DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull s Hondou objevili další prostor pro zlepšení svého balíku "zdarma," kritizuje přístup Renaultu
Red Bull objevil další potenciál pro zlepšení svého balíku. Nebudou potřebovat žádný nákladný vývoj, neovlivní negativně výkonnost či spolehlivost, protože jde jen o způsob umístění japonské pohonné jednotky a jejich komponent ve voze.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull s Hondou objevili další prostor pro zlepšení svého balíku "zdarma," kritizuje přístup Renaultu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
10:10 09.04.2019 81.19.11.XXXData AMuSu (já osobně je beru celkem dost s nadhledem, ale pár jedinců je tady měla jako svatá data a kladivo na Renault, takže speciálně pro ně data jejich nejlepšího zdroje hovoří jasně)
1. PJ Ferrari (pouze tovární tým)
2. PJ Renault + 0,3s
3. PJ Mercedes + 0,4s
4. PJ Honda + 0,6s
To není tak zlé ne?-
GRAHAM
10:23 09.04.2019 77.236.218.XXXTak něco to řekne a napoví. Ale to už jsme včera probrali.
Jinak mlčení Marka a Hornera naznačuje jediné, Renault motor zlepšil výkonově velice slušně. RB měla data Hondy co a jak bude, tak byli optimističtí, jenže konkurence to vylepšila taky, takže je vše kapku jinak, než si mysleli. Teď už jen na Hondu říkají že motor pekně napreduje. Ale Honda zatím nutno uznat v pohodě. Renault určitě ne....ta spolehlivost je strašná.-
Adi
10:54 09.04.2019 81.19.11.XXXSpolehlivost továrního týmu je špatná, nevím, zda je to v elektronice (k tomu se přikláním já), nebo zda se jedná o přepnutí do "nouzáku" kvůli přehřátí. To by přeci nebylo odstoupení, ale pouze ztráta výkonu a odploužení se do boxu. Renault ani nikdo jiný k jejich poruchám při kvalifikaci a závodě v Bahrainu nic neřekl, tedy těžko hodnotit. Selhání komponenty PJ však vypadá jinak. Já si myslím, že se jedná o SW záležitosti, případně ta již zmiňovaná elektronika. Každopádně zatím shořela ve 4 autech za 2 závody 1 komponenta, to nevypadá na chronicky špatný HW. Je však smutné, že komentátoři a plno lidí, kteří se o F1 zajímají přesto stále dokola vidí každou poruchu automaticky jako poruchu PJ. Nejvíce extrémní to bylo loni s RB, které bylo v případě Ricciho tragicky nespolehlivé, ale jen cca 20% všech poruch byla chyba PJ R...
-
-
Adi
09:37 09.04.2019 81.19.11.XXXŘekli to správně a přesně. V dobách, kdy měl Red Bull tovární podporu Renaultu vše fungovalo a vedlo to k titulům, od doby, kdy si Renault pořídil svůj tým, tak logicky se zaměřil na svůj tým. Úplně stejně by to udělala i Honda, kdyby si pořídila svůj tým. Opravdu není nic překvapivého na tom, že tovární podpora je víc než jen odběratel. Co mě spíše zaráží je fakt, že se meziročně velmi zhoršili a nikdo to moc nechce vidět.-
GRAHAM
10:20 09.04.2019 77.236.218.XXXTak fanoušci RB no.... to je všude podobné.
Jinak RB nikdy nebyl u Renaultu tovární tým, Renault jim to nabídl, ale on to tvrdě odmítli.Že jim vyhovuje ta volnost. Tak Renault koupil Lotus. Nemyslím že by v tom byl problém. Problém byl, že RB byl "pyšný" sám na sebe a tak nějak měl pocit, že si může diktovat, měl výsledky a mysleli si že to tak bude napořád. Nebo že by mělo. Bohužel Renault ne úplně dobře zvládl novodobou PJ , měl s tím velké starosti, zaostával+spolehlivost a byl pod tlakem. RB chtěl vítězit a chtěl po Renaultu velké investice a rychlost vývoje. Což se tluče jak se složitostí PJ a vývoje + 3 motory na sezónu a hlavně s tím že Ferko a Mercedes byli neskutečně dobří ve vývoji.
Pak samozřejmě ega Marka, Hornera a CA, to je na pěknou knihu.
Vůbec se nebudu pouštět do spekulace, zda ten monopost byl tak dobrý, jak si mysleli, protože to nejde relevantně po té změně posoudit ale prozatím meziročně nic moc.To je pravda. Zase na druhou stranu, soupři se pro změnu hodně zlepšili.
Renault by v Race módu loni v pohodě.nebyl daleko ...nějakých 15 kw. Průšvih byl kvalifikační mód.
A letos? No po posledním závodě bych to glosoval a teď všichni čumí, jak Ferrari ty motory umí. ( spolehlivost neřeším)-
Situs
10:32 09.04.2019 85.70.164.XXXNo jak píšeš, průšvih Renaultu byl kvalifikační mód. O to víc se přiznám je překvapením že RedBull s Hondu která má být před Renaultem a má Párty mód si takhle pohoršil. A to měli dost času na ten přechod a jeden tým navíc na kterým se rok učili.
.... ale ať to nikdo nebere jako kritiku, jen konstatuji zřejmé-
-
Mike17
12:35 09.04.2019 185.149.130.XXXMy se nehojíme na nespolehlivosti. Ale na tom, že rychlostně nestíhá ani továrna, ani Mclaren. Mimochodem, že má RB ten párty mód a zhoršil se v kvaldě je pro vás něčeho důkazem, ale že i přes párty mód je v závodech lepší než v kvaldách, vám nějak nevadí. -
-
-
-
Adi
11:07 09.04.2019 81.19.11.XXXS tou tovární podporou si myslím nemáš úplnou pravdu, možná to tak nenazývali, ale Renault opakovaně potvrdil, že RB je pro ně zákazník č. 1 a součástí smlouvy o dodávkách byla i dohoda s Infinity ( součást Renault Nissan Mitsubishi aliance), takže RB měl motory zdarma, né-li v zisku. Lotus a další neměli takovou podporu.-
GRAHAM
14:02 09.04.2019 77.236.218.XXXMyslím že mám.....pravdu. Ale asi jsi to nepochopil. To že PJ Ren byla priorita pro RB jak píšeš je jasný. Byli number 1.
Renault ale chtěl spolupracovat ještě blíže, CA o tom mluvil.....jenže RB to odmítl!!
Tak se šel kupovat Lotus. Ale i to bylo v klidu....pak ale nedostal RB kvalitní jednotku a už to jelo.
-
-
-
-
-
GRAHAM
09:06 09.04.2019 77.236.218.XXXTenhle druh kritiky nevadí. Kritika to je, ale to je jedno. Renault nebyl dokonalej, RB ale taky ne. Je jasné, že problém byl, že PJ ztrácela a to nejde jet o titul. Ale tak to prostě je a je to F1.
Koukám, že zabalení jednotky se nepovedlo, holt první rok....a měli rok času. Nikdo není dokonalej a to ani RB. Bojový pokřik značně utlumen.-
-
GRAHAM
09:29 09.04.2019 77.236.218.XXXTak oni doufají dlouhodobě. Ale jasně, mohl. Nejsou tam však sami a zabejvat se automatismem, že RB bude mít vše v cajku, není jisté.Taky je to v módu, že jsi dobrý tak, jak jsou dobří soupeři.
PS : Pokud je motorová ztráta na Ferrari cca 50 koní, tak je problém.
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek