DISKUZE K ČLÁNKU

McLaren je vzadu s Williamsem, říká Marko. Jak pořadí mezi týmy hodnotí Alonso?

Bývalý pilot F1 Fernando Alonso a odborný poradce Red Bullu Helmut Marko po předsezónních testech hodnotí relativní rozložení sil ve startovním poli.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren je vzadu s Williamsem, říká Marko. Jak pořadí mezi týmy hodnotí Alonso?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 17.03.2019 02:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Frciiik (Hlasovali 5 lidé) 05.03.2019 13:49
"Poprvé máme konkurenceschopný motor"… »
» Adi (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2019 13:24
Jsem velmi zvědavý na RB. Plivat na Renault uměli… »
» HellHogr (Hlasovali 4 lidé) 05.03.2019 18:22
Uividíme, jestli dosáhnou na titul a vyhrají těch… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    194.228.79.XXX
    Mám dotaz na Petra .... jelikož mívá detailnější informace ze zákulisí McLarenu.
    Myslíš že je McL výkonností opravdu až na konci"středu" pole jak tvrdí hodně odborníků? Z testů se mi nezdálo že by to bylo tak jednoznačné! A je jasné že všechny týmy přivezou vylepšení do Austrálie (hlavně RP a Willíci), ale má McL taky něco většího v rukávě. Díky

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Jj, myslím, že začnou spíše v té horší půlce než na čele středu pole. Ale mají solidní platformu, proti loňsku se zlepšili, vnímám to u nich jako úspěch. Počkejme si na sobotu! 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • achmed-cz

    achmed-cz

    88.146.233.XXX
    Fascinuje mě to sebevědomí, se kterým se Helmut řadí před Mercedes. Už se těším na tu studenou sprchu v Austrálii.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Sivka

    Sivka

    178.255.168.XXX
    "poprvé máme konkurenceschopný motor ..." Nezapomněl Helmut trochu na to období kdy neměli konkurenci s renaultem? :D

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • George41

    George41

    178.209.141.XXX
    Nevíte někdo na jak dlouho má u McLarenu smlouvu Pat Fry ?? Vede vývoj vozu McLarenu pro tento rok, ale až příjde za pár týdnů James Key který bude technickým ředitelem dalších pár let, tak co bude s Fryem ? Doufám že se ho Mclaren nehodlá zbavit. Podle všeho je to velmi zkušený inženýr a v kombinaci s Jamesem Keyem by mohli vymyslet bestii na čtyřech kolech. 04

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    37.48.33.XXX
    Uividíme, jestli dosáhnou na titul a vyhrají těch 5 závodů vlastní silou, pokud ne, určitě za to bude moct Renault ... jinak jsem zvědavý na McLaren, jestli bude poslední, řeknu ok, Helmu má pravdu, jestli ne, řeknu ok Helmut nemá co dělat v F1 14

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Za prvé Marko je kecal už roky, proč by nebyl teď??? A taky to chce zachovat trochu nadhled, máme výrazně změněné vozy, to co platí o výkonnosti teď nemusí platit v Melbourne, pokud někdo pro Melbourne nasadí balík co auto zrychlý o 0,3 - 0,5 sekundy na kolo. A to se klidně může stát, Mercedes šel s novým aerem během testů také výrazně nahoru.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        37.48.33.XXX
        Jelikož sleduješ x let F1, víš, že Albert Park je městský okruh, takže výkonnost tam neznamená zase tolik do dalších závodů v sezoně, zváod je hodně specifický, balík co přinese 0,3 až 0,5s je extrémní, týmy oproti sobě získají max 0,1 nebo 0,2, když přinášejí vylepšení, to by opravdu musel být obrovský balík a pochybuju, že by to donesli do Austrálie, to spíše do Bahrajnu, kde otestují popřípadně i novou filozofii, mě spíše jde o ego, kterým se RB prezentuje, proč Marko stříli do McLarenu? a proč říká něco o titulu před prvním závodem? chce snad zvýšit tlak na Maxe a Hondu? 03

        + 3 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          46.254.64.XXX
          Podle mě je to mířeno defakto zase směrem na Rencek. Chcej říct, že oni maj tedkom ten nej motor. A MCL má jen renolt a proto je vzadu.
          Přijde mi že už nevědí jak by tu hondu vychválili. Na jednom konkurenčním vedu dokonce napsali, že Honda nemá v F1 dobrou reputaci kuli MCL. Že si furt stěžoval. Kdežto italská stáj je prý pravý opak :))))

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jurgenb

            jurgenb

            109.105.39.XXX
            Kdyby bylo prioritou Marka hejtit motor Renaultu nebo Renault všeobecně, tak by se asi ve svých vyjádřeních nezaměřoval na McL, ale na tovární Renault, co myslíš?
            Marko jen vyvozoval z jejich GPS dat, že McL sice jezdil rychle, ale jen asi s prázdnou nádrží a C5 (nejrychlejšími) gumami. A pokud čas, který oni zajeli v "nejlehčí" konfiguraci na nejrychlejších pneu je o cca 0,7 sekundy pomalejší než ostatní, kteří dle GPS dat jeli s těžším vozem, tak z toho vyvodil tyto závěry.
            Oni nějaká GPS data mají, my ne. A pokud ta data jsou přesná, tak má na své tvrzení nárok. Zda jsou přesná a jak moc, to nevíme ani my a možná si tím nejsou 100procentně jistí ani v RB.
            BTW Mercedes má taky takového PR strejdu - je to Lauda. A navíc ti dva jsou velicí kámoši (možná i proto, že oba jezdili formule a oba mají stejný styl vyjadřování - říct to tvrdě na rovinu).

            + 4 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Tak Marko dělá i satisfakci pro Hondu. On se do Mclarenu skrz Hondu opíral už nečetněkrát.

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jurgenb

                jurgenb

                109.105.39.XXX
                Nebo to dělá proto, že mu dělá Honda svými pokroky a plány radost. Ne za vším musí být (zlý) úmysl.

                + 1 / − 3

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mr.B

                  Mr.B

                  188.92.15.XXX
                  O tom se dá celkem pochybovat. Zatímco od RBR a TR je na motor, jeho výkon i spolehlivost, pěna bezmezná chvála, tak sama Honda přiznává určité potíže, ba dokonce urychlené přepracování motoru.

                  + 3 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jurgenb

                    jurgenb

                    109.105.39.XXX
                    Ono to nemusí být nic proti ničemu, jen je to rozdíl mezi japonskou a např. francouzskou filosofií.
                    Ač RB pěje chválu na jejich produkt, tak Japonci nejsou spokojení.
                    Ač RB kydal hnůj na jejich produkt, tak Francouzi byli spokojení.
                    Nic jiného v tom myslím není a přesně tento cílevědomý a neustále "nespokojený" přístup žene Hondu k jejich vysněnému cíli. A to prostě RB musí ocenit chválou i přes nějaké komplikace (které ostatně očekávali).

                    + 0 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Hülkenberg projel cílem úvodního závodu sezóny 2019 jako sedmý se ztrátou jednoho kola na Mercedes

Renault u letošních vozů pozoruje extrémní špičky. Důsledky? Vyrovnanější pole, problémy Ferrari

Charles Leclerc ve Velké ceně Austrálie 2019

Ferrari se už v Bahrajnu nebude mít kam schovat. Podle Domenicaliho bude zase ve formě

Vítězný Valtteri Bottas ve Velké ceně Austrálie 2019

Mercedes po vítězství dál vyhodnocuje aerodynamické koncepty soupeřů - okopíruje Ferrari?

Max Verstappen na rovince v Melbourne s otevřeným zadním křídlem svého Red Bullu RB15

"Honda výkon brzy ještě zvýší, teď je na nás, abychom zlepšili šasi," uznává šéf Red Bullu

Charles Leclerc v Melbourne obstál

"Leclerc je týmovým hráčem, už tlačí tvrdě i na inženýry," všímá si šéf Ferrari

Carlos Sainz s McLarenem MCL34 v Melbourne

"Špatný start do vydařené sezóny." Sainz o problému s MGU-K a promarněných bodech

reklama

Průběžné pořadí šampionátu:

1. BOTTAS, 2. HAMILTON, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama