DISKUZE K ČLÁNKU Sauber z F1 mizí, tým se přejmenovává na Alfa Romeo Racing
Jméno Sauberu v sezóně 2019 zmizí ze světa Formule 1 - stáj z Hinwilu se přejmenuje dle svého loňského hlavního sponzora na Alfa Romeo Racing.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sauber z F1 mizí, tým se přejmenovává na Alfa Romeo Racing
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
21:20 06.02.2019 176.74.141.XXX
Já jsem nenapsal, že mu značka Sauber nutně nic neřekne. Napsal jsem že takové označení pro něj bude mít nulovou hodnotu.
jumpman
10:43 06.02.2019 178.255.168.XXX
nemyslím si, že zákazníkovi alfy romeo nic neřekne sauber. Alfu si těžko půjde koupit nějaká babka na nákupy. Do tohoto auta půjde pouze petrohead kterému jde o zážitek z jízdy a je ochoten riskovat trable spojené s běžným provozem tohoto vozu.
vojtano
09:59 06.02.2019 80.188.35.XXX
Návrat Alfy Romeo vítám, ale mrzí mě, že je to na úkor týmu Sauber. Tak nějak jsem si na ně zvykl a než je Kaltenbornová málem poslala k ledu, byli to vždy sympaťáci.
Jsem zvědavý na formu novodobé "Alfy". Nepamatuji návrat na výsluní u žádného ze slavných jmen minulosti, které se nějakými oklikami do F1 vrátili s výjimkou továrního Renaultu a Mercedesu.
Jsem zvědavý na formu novodobé "Alfy". Nepamatuji návrat na výsluní u žádného ze slavných jmen minulosti, které se nějakými oklikami do F1 vrátili s výjimkou továrního Renaultu a Mercedesu.
airwar1939
14:11 05.02.2019 176.74.141.XXX
Označení Sauber je pro běžného zákazníka, co jde kupovat auto značka s téměř nulovou hodnotou, pokud jde prestiž. To Alfe Romeo fakt nic nepřinese... ale když si do každé své prodejny dají maketu vozu Formule 1 v barvách alfa romeo, tak je to od konkurence odliší celkem značně.
airwar1939
10:01 05.02.2019 176.74.141.XXX
Dát na své top modely název Sauber? To je fakt skvělý marketingový tah.
jumpman
09:11 05.02.2019 178.255.168.XXX
tak o tom jsem psal hned na začátku :-) že to co sauberu chybí jsou finance, nikoliv zázemí. Když máš zařízení, ale nikoliv peníze aby jsi to dokázal využít na 100% tak je ti to zázemí k ničemu...
Mcl v současné době tříští svoje omezené zdroje mezi spoustu projektů a je jen otázkou času, kdy arabáčům dojde trpělivost a začnou svoje peníze lít do jiného týmu, nebo svůj zájem přesunou k do úplně jiné oblasti. Jejich výhodou je to, že jako tým dokázali ještě nedávno postavit poměrně výkonné auto a že to snad úplně nezapoměli, ale když se člověk podívá na ten jejich loňský propadák, tak nevím, jak se dokáží prezentovat letos. Mám dojem, že výsledky, co měli s Hondou nejdou pouze na vrub motorům, jak je prezentováno, ale z větší části na prohlubující se neschopnost postavit konkurenceschpné šasi a na ztrátu tychlosti vývoje. Nedávno přiznali, že už v barceloně věděli, že jejich šasi obsahuje závažné chyby, ale nedokázali se z toho vyhrabat. Ještě před 10 lety by v kanadě měli úplně jiný vůz a dokázali by zabojovat. Tahle neschopnost reagovat dokazuje na jejich tenčí se jak finanční zdroje, tak nedostatek invence. Alonso neodešel před koncem smlouvy jen tak.Evidentně neviděl u mcl světlo na konci tunelu a závodit ve druhé polovině pole o možné desáté místo ho vážně nebavilo.
A k těm ostatním týmům, podle mě, je nákup větší části dílů od větších stájí cestou, jak udržet malé týmy v F1 a přitom zachovat jejich konkurenceschopnost. Nevím, proč by si nemohli pořídit defacto všechno co divák "nevidí" od jiného dodavatele a sami stavět jen aero kit. Dřív to takhle v F1 fungovalo a závodit dokázali opravdu malé týmy. Požadavek na kompletní konstrukci kladé obrovské nároky na nováčky a i zavedené týmy s malým rozpočtem musí věnovat velké peníze na vývoj něčeho, co má zásadní vliv na bezpečnost, ale nikoliv na výkon. Pokud by si mohli pořídit monokok od velké stáje (za rozumných finančních požadavků) tak jim to zlevní vývoj a ta větší stáj dostane část peněz co museli utratit za vývoj zpět. Bylo by to podle mě přínosné pro všechna a F1 jako taková by utrpěla méně, než zaváděním nějakých komunistických praktik
Mcl v současné době tříští svoje omezené zdroje mezi spoustu projektů a je jen otázkou času, kdy arabáčům dojde trpělivost a začnou svoje peníze lít do jiného týmu, nebo svůj zájem přesunou k do úplně jiné oblasti. Jejich výhodou je to, že jako tým dokázali ještě nedávno postavit poměrně výkonné auto a že to snad úplně nezapoměli, ale když se člověk podívá na ten jejich loňský propadák, tak nevím, jak se dokáží prezentovat letos. Mám dojem, že výsledky, co měli s Hondou nejdou pouze na vrub motorům, jak je prezentováno, ale z větší části na prohlubující se neschopnost postavit konkurenceschpné šasi a na ztrátu tychlosti vývoje. Nedávno přiznali, že už v barceloně věděli, že jejich šasi obsahuje závažné chyby, ale nedokázali se z toho vyhrabat. Ještě před 10 lety by v kanadě měli úplně jiný vůz a dokázali by zabojovat. Tahle neschopnost reagovat dokazuje na jejich tenčí se jak finanční zdroje, tak nedostatek invence. Alonso neodešel před koncem smlouvy jen tak.Evidentně neviděl u mcl světlo na konci tunelu a závodit ve druhé polovině pole o možné desáté místo ho vážně nebavilo.
A k těm ostatním týmům, podle mě, je nákup větší části dílů od větších stájí cestou, jak udržet malé týmy v F1 a přitom zachovat jejich konkurenceschopnost. Nevím, proč by si nemohli pořídit defacto všechno co divák "nevidí" od jiného dodavatele a sami stavět jen aero kit. Dřív to takhle v F1 fungovalo a závodit dokázali opravdu malé týmy. Požadavek na kompletní konstrukci kladé obrovské nároky na nováčky a i zavedené týmy s malým rozpočtem musí věnovat velké peníze na vývoj něčeho, co má zásadní vliv na bezpečnost, ale nikoliv na výkon. Pokud by si mohli pořídit monokok od velké stáje (za rozumných finančních požadavků) tak jim to zlevní vývoj a ta větší stáj dostane část peněz co museli utratit za vývoj zpět. Bylo by to podle mě přínosné pro všechna a F1 jako taková by utrpěla méně, než zaváděním nějakých komunistických praktik
jumpman
08:55 05.02.2019 178.255.168.XXX
což je trochu škoda, nechápu, že to alfa nevyužije marketingově jinak - kdyby na své top modely dali přídomek Sauber, tak by to pro ně bylo dle mého názoru přínosnější než když si přejmenují tým F1 k obrazu svému, ale na běžné prodeje se to nepromítne...
airwar1939
13:12 04.02.2019 176.74.141.XXX
Takže všechny moje názory nejsou spekulace, zatímco tvoje jen některé? Díky za nahrávku.
Ale vážně, já nemám problém přiznat že 100% mých názorů zde prezentovaných jsou moje něčím podložené spekulace. Je to jednak proto že nepracuji v prostředí F1, takže nemám přístup k informacím, a informace které mám jsou ze zdrojů pro mě z neznámou úrovní relevance. Tudíž než bych spoléhal na každou hloupost kterou si přečtu, raději hledám logiku.
Prostě nevěřím tomu, že Sauber se loni vzdal tovární podpory Hondy a letos vzal neperspektivního Raikonnena kvůli něčím hezkým očím, nebo že Williams najmul nadějného pilota juniorky Mercedesu kvůli jeho brilantní práci v powerpointu... jakkoli to zní zajímavě.
Ale vážně, já nemám problém přiznat že 100% mých názorů zde prezentovaných jsou moje něčím podložené spekulace. Je to jednak proto že nepracuji v prostředí F1, takže nemám přístup k informacím, a informace které mám jsou ze zdrojů pro mě z neznámou úrovní relevance. Tudíž než bych spoléhal na každou hloupost kterou si přečtu, raději hledám logiku.
Prostě nevěřím tomu, že Sauber se loni vzdal tovární podpory Hondy a letos vzal neperspektivního Raikonnena kvůli něčím hezkým očím, nebo že Williams najmul nadějného pilota juniorky Mercedesu kvůli jeho brilantní práci v powerpointu... jakkoli to zní zajímavě.
Ferda
12:16 04.02.2019 46.47.176.XXX
Samozřejmě nemají takové zázemí jako Mergl s Ferrari, ale mít stejný rozpočet jako oni a tím pádem i dostatečné množství lidí, tak i s tím svým vybavením by dokázali být hodně konkurenční. Ještě bych k nim přidal i Sauber. Ten má zázemí taky hodně slušné.
Ale týmy jako Haas, Toro Rosso a Force India by si bez nákupu většiny dílů od jiných stájí moc nevrzli.
Ale týmy jako Haas, Toro Rosso a Force India by si bez nákupu většiny dílů od jiných stájí moc nevrzli.
jumpman
11:47 04.02.2019 178.255.168.XXX
upřímně řečeno, mcl nemá ani finance ani špičkové zázemí. Loni přiznali, že jejich simulátory i aerodynamický tunel jsou oproti konkurenci zastaralé a když se podíváš na jakýkoliv audt, tak mcl rozpočtem padl mezi střed pole, proto se tak tlučou o rozpočtový strop, protože doufají, že jim to pomůže.
Williams, to je úplně jiná písnička, protože ti po odmítnutí BMW propadli do středu pole a v podstatě nemají na modernizaci svojich vývojových center žádné prostředky, proto jsou tak kde jsou... Je to ovšem hodně smutný obrázek
Williams, to je úplně jiná písnička, protože ti po odmítnutí BMW propadli do středu pole a v podstatě nemají na modernizaci svojich vývojových center žádné prostředky, proto jsou tak kde jsou... Je to ovšem hodně smutný obrázek
rock
08:36 04.02.2019 37.188.148.XXX
Ten tým má stejně zajímavý osudy:
Nejdřív byli neoficiální tým Mercedesu (který se i díky tomu do F1 vrátil po nějakých 55 letech), pak přitáhli do F1 Red Bull (který má dneska vlastní tým).
Díky Sauberu se tovární tým BMW ve statistikách F1 objevil po téměř 40 letech, teď se tam objeví Alfa Romeo po cca 35 letech
Ale zdá se, že poprvé zmizí slovo Sauber z názvu...
Nejdřív byli neoficiální tým Mercedesu (který se i díky tomu do F1 vrátil po nějakých 55 letech), pak přitáhli do F1 Red Bull (který má dneska vlastní tým).
Díky Sauberu se tovární tým BMW ve statistikách F1 objevil po téměř 40 letech, teď se tam objeví Alfa Romeo po cca 35 letech
Ale zdá se, že poprvé zmizí slovo Sauber z názvu...
airwar1939
22:20 03.02.2019 176.74.141.XXX
Stejná majetel není, ale vzhledem k tomu že se "Sauber" letos vzdal placených jezdců, převzal od Ferrari Kimiho, k tomu juniora Ferrari, a bude mít maximum komponentů od Ferrari, tak si myslím že ten majetkový vliv tam prostě bude celkem zásadní, a Sauber podle toho bude fungovat a se chovat.
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek