ta ztráta v cíli jenom 4s.
        No a proč SV neujel ????? Na to si odpověz sám. Moje odpověď by se ti asi nelíbila. Jenom malý náznak, zatímco na T2 měl většinou CHL 1.05s a výše náskok na SV, nějakou asi skvělou jízdou SV to po pár metrech bylo najednou pod 1s v detekční zóně DRS. Mám to dál rozebírat. Odpovím si sám. Ne nemám, protože ty stejně uvidíš to černé kolečko jako bílý čtvereček. Zdar tobě, F a SV.
        PS: CHL to stejně dá sám. Titul mu asi úspěšně u F pokazí, ale SV prostě strčí do kapsy. To je pouze můj názor ne skutečnost.

        + 4 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Já koukal, co děje na trati, ale nevím jak pozorně jsi to sledoval ty. Max se na něj dotáhl po jejich prohození. Kupodivu i komentátor prohlásil, že je ta výměna stála 3s na Maxe. A jistě stahoval i poslední 2 kola, když věděl, že pojede měnit gumy. To bývá celkem obvyklé.
          Nemám teď jak to najít, ale myslím si, že na začátku byl Vettel mimo dosah DRS i v zónách. ChL měl šanci ujet, když byl rychlejší. A pokud byl Vettel rychlejší jen o DRS, měl ChL předvést to samé a ne si nechat Vettela ujet. Nemáš jediný důkaz, že by byl Charles rychlejší, přesto vyčítáš Ferrari, že to zkusili zjistit.
          A já bych celkem i sbaštil, že to na konci Max šetřil, ale nějak mi není jasné, proč se ze souboje s Vettelem stal nějaký rozdíl v několika sekundách už v půlce závodu a celkem stabilně zaostával kolo co kolo o několik desetin (dost jsem Maxovy časy sledoval). Když byl rychlejší.....
          Není ti na tom nic divného? Mně je, asi je to těmi otázkami školáka 1 třídy. Možná ve druhé třídě pochopím, proč rychlejší pilot nabírá časovou ztrátu. 12

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Pikaso

            Pikaso

            62.240.164.XXX
            Dneska mě opravdu bavíš a docela si to užívám. Takže odpovím ve tvém duchu, ale prosím neopakuj co jsem psal já. Je to zbytečnééééé. MV se bál, že ho tvůj poblázněný miláček sestřelí z trati a proto se raději držel v uctivé vzdálenosti. Jinak by se mohla opakovat situace po boxech, kdy měl mimo jiné tvůj miláček SV dostat zcela jasnou penaltu za vytlačení MV z trati. Prohrál souboj a svou pozici získal zpět jenom díky naprosté prasárně, kvůli které byl mimochodem v úvodu závodu potrestán DK. A abych ti ušetřil nutnost mluvit o skutečnosti a nahrál na nějaký další výmysl, odpovím si opět sám.
            Ano DK při své prasárně sestřelil dva soupeře, ale i tak to nic nemění na tom, že SV udělal stejnou prasárnu a měl být potrestán. Tím zároveň odpovídám i na to jak SV udělal některé ze svých titulů, vítězství a bodů. Prostě mu nenadržuje jenom jeho tým, ale i slavná FIA s komisaři včele.
            A ještě jednou si sám místo tebe zahraju na tebe. Ano např. v roce 2016, úplně stejně v jednom ze soubojů vyvezl a tedy sprasil FA CS a taky nebyl potrestán. No a kupodivu já zaslepený obdivovatel FA jsem byl jediný, který to i na těchto stránkách psal. Pokud se mám vyjádřit k rychlostem tak snad jenom jedna poznámka týkající se skutečného porovnání v době před prvními boxy. Do oznámení, že má pustit toho chudáčka před sebe, aby náhodu neměl nějakou další depku, udržoval CHL ztrátu na VB v rozmezí 1,5 až 2s i s ocáskem za zády. Jakmile byl na ono 3 místo připuštěn mistr světa ztráta až do boxů hezky plynule narůstala až na 9s. Máš pravdu. Jasnej důkaz toho, že SV byl rychlejší. Opět upřesnění pro prvňáčky. Radiová komunikace v přenosu není online, je se zpožděním někdy i několik kol. Tedy v době, kdy ty jsi to slyšel v TV už to byla stará informace a CHL už v té době šlapal na brzdu a pan mistr světa mohl kupředu. Ale zde tě omlouvá, že to neakceptuje ani další Vettlomilec pan Tomáš R.. Vše ostatní už je jedno, třeba i nesmyslné ponechání CHL na trati 5 kol navíc. To nebyla pomoc pro CHL, to byla opět pomoc pro chudáčka, aby měli prostě jistotu, že se do souboje s jejich jedničkou nebude moci dostat a nebudou muset zase CHL brzdit. Tak přesně podle tvé dle potřeby omílané poučky, že CHL dozadu dostanou kdykoli, prostě postupovali a nám všem to ukázali. Dokonce i "hlupáci" v režii to viděli a několikrát to zástupcům F graficky ukázali, že každé kolo navíc je pro CHL geometricky narůstající ztráta na MV. Prostě to zase udělali u F nejlépe pro tým jak jen mohli. Jenom opět zapomněli, že tým není jenom SV.

            PS:Pokud by jsi to nemohl najít bylo to v 19 kole. Pro prvňáky, nenech se nachytat nápisem 20/56. To M již byli ve dvacáté kole, ale SV s MV teprve dokončovali 19, proto ten souboj byl v 19 kole, ale na Televizní obrazvce v době souboje bude svítit kolo 20. Tak pozor.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Jo, já se bavím taky.
              Tak Vettela měli potestat, protože Max musel přejet jedním kolem pár cm trávy. Hrůza, trest smrti. 12 12
              To je fakt, nic tak brutálního jsem nikdy neviděl a vždycky něco takového trestali. Jo, je vidět, jak nezaujatý jsi.
              A somzřejmě i na tom, že 0,7s ztráty Vettela na ChL byla neschopnost Vettela být rychlejší, ale Max si nechával několik sekund odstup, aby si neodřel lak. 12
              Čísla jsou jasná. Na začátku stáhl Vettel ztrátu na Charlese a pak mu jezdil na křídle. Po prohození se samozřejmě odstup zvýšil. Ono to, že ChL pustil plyn a zpomalil několik sekund stálo. Mně osobně to připadá logické. Ale chápu, že někomu ne. Pak jezdil Vettel v průměru rychlejší kola a Charles ztrácel přes 1s. Nemusel. Osobně mi je fuk, jestli měl setinu ten nebo ten. Za pokus to stálo a jasně dali najevo, koho budou preferovat. Strategie tomu odpovídá a má smysl. neodpadlo to optimálně, ale za pokus to stálo. U Mercedesu to nikoho nepohoršuje, ale jak jde o Vettela...

              Vzkaz od prvňáka. Je úplně u pr... jestli ten souboj byl v 19-tém nebo 20-tém kole. 12

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Pikaso

                Pikaso

                77.104.216.XXX
                Už mě nebavíš, protože jsi jako zaseklá deska. Život a ani závodynejsou čísla a čísla zpravidla nevyjadřují kdo je jak dobrej nebo špatnej. Čísla jsou hrozně jednoduše ovlivnitelná a jenom hlupák bez vědomostí se na ně stále odvolává.
                Jediné na co tedy zareaguje takové malé dotázání. Proč sem zase motáš M ???? Jaký to má vliv na to, že u F jsou hlupáci bez mozku a nejsou schopni reflektovat realitu ??? Odpověď nečekám, protože vlastně nikdy neodpovídáš a hlavně už mě nebavíš a tedy ani nezajímáš. Přeji krásný den, týden a prostě celý život. Sbohem.

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  To jsem tě rychle přestal bavit. Ještě minulý příspěvek jsem tě bavil a hrozně sis to užíval. 12
                  Ano, čísla ovlivňuje hodně věcí. A je dobré to ovlivňování vidět na obou stranách. Tedy pokud není hlupák ten, co je vidí na obou, ne jen na té proti Vettelovi. 03
                  Ale jinak je to prosté. Když má první pilot čistý vzduch a je rychlejší, tomu druhému prostě ujede. DRS je fajn a ovlivňuje rychlost toho druhého. Stejně, jako jeho rychlost ovlivňuje narušené proudění jezdce jedoucího 0,7s před ním. Buď člověk chce vidět jen to jedno, nebo vidí oboje. A pak je tu ještě argument, že DRS ten druhý nějakou dobu neměl a přesto mu ten první neodjel. To se pak jeho vyšší rychlost okecává dost blbě a pak se používají takové argumenty, jako ztráta na první dva vozy a nezmíní se, že tu ztrátu něco ovlivnilo. Jak jsi to říkal? Jen hlupák bez vědomostí se odvolává na čísla, aniž by zohlednil co je ovlivnilo? Sorry, to nejsou moje slova. 03
                  On ten M ovlivňuje i to, co dělají u Ferrari. Když totiž používají režii oni, bylo by od Ferrari hloupé ji ignorovat. Loni na to celkem dojeli. Nejspíš už nechtějí opakovat stejně hloupou chybu. Jak to říkal Wolff? Raději bude za zlého, než za hlupáka? Sorry, není to přesné, ale tak nějak to řekl. Je zajímavé, že u Mercedesu to nikomu nevadí. Nějak mi nikdo nechce říct proč. 12
                  Takže také přeji krásný den a omlouvám se, že jsem ti ho zkazil věcnými argumenty. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama