DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari ve snaze získat titul zvyšuje rozpočet svého F1 týmu

Italský tým letos hodlá zvýšit svůj rozpočet, aby se pokusil ukončit dlouhou šňůru bez vítězství v šampionátu F1 a nadvládu konkurenčního Mercedesu, jenž od počátku hybridní éry v roce 2014 získal už pět titulů v řadě za sebou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari ve snaze získat titul zvyšuje rozpočet svého F1 týmu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 07.02.2019 09:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovali 2 lidé) 05.02.2019 08:46
Ferrari a Mercedes to budou schopni vyšponovat… »
» airwar1939 (Hlasovali 2 lidé) 05.02.2019 08:57
Tak všechny tři automobilky by měly být schopny… »
» Situs (Hlasoval 1 člověk) 05.02.2019 16:45
Už to pomalu leze ven. FIAT má prý opci na koupi… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Už to pomalu leze ven. FIAT má prý opci na koupi týmu Alfa (Sauber). Ze všeho by mělo profitovat Ferrari. Nejenom že Ferrari bude mít větší politickou sílu ale taky u nich (v Hinwilu) pracuje spoustu techniků který pocházejí z Ferrari. No a dá se tak prý předpokládat že mnoho získaných vývojových informací takhle poteče do Ferrari. To s moderním tunelem Sauberu bude hodně cenné. Ještě zajímavější je že hlavního technika Sauberu Simoneho Restu nadále platí Ferrari, což je dle mě úplný hardcore.

    Nelíbí se mi co se stává z těchto týmů a jak z toho profitují A-týmy, ale jen to dokládá že FIA ani Liberty nemůžou nic dělat a jsou v pasti. Málo týmů a nikdo ve frontě Liberty zcela svazuje ruce. Vidím to tak že odchod Ferrari či Mercedesu z F1 nejspíše způsobí krizi jako ve WEC.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      91.245.26.XXX
      Krize v WEC? Já myslel, že je to ta zajímavá serie, kde bojuje o vítězství deset pilotů 14

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Tak popravdě z vítězství v LMP se tam v této sezoně zatím radovalo 9 jezdců a z pódia 17 jezdců 13 Ale krize kdy tam zůstala z výrobců jen Toyota a improvizuje se tam se soukromníkama aby to nějak bylo je nepopíratelné. Smolí se nová pravidla aby zájem ožil, to se musí dle mě stát i v F1 ale jestli to nejdříve musí taky padnout na pusu .... asi jo.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Jinak teda k tématu 12
          Znělo to moc dobře, tušil jsem háček.
          Vidíš to, Mike měl pravdu a to ani nevěděl, že jí má, respektive ji neměl ale už má 18

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Jelikož Mercedes drží ústa tuším že Racing Point s nima tohle rozjelo také, a kdo ví jestli se to nepeče v nějaké podobě i s Williamsem.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • jon

          jon

          90.176.154.XXX
          Nebylo by od věci dodat, že 9 jezdců = 3 posádky. Z toho jedna posádka Rebellion vyhrála díky diskvalifikaci obou vozů Toyota. 03

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Problém není v tom že nyní nejsou týmy ve frontě. Pokud Liberty prosadí svou, mohou nové týmy vzniknout relativně rychle. Ale hodnota série Formule 1 bez Ferrari nebude ani poloviční. Stane se z ní řadová série, a to přinese propad zájmu sponzorů, diváků, televizních společností atd.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        A podle mě to je zásadní problém protože když nejsou ve frontě týmy tak Liberty nemá v ruce vůči současným týmům vůbec nic a proto se bez nich nemůže obejít. Musí jim jít na ruku. Já vidím v B-týmech začínající komedii kdy máš omezené testování a vše kolem toho, ale týmy se tady budou spojovat a vysávat společně mnohem více informací kde A-tým bere vše. Můžeš to zastavit? Nemůžeš, Ferrari to nedovolí, takže Mercedes buď tvrdě do toho nebo od toho. RedBull to má připravené tak toho také využije, Renault si McLaren asi nepodrobí takže ti asi budou nadávat a smíří se s nedůstojným bojem nebo to zabalí. Řešení? Já ho nevidím, modlit se aby Ferrari a Mercedes bavila tahle hra navždy a udělat ze zbytků jejich otroky. Čekání na smrt.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          kdyby se liberty spíš soustředila na to, jak ten vývoj zlevnit a zlevnit účast malých týmů tak udělá líp než vymejšlením nějakejch rozpočtovejch stropů, které jen vytváří prostor pro spekulace a podvody...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Hoši a varianta, že teď zainvestují "cokoli" (protože to jde) do budoucna , aby měli náskok Vás koukám nenapadlo. 12
    Samozřejmě nemám na mysli do monopostu, ale do různých zařízení továrny atd....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      A jaký má smysl investovat peníze, abych získal náskok na konkurenci, a zároveň to veřejně té konkurenci vytrubovat? 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        77.236.218.XXX
        Vzhledem k tomu že konkurence větší peníze nechce investovat a F1 je o penězích tak proč je tímto nerozhodit, když nebudou nebo nemohou v tomto reagovat. 11

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          176.74.141.XXX
          A to že konkurence nechce nebo nemůže takto investovat ví Ferrari dle čeho? Přečetli si to v novinách?

          Já v tomhle naopak vidím především jasný vzkaz pro Liberty.

          PS: je to asi týden, co Renault psal, jak mocně investuje do nových lidí, nebo třeba do nové stolice na motory.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Já si naopak myslím ,že pro Liberty tam vzkaz není žádnej. Prostě chtějí vyhrávat, tak na to jdou přes peníze, dokud to ještě lze. Více bych v tom fakt nehledal...

            Ano Renault si taky dělá PR, reklamu, to je snad normální....jenže on má ty investice mnohem menší....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • airwar1939

              airwar1939

              176.74.141.XXX
              Jak vysoké jsou investice Renaultu, se těžko můžeme dohazovat. Obratově a ziskově vzato, je na tom pokud jde o prodej vozů konsorcium kam patří Renault nejlépe, takže bych si rozhodně netroufal tvrdit, že zrovna oni nemají na to soutěžit s Ferrari či Mercedesem (Daimler je na tom paradoxně nejhůř, pokud jde o obrat a zisk automobilky). Ale Renault pravděpodobně spolehá na to, že bude konkurenceschopný po roce 2020, u Ferrari to vidím na to vyhrát teď silou a přitlačit Liberty ke zdi... a pokud si Liberty nedá říct a Ferrari nebude mít nějaké výkody a exclusivitu, tak po nich potopa. Klidně tam mohou nechat jen Alfu Romeo z nižšíma investicema. U ní nepotřebují pro prestiž nutně bojovat o titul.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • rock

                rock

                37.188.181.XXX
                Podle wiki měl Daimler v roce 2017 min. dvojnásobný čistý zisk proti Renaultu. Fiat čistý zisk neudával, ale zisk před zdaněním byl +- stejný jak u Renaultu.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Camilleri je měkej, musí vyhrožovat jinak se ničeho nedosáhne 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Proč? Pokud letos získají titul a Alfa Romeo bude třeba čtvrtá, a na konci sezony řeknou, že oba týmy po sezoně 2020 Formuli 1 opustí, tak se z toho akcionáři Liberti Media pěkně opotí.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    Pokud teď zvyšují už tak astronomický rozpočet, tak moc nevěřím tomu, že budou ochotni do dvou až čtyř let v rámci rozpočtového stropu snížit výdaje na polovinu a následně na třetinu.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
Loading...
 

Aktuálně

Mick Schumacher na Závodě šampionů v Mexiku

V šampionátu F2 vyhrál svůj první závod. Cítí se Schumacher junior připraven na vstup do F1?

Max Verstappen na pódiu po GP Španělska

Verstappen je pro Hondu velmi důležitý, přiznává její šéf

Koncept monopostu pro rok 2021 v aerodynamickém tunelu Alfy Romeo v Hinwilu

FOTO: Budoucnost F1 v aerodynamickém tunelu - v Hinwilu už testují vůz pro rok 2021

Alexander Albon v Monaku

"Albon je rychlejší než Kvjat," zdůvodňuje Helmut Marko a hovoří o jeho smlouvě

Lando Norris v kvalifikaci v Německu

První polovina sezony očima Landa Norrise

Společná fotografie pilotů F1

Souboje týmových kolegů po 1. části sezóny 2019: Kdo dominuje a kdo nejvíce zklamal?

Nico Hülkenberg (Renault), Romain Grosjean (Haas) a Carlos Sainz (vpravo s McLarenem) v závodě v deštivé GP Německa 2019

"Rozdíly mezi týmy jsou větší, než si lidé dokážou představit." Sainz vidí u McLarenu velký prostor pro zlepšení

Pohonná jednotka Hondy RA617H

Honda kvůli své počáteční ztrátě očekávala horší vývoj letošní sezóny. Na Mercedes ale stále nemá

Vozy Mercedes před tréninky na Hungaroringu

Tenčí pneumatiky nejsou zdrojem úspěchu Mercedesu, říká Pirelli. Poukazuje na McLaren

Williams FW42

Jak vidí zvyšování počtu závodů šéfka Williamsu?

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. BOTTAS, 3. VER... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama