DISKUZE K ČLÁNKU "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul
Talentovaný jezdec Red Bullu Max Verstappen se těší na příští sezónu, v níž by rád s novým motorem Hondy bojoval pravidelně o vítězství v závodech a o titul mistra světa. Přípravy v továrnách podle vedení týmu zatím probíhají velmi slibně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
airwar1939
12:05 06.12.2018 176.74.141.XXX
Každé takovéto srovnání je ovlivněno desítky faktorů, které nejsme schopni přesně zohlednit. Ty jsi zde během sezony například prezenztoval zlepšení v kvalifikacím mezi jednotlivými závody po sobě, a přikládal jsi tomu velkou váhu z hlediska porovnání výkonnosti, přitom já jsem ti jinak postavenou statistikou dokazoval že je to srovnání naprosto nesmyslné. Neříkám kdo z nás měl pravdu, ale obě naše srovnání byla zkresleny množstvím faktorů.
airwar1939
12:02 06.12.2018 176.74.141.XXX
Díky, ale já jsem za vodou i bez patentování téhle geniální teorie.
Každé teoretické srovnání výkonnosti které kdy prezentují novináři, "experi" F1 či jen my fanoušci je o nepřesném hraní s čísly. Už Winston Churchil řekl, že jediné statistice které věří, je ta, co si sám zfalšuje. A když to tak fungovalo před 80 lety, fakt nevidím důvod, proč by to dnes mělo fungovat jinak.
Každé teoretické srovnání výkonnosti které kdy prezentují novináři, "experi" F1 či jen my fanoušci je o nepřesném hraní s čísly. Už Winston Churchil řekl, že jediné statistice které věří, je ta, co si sám zfalšuje. A když to tak fungovalo před 80 lety, fakt nevidím důvod, proč by to dnes mělo fungovat jinak.
airwar1939
11:57 06.12.2018 176.74.141.XXX
Ale on přece naprosto jasně píše jak se změnila výkonnost mezi lety 2017 a 2018 na začátku a na konci sezony, porovnává tedy relevantní údaje, které má k dispozici.
To že jsou ty informace zkresleny faktorem jezdec, je přece jasné, to jsou konečně zkresleny vždy.
Já před cca. 1,5 měsícem prováděl porovnání výkonnosti mezi Itálii a Belgií letos a loni, a zjistil jsem že zatímco RB se nezlepšil mezisezonně na PP vůbec, TR se zlepšilo o 0,8 sekundy, a tam faktor jezdci hrál minimální roli protože ještě jezdili Kvjat a Sainz. A Mclaren se v podobném porovnání propadl o 0,5 sekundy.
To že jsou ty informace zkresleny faktorem jezdec, je přece jasné, to jsou konečně zkresleny vždy.
Já před cca. 1,5 měsícem prováděl porovnání výkonnosti mezi Itálii a Belgií letos a loni, a zjistil jsem že zatímco RB se nezlepšil mezisezonně na PP vůbec, TR se zlepšilo o 0,8 sekundy, a tam faktor jezdci hrál minimální roli protože ještě jezdili Kvjat a Sainz. A Mclaren se v podobném porovnání propadl o 0,5 sekundy.
Situs
11:27 06.12.2018 85.70.164.XXX
Miku kouknul jsem se na to a v prvních 5 závodech se TR oproti PP meziročně propadlo o půl procenta, ne že si polepšilo jak ty tvrdíš, a pak mi to došlo. Ty opět používáš posledních 5 závodů TR v minulém roce jako středobod vesmíru. Copak může Hartley a Gasly reprezentovat loňské TR když naskočili jen na ten konec sezony bez jakékoliv přípravy? Opravdu chceš takhle tendenčně a opakovaně prezentovat zlepšení Hondy od Renaultu? To je trapné.
Předvádíš tu tendenčně zkreslené statistiky kde ti nevadí že porovnáváš i jiné tratě navzájem (i když to už dávno nemusíš když sezona je hotová) protože si jsi moc dobře vědom jak Gasly a Hartley byli co by naskakující nováčci bez přípravy hodně špatní. Opakovaně jsem tě na to již tady upozorňoval a ty jen předvádíš jak umíš ignorovat co se ti nehodí. Psal jsem ti aby jsi se kouknul na Vandoorna který i po řádných testech když nastoupil do ostré kvalifikace ztrácel na Alonsa kolem sekundy, v tu chvíli používat reprezentativní časy McLarenu jen podle Vandoorna je přece holej nesmysl!
A víš co je nejlepší? Že v těch 5ti posledních závodech který si naschvál vybíráš jako vizitku Renaultu se ti tam ještě jednou vecpal za TR Kvjat který se tak porovnal s Hartleyem a jednou Sainz který se tak porovnal s Gaslym. Ten sekundový rozdíl je jak pěst na oko, hodnotný vzorek pro Mika, ovšem mizerný vzorek pro hodnotnou statistiku TR loni nemělo s Renaultem vůbec špatný rok, jen se o to tendenčně snažíš.
Předvádíš tu tendenčně zkreslené statistiky kde ti nevadí že porovnáváš i jiné tratě navzájem (i když to už dávno nemusíš když sezona je hotová) protože si jsi moc dobře vědom jak Gasly a Hartley byli co by naskakující nováčci bez přípravy hodně špatní. Opakovaně jsem tě na to již tady upozorňoval a ty jen předvádíš jak umíš ignorovat co se ti nehodí. Psal jsem ti aby jsi se kouknul na Vandoorna který i po řádných testech když nastoupil do ostré kvalifikace ztrácel na Alonsa kolem sekundy, v tu chvíli používat reprezentativní časy McLarenu jen podle Vandoorna je přece holej nesmysl!
A víš co je nejlepší? Že v těch 5ti posledních závodech který si naschvál vybíráš jako vizitku Renaultu se ti tam ještě jednou vecpal za TR Kvjat který se tak porovnal s Hartleyem a jednou Sainz který se tak porovnal s Gaslym. Ten sekundový rozdíl je jak pěst na oko, hodnotný vzorek pro Mika, ovšem mizerný vzorek pro hodnotnou statistiku TR loni nemělo s Renaultem vůbec špatný rok, jen se o to tendenčně snažíš.
Situs
09:38 06.12.2018 85.70.164.XXX
Mike tím chtěl asi naznačit že kvalifikační módy Renaultu jsou slabé, a to má pravdu a nijak se to tu ani netají. Dobré je si k tomu ale také klást otázku na jakou výdrž komponent je to nastavený, a také hlavně jestli jsou schopni si to udržet v závodě, a nebylo tomu tak. TR minulý rok celkově bojovalo s Renaultem o 6 příčku, letos s TR neměli nárok a propadli se na předposlední místo. Paradoxně Renault i McLaren si celkově polepšily. Jak by řekl Mike, tolik ke srovnání motorů Honda a Renault
airwar1939
09:27 06.12.2018 176.74.141.XXX
A v té dvojčlence jako narážíš na co? Pokud dám RB a Renault na jednu stranu, a zohledním prostředky co dali do vývoje šasi, a na druhou stranu dám TR, které je z těchto týmů jednoznačně nejchudší, tak logicky dojdu k závěru, že minimálně RB a Renault se během sezony pokud jde o šasi zlepšili více než TR. Tudíž pokud se TR v čase na kolo zlepšilo víc než týmy které více zlepšili šasi, tak čím to asi bylo. Podle mě logicky motorem.
uzivatel003302
09:05 06.12.2018 109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
jon
01:05 06.12.2018 90.176.154.XXX
Aj, jak spojení RB-Honda přeji, tak tohle prohlášení mě trochu vadí. Respektive Honda se sice zlepšila, ale podobné prohlášení jsme od McLarenu slýchali každou sezónu (tedy kromě 2017, kdy trochu ubrali z ambic na pódia) a dopadlo to vždy tragicky. Já bych s tím počkal alespoň do testů ...
Mike17
22:25 05.12.2018 185.149.130.XXX
Pro milovníky statistik:
V posledních 5-ti kvalifikacích se proti loňským úplně stejným kvalifikacím (Jap, USA, Mex, Bra, Abu):
RB zhoršil o 0,19s, Renault o 0,041s, Mclaren o 0,752s a STR se zlepšilo o 0,351s
Proti prvním 5-ti letošním kvalifikacím:
RB se zhoršil o 0,122s, Renault o 0,071s, Mclaren o 0,371s a STR se zlepšilo o 0,195s.
Vše proti PP.
Tolik ke srovnání motorů Honda a Renault.
V posledních 5-ti kvalifikacích se proti loňským úplně stejným kvalifikacím (Jap, USA, Mex, Bra, Abu):
RB zhoršil o 0,19s, Renault o 0,041s, Mclaren o 0,752s a STR se zlepšilo o 0,351s
Proti prvním 5-ti letošním kvalifikacím:
RB se zhoršil o 0,122s, Renault o 0,071s, Mclaren o 0,371s a STR se zlepšilo o 0,195s.
Vše proti PP.
Tolik ke srovnání motorů Honda a Renault.
Aktuálně
Nadcházející závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
- Trénink (18:30 - 19:30)
- Kvalifikace (22:30 - 23:14)
-
Sobota
- Závod (18:00 - 19:00)
- Kvalifikace (22:00 - 23:00)
-
Neděle
- Závod (22:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek