DISKUZE K ČLÁNKU Nový mladý lídr McLarenu podobnou rivalitu jako s Verstappenem nečeká, cítí se být silný

Carlos Sainz je posílen vědomím, že na něj bude McLaren spoléhat jako na lídra svého závodního týmu v sezóně 2019. Se svým novým týmovým kolegou Landem Norrisem podobnou rivalitu jako kdysi u Toro Rosso neočekává.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nový mladý lídr McLarenu podobnou rivalitu jako s Verstappenem nečeká, cítí se být silný

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 25, poslední 14.12.2018 14:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasovali 4 lidé) 11.12.2018 14:03
No jo, ale současně tady máme - Red Bull, který… »
» rock (Hlasovali 3 lidé) 11.12.2018 11:28
Key má za sebou působení výhradně v týmech s… »
» Kaša (Hlasovali 2 lidé) 11.12.2018 09:24
Key je ceněný jako jeden z nejlepších ... uvidíme… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Věřím v nový začátek těmito nadějnými piloty!
    Snad nakopne tým i odlišná sestava oproti nemotivovanému Alonsovi a poraženeckému Stoffelovi.
    Myslím že r.2019 bude určitě lepší než 2018 (jinak to ani nejde 18), a po tom co přijde Key se to bude jen zlepšovat.
    Mám ale trochu strach z dlouhodobé výkonnosti motoru Renaultu ... nejsou tak daleko za špičkou aby se třeba nepodařilo někdy vyhrát (viz RB), ale nijak se moc motorům M a F nepřibližujou, takže na boj o titul by to nebylo .... ale uvidíme.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      176.74.141.XXX
      Nemyslím si že zrovna Key je prototip vítězného člověka. Na druhou stranu, dělal v malém týmu a s omezeným rozpočtem, což nepochbně bude několik dalších sezón i omezením McLarenu, takže je asi dobře přivést člověka co umí "utáhnout" opasek a pracovat efektivně. Pokud jde o jezdce, také věřím že mladí a motivovaní jezdci tým nakopnou a ten půjde nahoru. Pokud jde o motor... ano asi bude tím čtvrtým vzadu, což by nebyla taková tragedie, pokud by ztráta byla v desetinách na kolo.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        Key je ceněný jako jeden z nejlepších ... uvidíme co předvede u McL. Já od něj čekám velké věci.
        McL nemá tak malý rozpočet ... mají větší než třeba Renault ... proč by měl tedy při přechodu od TR do McL Key utahovat opasek?
        Ten motor Hondy se myslím dost přeceňuje, podle mě bude na tom podobně jak Renault.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • rock

          rock

          37.188.240.XXX
          Key má za sebou působení výhradně v týmech s minimálním rozpočtem a s ambicí nebýt poslední (a v některých létech třeba i být poslední, ale alespoň přežít). Nikdo zatím ani netuší, jak si poradí v týmu, kde bude velkorysejší i rozpočet, i ambice.
          Navíc nevím, jestli se už dořešilo, do kdy má Key nucenou dovolenou a kdy může začít pro McLaren pracovat. Tak či tak, na autě pro sezónu 2019 se nepodílel a všichni budou rádi, když bude uvolněn včas k tomu, aby mohl pracovat alespoň na autě pro sezónu 2020.
          Nepřekvapilo by mne, kdyby měl McLaren sezónu 2019 tragičtější než tu, co právě skončila.

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Tragičtější sezónu nepředpokládám, šásko by nemělo být horší než současné. Tomu co píšeš nevěřím, ač stát se může cokoli, ale nemá to logiku, času na vývoj měli hodně, chyba se však může vloudit. Taky bude bude záležet hodně na tom, jak bude fungovat Renault. Na jednom člověku tým nestojí a Mclaren stavět auta nezapoměl v módu co naznačuješ. Letos to bylo hrůzné co předvedli.

            Jinak je ale možné,(skoro jisté) že Mclaren po extempore s Hondou a jejím vyplacením, bude muset šetřit, to jest půjdou na vše postupně a na vývoj se nebude tlačit, bó se bude šetřit. Jasně bude záležet na vývoji závodů, jak na tom budou. Osobně si ale myslím, že se budou soustředit na středně dobý horizont, to jest vybudovat funkční tým a to bude dva tři roky trvat a odhaduji, že i oni čekají na jak dopadnou fin. stropy Taky tu máme nová pravidla 2021, tam bych viděl směřovaní, na to se budou soustředit. Teď do toho nějaké větší peníze davat nebudou, nechtějí, nemohou, asi by to ani nemělo smysl, na špičku nemají možnosti a ani motor. Ten je také otázkou do budoucna.Bohužel vzhledem k tomu že MGU-H zůstavá, nikdo jiný zřejmě nepřijde.
            Teď jde někdo z Porsche k Mclarenu..... 03

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • rock

              rock

              37.188.240.XXX
              No jo, ale současně tady máme
              - Red Bull, který i s Hondou těžko ztratí dvě sekundy, co měl na McLaren k dobru
              - Renault, který dost možná odskočí středu pole a ocitne se někde mezi nejlepšími a zbytkem světa. Zdroje na to má a výhoda továrního týmu se musí dřív nebo později projevit
              - Sauber, který je na vzestupu a příští rok může klidně pokračovat ve své výkonnosti z druhé poloviny letošní sezóny
              - Force Indii (ať už se bude jmenovat jakkoliv), která bude mít k dispozici víc peněz než letos a u které se už nedá spoléhat na to, že by v polovině sezóny začínala od nuly a umožnila tak McLarenu ji (těsně) porazit
              - Toro Rosso, které bude mít rok zkušeností s Hondou v kapse a k tomu Hondu s daty od dvou týmů
              - Haas, kterej nemá žádnej zvláštní důvod se nějak významně zhoršit; mají titulárního sponzora, tak se dá doufat ve vyšší budget a zase o rok víc zkušeností, takže by nemuseli házet body do kanálu jak v Austrálii

              Podle mne budou body viset výš než loni a McLaren by mohl mít obrovský problémy na ně dosáhnout. Norris je neznámá a Sainz za svou kariéru zatím porazil jenom totálně demotivovanýho Kvjata.
              McLaren je na nejlepší cestě napodobit Williams o 10 let dřív (velkej tým s velkou režií bez velkých sponzorů a výsledků) a zatím nevidím nic, co by to mohlo zastavit.

              + 4 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                81.19.11.XXX
                Porazit TR, Williams je pro McLaren povinnost. Porazit FI s jedním pilotem defakto taky. Haas a Sauber bude boj, ale daji se porazit. Ostatní bude oříšek... tedy 5. Místo v PK je pro McLaren realna pozice.

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  rock

                  82.117.159.XXX
                  Rád bych se pletl -protože McLaren je legenda a komu dělá dobře pohled na legendy v prachu?- ale kdybych si měl tipnout, tak nevěřím, že dokážou zopakovat letošní darovaný 6. místo.

                  Jak píše kolega Graham o patro níž - uvidíme...

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    83.240.61.XXX
                    Mluvit o darovanem 6. Místě je dost odvážné, to bys stejně tak mohl tvrdit, ze Mercedesu byl letos titul datovaný. 20 závodu je dostatek na to, aby se eliminovaly náhody a anomálie. Je nutné si přiznat, ze balík McLarenu byl v 1/3 sezóny 4. - 6. Nej balík. To ze koncili jsko 8. - 10. Balík na konci sezóny je smutné, avšak sezóna se počítá celá a lidé radi zapomínají, co bylo v Dubnu, či Květnu. Nutno uznat, ze lépe by celou sezónu vystihla 7. Pozice v PK, kterou vlastně při součtu FI a RP obsadili.

                    + 2 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • rock

                      rock

                      82.117.159.XXX
                      Ta fráze "darovaný" samozřejmě narážela na to, že se na 6. místo dostali jenom a pouze díky adminitrativnímu řešení změny majitele Force India. Zasloužili si sedmý, jak zmiňuješ v poslední větě.

                      + 1 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Možné je všechno, ale tak skeptický bych nebyl.Tož uvidíme. 04

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Nemyslím si, ze Renault bude horší než Honda, spíše naopak, díky restrikcim v kvalde a dalšímu stahování výkonu bude R komplexně defakto shodný s F a M. Ovsem i kdyby ne, již letos bylo pěkně vidět, ze balík RB + R dokázal konkurovat na většině tratí vc motorového chrámů v Monze, kde je to hlavne o motoru. Letošní PJ R byla o dost lepší nez RB tvrdil.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          77.236.218.XXX
          20 kW v závodě a 40 kW v kvalifikaci a ta kvalifikace je problém....bohužel.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Adi

            Adi

            83.240.61.XXX
            20 kW v zavode by nikdy nedostalo Vestappena na podium na Monze 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              77.236.218.XXX
              Takže dle tebe CA lže? 11 To jsou čísla Renaultu, tohle přesně řekl CA že ztráceli, už fakt nevím co lze vše rozporovat. 10

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • airwar1939

                airwar1939

                176.74.141.XXX
                Nejsem si jist, že zrovna CA má přístup k informacím o výkonnostních charakteristikách motorů Mercedes a Ferrari.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  77.236.218.XXX
                  Já myslím že zná i PIN bankovní karty Wolffa a Arrivabeneho. 13 Apropo, ty nemáš přistup k ničermu, ale jasno máš ve všem. 11 Ale díky zá naźor. 03

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • airwar1939

                    airwar1939

                    176.74.141.XXX
                    Možná ti to do teď nedošlo, ale já jako každý další fanoušek mám jen svůj názor, který zde prezentuji. Jen nechápu proč tě to tak uráží, a proč to zde musíš pořád takto prezentovat?

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
        • uzivatel003302

          uzivatel003302

          109.105.39.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            No ten motor je každých 7 závodů jiný, takže ty 4 roky je tak nějak asi diskuze o ničem. Určitě ale vem i v potaz, že i RB měl v těch 4 letech problémy, takže ne za vše a vždy mohl motor.

            Dle mého názoru, největší problém Renaultu byl vždy v kvalifikaci. Tu Renault neuměl pořadně tak nějak nikdy. V závodě to ale povětšinou konkurence schopné bylo, repektive dalo se to dohnat jinak.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama