DISKUZE K ČLÁNKU "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul

Talentovaný jezdec Red Bullu Max Verstappen se těší na příští sezónu, v níž by rád s novým motorem Hondy bojoval pravidelně o vítězství v závodech a o titul mistra světa. Přípravy v továrnách podle vedení týmu zatím probíhají velmi slibně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 16.12.2018 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 15:41
No loni tu převažoval argument, že Mclaren má… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 18:21
Jak nemusím Dr. Marka a Verstapena, tak bych si… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 18:38
Přesně tak, všichni Hondě a RB fandíme 14 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Každé takovéto srovnání je ovlivněno desítky faktorů, které nejsme schopni přesně zohlednit. Ty jsi zde během sezony například prezenztoval zlepšení v kvalifikacím mezi jednotlivými závody po sobě, a přikládal jsi tomu velkou váhu z hlediska porovnání výkonnosti, přitom já jsem ti jinak postavenou statistikou dokazoval že je to srovnání naprosto nesmyslné. Neříkám kdo z nás měl pravdu, ale obě naše srovnání byla zkresleny množstvím faktorů.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Díky, ale já jsem za vodou i bez patentování téhle geniální teorie. 03

Každé teoretické srovnání výkonnosti které kdy prezentují novináři, "experi" F1 či jen my fanoušci je o nepřesném hraní s čísly. Už Winston Churchil řekl, že jediné statistice které věří, je ta, co si sám zfalšuje. A když to tak fungovalo před 80 lety, fakt nevidím důvod, proč by to dnes mělo fungovat jinak.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Ale on přece naprosto jasně píše jak se změnila výkonnost mezi lety 2017 a 2018 na začátku a na konci sezony, porovnává tedy relevantní údaje, které má k dispozici.

To že jsou ty informace zkresleny faktorem jezdec, je přece jasné, to jsou konečně zkresleny vždy.

Já před cca. 1,5 měsícem prováděl porovnání výkonnosti mezi Itálii a Belgií letos a loni, a zjistil jsem že zatímco RB se nezlepšil mezisezonně na PP vůbec, TR se zlepšilo o 0,8 sekundy, a tam faktor jezdci hrál minimální roli protože ještě jezdili Kvjat a Sainz. A Mclaren se v podobném porovnání propadl o 0,5 sekundy.

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jak píši nahoře, tento konkrétní vzorek konce loňské sezony TR je ovlivněn především nováčkovskou daní nastupujících zelenáčů do TR bez přípravy.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Miku kouknul jsem se na to a v prvních 5 závodech se TR oproti PP meziročně propadlo o půl procenta, ne že si polepšilo jak ty tvrdíš, a pak mi to došlo. Ty opět používáš posledních 5 závodů TR v minulém roce jako středobod vesmíru. Copak může Hartley a Gasly reprezentovat loňské TR když naskočili jen na ten konec sezony bez jakékoliv přípravy? Opravdu chceš takhle tendenčně a opakovaně prezentovat zlepšení Hondy od Renaultu? To je trapné.

Předvádíš tu tendenčně zkreslené statistiky kde ti nevadí že porovnáváš i jiné tratě navzájem (i když to už dávno nemusíš když sezona je hotová) protože si jsi moc dobře vědom jak Gasly a Hartley byli co by naskakující nováčci bez přípravy hodně špatní. Opakovaně jsem tě na to již tady upozorňoval a ty jen předvádíš jak umíš ignorovat co se ti nehodí. Psal jsem ti aby jsi se kouknul na Vandoorna který i po řádných testech když nastoupil do ostré kvalifikace ztrácel na Alonsa kolem sekundy, v tu chvíli používat reprezentativní časy McLarenu jen podle Vandoorna je přece holej nesmysl!

A víš co je nejlepší? Že v těch 5ti posledních závodech který si naschvál vybíráš jako vizitku Renaultu se ti tam ještě jednou vecpal za TR Kvjat který se tak porovnal s Hartleyem a jednou Sainz který se tak porovnal s Gaslym. Ten sekundový rozdíl je jak pěst na oko, hodnotný vzorek pro Mika, ovšem mizerný vzorek pro hodnotnou statistiku 03 TR loni nemělo s Renaultem vůbec špatný rok, jen se o to tendenčně snažíš.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

81.242.200.XXX
Tak hele 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Jasný vím co chtěl říci, jenže to napsal úplně špatně.O nic nejde,,,

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak tenhle postup měření výkonosti si dej patentovat.Týmy F1 to od tebe koupí a budeš konečně za vodou. 11

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Mike tím chtěl asi naznačit že kvalifikační módy Renaultu jsou slabé, a to má pravdu a nijak se to tu ani netají. Dobré je si k tomu ale také klást otázku na jakou výdrž komponent je to nastavený, a také hlavně jestli jsou schopni si to udržet v závodě, a nebylo tomu tak. TR minulý rok celkově bojovalo s Renaultem o 6 příčku, letos s TR neměli nárok a propadli se na předposlední místo. Paradoxně Renault i McLaren si celkově polepšily. Jak by řekl Mike, tolik ke srovnání motorů Honda a Renault 11

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
A v té dvojčlence jako narážíš na co? Pokud dám RB a Renault na jednu stranu, a zohledním prostředky co dali do vývoje šasi, a na druhou stranu dám TR, které je z těchto týmů jednoznačně nejchudší, tak logicky dojdu k závěru, že minimálně RB a Renault se během sezony pokud jde o šasi zlepšili více než TR. Tudíž pokud se TR v čase na kolo zlepšilo víc než týmy které více zlepšili šasi, tak čím to asi bylo. Podle mě logicky motorem.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Věta tolik ke srovnání motorů Honda a Renault, takže nic jiného tam neporovnává. 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel003302

uzivatel003302

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tu poslední větu máš uplně špatně, bó motor Renault 2018 není určitě slabší než ten z roku 2017. 11 Dvojčlenky ti pořád nejdou. 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

85.207.74.XXX
Vůbec ne

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
B2SoS

B2SoS

85.207.74.XXX
Super, díky. Ale koukám, že do téhle chvíle jsi zaujal čtyři nemilovníky statistik 🙂

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
Aj, jak spojení RB-Honda přeji, tak tohle prohlášení mě trochu vadí. Respektive Honda se sice zlepšila, ale podobné prohlášení jsme od McLarenu slýchali každou sezónu (tedy kromě 2017, kdy trochu ubrali z ambic na pódia) a dopadlo to vždy tragicky. Já bych s tím počkal alespoň do testů ...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Pro milovníky statistik:
V posledních 5-ti kvalifikacích se proti loňským úplně stejným kvalifikacím (Jap, USA, Mex, Bra, Abu):
RB zhoršil o 0,19s, Renault o 0,041s, Mclaren o 0,752s a STR se zlepšilo o 0,351s
Proti prvním 5-ti letošním kvalifikacím:
RB se zhoršil o 0,122s, Renault o 0,071s, Mclaren o 0,371s a STR se zlepšilo o 0,195s.
Vše proti PP.
Tolik ke srovnání motorů Honda a Renault.

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Myslíš Kimiho viď. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
To je na ně asi brzo. Ztráta na šásku + motor je 1,5 vteřiny a to je asi moc, na dohnání. Všichni tři (M+F-RB) chybu v návrhu monopostu asi neudělají.Ač kdo ví....

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Lahva

Lahva

194.228.59.XXX
Bude super podium. Hamilton, Gasly, LeClerc 11

Ale doufám že RB bude s Mercedesem a Ferrari na čele a budou bojovat pravidelně tři týmy. Ještě by bylo super, kdyby se připojil Renault, alespoň třeba v druhé půlce sezony.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

  • Pátek

    • Trénink (18:30 - 19:30)
    • Kvalifikace (22:30 - 23:14)
  • Sobota

    • Závod (18:00 - 19:00)
    • Kvalifikace (22:00 - 23:00)
  • Neděle

    • Závod (22:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama