DISKUZE K ČLÁNKU Sauber z F1 mizí, tým se přejmenovává na Alfa Romeo Racing
Jméno Sauberu v sezóně 2019 zmizí ze světa Formule 1 - stáj z Hinwilu se přejmenuje dle svého loňského hlavního sponzora na Alfa Romeo Racing.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sauber z F1 mizí, tým se přejmenovává na Alfa Romeo Racing
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
Situs
13:18 03.02.2019 85.70.164.XXXMožná mi to uniklo, ale nevšiml jsem si že by se měnila majetnická struktura týmu který se přejmenoval na Alfa, proto si nemyslím že Ferrari a tým F1 pod názvem Alfa má stejného majitele. Alfa vstoupila do Sauberu jako hlavní sponzor a teď se tým přejmenoval dle něho, ale to ještě nemusí znamenat že tým byl koupen. Ale nešťoural jsem se v tom, tak možná víš více.
Navíc ani Ferrari a Alfa co by společnosti to podle mě nebudou mít majetkově tak snadné jako to má Dietrich Mateschitz.
Co řekne RedBull tak to bude s TR, Ferrari to takhle s týmem Alfa podle mě nemá.-
-
-
airwar1939
22:20 03.02.2019 176.74.141.XXXStejná majetel není, ale vzhledem k tomu že se "Sauber" letos vzdal placených jezdců, převzal od Ferrari Kimiho, k tomu juniora Ferrari, a bude mít maximum komponentů od Ferrari, tak si myslím že ten majetkový vliv tam prostě bude celkem zásadní, a Sauber podle toho bude fungovat a se chovat.-
-
-
-
airwar1939
13:12 04.02.2019 176.74.141.XXXTakže všechny moje názory nejsou spekulace, zatímco tvoje jen některé? Díky za nahrávku.
Ale vážně, já nemám problém přiznat že 100% mých názorů zde prezentovaných jsou moje něčím podložené spekulace. Je to jednak proto že nepracuji v prostředí F1, takže nemám přístup k informacím, a informace které mám jsou ze zdrojů pro mě z neznámou úrovní relevance. Tudíž než bych spoléhal na každou hloupost kterou si přečtu, raději hledám logiku.
Prostě nevěřím tomu, že Sauber se loni vzdal tovární podpory Hondy a letos vzal neperspektivního Raikonnena kvůli něčím hezkým očím, nebo že Williams najmul nadějného pilota juniorky Mercedesu kvůli jeho brilantní práci v powerpointu... jakkoli to zní zajímavě.
-
-
-
-
-
-
-
jumpman
17:09 03.02.2019 178.255.168.XXXta dohoda je o "jezdci" ferrari může obsadit jeden kokpit, to je jediný ústupek co sauber ferrari udělal a pochybuju, že je alfa nějakým "B" týmem ferrari, protože mají v současné době jedno z nejlepších technických zázemí v F1, chybí jim ale finance, takže pokud dostanou peníze, tak budou vysoko i bez jakékoliv pomoci od ferrari a ferrari potřebuje především místo pro jezdce ze svého vývojového programu, aby nedopadli jako jezdci mercedesu...-
-
jumpman
11:47 04.02.2019 178.255.168.XXXupřímně řečeno, mcl nemá ani finance ani špičkové zázemí. Loni přiznali, že jejich simulátory i aerodynamický tunel jsou oproti konkurenci zastaralé a když se podíváš na jakýkoliv audt, tak mcl rozpočtem padl mezi střed pole, proto se tak tlučou o rozpočtový strop, protože doufají, že jim to pomůže.
Williams, to je úplně jiná písnička, protože ti po odmítnutí BMW propadli do středu pole a v podstatě nemají na modernizaci svojich vývojových center žádné prostředky, proto jsou tak kde jsou... Je to ovšem hodně smutný obrázek-
Ferda
12:16 04.02.2019 46.47.176.XXXSamozřejmě nemají takové zázemí jako Mergl s Ferrari, ale mít stejný rozpočet jako oni a tím pádem i dostatečné množství lidí, tak i s tím svým vybavením by dokázali být hodně konkurenční. Ještě bych k nim přidal i Sauber. Ten má zázemí taky hodně slušné.
Ale týmy jako Haas, Toro Rosso a Force India by si bez nákupu většiny dílů od jiných stájí moc nevrzli.-
jumpman
09:11 05.02.2019 178.255.168.XXXtak o tom jsem psal hned na začátku :-) že to co sauberu chybí jsou finance, nikoliv zázemí. Když máš zařízení, ale nikoliv peníze aby jsi to dokázal využít na 100% tak je ti to zázemí k ničemu...
Mcl v současné době tříští svoje omezené zdroje mezi spoustu projektů a je jen otázkou času, kdy arabáčům dojde trpělivost a začnou svoje peníze lít do jiného týmu, nebo svůj zájem přesunou k do úplně jiné oblasti. Jejich výhodou je to, že jako tým dokázali ještě nedávno postavit poměrně výkonné auto a že to snad úplně nezapoměli, ale když se člověk podívá na ten jejich loňský propadák, tak nevím, jak se dokáží prezentovat letos. Mám dojem, že výsledky, co měli s Hondou nejdou pouze na vrub motorům, jak je prezentováno, ale z větší části na prohlubující se neschopnost postavit konkurenceschpné šasi a na ztrátu tychlosti vývoje. Nedávno přiznali, že už v barceloně věděli, že jejich šasi obsahuje závažné chyby, ale nedokázali se z toho vyhrabat. Ještě před 10 lety by v kanadě měli úplně jiný vůz a dokázali by zabojovat. Tahle neschopnost reagovat dokazuje na jejich tenčí se jak finanční zdroje, tak nedostatek invence. Alonso neodešel před koncem smlouvy jen tak.Evidentně neviděl u mcl světlo na konci tunelu a závodit ve druhé polovině pole o možné desáté místo ho vážně nebavilo.
A k těm ostatním týmům, podle mě, je nákup větší části dílů od větších stájí cestou, jak udržet malé týmy v F1 a přitom zachovat jejich konkurenceschopnost. Nevím, proč by si nemohli pořídit defacto všechno co divák "nevidí" od jiného dodavatele a sami stavět jen aero kit. Dřív to takhle v F1 fungovalo a závodit dokázali opravdu malé týmy. Požadavek na kompletní konstrukci kladé obrovské nároky na nováčky a i zavedené týmy s malým rozpočtem musí věnovat velké peníze na vývoj něčeho, co má zásadní vliv na bezpečnost, ale nikoliv na výkon. Pokud by si mohli pořídit monokok od velké stáje (za rozumných finančních požadavků) tak jim to zlevní vývoj a ta větší stáj dostane část peněz co museli utratit za vývoj zpět. Bylo by to podle mě přínosné pro všechna a F1 jako taková by utrpěla méně, než zaváděním nějakých komunistických praktik
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek