DISKUZE K ČLÁNKU Sauber z F1 mizí, tým se přejmenovává na Alfa Romeo Racing

Jméno Sauberu v sezóně 2019 zmizí ze světa Formule 1 - stáj z Hinwilu se přejmenuje dle svého loňského hlavního sponzora na Alfa Romeo Racing.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sauber z F1 mizí, tým se přejmenovává na Alfa Romeo Racing

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 07.02.2019 19:18 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 01.02.2019 15:29
no, jak se tým jmenuje je vcelku jedno. důležitá… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 03.02.2019 13:18
Možná mi to uniklo, ale nevšiml jsem si že by se… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 03.02.2019 16:46
Takže jsi byl "mimo".... 13 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Možná mi to uniklo, ale nevšiml jsem si že by se měnila majetnická struktura týmu který se přejmenoval na Alfa, proto si nemyslím že Ferrari a tým F1 pod názvem Alfa má stejného majitele. Alfa vstoupila do Sauberu jako hlavní sponzor a teď se tým přejmenoval dle něho, ale to ještě nemusí znamenat že tým byl koupen. Ale nešťoural jsem se v tom, tak možná víš více.

          Navíc ani Ferrari a Alfa co by společnosti to podle mě nebudou mít majetkově tak snadné jako to má Dietrich Mateschitz.

          Co řekne RedBull tak to bude s TR, Ferrari to takhle s týmem Alfa podle mě nemá.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            Jo, asi máš pravdu. Technicky majitelem není Fiat. Nicméně si myslím, že i loni byl vliv u Sauberu značný a letos to nebude lepší. Rozdíl v tom asi nějaký bude, ale přesto to bude B-tým Ferrari.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Stejná majetel není, ale vzhledem k tomu že se "Sauber" letos vzdal placených jezdců, převzal od Ferrari Kimiho, k tomu juniora Ferrari, a bude mít maximum komponentů od Ferrari, tak si myslím že ten majetkový vliv tam prostě bude celkem zásadní, a Sauber podle toho bude fungovat a se chovat.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              To je spekulace.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                A který námi zde prezentovaný názor není spekulace? 12

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Tvoje všechny. Moje jen některé. 11

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • airwar1939

                    airwar1939

                    176.74.141.XXX
                    Takže všechny moje názory nejsou spekulace, zatímco tvoje jen některé? Díky za nahrávku. 01

                    Ale vážně, já nemám problém přiznat že 100% mých názorů zde prezentovaných jsou moje něčím podložené spekulace. Je to jednak proto že nepracuji v prostředí F1, takže nemám přístup k informacím, a informace které mám jsou ze zdrojů pro mě z neznámou úrovní relevance. Tudíž než bych spoléhal na každou hloupost kterou si přečtu, raději hledám logiku.

                    Prostě nevěřím tomu, že Sauber se loni vzdal tovární podpory Hondy a letos vzal neperspektivního Raikonnena kvůli něčím hezkým očím, nebo že Williams najmul nadějného pilota juniorky Mercedesu kvůli jeho brilantní práci v powerpointu... jakkoli to zní zajímavě. 12

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          TR už rok testuje motory, to nikdo jiný v tomto módu nedělá a bude v tom pokračovat.
          Ferrari a Sauber stejný majitel pokud mi něco neuniklo není....jsou tam jem dohody o jezdcích a komponentech, které Ferarri prodá a vydělá.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            ta dohoda je o "jezdci" ferrari může obsadit jeden kokpit, to je jediný ústupek co sauber ferrari udělal a pochybuju, že je alfa nějakým "B" týmem ferrari, protože mají v současné době jedno z nejlepších technických zázemí v F1, chybí jim ale finance, takže pokud dostanou peníze, tak budou vysoko i bez jakékoliv pomoci od ferrari a ferrari potřebuje především místo pro jezdce ze svého vývojového programu, aby nedopadli jako jezdci mercedesu...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Bylo by to krásné, ale pravda je nespíše jinde. Williams i McL zázemí taky mají skvělé a McL má dokonce i ty peníze a koukni kde jsou.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                upřímně řečeno, mcl nemá ani finance ani špičkové zázemí. Loni přiznali, že jejich simulátory i aerodynamický tunel jsou oproti konkurenci zastaralé a když se podíváš na jakýkoliv audt, tak mcl rozpočtem padl mezi střed pole, proto se tak tlučou o rozpočtový strop, protože doufají, že jim to pomůže.
                Williams, to je úplně jiná písnička, protože ti po odmítnutí BMW propadli do středu pole a v podstatě nemají na modernizaci svojich vývojových center žádné prostředky, proto jsou tak kde jsou... Je to ovšem hodně smutný obrázek

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Samozřejmě nemají takové zázemí jako Mergl s Ferrari, ale mít stejný rozpočet jako oni a tím pádem i dostatečné množství lidí, tak i s tím svým vybavením by dokázali být hodně konkurenční. Ještě bych k nim přidal i Sauber. Ten má zázemí taky hodně slušné.
                  Ale týmy jako Haas, Toro Rosso a Force India by si bez nákupu většiny dílů od jiných stájí moc nevrzli.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    tak o tom jsem psal hned na začátku :-) že to co sauberu chybí jsou finance, nikoliv zázemí. Když máš zařízení, ale nikoliv peníze aby jsi to dokázal využít na 100% tak je ti to zázemí k ničemu...
                    Mcl v současné době tříští svoje omezené zdroje mezi spoustu projektů a je jen otázkou času, kdy arabáčům dojde trpělivost a začnou svoje peníze lít do jiného týmu, nebo svůj zájem přesunou k do úplně jiné oblasti. Jejich výhodou je to, že jako tým dokázali ještě nedávno postavit poměrně výkonné auto a že to snad úplně nezapoměli, ale když se člověk podívá na ten jejich loňský propadák, tak nevím, jak se dokáží prezentovat letos. Mám dojem, že výsledky, co měli s Hondou nejdou pouze na vrub motorům, jak je prezentováno, ale z větší části na prohlubující se neschopnost postavit konkurenceschpné šasi a na ztrátu tychlosti vývoje. Nedávno přiznali, že už v barceloně věděli, že jejich šasi obsahuje závažné chyby, ale nedokázali se z toho vyhrabat. Ještě před 10 lety by v kanadě měli úplně jiný vůz a dokázali by zabojovat. Tahle neschopnost reagovat dokazuje na jejich tenčí se jak finanční zdroje, tak nedostatek invence. Alonso neodešel před koncem smlouvy jen tak.Evidentně neviděl u mcl světlo na konci tunelu a závodit ve druhé polovině pole o možné desáté místo ho vážně nebavilo.
                    A k těm ostatním týmům, podle mě, je nákup větší části dílů od větších stájí cestou, jak udržet malé týmy v F1 a přitom zachovat jejich konkurenceschopnost. Nevím, proč by si nemohli pořídit defacto všechno co divák "nevidí" od jiného dodavatele a sami stavět jen aero kit. Dřív to takhle v F1 fungovalo a závodit dokázali opravdu malé týmy. Požadavek na kompletní konstrukci kladé obrovské nároky na nováčky a i zavedené týmy s malým rozpočtem musí věnovat velké peníze na vývoj něčeho, co má zásadní vliv na bezpečnost, ale nikoliv na výkon. Pokud by si mohli pořídit monokok od velké stáje (za rozumných finančních požadavků) tak jim to zlevní vývoj a ta větší stáj dostane část peněz co museli utratit za vývoj zpět. Bylo by to podle mě přínosné pro všechna a F1 jako taková by utrpěla méně, než zaváděním nějakých komunistických praktik

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama