DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí 1. testů: Ferrari nejrychlejší, Honda chválena. Jak je na tom Mercedes?

Jak probíhal první týden předsezónních testů v Barceloně, kdo si v něm vedl nejlépe a jaké závěry z něj můžeme vyvodit?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Shrnutí 1. testů: Ferrari nejrychlejší, Honda chválena. Jak je na tom Mercedes?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 85, poslední 24.02.2019 15:48 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 3 lidé) 22.02.2019 12:57
Petře super shrnutí. Díky moc. 01 »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 22.02.2019 11:01
Ferrari mělo nejlepší balík na azčátku roku i… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 22.02.2019 11:02
Taky se těším, až Vettel zahodí další titul 03 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Meziroční srovnání dle PK 2018:
    Mercedes 2019 vs 2018 (oba předsezónní testy): 1:17.8 vs 1:18.4 = -0,6s - skrývají rychlost
    Ferrari: 1:18.0 vs 1:17.1 = +0,9s - skrývají rychlost
    RB: 1:18.7. vs 1:18.0 = +0,7s - skrývají rychlost, otázka je v jakém módu používali Hondu
    Renault: 1:17.3 vs 1:18.0 = -0,7s - loni na výpary, propagačně, letos určo ne, ale je otázka o kolik byli lehčí než TOP3
    RP (FI): 1:19.6 vs 1:18.9 = +0,7s - i s ohledem na ujetou vzdálenost o nich letos asi nelze moc čekat
    Haas: 1:18.5 vs 1:18.3 = +0,2s - mají potenciál díky spolupráci s Ferrari, můžou na tom být podobně jako loni
    Mclaren: 1:18.4 vs 1:17.7 = +0,7s - loni na výpary, letos budou silnější, neukázali vše
    Sauber: 1.17.7 vs 1:19.1 = -1,4s - skokan sezóny, pokračuje ve skvělých výkonech z konce loňské sezóny, letos bude výš
    TR: 1:17.6 vs 1:18.3 = -0,7s - zatím nevypadají špatně, popravdě o dost lépe než loni, záleží jestli urží vývoj šasi a zda bude držet Honda, tipuji, mohou být i TOP5 tým
    Williams neřeším, málo dat, ale asi budou poslední.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      G. Anderson udělal rozbor a tam je Renault druhej.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Ten jeho rozbor je zajímavej, Haas ani ne desetinku za Mercedesem a před RB, Mclaren s obrovskou ztrátou až předposlední. 12
        Úplně tomu nevěřím

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          Počkej, on to bere dle toho co kdo jezdil, neví "váhu" benzínu, váhu monopostu, tým může mít nadváženo a jak je vytočenej motor. Takže to může odpovídat, jen to není realita co nastane, až o něco půjde. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Jinak jsem mrknul jak zareagovaly sázkařské kurzy na favority na titul a největším favoritem nadále zůstal Ham, kurz z 1,8 stounul na 2. Vettel z 4,5 klesl na 3,5. Leclerc z 10 na 6. Verstappen si pohoršil z 5 na 7,5.
    Tady je první osmička
    Hamilton 2
    Vettel 3,5
    Leclerc 6
    Verstappen 7.5
    Bottas 23
    Gasly 34
    Ricciardo 67
    Hulkenberg 151

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Bude zajimavé, jak velké budou rozdily, to jest ztráty mezi týmy. Vypadá to, že pole se smršťuje. Teď vylezou s dalšímy aero novinkami a takže je jisté že se bude zrychlovat.
    Tipuji zajímavou sezónu. Snad F a M zase nevylepšilo motory o to samé co Honda a Renault.
    Četl jsem spekulaci, že Renault zvedl výkon v Race módu o 25 kW , takže cca spalovák 755 Kw a dalších 35kW má pro kvalifikaci.(790) Takže úroveň loňského Ferrari. Ale jestli je to tak doopravdy, to nezaručuji, ač to vyšlo na BBC.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Jestli zvedli race mod o 25 kW, mají akuálně lepší race mód než Mercedes. 35 kW byla ztráta v kvalifikačním módu. M by tedy měl být v kvalifikaci o 12 - 15 ps vepředu, F asi o 20 ps. Ale nezapomínejme, že Renault ještě nepoužil agresivní módy motoru. Ty prý použila Honda a Ferrari u Sauberu. Uvidíme. Ale v okně sme, o tom žádná. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Tenhle odhad vznikl před testy. Jestli někdo něco naznačil, prokecl se, nevím, novinaři mají své zdroje. . Dal bych odkaz , ale nechci porušovat pravidla.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    81.19.11.XXX
    Neví se, proč Renault poslední den ujel tak málo Km? Jinak moc nerozumím, proč se mezi špičku nepasoval i Renault (dle dostupných čísel prostě je na úrovni M + RB) a na výpary narozdíl od TR a Sauberu nejezdil, navíc prý používal pouze konzervativní módy motoru. Jinak řečeno, nemyslím si, že již ukázal skutečnou rychlost stejně jako TOP3 týmy. Za mě již nyní nejlepší práce na voze od r 2012, kdy taky kluci z Enstone vyhráli jeden či dva dny testů, nikdo jim nevěřil a pak se Kimi "pronudil" k pohodlnému vítězství v Melbourne. Nebýt to tehdy chudý Lotus (Genii), který něměl na vývoj, kdo ví, jak by sezóna dopadla. Samozřejmě po letech mám konečně důvod k radosti a je jasný, že soušástí mého hodnocení jsou i emoce, ale myslím, že by se s REnaultem mělo více počítat, TOP3 není svatá a není neměnná 03 Za mě tedy: 1. Ferrari, 2.- 4. R, RB, M, 5.-6. TR, Sauber, 7.-8. Mclaren, Haas, 9. RP, 10. Williams

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Týmy mají po trati prý senzory, takže oni vědí více.... vše je jen odhad, bez módu motoru a váhy a to včetně paliva.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Hádám, že to zkoušejí spočítat s dlouhých stintů a ne z těch nejrychlejších kol. Při dlouhém stintu nemůžeš jet s prázdnou nádrží.
      Ale stejně nikdo netuší, jak konzervativním módy kdo měl a s jakým nastevením jezdil. Když někdo použije křídlo z Montrealu v Barceloně, asi mu nejde o to, zajet nejrychlejší kolo. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Zatím odhaduji po prvním týdnu rozložení výkonnosti týmů takto
    1. Ferrari (jsou zatím nejlépe připraveni)
    2. Mercedes (s autem jsou více na začátku než Ferrari)
    3. Red Bull (zatím hádám že prvotní spojení šasi motor není ještě optimální)
    4. Renault
    5. Alfa Romeo
    6. Toro Rosso
    7. Haas
    8. McLaren
    9. RP
    10. Williams
    ........... jen první testy, po druhých budeme moudřejší a pak se to rozjede 03 Ferrari vypadá že má náskok ale ještě bych neodepisoval Mercedes ani RedBull. Na rozdíl od Ferrari tam vidím větší proces poznávání auta a jeho optimalizaci, Ferrari jako by jedny testy už mělo za sebou ještě před výjezd na trať. Jak se bude vyvíjet zbytek bude také docela velká vývojová bitva. Renault je ještě velký otazník zda definitivně ucukne středu pole, tam ty simulace závodu k porovnání schází.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Adi

      Adi

      81.19.11.XXX
      Až na pozice, 2 až 4 souhlas. Za mě jsou za Ferrari 3 týmy na defakto stejné úrovni.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      No a mohl jsi tam vložit +- tu ztrátu co mají týmy mezi sebou. 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ferrari má náskok pro tuto chvíli asi tu půlsekundu, Mercedes a RB jsou si poměrně blízko, na Renault mám hodně málo dat, McLaren za Alfa a TR asi o půl sekundy. Ale do toho bych se tak detailně po prvních testech nechtěl pouštět 18

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama