DISKUZE K ČLÁNKU Hondu těší pódium, na které se s Red Bullem dostala, přiznává ale "jasnou ztrátu" na špičku
Hondě se po úvodní grand prix letošní sezóny, kdy začala své motory kromě Toro Rosso dodávat i mateřskému Red Bullu, notně ulevilo. Zásluhou Maxe Verstappena získala bronz, je si nicméně vědoma toho, že Ferrari je s Mercedesem výkonnostně stále někde jinde a že musí zabrat.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hondu těší pódium, na které se s Red Bullem dostala, přiznává ale "jasnou ztrátu" na špičku
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
12:59 19.03.2019 185.149.130.XXX
Ty seš jak malý štěně. Provokuje, plácneš ho novinama přes čumák, začne kňučet bys ho nechal a druhý den provokuje zas. Tak si jdu pro noviny:
RB je za špičkou, už 5 let. To jsi objevil Ameriku. tedy pro sebe. My všichni víme, kde Amerika je a že tam bude i letos. Když napíšu, že na tom budou výkonově podobně jako loni a loni byli daleko za špicí, tak většině lidí nedělá problém pochopit, že čekám situaci daleko za špicí i letos.
Abys to pochopil i ty: špicí nemysleli Renault. Špice jsou ti před nimi, ne ti, kterým sami dávají skoro kolo.
RB je za špičkou, už 5 let. To jsi objevil Ameriku. tedy pro sebe. My všichni víme, kde Amerika je a že tam bude i letos. Když napíšu, že na tom budou výkonově podobně jako loni a loni byli daleko za špicí, tak většině lidí nedělá problém pochopit, že čekám situaci daleko za špicí i letos.
Abys to pochopil i ty: špicí nemysleli Renault. Špice jsou ti před nimi, ne ti, kterým sami dávají skoro kolo.
jon
21:28 18.03.2019 90.176.154.XXX
Naprostý souhlas. Je mi sympatické i to, že to nazývají správným jménem a jsou si moc dobře vědomi, jakou část podílu na tom má RB jako takový se svým šasí a kolik práce na motoru je ještě čeká.
Byť jsem nikdy nebyl fanda RB, Hondě jsem přál konečně nějaký úspěch po těch letech co se na ní plivalo.
Byť jsem nikdy nebyl fanda RB, Hondě jsem přál konečně nějaký úspěch po těch letech co se na ní plivalo.
airwar1939
20:43 18.03.2019 176.74.141.XXX
Myslím, že první závod sezony by byl zavádějící kdekoli na světě. Je to prostě první závod, vozy jsou syrové, k tomu celkem velká změna aera.
Ale vzhledem k historické zkušenosti, se dá celkem odhadnout, co se bude dít. Trochu se obávám aby Ferrari nezačalo zmatkovat, RB se dotáhne, teď jen aby to bylo během první třetiny sezony, bohužel nikdo další není v dostřelu, i Haas dostal v podstatě celé kolo, a u Renaultu na nějaký super vývoj v sezoně nevěřím.
Takže v nejlepším případě vpředu pojedou tři týmy a pak velký odstup.
Ale vzhledem k historické zkušenosti, se dá celkem odhadnout, co se bude dít. Trochu se obávám aby Ferrari nezačalo zmatkovat, RB se dotáhne, teď jen aby to bylo během první třetiny sezony, bohužel nikdo další není v dostřelu, i Haas dostal v podstatě celé kolo, a u Renaultu na nějaký super vývoj v sezoně nevěřím.
Takže v nejlepším případě vpředu pojedou tři týmy a pak velký odstup.
airwar1939
19:49 18.03.2019 176.74.141.XXX
Myslet si znamená ho.... vědět. To jaký má kdo výkon se asi nikdy seriózně nedozvíme. U Renaultu byl RedBull šestým kolem u vozu, takže nebylo asi moc co řešit. Krom toho Honda si chce zjevně napravit reputaci, u Renaultu mám strach že to spíš zabalí. Dost naznačí s čím přijde FIA a LM za dva týdny.
airwar1939
16:53 18.03.2019 176.74.141.XXX
Ale vážně, pokud nebude mít RB na to vyhrávat jen se třemi motory, tak je volba více motorů na sezónu více než rozumná.
airwar1939
16:50 18.03.2019 176.74.141.XXX
Lépe by na tom byl v čem? Výkon bude minimálně stejný, plus k tomu mají motory zdarma a tovární podporu.
uzivatel003302
15:47 18.03.2019 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek