DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull s Hondou objevili další prostor pro zlepšení svého balíku "zdarma," kritizuje přístup Renaultu

Red Bull objevil další potenciál pro zlepšení svého balíku. Nebudou potřebovat žádný nákladný vývoj, neovlivní negativně výkonnost či spolehlivost, protože jde jen o způsob umístění japonské pohonné jednotky a jejich komponent ve voze.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull s Hondou objevili další prostor pro zlepšení svého balíku "zdarma," kritizuje přístup Renaultu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 57, poslední 12.04.2019 12:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 9 lidí) 09.04.2019 12:36
Víš, opět by chtělo umět číst. Je tu několik… »
» daaviid23 (Hlasovalo 7 lidí) 09.04.2019 08:24
Neřekl bych, že kritizují Renault. Jenom… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 09.04.2019 17:40
Jakože ty na mne reagovat můžeš a já na tebe ne?… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Data AMuSu (já osobně je beru celkem dost s nadhledem, ale pár jedinců je tady měla jako svatá data a kladivo na Renault, takže speciálně pro ně data jejich nejlepšího zdroje hovoří jasně)
    1. PJ Ferrari (pouze tovární tým)
    2. PJ Renault + 0,3s
    3. PJ Mercedes + 0,4s
    4. PJ Honda + 0,6s

    To není tak zlé ne? 03

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak něco to řekne a napoví. Ale to už jsme včera probrali. 11

      Jinak mlčení Marka a Hornera naznačuje jediné, Renault motor zlepšil výkonově velice slušně. RB měla data Hondy co a jak bude, tak byli optimističtí, jenže konkurence to vylepšila taky, takže je vše kapku jinak, než si mysleli. Teď už jen na Hondu říkají že motor pekně napreduje. 03 Ale Honda zatím nutno uznat v pohodě. Renault určitě ne....ta spolehlivost je strašná.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.7.XXX
        No probém Renaultu je v chlazení, nový Renault jako monopost je celý překopaný a s tímhle nepočítali

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Spolehlivost továrního týmu je špatná, nevím, zda je to v elektronice (k tomu se přikláním já), nebo zda se jedná o přepnutí do "nouzáku" kvůli přehřátí. To by přeci nebylo odstoupení, ale pouze ztráta výkonu a odploužení se do boxu. Renault ani nikdo jiný k jejich poruchám při kvalifikaci a závodě v Bahrainu nic neřekl, tedy těžko hodnotit. Selhání komponenty PJ však vypadá jinak. Já si myslím, že se jedná o SW záležitosti, případně ta již zmiňovaná elektronika. Každopádně zatím shořela ve 4 autech za 2 závody 1 komponenta, to nevypadá na chronicky špatný HW. Je však smutné, že komentátoři a plno lidí, kteří se o F1 zajímají přesto stále dokola vidí každou poruchu automaticky jako poruchu PJ. Nejvíce extrémní to bylo loni s RB, které bylo v případě Ricciho tragicky nespolehlivé, ale jen cca 20% všech poruch byla chyba PJ R...

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Řekli to správně a přesně. V dobách, kdy měl Red Bull tovární podporu Renaultu vše fungovalo a vedlo to k titulům, od doby, kdy si Renault pořídil svůj tým, tak logicky se zaměřil na svůj tým. Úplně stejně by to udělala i Honda, kdyby si pořídila svůj tým. Opravdu není nic překvapivého na tom, že tovární podpora je víc než jen odběratel. Co mě spíše zaráží je fakt, že se meziročně velmi zhoršili a nikdo to moc nechce vidět.

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tak fanoušci RB no.... to je všude podobné. 12
      Jinak RB nikdy nebyl u Renaultu tovární tým, Renault jim to nabídl, ale on to tvrdě odmítli.Že jim vyhovuje ta volnost. Tak Renault koupil Lotus. Nemyslím že by v tom byl problém. Problém byl, že RB byl "pyšný" sám na sebe a tak nějak měl pocit, že si může diktovat, měl výsledky a mysleli si že to tak bude napořád. Nebo že by mělo. Bohužel Renault ne úplně dobře zvládl novodobou PJ , měl s tím velké starosti, zaostával+spolehlivost a byl pod tlakem. RB chtěl vítězit a chtěl po Renaultu velké investice a rychlost vývoje. Což se tluče jak se složitostí PJ a vývoje + 3 motory na sezónu a hlavně s tím že Ferko a Mercedes byli neskutečně dobří ve vývoji.
      Pak samozřejmě ega Marka, Hornera a CA, to je na pěknou knihu.

      Vůbec se nebudu pouštět do spekulace, zda ten monopost byl tak dobrý, jak si mysleli, protože to nejde relevantně po té změně posoudit ale prozatím meziročně nic moc.To je pravda. Zase na druhou stranu, soupři se pro změnu hodně zlepšili.
      Renault by v Race módu loni v pohodě.nebyl daleko ...nějakých 15 kw. Průšvih byl kvalifikační mód.
      A letos? No po posledním závodě bych to glosoval a teď všichni čumí, jak Ferrari ty motory umí. 12 ( spolehlivost neřeším)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No jak píšeš, průšvih Renaultu byl kvalifikační mód. O to víc se přiznám je překvapením že RedBull s Hondu která má být před Renaultem a má Párty mód si takhle pohoršil. A to měli dost času na ten přechod a jeden tým navíc na kterým se rok učili.
        .... ale ať to nikdo nebere jako kritiku, jen konstatuji zřejmé 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Ono to bude tím, že PJ Honda nemá ani kvalifikační ani závodní výkon PJ Renaultu. Jediné, na čem se hondaři a redbuláci hojí, je nespolehlivost továrního týmu, který však nesouvisí s PJ. To jim však nevysvětlíš, jsou stejní jak šašek Richter.

          + 1 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            My se nehojíme na nespolehlivosti. Ale na tom, že rychlostně nestíhá ani továrna, ani Mclaren. Mimochodem, že má RB ten párty mód a zhoršil se v kvaldě je pro vás něčeho důkazem, ale že i přes párty mód je v závodech lepší než v kvaldách, vám nějak nevadí. 12

            + 4 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        S tou tovární podporou si myslím nemáš úplnou pravdu, možná to tak nenazývali, ale Renault opakovaně potvrdil, že RB je pro ně zákazník č. 1 a součástí smlouvy o dodávkách byla i dohoda s Infinity ( součást Renault Nissan Mitsubishi aliance), takže RB měl motory zdarma, né-li v zisku. Lotus a další neměli takovou podporu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Myslím že mám.....pravdu. 04 Ale asi jsi to nepochopil. To že PJ Ren byla priorita pro RB jak píšeš je jasný. Byli number 1.
          Renault ale chtěl spolupracovat ještě blíže, CA o tom mluvil.....jenže RB to odmítl!!
          Tak se šel kupovat Lotus. Ale i to bylo v klidu....pak ale nedostal RB kvalitní jednotku a už to jelo.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Neřekl bych, že kritizují Renault. Jenom konstatují zřejmé- odběratel nikdy nemůže mít takovou péči jako tovární tým.

    + 7 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tenhle druh kritiky nevadí. Kritika to je, ale to je jedno. Renault nebyl dokonalej, RB ale taky ne. Je jasné, že problém byl, že PJ ztrácela a to nejde jet o titul. Ale tak to prostě je a je to F1.
      Koukám, že zabalení jednotky se nepovedlo, holt první rok....a měli rok času. Nikdo není dokonalej a to ani RB. Bojový pokřik značně utlumen. 03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mr.B

        Mr.B

        188.92.14.XXX
        Nicméně, potenciál tam je, tento rok se naučí a poučí a příští rok by mohl být boj o titul zcela reálný.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Tak oni doufají dlouhodobě. 03 Ale jasně, mohl. Nejsou tam však sami a zabejvat se automatismem, že RB bude mít vše v cajku, není jisté.Taky je to v módu, že jsi dobrý tak, jak jsou dobří soupeři. 11

          PS : Pokud je motorová ztráta na Ferrari cca 50 koní, tak je problém.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama