DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari ve snaze získat titul zvyšuje rozpočet svého F1 týmu
Italský tým letos hodlá zvýšit svůj rozpočet, aby se pokusil ukončit dlouhou šňůru bez vítězství v šampionátu F1 a nadvládu konkurenčního Mercedesu, jenž od počátku hybridní éry v roce 2014 získal už pět titulů v řadě za sebou.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari ve snaze získat titul zvyšuje rozpočet svého F1 týmu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Situs
16:45 05.02.2019 85.70.164.XXXUž to pomalu leze ven. FIAT má prý opci na koupi týmu Alfa (Sauber). Ze všeho by mělo profitovat Ferrari. Nejenom že Ferrari bude mít větší politickou sílu ale taky u nich (v Hinwilu) pracuje spoustu techniků který pocházejí z Ferrari. No a dá se tak prý předpokládat že mnoho získaných vývojových informací takhle poteče do Ferrari. To s moderním tunelem Sauberu bude hodně cenné. Ještě zajímavější je že hlavního technika Sauberu Simoneho Restu nadále platí Ferrari, což je dle mě úplný hardcore.
Nelíbí se mi co se stává z těchto týmů a jak z toho profitují A-týmy, ale jen to dokládá že FIA ani Liberty nemůžou nic dělat a jsou v pasti. Málo týmů a nikdo ve frontě Liberty zcela svazuje ruce. Vidím to tak že odchod Ferrari či Mercedesu z F1 nejspíše způsobí krizi jako ve WEC.-
-
Situs
17:12 05.02.2019 85.70.164.XXXTak popravdě z vítězství v LMP se tam v této sezoně zatím radovalo 9 jezdců a z pódia 17 jezdců Ale krize kdy tam zůstala z výrobců jen Toyota a improvizuje se tam se soukromníkama aby to nějak bylo je nepopíratelné. Smolí se nová pravidla aby zájem ožil, to se musí dle mě stát i v F1 ale jestli to nejdříve musí taky padnout na pusu .... asi jo.-
-
-
airwar1939
19:46 05.02.2019 176.74.141.XXXSpíš bych čekal ten Williams, to že místo platiče vzali powerpointového guru nebude samo sebou.
-
-
-
-
-
airwar1939
17:05 05.02.2019 176.74.141.XXXProblém není v tom že nyní nejsou týmy ve frontě. Pokud Liberty prosadí svou, mohou nové týmy vzniknout relativně rychle. Ale hodnota série Formule 1 bez Ferrari nebude ani poloviční. Stane se z ní řadová série, a to přinese propad zájmu sponzorů, diváků, televizních společností atd.-
Situs
17:28 05.02.2019 85.70.164.XXXA podle mě to je zásadní problém protože když nejsou ve frontě týmy tak Liberty nemá v ruce vůči současným týmům vůbec nic a proto se bez nich nemůže obejít. Musí jim jít na ruku. Já vidím v B-týmech začínající komedii kdy máš omezené testování a vše kolem toho, ale týmy se tady budou spojovat a vysávat společně mnohem více informací kde A-tým bere vše. Můžeš to zastavit? Nemůžeš, Ferrari to nedovolí, takže Mercedes buď tvrdě do toho nebo od toho. RedBull to má připravené tak toho také využije, Renault si McLaren asi nepodrobí takže ti asi budou nadávat a smíří se s nedůstojným bojem nebo to zabalí. Řešení? Já ho nevidím, modlit se aby Ferrari a Mercedes bavila tahle hra navždy a udělat ze zbytků jejich otroky. Čekání na smrt.
-
-
-
-
airwar1939
11:09 05.02.2019 176.74.141.XXXA jaký má smysl investovat peníze, abych získal náskok na konkurenci, a zároveň to veřejně té konkurenci vytrubovat?-
-
airwar1939
12:46 05.02.2019 176.74.141.XXXA to že konkurence nechce nebo nemůže takto investovat ví Ferrari dle čeho? Přečetli si to v novinách?
Já v tomhle naopak vidím především jasný vzkaz pro Liberty.
PS: je to asi týden, co Renault psal, jak mocně investuje do nových lidí, nebo třeba do nové stolice na motory.-
GRAHAM
14:10 05.02.2019 77.236.218.XXXJá si naopak myslím ,že pro Liberty tam vzkaz není žádnej. Prostě chtějí vyhrávat, tak na to jdou přes peníze, dokud to ještě lze. Více bych v tom fakt nehledal...
Ano Renault si taky dělá PR, reklamu, to je snad normální....jenže on má ty investice mnohem menší....-
airwar1939
17:03 05.02.2019 176.74.141.XXXJak vysoké jsou investice Renaultu, se těžko můžeme dohazovat. Obratově a ziskově vzato, je na tom pokud jde o prodej vozů konsorcium kam patří Renault nejlépe, takže bych si rozhodně netroufal tvrdit, že zrovna oni nemají na to soutěžit s Ferrari či Mercedesem (Daimler je na tom paradoxně nejhůř, pokud jde o obrat a zisk automobilky). Ale Renault pravděpodobně spolehá na to, že bude konkurenceschopný po roce 2020, u Ferrari to vidím na to vyhrát teď silou a přitlačit Liberty ke zdi... a pokud si Liberty nedá říct a Ferrari nebude mít nějaké výkody a exclusivitu, tak po nich potopa. Klidně tam mohou nechat jen Alfu Romeo z nižšíma investicema. U ní nepotřebují pro prestiž nutně bojovat o titul.
-
-
-
-
-
-
-
airwar1939
11:05 05.02.2019 176.74.141.XXXProč? Pokud letos získají titul a Alfa Romeo bude třeba čtvrtá, a na konci sezony řeknou, že oba týmy po sezoně 2020 Formuli 1 opustí, tak se z toho akcionáři Liberti Media pěkně opotí.
-
-
airwar1939
08:36 05.02.2019 176.74.141.XXXPokud teď zvyšují už tak astronomický rozpočet, tak moc nevěřím tomu, že budou ochotni do dvou až čtyř let v rámci rozpočtového stropu snížit výdaje na polovinu a následně na třetinu.
Aktuálně
Poslední závod 22.9.2024
GP Singapuru62 kol (306.143 km)
Singapur
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 20.10.2024
GP USA 56 kol (308.405 km)
Circuit of the Americasdní | hod | min | sek