DISKUZE K ČLÁNKU "Honda plní všechny sliby, její motor se od Renaultu hodně liší" pochvaluje si Verstappen

Honda podle jezdce Maxe Verstappena přes zimu splnila všechno, co Red Bullu slíbila. Nové partnerství tak podle něj začíná velmi dobře a věří, že bude velmi úspěšné.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Honda plní všechny sliby, její motor se od Renaultu hodně liší" pochvaluje si Verstappen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 12.03.2019 21:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovali 5 lidé) 11.03.2019 13:56
Miku, ok. Mimochodem na tom byl Max lépe než… »
» achmed-cz (Hlasovali 4 lidé) 11.03.2019 09:16
Ano, že se Honda od Renaultu hodně liší jsme… »
» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 11.03.2019 14:37
Jo, jestli si pamatuji, měl také jednu poruchu v… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                        • Adi

                          Adi

                          81.19.11.XXX
                          Jo, jasný. Nikdo netvrdí, že se nepřiblížili, ty 0,2 - 0,35s Honda v kvaldě oproti PJ Renault našla (nutno podotknout, že tou dobou jezdili pul roku starou a zbastlenou PJ R bez podpory výrobce). Ale bylo jim to platné asi jako mrtvýmu zimník. Mě spíše zaráží, že o rok zkušenější piloti s maximální tovární podporou Hondy dojeli v kvalifikaci jen o 0,3s lepe než před rokem a v závodě to byla jen o něco menší bída než před rokem. Když k tomu přičtu meziroční propad z 6. na 9. místo v PK a meziroční ztrátu 40% bodů, nepřipadne mi loňská práce spojení TR s Hondou úspěšná. le nutno uznat, že Gasly s Hartlym byly opravdu velké lopaty, tak jsem se podíval pouzena období 2017 vs 2018, kdy TR mělo tyto piloty a světe div se 2017: 0b, 2018: 2b. A to to tvoje přirovnání k Mclarenu je opravdu velká fantazie. Chceš mi tvrdit, že pilot po 1,5 sezóně, prý giga talent Gasly, který po konci sezóny postoupit do A týmu, je slabý pilot? To se ma tedy letos RB na co těšit. Mimochodem, to porovnání TR vs R ukazuji, jakou cesu meziročně ušel tovární Renault a jakou TR s tovární podporou Hondy. Loňská sezóna u TR byla cokoliv, jen né úspěšná Miku. Kdo si to nechce přiznat, nemá ani náznak sebereflexe 03

                          + 1 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            185.149.130.XXX
                            -Ono to nebylo jen v kvaldě. Podívej se na závody. Opět výrazné zlepšení. To, že měli výrobce motoru, co odmítl platícímu zákazníkovi dodávat náhradní díly, není omluva. Když to někdo zmíní, je to pro tebe pomluva a plivání na Renault. To je vizitka Renaultu, ne STR. Na body to tak výrazné není (3:1 pro rok 2018), ale podívej se na Mclaren za to období (11:4 pro rok 2017). Prostě zvedl se silně Sauber a Haas, díky novým motorům Ferrari. Jo na začátku roku Alonso perlil (tedy hlavně odpadající soupeři) a vyjel v prvních 5-ti závodech 32 ze svých 50-ti bodů, zatímco Kluci od STR se dali v každém závodě na stranu těch bourajících. Ale když se podíváš na průměrné pozice v závodech, na STR je vidět slušné zlepšení. Takže pro tvou teorii propadu svědčí pouze ty body, které hlavně Hartley brutálně poztrácel. Vše ostatní ukazuje na zlepšení.
                            -O rok zkušenější piloti byli jedině ti z pole position, se kterými se STR srovnává. Dva z těch šesti výsledků 2017 zajeli piloti nesrovnatelně zkušenější. Kvjat A Sainz. Tedy loni byli v průměru méně zkušení, než o rok dřív. Ta špice, se kterou to srovnání je, byla opravdu o rok zkušenější. 03
                            -Gasly je giga talent? To tvrdil kdo? Místo u RB získal jen proto, že nikoho jiného neměli. Dát tam Kvjata, kterého předtím vyhodili i z STR, to už by byl hodně velký trapas, nemyslíš? Už jeho návrat do STR je trapas. Hlavně pro Hartleyho. Nakonec v testech se Maxovi příliš nepřiblížil. Jen rozbil další auto.
                            -Ale souhlasím s Renaultem. Ten opravdu udělal pokrok. Taky by měl, s rozpočtem dvojnásobným oproti STR by se měl srovnávat s RB, a ne s jeho béčkem. 03

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                            • Adi

                              Adi

                              81.19.11.XXX
                              Tak např. v té Abu Dhabí loni odpadlo 6 pilotů kdy min. 4 by skončili před TR, v r. 2017 jen 2. Myslím, že je celkově velmi komplikované vyvozovat výkonnost tím, jestli v závodech pilot skončil 13. nebo 15. Obojí je bída a těch proměnných je taková spousta, že to není možné brát jako relevantní data. To, jestli Renault plnil, či neplnil je dost spekulativní, kdyby smlouvu s TR prokazatelně porušil, myslím, že bychom se o nějakém soudním sporu (nebo minimálně nářku o nedodržení smlouvy) četli / slyšeli. Dělal pro TR jen to nejnutnější, co musel. Naopak "rozvod" mezi RB a Renaultem proběhl velmi důstojně a nebýt poměřování mužství mezi Cyrilem a Markem a Maxem, laik by ani nepoznal, že končí mnohaleté partnerství. Je to za námi a obě strany by se měly dívat dopředu. Jinak samozřejmě souhlas, pro Renault je porážka RB a boj na špici jasný a jediný možný cíl. Nedaří se to tak rychle jako na začátku milénia, to je fakt, ale dále je fakt, že nyní je F1 o dost složitější. Věřím v boj Renault vs RB. Jestli bude Renault více než 0,5s za RB, bude to pro mě zklamání... Ať se na tu loňskou sezónu dívám jakkoliv, opravdu nevidím žádná významná pozitiva. Snad jen slušný kvali mód Hondy, nic víc... 07

                              + 0 / − 0

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Jo, máš pravdu. Letos před Hartleym odpadlo o 2 piloty víc, než v roce 2017. A skončil o 3 místa líp. To je horší? Samozřejmě ten "malinkatý detail", že dojel 12-tý navzdory tomu, že si auto rozbil už ve 4-tém kole o zeď, ti do toho nezapadá.
                                Ani fakt, že Gasly odstupoval z 10-tého místa a před ním byli ještě Ocon s Ericsonem. Takže kdyby mu to nekleklo v posledních kolech, měl by body. To je něco, o čem se mu mohlo v roce 2017 pouze zdát. Tehdy skončil 16-tý.
                                Přesně tak si děláš z roku 2018 u STR zhoršení.
                                Taky ostatní závody asi raději brát nebudeš. Asi by ti žádná odstoupení soupeřů k lepšímu roku 2017 nestačila. Ale uznávám, že to by bylo zavádějící. Oni v tom roce 2017 končili většinou u svodidel s kouřícím motorem. To se pak výsledky blbě porovnávají. Ale občas i dojeli, tak se mrkni jak.
                                Jasně, výsledky se ti nehodí. Že získali v roce 2017 o 20b víc (což je 1b na závod) s úplně jinou jezdeckou sestavou je nejdůležitější, ale že teď na konci dojížděli pravidelně o 2-3 místa více vepředu, než předtím, je naprosto nedůležité.
                                Tohle nemá cenu. Však v Melbourne uvidíme ten propadák Hondy. 03

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                              • Mike17

                                Mike17

                                185.149.130.XXX
                                Tak jsem se podíval na pozice:
                                STR 2018: průměr ze 6-ti posledních 11,55 (lepší z dvojice 10,6)
                                2017: 13,25 (lepší 12,83)
                                Mclaren 2018: 13,4 (lepší 12)
                                2017: 10,6 (lepší 9,5)
                                Počet soupeřů, kteří odstoupili byl o 0,66 menší v roce 2018.
                                Můžeš řešit co chceš a opírat se o bouračky nováčků na začátku sezony, ale že loni jezdilo STR líp, je holý fakt. O Mclarenu se to bohužel říct nedá, ale tam jsou jasné objektivní příčiny (sezonu zabalili předčasně). Čekám, že se z toho zvednou.

                                + 0 / − 0

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Adi

                                  Adi

                                  83.240.61.XXX
                                  Gasly by neměl na 10. Místo kdyby v zavode zůstal Hulk a Kimmi. Ale to je sumak. Můžeš klidně hledat další cely rok a porovnávat, ale fakt, ze TR při normálním režimu s Renaultem a se Sainzem jezdil jinou ligu, než loni Gasly, Hartly a Honda a ne nebylo to jen Sainzem ;)

                                  + 1 / − 0

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Mike17

                                    Mike17

                                    185.149.130.XXX
                                    Právě že bylo. Hlavně Hartleym. Mít 2x Gaslyho, měli by víc bodů než v roce 2017. To mluví za vše. A to si myslím, že Sainz je ještě vyšší liga. Dobrý tah Mclarenu. 03

                                    + 0 / − 0

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
              • Lobo

                Lobo

                89.102.79.XXX
                Kdybych mohl, tak za tenhle názor dám dvě pluska :-) 01

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama