DISKUZE K ČLÁNKU McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit
McLaren podle svého výkonného ředitele Zaka Browna očekává podařený monopost, s nímž chce tvrdě závodit. Od svého předchůdce má být nový MCL34 hodně odlišný.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren letos očekává dobré auto, od toho loňského se má hodně lišit
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
Situs
14:54 15.01.2019 85.70.164.XXXNepochybuji že kdybys jim dovolil zvýšit průtok paliva na 120% tak by z toho klidně mohli i tu stovku koní vytáhnout, právě proto když máš přísná pravidla na průtok paliva tak dovolit nechávat spalovat si olej pro navýšení výkonu je velký zisk a velká blamáž. Krátkodobě můžeš získat velké zisky pro kvalifikaci, pro start, pro bránění pozice či pro útok. Proto dodnes nepochopím co jim na tom tak dlouho trvá. Konečně letos, po 4 letech hybridní technologie, uzavřou tuto mezeru na kvalifikaci. Minulý rok snížili objem oleje pro závod myslím nejprve na 1,2l/100km, pak na 0,6l, při čemž Renault i Honda spotřebovávala 0,1. 4 roky! A ty tu napíšeš že litr nekvalitního paliva navíc jim pro kvalifikaci hodí tak jeden koník, no, tak určitě Miku, proto to bylo tak velkým trnem v oku Renaultu. Samozřejmě není to tak jednoduché a určitě účinnost oleje není vůbec stejná jako účinnost paliva, proto jsem na rozdíl od tvého litru mluvil o desetině litru, ale i tak selským rozumem můžeš přijít na to že to nebudou zanedbatelné zisky o kterých mluvíš.-
Mike17
15:21 15.01.2019 185.149.130.XXXDíky za výklad. A to myslím upřímně. Ale jestli to dobře chápu, mají teď navíc půl litru oleje a to na celý víkend. Ne jen pro kvalifikaci. Takže buď budou mít tvých 25koníků na velmi krátkou dobu, nebo opravdu nějaký koník na celý závod.
Ale jasně. Pokud to využijí pouze v kvaldě, může jim to dát znatelnou výhodu. To máš pravdu, to unávám.
-
-
-
-
airwar1939
05:50 16.01.2019 176.74.141.XXXProblém je to že palivo je na bázi benzínu, ten nemaže (právě naopak) ale dobře hoří, olej je tam od toho aby mazal a motor fungoval. Můžeš do oleje přidat nějaký zlomek něčeho co hoří, ale bude to jen zlomek... protože jinak to sníží účinnost mazání... a jak jistě výš, kdo nemaže, tak nejede.
Další věc je pochopit, jak funguje spalovací motor, a že olej se nachází v jiné části motoru, než kam je vstřikováno palivo, a že mezera mezi stěnou válce a pístem je v tisícinách milimetrů, a tudíž že se toho oleje do pracovní části válce opět dostane jen zlomek, jinak to být ani nemůže, protože pokud by tam prosakoval hodně, tak by motor ztratil kompresi a výkon... nehledě na to že ty průsaky by byly i opačným směrem... palivo do oleje. A co by to udělalo s motorem si snad umíš přestavit.
Pokud si někdo slibuje něco zásadního od toho, že se omezí spotřeba oleje, tak je poněkud najivní. Ten olej opravdu nemohl být smysluplně využíván jako palivo.-
Miroslav D.
12:04 18.01.2019 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek