DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari svému nečekanému výpadku v Austrálii nerozumí, Itálie kritizuje "slabého" Vettela

Ferrari usilovně pracuje v továrně na analýze dat z víkendu, stále totiž neporozumělo tomu, proč byli po slibné formě v předsezónních testech v Austrálii najednou tak pozadu. Trápili se s vyvážením vozu i s pneumatikami.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari svému nečekanému výpadku v Austrálii nerozumí, Itálie kritizuje "slabého" Vettela

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 19.03.2019 15:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Icewoman (Hlasovali 5 lidé) 19.03.2019 10:46
A nemůže být něco na slovech Wolffa, že se… »
» Kevin (Hlasovali 5 lidé) 19.03.2019 12:22
No tisk se vyjádřil a vyřádil, je to jeho práce.… »
» Farblade (Hlasovali 3 lidé) 19.03.2019 09:47
Mě Ferrari šíleně na....o,že nenechaly Leclerca… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    A proč třeba nerejpou do Binnota, hmm?

    Odpovím si sám....to příjde 18

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kevin

    Kevin

    80.250.28.XXX
    No tisk se vyjádřil a vyřádil, je to jeho práce. Zvlášť ta Itálie vyznívá tak nějak ode zdi ke zdi, vynést do výšin nebo zašlapat do země. Ferrari a Vettel dostali za vyučenou, tak aspoň že také jen nehaněli a našli i něco pozitivního. Na druhou stranu Leclerc v kvalifikaci nedokázal porazit Maxe a závodní tempo měl proti Vettlovi dobré až po přezutí na tvrdou směs a to už nebylo moc o co bojovat. Co se dodatečného bodu týče, tak už zde bylo zmíněno, že ani Wolf nechtěl nic riskovat. Ferrari se očividně trápilo, závod pro ně byl špatný a chtělo domů přivést alespoň nějaké body, minimalizovat ztráty, což celkem chápu. Dokážete si představit, co by psal tisk, ale i lidi v komentářích, kdyby nedejbože při boji o 4 a 5 místo piloti kolidovali? Přijít i o ten hubený výsledek, to by pak byl teprve začátek.... Na co se u Ferrari dá spolehnout, že prakticky neustále praktikují styl leader a domestik (jako team na to mají právo), takže alespoň mě to nijak nepřekvapuje. Také nemám moc obav o to, že pokud bude Leclerc pravidelně podávat lepší výkony než Vettel, tak že by z něj postupně tu jedničku neudělali. V tomto jsou nejextrémnější ze všech závodních týmů. Leclerc má ještě všechno před sebou, tým ho pečlivě pozoruje a bez ohledu na to jestli dovezl 12 nebo 10 bodů jej ohodnotí, co opravdu předvádí nebo nepřevádí. Vytáhli ho ze Sauberu a když bude prostě lepší a rychlejší, tak si nakonec bude moci užít všech výhod statusu č. 1.

    + 5 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jj284b

      jj284b

      176.61.241.XXX
      Ferrari pokazili co mohli.. Leclerca ak uz chceli drzat za Vettelom, mali mu prezut pneumatiky a skusit to rychle kolo.. tam nemali co stratit, lebo Haas bol za nimi cez 30 sekund...

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kevin

        Kevin

        80.250.28.XXX
        Ono to úplně bez rizika není, často se v boxech něco pokazí, špatně se dotáhne kolo apod. Něco se může pokazit i při zajíždění toho v podstatě kvalifikačního pokusu, je třeba auto nastavit na plný výkon. Ferrari se celý víkend trápilo a zřejmě nebyli úplně přesvědčeni o tom, že ten bod získají, proto se rozhodli raději dovézt to co už měli. Říkáš, že pokazili co mohli, ale závod se dá pokazit ještě daleko víc. Když si vezmeš momentální rychlost na to co měli a že je předjel Max, tak v tom případě měli být za Red Bullem i v poháru konstruktérů, ale jsou druzí.

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Velmi realisticky zhodnoceno. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Jako že by Leclerc přebral všechny výhody statusu č.1 vedle Vettela, to je docela hodně naivní. Myslím že Vettel je dobrý týmový hráč jen když tu jedničku má on. Na příkladě třeba když byl požádán aby nezdržoval Ricciho tak to neudělal a když ho Ricci nakonec předjel tak jen něco naštvaně prones do rádia. Nemluvě třeba o multi21 kde měli držet pozice a šetřit techniku a on si akorát přepnul motor do silnějšího módu a hurá na to 12 Pak se ozbrojil právníky a Webberovi vzkázal že si ho neváží jako člověka. Jde mu prostě o vlastní zájmy více než o ty týmové 03 Neříkám že je sám, takový Verstappen taky rovnou při první žádosti řekl jasné NE a hotovo jednou pro vždy 03 Ono já jsem pro, jednou dvojka a shazuješ to ze sebe už jen dost těžko. Tuším že Bottasovi to došlo a jak odpověděl nedávno, to co chtěl po něm Wolff posledně by už neposlechl, prostě přehodnotil své priority, je otázka zda to přesvědčení vydrží až na to přijde. Leclerca čeká cesta odporu když dokáže zvýšit hru, ne cesta s wingmanem.

      + 2 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kevin

        Kevin

        80.250.28.XXX
        Přesně tak, jako že by přebral všechny výhody. A ne, nerozhoduje o tom jezdec, ale tým. Ty píšeš o trochu něčem jiném, než sem psal já. Já sem jasně napsal, tým teď jede na Vettla, ale pokud se Leclerc osvědčí, tak i vzhledem k minulosti, jak to v tomto týmu funguje nepochybuji o tom, že klidně tu jedničku udělají z něj. Ty už píšeš dál krapet o něčem jiném a to o tom, jak to příjme „windgman“. Můžeš mít s Vettlem pravdu a nemusíš, to už jenom spekuluješ jak by se případně zachoval a nezachoval. Částečně je na těch příkladech i vidět, že někteří jezdci prostě tým měli na své straně a tak si trochu víc „dovolovali“. Vettel měl dobré postavení u Helmuta, Verstapen také, ale Riciardo nikoli a Bottas byl také neoficiální dvojkou, takže příkaz raději vyslyšel. On si jezdec totiž proti týmu nemůže vyskakovat věčně, tipuji tak jednu sezonu nejvýš, myslet si opak by bylo docela hodně naivní.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Icewoman

    Icewoman

    178.255.168.XXX
    A nemůže být něco na slovech Wolffa, že se Ferrari nepodařilo najít správné nastavení? Stačí si vzpomenout na loňský rok, kdy v pátek jezdili všelijak, večer odeslali data do Maranella a tam se přes noc činili jezdci na simulátoru, a v sobotu byl najednou Vettel rychlík...Jenže teď ve vší úctě k Leclercově rychlosti - ten zatím nemá dost zkušeností a oba testovače vyměnili...

    + 5 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Tohle je velice možné, a znepokojivé. Ono celé Ferrari působilo zvláště neuspořádaným dojmem, ani zastávky v boxech nebyly na úrovni jejich obvyklých kvalit.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Podle mě je to nejpravděpodobnější varianta, třeba Mercedes ji při testech v barceloně našel až šestej, či sedmej den. Ke všemu tohle je městský okruh, což mohlo sehrát také svou roli. Druhá věc je proč v závodním režimu měli nízkou rychlost, ale je možné že měli více přítlaku, což party mod v kvalifikaci překryl, ale závodní mód už nikoli. Taky je otázka, kolik dali paliva, a zda nezvolili příliš málo a proto omezili výkon.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Farblade

    Farblade

    31.30.173.XXX
    Mě Ferrari šíleně na....o,že nenechaly Leclerca aspoň se pokusit předjet mazánka Vettela. Hned v prvním závodě ho sprostě zařízly. A to ho Vettel ještě k tomu hned v první zatáčce vytlačil z trati na pažit. Já si myslím,že Leclerc měl šanci skončit na pódiu

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Zkus si přečíst prohlášení Wolfa z Mercedesu ohledně zákazu který dal jezdcům a technikům, pokud šlo o zajetí nejrychlejšího kola v závodu.

      Ono se velmi jednoduše kritizuje, když má člověk nulovou zodpovědnost, ale chtěl bych vidět ty kritiky, kteří kritizují Binota, jak by seděli na jeho židli a s klidem řekli "Rozdejte si to kluci na férovku". Věř mi že to bys takový koule neměl, ono totož v tomhle 100% platí, "že psi co štěkají, nekoušou".

      + 3 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Jen ať ho kritizují, člověk co řekne že jejich jezdci můžou svobodně bojovat a že Leclerca nebudou kvůli Vettelovi brzdit a pak udělá tohle hned v prvním závodě si to zaslouží. Kdy teda můžou bojovat? Když nemůžou ani o 4 flek tak o první to snad bude přijatelnější? 18

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          Novináři se ptají a chtějí slyšet určitou odpověď, tak jim ji dal, ale realita je pak jiná. Binoto se loni porafal s Arivabenem a vadilo mu jak vede tým, teď byl první závod v jeho kůži a poznal že to není taková prdel, jak si myslel.

          Zkus sázet na sport, ono jedna věc je říct si po kvalifikaci jak ten závod asi dopadne, a něco jiného je vytáhnout nějakou sumu byť třeba jen 500 kč, a vsadit na vítězství konkrétního jezdce. Hned budeš mít nervy v kbelíčku a bezesnou noc před sebou. 12

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Prostě kecal. K jeho smůle to je poznat už v prvním závodě. Vlastně jsem se divil že původně preferovaného Vettela tak přiznal, bylo to až moc na F1 upřímné 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              A kdo prostě nekecá? Každej si rádi hrajem na Mirka Dušína, ale když příjde na lámání chlaba tak už to obvykle tak slavné není.

              Jinak co si já pamatuji, tak jsem četl že očekávají že tým povede Vettel a že LeClerc se bude hlavně učit, že by sliboval nějaký otevřený boj o titul si nepamatuji. Respektive jsem to nečetl.

              PS: říkám, zkus si jít příští závod vsadit nějaký nezanedbatelný obnos na konkrétního jezdce, a uvidíš, že to nebude tak srandovní jak to vypadá s židle u klávesnice.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Já nechápu ale co se divíš, když řekneš A a pak se udělá B tak je to dobré téma pro žurnalisty. Když ti dojede Leclerc Vettela a jede o sekundu na kolo rychleji a nemůže jít před něj tak se o tom píše. Když Ferrari jede "tužku" tak je to téma o kterém se píše, zvláště při zcela jiném očekávání.

                Jinak já sázení miluji a mám s ním velké zkušenosti, neboj.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  176.74.141.XXX
                  Já se nedivím, protože jsem nečetl, že by řekl že spolu budou otevřeně závodit, viz třeba:

                  Šéf stáje z Maranella Mattia Binotto před nedávnem prohlásil, že se jejich pozornost bude soustředit na Sebastiana Vettela jakožto zkušenějšího z jejich závodní dvojice.

                  Zdroj: https://f1news.autoroad.cz/novinky/95562-podari-se-leclercovi-priklonit-si-tym-na-svou-stranu

                  K sázení: ale nepůsobíš tak. Já sázení rovněž miluji. ale když v neděli Lewis nevyhrál (jeden tiket v kopru) a Noris nebyl do desátého (druhý tiket v kopru) tak mě lehce u srdce nebylo. 18 Naštěstí to zachránil třetí tiket s prvníma třema v cíli bez udání pořadí.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama