DISKUZE K ČLÁNKU Nový mladý lídr McLarenu podobnou rivalitu jako s Verstappenem nečeká, cítí se být silný
Carlos Sainz je posílen vědomím, že na něj bude McLaren spoléhat jako na lídra svého závodního týmu v sezóně 2019. Se svým novým týmovým kolegou Landem Norrisem podobnou rivalitu jako kdysi u Toro Rosso neočekává.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Nový mladý lídr McLarenu podobnou rivalitu jako s Verstappenem nečeká, cítí se být silný
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kaša
08:08 11.12.2018 82.142.123.XXXVěřím v nový začátek těmito nadějnými piloty!
Snad nakopne tým i odlišná sestava oproti nemotivovanému Alonsovi a poraženeckému Stoffelovi.
Myslím že r.2019 bude určitě lepší než 2018 (jinak to ani nejde ), a po tom co přijde Key se to bude jen zlepšovat.
Mám ale trochu strach z dlouhodobé výkonnosti motoru Renaultu ... nejsou tak daleko za špičkou aby se třeba nepodařilo někdy vyhrát (viz RB), ale nijak se moc motorům M a F nepřibližujou, takže na boj o titul by to nebylo .... ale uvidíme.-
airwar1939
08:47 11.12.2018 176.74.141.XXXNemyslím si že zrovna Key je prototip vítězného člověka. Na druhou stranu, dělal v malém týmu a s omezeným rozpočtem, což nepochbně bude několik dalších sezón i omezením McLarenu, takže je asi dobře přivést člověka co umí "utáhnout" opasek a pracovat efektivně. Pokud jde o jezdce, také věřím že mladí a motivovaní jezdci tým nakopnou a ten půjde nahoru. Pokud jde o motor... ano asi bude tím čtvrtým vzadu, což by nebyla taková tragedie, pokud by ztráta byla v desetinách na kolo.-
Kaša
09:24 11.12.2018 82.142.123.XXXKey je ceněný jako jeden z nejlepších ... uvidíme co předvede u McL. Já od něj čekám velké věci.
McL nemá tak malý rozpočet ... mají větší než třeba Renault ... proč by měl tedy při přechodu od TR do McL Key utahovat opasek?
Ten motor Hondy se myslím dost přeceňuje, podle mě bude na tom podobně jak Renault.-
rock
11:28 11.12.2018 37.188.240.XXXKey má za sebou působení výhradně v týmech s minimálním rozpočtem a s ambicí nebýt poslední (a v některých létech třeba i být poslední, ale alespoň přežít). Nikdo zatím ani netuší, jak si poradí v týmu, kde bude velkorysejší i rozpočet, i ambice.
Navíc nevím, jestli se už dořešilo, do kdy má Key nucenou dovolenou a kdy může začít pro McLaren pracovat. Tak či tak, na autě pro sezónu 2019 se nepodílel a všichni budou rádi, když bude uvolněn včas k tomu, aby mohl pracovat alespoň na autě pro sezónu 2020.
Nepřekvapilo by mne, kdyby měl McLaren sezónu 2019 tragičtější než tu, co právě skončila.-
GRAHAM
12:50 11.12.2018 77.236.218.XXXTragičtější sezónu nepředpokládám, šásko by nemělo být horší než současné. Tomu co píšeš nevěřím, ač stát se může cokoli, ale nemá to logiku, času na vývoj měli hodně, chyba se však může vloudit. Taky bude bude záležet hodně na tom, jak bude fungovat Renault. Na jednom člověku tým nestojí a Mclaren stavět auta nezapoměl v módu co naznačuješ. Letos to bylo hrůzné co předvedli.
Jinak je ale možné,(skoro jisté) že Mclaren po extempore s Hondou a jejím vyplacením, bude muset šetřit, to jest půjdou na vše postupně a na vývoj se nebude tlačit, bó se bude šetřit. Jasně bude záležet na vývoji závodů, jak na tom budou. Osobně si ale myslím, že se budou soustředit na středně dobý horizont, to jest vybudovat funkční tým a to bude dva tři roky trvat a odhaduji, že i oni čekají na jak dopadnou fin. stropy Taky tu máme nová pravidla 2021, tam bych viděl směřovaní, na to se budou soustředit. Teď do toho nějaké větší peníze davat nebudou, nechtějí, nemohou, asi by to ani nemělo smysl, na špičku nemají možnosti a ani motor. Ten je také otázkou do budoucna.Bohužel vzhledem k tomu že MGU-H zůstavá, nikdo jiný zřejmě nepřijde.
Teď jde někdo z Porsche k Mclarenu.....-
rock
14:03 11.12.2018 37.188.240.XXXNo jo, ale současně tady máme
- Red Bull, který i s Hondou těžko ztratí dvě sekundy, co měl na McLaren k dobru
- Renault, který dost možná odskočí středu pole a ocitne se někde mezi nejlepšími a zbytkem světa. Zdroje na to má a výhoda továrního týmu se musí dřív nebo později projevit
- Sauber, který je na vzestupu a příští rok může klidně pokračovat ve své výkonnosti z druhé poloviny letošní sezóny
- Force Indii (ať už se bude jmenovat jakkoliv), která bude mít k dispozici víc peněz než letos a u které se už nedá spoléhat na to, že by v polovině sezóny začínala od nuly a umožnila tak McLarenu ji (těsně) porazit
- Toro Rosso, které bude mít rok zkušeností s Hondou v kapse a k tomu Hondu s daty od dvou týmů
- Haas, kterej nemá žádnej zvláštní důvod se nějak významně zhoršit; mají titulárního sponzora, tak se dá doufat ve vyšší budget a zase o rok víc zkušeností, takže by nemuseli házet body do kanálu jak v Austrálii
Podle mne budou body viset výš než loni a McLaren by mohl mít obrovský problémy na ně dosáhnout. Norris je neznámá a Sainz za svou kariéru zatím porazil jenom totálně demotivovanýho Kvjata.
McLaren je na nejlepší cestě napodobit Williams o 10 let dřív (velkej tým s velkou režií bez velkých sponzorů a výsledků) a zatím nevidím nic, co by to mohlo zastavit.-
-
-
Adi
20:31 11.12.2018 83.240.61.XXXMluvit o darovanem 6. Místě je dost odvážné, to bys stejně tak mohl tvrdit, ze Mercedesu byl letos titul datovaný. 20 závodu je dostatek na to, aby se eliminovaly náhody a anomálie. Je nutné si přiznat, ze balík McLarenu byl v 1/3 sezóny 4. - 6. Nej balík. To ze koncili jsko 8. - 10. Balík na konci sezóny je smutné, avšak sezóna se počítá celá a lidé radi zapomínají, co bylo v Dubnu, či Květnu. Nutno uznat, ze lépe by celou sezónu vystihla 7. Pozice v PK, kterou vlastně při součtu FI a RP obsadili.
-
-
-
-
-
-
-
Adi
15:58 11.12.2018 81.19.11.XXXNemyslím si, ze Renault bude horší než Honda, spíše naopak, díky restrikcim v kvalde a dalšímu stahování výkonu bude R komplexně defakto shodný s F a M. Ovsem i kdyby ne, již letos bylo pěkně vidět, ze balík RB + R dokázal konkurovat na většině tratí vc motorového chrámů v Monze, kde je to hlavne o motoru. Letošní PJ R byla o dost lepší nez RB tvrdil.-
-
-
-
airwar1939
22:20 12.12.2018 176.74.141.XXXNejsem si jist, že zrovna CA má přístup k informacím o výkonnostních charakteristikách motorů Mercedes a Ferrari.-
-
airwar1939
14:37 14.12.2018 176.74.141.XXXMožná ti to do teď nedošlo, ale já jako každý další fanoušek mám jen svůj názor, který zde prezentuji. Jen nechápu proč tě to tak uráží, a proč to zde musíš pořád takto prezentovat?
-
-
-
-
-
-
uzivatel003302
17:47 11.12.2018 109.105.39.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
GRAHAM
17:59 11.12.2018 77.236.218.XXXNo ten motor je každých 7 závodů jiný, takže ty 4 roky je tak nějak asi diskuze o ničem. Určitě ale vem i v potaz, že i RB měl v těch 4 letech problémy, takže ne za vše a vždy mohl motor.
Dle mého názoru, největší problém Renaultu byl vždy v kvalifikaci. Tu Renault neuměl pořadně tak nějak nikdy. V závodě to ale povětšinou konkurence schopné bylo, repektive dalo se to dohnat jinak.
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek