DISKUZE K ČLÁNKU "Na Ferrari za sebou už nehledíme," říká Helmut Marko povzbuzený výkonem Hondy

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko je velmi potěšen výkony svého týmu a jejich dodavatele pohonných jednotek. Z jeho pohledu šlo o optimální velkou cenu, byť dosáhli jen na bronz.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Na Ferrari za sebou už nehledíme," říká Helmut Marko povzbuzený výkonem Hondy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 36, poslední 20.03.2019 21:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 4 lidé) 19.03.2019 11:37
Marko je dobrej týpek 18 Nejdříve byl před… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 19.03.2019 16:20
Mám tady graf odstupu týmů v % v kvaldě 2018+teď… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 19.03.2019 17:17
Tak on RB je dost vtipnej v tom, že poslední dvě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak na Mercedes se nemusí ohlížet ani teď. Leda by je bral o kolo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.79.55.XXX
Buďte rádi, že tak pitomě tlachá. O čem byste tu jinak diskutovali, o nedělním nezáživném závodě? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to je právě to, o čem já nejsem přesvědčen. Právě že prostor pro nějaké podvody je u těch větších, kteří jsou součástí větší korporace, kteří stejně s penězma problém nemají a ti malý, kteří si myslí, že jim pomůže komunismus v F1 stejně utřou hubu ještě víc. Pokud ses podíval, jakým způsobem je ten strop navrženej, tak i to ferrari se dostane na započítanej současnej rozpočet někam pod 200 mega a to nemusí nikde nic "maskovat"
Smysl má omezit počet zaměstnanců, počet hodin v aero tunelu, počet hodin na simulátoru, ale pokud se to pokusíš udělat přes finance, které navíc jsou schopny ty týmy sehnat, tak ti musí být jasné, že je stejně utratí "bokem" tak aby se na to nepřišlo a stejně bude opět plno brekotu a obviňování, že ten co vyhrál někde podváděl. Je to zbytečné a v podstatě diskriminační a stejně to nic nevyřeší

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
achmed-cz

achmed-cz

212.24.138.XXX
To je hroznej žvanil 12 Ještě před týdnem podle něj byl tím třetím vzadu, na koho se nemusí ohlížet, Mercedes.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Počkejme na další závod....Australie "klame" tělem.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Počkej, já to myslel teoreticky, to zaprvé a za druhé kdyby zmizel RB a Mercedes tak se vsaď že by se nic nestalo. Jejich lidé, jezdci by se rozprostřeli jinam, mezi týmy a bylo by to v klidu. Takže s tebou teda nesouhlasím....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
A proč by jim to prodávali? Někdo mimo tým to vyvine a pak jim to pošle emailem.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Souhlasím, to s čím Mercedes začal je hodně dobrý a na pováženou. Navíc to vypadá že to svoje auto poznal s těma jeho problémama z testů dost dobře.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano, nějak obejít to půjde, ale v rámci 30%/50% a ne 300% a věz že by se to postupně zalátalo a podvádět by bylo riziko, mohlo by se na to přijít a kredit a tituly by byli v háji.

Ten tvůj příklad je mimo mísu, takhle by to fakt nešlo..... na to by se přišlo hned. A lidé z firem odcházejí a občas ve zlém a vše se provalí.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jako souhlasím že Hulk měl problémy a dalo by se očekávat že podobně jako i ostatní by svůj čas z Q1 vylepšil. 3-4 desetinky byly určitě reálné. No byl by na 2% místo 2,5% na Mercedes, to je kotel 17 Doufal jsem že to bude méně. Samo procento na RB či Ferrko zní lépe, uvidíme jak to bude oscilovat dál.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Jasně ani RB Mercedes nestáhnul, právě naopak, ale je v té vteřině, a tak nějak jsme doufaly že se k němu letos přidá i Renault, a v předu to bude "veselejší".

Uvidíme jsk se to přerovná v Bahrajnu, větší část trati oproti Melboune se jede s plným plynem (podobně i v Číně), což opticky snižuje rozestupy, takže to tam bude vypadat vyrovnaněji, a Situs bude jásat, že se to srovnává. 12

Loni tam měl Renault cca. 1,5 sekundy, tak uvidíme zda to vylepší.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Málo dat nemám, vždyporovnávám letošní odstup s loňským (a předloňským a předpředloňským) a za tu dobu co to dělám, se to v poli mnění podle určité šablony, dané postvením v šampionátu, zdroji atd.

Omezení máme ve Formuli 2, Formuli 3, Formuli 4 ... ti co nemají na to hrát s dospělejma klukama mají dost dalších možností.

Jo Ferrari, RB a Mercedes by mohli odejít, byl by to super šampionát... bez zájmu médií, sponzorů a s minimem diváků ... ale jinak super. 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

89.111.73.XXX
upřímně řečeno, myslíš si, že společnost jako je mercedes by nedokázala ten "strop" obejít přes nějaké "dceřiné" společnosti? Vývoj komponent který bude stát miliony eur prodají stáji za 1 euro a jsi na tom hůř než teď...

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Ano do 1 vteřiny by to bylo super. Zatím to nevypadá....jenže on ani RB v kvaldě nezazářil a byl blízko té vteřině, když to přeženu. No co naděláme....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Vzhledem k počtu lidí a peněz co do toho vrážejí, je to i logické a oni zároveň umí. Všechny ingredience mají a ještě vyhraná kvalda.
Proto jsem pro stropy ač i tak budou rozdíly. Ještě bych ale počkal, máš málo dat........

Nakonec pokud by se vyhodily ti tři v předu, ať si založí svůj šampionát, tak by to byly zajímavé závody, plné napětí, bez dominance. 03 03 03

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tomu se říká "topící se stébla chytá". Provoz je stejný pro všechny, letos i loni, a pak já třeba ve srovnáních porovnávám vždy nejrychlejší kolo toho kterého týmu v rámci kvalifikace.

A Renault měl jak loni tak i letos dost pokusů zajet rychlé kolo, takže to že loni ztrácel na Mercedes 1,9 sekundy, a letos ztrácel 2,1 sekundy je prostě reálnej fakt.

Asi před měsícem jsme zde odstup v Melbourne řešili pokud jde o Renault a McLaren, a tak nějak jsme se shodli, že pokud bude do jedné sekundy bude to na pochvalu, a pokud to bude kolem 1,5 sekundy, nebude to nic moc. A co si vzpomínám, ty jsi byl ještě odvážnější, a očekával jsi souboj s RedBullem.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Mám něco podobného zpracovaného v excelu, ano střed pole si polepšil, jsou v tom však ale. Tak především se loni hodně spekulovalo o tom, že Mercedes využívá spalování oleje v kvalifikaci, já si to tedy nemyslel, ale četl jsem hodně komentářů že by jim to mělo dávat až 0,5s na kolo. Další věc je že letos se změnilo aero, a všichni výme že po změně pravidel nebyl ve vývoji vozu nikdy Mercedes vyloženě špičkovej, vždy trochu ztratil z náskoku a pak to naháněl v sezoně. Pak tady máme údajně ohromné zisky výkonu u motoru Renault a Honda - údajně až 50 koní. A v neposlední řadě, většina týmů vyvíjeli letošní vůz už od léta, Mercedes musel ještě v říjnu bojovat s Ferrari, což vývoj nepochybně také trochu přibrzdilo.

Takže pokud teď naopak na F a RB i Renault něco získal, je to celkem na pováženou. to že ztrátu stáhli TR, Alfa Romeo či Haas je celkem pochopitelné, teží z podpory továrních týmů. McLaren se vzhledem ke kvalitě loňského šasi zlepšit musel a FI loni chyběly peníze, takže letos opět pokrok.

Ale pořád platí, že kromě Ferrari a RedBullu byl Mercedes schopen dát všem ostatním kolo, což jsou v přepočtu skoro 2 sekundy na kolo a to je na pováženou.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Tak F1 je pro RedBull primárně reklama pro jejich značku.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
virtual

virtual

193.165.96.XXX
Ano, "bitva" o nejrychlejší kolo byla smutná podívaná. Stejně mě zklamalo, že přes různá prohlášení o nových pravidlech a vozech, skutečně závodil pouze jeden vůz (RB), a to jenom pár kol... snad se to změní k lepšímu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A to v Australii nebylo teplo. Ale zase bych to nekritizoval. Každej má nějaké problémy.... Mclaren MGU-K, Ferrari jezdilo neagresivní módy, všude je něco. I o ladění je F1. Uvidíme v Barcelóně....tam to začne zvostra. Snad nebude Mercedes dominovat.

RB je fakt prudkej a nebude to nikdy jinak. Je to jejich PR.....jsou slyšet, pracují na tom. Holt není to jen o F1....reklama, reklama.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama