DISKUZE K ČLÁNKU Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?

Maurizio Arrivabene byl kdysi považován za ideálního šéfa pro závodní tým Ferrari a výbornou pravou ruku Sergia Marchionne. Co nakonec vedlo ke změně a jeho pádu? A jaké dědictví po sobě v Maranellu zanechává?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Arrivabene moc přátel u Ferrari neměl, vedení se ho už déle chtělo zbavit. Končí éra strachu bez vítězství?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 30, poslední 28.01.2019 20:03 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jiras (Hlasovali 5 lidé) 09.01.2019 16:40
Adresa kritika Vettela - nebylo to náhodou až po… »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 09.01.2019 13:10
Pokud větší počet důležitých lidí nechce pod… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 09.01.2019 12:42
Mě nikdy neseděl, i když určité charisma… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak Mclaren v posledních letech hodně finančně vytekl. Už když odcházel od Mercedesu tak platil za předčasný odchod, tam to bylo zpětně vzato, odhanuto velice špatně, ač zase Honda to nahradila, zase ale přijmy za konstruktéra byli tristní, to se nepovedlo. I Whitmarsh tehdá když byl odeji, tak dostal zlátý padák skoro 500 mil. kč....v téhle éře se nedaří. Tak to prostě je. Soupeři jsou víteční, takže pro Mclarennic jednoduchého. Myslím že stavět auta nezapoměli, ale ty nůžky výkonosti jsou rozevřené hodně a i díky motorům. Když nemáš stabilní prostředí v týmu, což Mclaren neměl + špatné a dost často "nefunkční" motory, nemohlo to dopadnout jinak. Bohužel...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Když mě pořád straší jak dopadl Mekáč po odstranění Dennise. Ještě chvíli se držel a pak pořádný propad. Anabázi s Hondou ale nepočítám, tam už Ron neměl tak silné slovo a motor byl taky mizerný.
U Ferrari je to něco jiného. Je to továrna a tu by nějaké haštěření mezi vedením sice oslabit mohlo, né však položit.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Víš já tomu moc nevěřím, nelidský přístup pozitiva může mít v krátkodobém horizontu, ne však ve středně dobém, natož v dlouhodobém. Lidi potřebují tlak, ale musí být pozitivní... a dlouhodobě přiměřený.
Na Ferrari se vymyslelo historicky spousty nálepek, jasně pár jich určitě platí, záleží co si pod tím pojmem lidé představi, ale nemyslím si že by to bylo tak vždy, jak to lidé chápou. Občas je potřeba informace na Ferrari když se trojčí
vydělit 5 a odečíst 10 a tam někde je +- realita.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
dannak

dannak

212.47.19.XXX
"...nejsem si jist, zda by to tak mělo být". No jo, ale díky tomu zas nedělají jen křoví a občas mají šanci si přičichnout k relativně dobrýmu výsledku. Vždy byly a nejspíš budou velké a malé týmy, které nikdy nebudou mít jejich zdroje.
Je na dlouhou filozofickou diskuzi, zda by se to mělo nějak dramaticky - řekl bych, až socialisticky - narovnávat, protože je to sport, nebo naopak reflektovat obecnou realitu - že jsou velké a silné organizace a jedinci stejně tak malé a malí.
Já si naopak myslím, že tohle nakupování od velkých týmu je cestou, jak menší týmy mohou dostat kvalitní technologii za relativně rozumné prostředky; rozhodně levněji než si vše vyvíjet a vyrábět vlastními silami. A neni to jen o těch materiálnícha finančních zdrojích, ale i o know how, které nemusí vždý mít k dispozici.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Pokud větší počet důležitých lidí nechce pod šéfem pracovat, musí se vyměnit. Žádný tým nestojí na jednom člověku, ač to tak zvenčí může vypadat. Rozložilo by to tým a tohle si tipnu že přesně ten případ....
Debata do budoucna, pokud se Ferrari nebude dařit a že kdyby zůstal Arrivabene, tak by se dařilo, bude zcela jistě zajimavá, ač z mého pohledu bezpředmětná. Ale co už, lidé potřebují nějaké příběhy.... 11

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Mezi Binottem a Arrivabenem bylo hodně dusno a proto si myslím že to dopadlo jak mělo, o Binotta přijít bych viděl jako hodně špatné, ale kdo ví co přijde jen s Binottem. Ten "nelidský" přístup Arrivebeneho měl určitě ve Ferrari i pozitiva, aby tam ve Ferrari neměli zase jen 4hodinový šichty 18 To je jedno, já nemám problém s jeho koncem, naopak, jen té kritiky co čtu mi přijde najednou až moc.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Víno, ženy, zpěv a tanec. Takhle si ve Ferrari představují útok na titul?
Taliáni nad sebou potřebují slyšet praskání biče, aby zabrali, ale i s bičem se musí umět zacházet a vědět, kdy je třeba prohodit i vlídné slovíčko, aby tým táhl za jeden provaz a najít tu správnou hranici je velké umění.
Tohle uměl dokonale Ron Dennis, který byl mimo okruh s ostatními kámoš, ale v práci nevrlým psem.
Ať už byla pravda s Arrivabenem pravda kdekoliv, tak v každém případě dostal Ferrari na nejlepší úrověň za dlouhá léta a nejspíše pouze vnitřní bratrovražedný boj o pozici šéfa nakonec vyústila v těžký propad týmu v druhé půli loňské sezóny.
Pravda, Vettel svými mizernými výkony taky hodně přispěl ke kroštěku na Arrivabeneho.

+ 3 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Já to jsem si to převedl do módu, že to fungovalo špatně lidsky a to není dobré.

Třeba RD se tvařil taky jak kakabus a na veřejnosti přisná tvář , nelida....ale v soukromí zjihnul. Byla to jen hra a fungovala....taky něco dokázal. On to uměl...ač nikdy nic nestavěl....uměl sehnat lidi a dát tomu směr a investovat. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tým je živej organismus, Ferrari má hodně velkou organizaci, to ukočírovat není jednoduché. Nemůžeš být ani zlej a ani hodnej. Holt se Marchione netrefil a přesto se zadařilo.

Ono třeba takovej Haas, který funguje v počtu 150 lidí, bude na ukočírovaní zcela jistě jednoduší , ač princip je zcela jistě stejný.
Když teď čtu těch 150 lidí, tak na dnešní dobu je to směšné číslo, ty snad nic nevyrábí, jen to složí. 12 Nevím, nevím, jako obchodní model určitě dobré, ale nejsem si jist, zda by to tak mělo být.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Mě nikdy neseděl, i když určité charisma Italského mafiosa nezapře, což mi k Ferrari docela sedělo 11 Ale nemám rád když se vytahuje kritika hlavně takhle po jeho odchodu, vyčítal jsem mu dost věcí když byl u kormidla, stejně tak Sebovi, nemusím se v tom teď rochnit a přidávat mu k odchodu. Určitě ve Ferrari udělal i hodně dobré práce, takhle najednou vypadá jak černá ovce Ferrari.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama