DISKUZE K ČLÁNKU ANALÝZA SEKTORŮ: Leclerc překonává rekord okruhu, Ferrari nejsilnější na rovinkách. McLaren se zvedá

BAHRAJN - NEJRYCHLEJŠÍ SEKTORY A MAXIMÁLNÍ RYCHLOSTI KVALIFIKACE; Jak si vedli piloti v jednotlivých sektorech a jaké strategie budou volit pro zítřejší závod? Kdo byl nejrychlejší na rovinkách a kde nejvíce získaval traťový rekordman Charles Leclerc?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: ANALÝZA SEKTORŮ: Leclerc překonává rekord okruhu, Ferrari nejsilnější na rovinkách. McLaren se zvedá

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 31.03.2019 19:09 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Článek o závodě nebude? Mám připravenou řeč. 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    85.158.196.XXX
    Dobrý rozbor. 01

    Pokud jde o výkonnost, raději počkám s hodnocením až do Špaňělska, Bahrain je přece jenom specifický okruh z množstvím dlouhých rovinek a pomalých zatáček, takže se rozdíly smazávají. Ale z malých rozdílů v kvalifikaci by se mohlo zdát, že by nás mohl čekat zajímavý závod, takže budeme snad mít možnost zhodnotit vliv aero úprav na možnost předjíždění.

    V textu mě zaujala ještě jedna věc, a to je věta "Čisté kolo zajeli pouze Verstappen a Sainz." To že to bylo čisté kolo se pozná podle čeho? Je na to nějaký sofistikovaný program, který porovnává polohu vozu a brzdné body vůči ideálu?

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Čistým kolem se rozumí že nikdy nezajel ten jezdec lepší sektory. Poskládal nej kolo v pravý okamžik.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Tolik let to čteš a všimneš si toho na sklonku života. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        85.158.196.XXX
        12 01

        Ono mě napadlo že by se to mohlo opírat o nějaké porovnání polohy vozu s ideání stopou a ideálními brzdnými body, což by dnes pomocí GPS nebylo nerealizovatelné. A následně by se z odchylek od ideálu dalo dopočítat ideální možné maximum toho kterého vozu.

        Tři nejrychlejší sektory po sobě v Q3 jsou sice dobrý počin, ale nemají pokud jde o možné maximum tu správnou vypovídací hodnotu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • ArtaBAN

          ArtaBAN

          46.39.169.XXX
          to o cem pises se nazyva - telemetrie - a je beznou soucasti softwaru vsech staji ,ale tyto udaje urcite budou neverejne a pokud se dostanou na verejnost tak az po zavodech (testovanich) a to jeste v omezene forme

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Kdy se McLaren přestne věnovat letošnímu vozu? V šampionátu jde stále o miliony dolarů

Vývoj vozu pro příští rok nebo čtvrté místo letos? McLaren řeší dilema

Sebastian Vettel a Max Verstappen při startu závodu v Singapuru

FIA v Singapuru přidává třetí DRS zónu

Valtteri Bottas loni v Singapuru

Singapur pro Mercedes bývával nejslabší tratí, nespokojený Wolff ale letos čeká tvrdou bitvu

Bývalý šéf Formule 1 Bernie Ecclestone

Ecclestone komentuje rostoucí počet závodů. Je podle něj 21 velkých cen moc a nebo málo?

Daniel Ricciardo je s motorem Renault moc spokojený

Ricciardo oceňuje práci motorového oddělení Renaultu

Kevin Magnussen v kvalifikaci v Maďarsku

S jakým zbarvením nastoupí Haas v Singapuru?

Mattia Binotto v Austrálii

Binotto a jeho očekávání před zbytkem sezony. Zvítězí ještě Ferrari?

Valtteri Bottas v závodě v Itálii na Monze

Bottas se nevzdává. "Stále se může objevit jakákoliv příležitost"

Tým Toro Rosso při prvních předsezonních testech v Barceloně

Vrací k němu piloty, kteří nepřesvědčili. Tost o návratu neúspěšných z Red Bullu

Juan Pablo Montoya ve Velké ceně Brazílie 2005, v níž McLaren získal double

Montoya a jeho pohled na Vettelovu situaci

  • Pátek

    • 1. Trénink (10:30 - 12:00)
    • 2. Trénink (14:30 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (14:10)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama