DISKUZE K ČLÁNKU Shrnutí 1. testů: Ferrari nejrychlejší, Honda chválena. Jak je na tom Mercedes?
Jak probíhal první týden předsezónních testů v Barceloně, kdo si v něm vedl nejlépe a jaké závěry z něj můžeme vyvodit?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Shrnutí 1. testů: Ferrari nejrychlejší, Honda chválena. Jak je na tom Mercedes?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Adi
10:54 22.02.2019 81.19.11.XXXMeziroční srovnání dle PK 2018:
Mercedes 2019 vs 2018 (oba předsezónní testy): 1:17.8 vs 1:18.4 = -0,6s - skrývají rychlost
Ferrari: 1:18.0 vs 1:17.1 = +0,9s - skrývají rychlost
RB: 1:18.7. vs 1:18.0 = +0,7s - skrývají rychlost, otázka je v jakém módu používali Hondu
Renault: 1:17.3 vs 1:18.0 = -0,7s - loni na výpary, propagačně, letos určo ne, ale je otázka o kolik byli lehčí než TOP3
RP (FI): 1:19.6 vs 1:18.9 = +0,7s - i s ohledem na ujetou vzdálenost o nich letos asi nelze moc čekat
Haas: 1:18.5 vs 1:18.3 = +0,2s - mají potenciál díky spolupráci s Ferrari, můžou na tom být podobně jako loni
Mclaren: 1:18.4 vs 1:17.7 = +0,7s - loni na výpary, letos budou silnější, neukázali vše
Sauber: 1.17.7 vs 1:19.1 = -1,4s - skokan sezóny, pokračuje ve skvělých výkonech z konce loňské sezóny, letos bude výš
TR: 1:17.6 vs 1:18.3 = -0,7s - zatím nevypadají špatně, popravdě o dost lépe než loni, záleží jestli urží vývoj šasi a zda bude držet Honda, tipuji, mohou být i TOP5 tým
Williams neřeším, málo dat, ale asi budou poslední. -
-
Situs
10:44 22.02.2019 85.70.164.XXXJinak jsem mrknul jak zareagovaly sázkařské kurzy na favority na titul a největším favoritem nadále zůstal Ham, kurz z 1,8 stounul na 2. Vettel z 4,5 klesl na 3,5. Leclerc z 10 na 6. Verstappen si pohoršil z 5 na 7,5.
Tady je první osmička
Hamilton 2
Vettel 3,5
Leclerc 6
Verstappen 7.5
Bottas 23
Gasly 34
Ricciardo 67
Hulkenberg 151 -
GRAHAM
10:18 22.02.2019 77.236.218.XXXBude zajimavé, jak velké budou rozdily, to jest ztráty mezi týmy. Vypadá to, že pole se smršťuje. Teď vylezou s dalšímy aero novinkami a takže je jisté že se bude zrychlovat.
Tipuji zajímavou sezónu. Snad F a M zase nevylepšilo motory o to samé co Honda a Renault.
Četl jsem spekulaci, že Renault zvedl výkon v Race módu o 25 kW , takže cca spalovák 755 Kw a dalších 35kW má pro kvalifikaci.(790) Takže úroveň loňského Ferrari. Ale jestli je to tak doopravdy, to nezaručuji, ač to vyšlo na BBC.-
Adi
10:22 22.02.2019 81.19.11.XXXJestli zvedli race mod o 25 kW, mají akuálně lepší race mód než Mercedes. 35 kW byla ztráta v kvalifikačním módu. M by tedy měl být v kvalifikaci o 12 - 15 ps vepředu, F asi o 20 ps. Ale nezapomínejme, že Renault ještě nepoužil agresivní módy motoru. Ty prý použila Honda a Ferrari u Sauberu. Uvidíme. Ale v okně sme, o tom žádná.
-
-
Adi
10:17 22.02.2019 81.19.11.XXXNeví se, proč Renault poslední den ujel tak málo Km? Jinak moc nerozumím, proč se mezi špičku nepasoval i Renault (dle dostupných čísel prostě je na úrovni M + RB) a na výpary narozdíl od TR a Sauberu nejezdil, navíc prý používal pouze konzervativní módy motoru. Jinak řečeno, nemyslím si, že již ukázal skutečnou rychlost stejně jako TOP3 týmy. Za mě již nyní nejlepší práce na voze od r 2012, kdy taky kluci z Enstone vyhráli jeden či dva dny testů, nikdo jim nevěřil a pak se Kimi "pronudil" k pohodlnému vítězství v Melbourne. Nebýt to tehdy chudý Lotus (Genii), který něměl na vývoj, kdo ví, jak by sezóna dopadla. Samozřejmě po letech mám konečně důvod k radosti a je jasný, že soušástí mého hodnocení jsou i emoce, ale myslím, že by se s REnaultem mělo více počítat, TOP3 není svatá a není neměnná Za mě tedy: 1. Ferrari, 2.- 4. R, RB, M, 5.-6. TR, Sauber, 7.-8. Mclaren, Haas, 9. RP, 10. Williams-
Mike17
12:54 22.02.2019 185.149.130.XXXHádám, že to zkoušejí spočítat s dlouhých stintů a ne z těch nejrychlejších kol. Při dlouhém stintu nemůžeš jet s prázdnou nádrží.
Ale stejně nikdo netuší, jak konzervativním módy kdo měl a s jakým nastevením jezdil. Když někdo použije křídlo z Montrealu v Barceloně, asi mu nejde o to, zajet nejrychlejší kolo.
-
Situs
10:15 22.02.2019 85.70.164.XXXZatím odhaduji po prvním týdnu rozložení výkonnosti týmů takto
1. Ferrari (jsou zatím nejlépe připraveni)
2. Mercedes (s autem jsou více na začátku než Ferrari)
3. Red Bull (zatím hádám že prvotní spojení šasi motor není ještě optimální)
4. Renault
5. Alfa Romeo
6. Toro Rosso
7. Haas
8. McLaren
9. RP
10. Williams
........... jen první testy, po druhých budeme moudřejší a pak se to rozjede Ferrari vypadá že má náskok ale ještě bych neodepisoval Mercedes ani RedBull. Na rozdíl od Ferrari tam vidím větší proces poznávání auta a jeho optimalizaci, Ferrari jako by jedny testy už mělo za sebou ještě před výjezd na trať. Jak se bude vyvíjet zbytek bude také docela velká vývojová bitva. Renault je ještě velký otazník zda definitivně ucukne středu pole, tam ty simulace závodu k porovnání schází.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek