DISKUZE K ČLÁNKU "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul

Talentovaný jezdec Red Bullu Max Verstappen se těší na příští sezónu, v níž by rád s novým motorem Hondy bojoval pravidelně o vítězství v závodech a o titul mistra světa. Přípravy v továrnách podle vedení týmu zatím probíhají velmi slibně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Před příští sezónou to vypadá slibně," těší se Verstappen. Red Bull s Hondou pomýšlí na titul

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 88, poslední 16.12.2018 19:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 15:41
No loni tu převažoval argument, že Mclaren má… »
» airwar1939 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 18:21
Jak nemusím Dr. Marka a Verstapena, tak bych si… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 05.12.2018 18:38
Přesně tak, všichni Hondě a RB fandíme 14 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

85.70.164.XXX
V Japonsku máš vidět rozdíl mezi Sainzem a nastupujícím Gaslym
[odkaz na stránku]
V USA rozdíl mezi Kvjatem a nastupujícím Hartlym
[odkaz na stránku]
11 To je rozdíl co? A tyhle 2 si museli vystačit v těch dalších 3 závodech sami. A to jsou data který maj dle tebe reprezentovat motor Renault 18 Tak promiň že jsem na ty nováčky co nastoupili do zaběhlé sezony bez přípravy upozornil.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, je tam jasně vidět, jak brutální rozdíl mezi původní dvojicí a současnou byl. Na tvém zobrazení je to vidět moooc pěkně. 01
Původní dvojice zajela 40% loňských výsledků ( z té statistiky) a přesto jsou letos o třídu lepší. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A jak jsem měl tedy srovnávat stejné závody na začátku a konci sezony?
To jsi mi nevysvětlil, když tu tvrdíš: "...kde ti nevadí že porovnáváš i jiné tratě navzájem (i když to už dávno nemusíš když sezona je hotová)"
Jak to tedy dělat nemusím?
Promiň tu trochu rozumu nemám. Fakt nevím jak na to, abych srovnával stejné závody na začátku i konci sezony.
Jo, najezdili toho v testech závodně spoustu. Na jejich výkonech na začátku sezony to bylo mooooc pěkně vidět. Ani jeden závod, kde by něco nepodělali. Zkušenost sama. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Graf tam máš jediný a ten je z roku 2018. CO na něm mám v Japonsku a USA vidět? Skokové zlepšení o 1s mezi 22-ým a 23-tím závodem?
Jestli myslíš to srovnání s loňskem nahoře, tak tam rozdělení na závody nevidím a rád bych viděl to 1s zlepšení nováčka Strolla.
Hartleyho výkony komentovat netřeba. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty jsi si nevšiml že Vandoorne prvních pár závodů ztrácel více? Ty jsi si nevšiml že Leclerc výrazně uskočil v kvalifikaci až po pár závodech? Ty jsi si nevšiml že Hartley a Gasly než vlítli do F1 tak neabsolvovali každý 4 dny předzávodních testů jako tebou zmíněný?

A tu ztrátu přece vidíš v té kvalifikaci v USA a Japonsku, kde se ti Gasly a Hartley zjevili vedle Kvjata a Sainze, tam se ti to přece ukázalo krásně vedle sebe jak moc jsou horší 03 Podívej se tam ještě jednou aby jsi viděl jaký byl mezi nima při tom nástupu rozdíl.

... na, aby jsi to nemusel hledat.
Japonsko 2017 Sainz a Gasly za TR [odkaz na stránku]
USA 2017 Kvjat a Hartley [odkaz na stránku]

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
A tu sekundu jsi si vycucal kde? Na takový Leclercovi to zas tak moc vidět nebylo. Verstappenovi taky ne. I tvůj věčný příklad Vandoorna taky nějak nefunguje. Na Alonsa ztrácí pořád stejně. Nějak tu sekundu nemůže najít. 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Z toho porovnání je docela zajímavý poznatek že Honda si v TR v odstupu na PP meziročně nepolepšila, ani se nepřiblížila RedBullu, ale v závodě si podle mě vzhledem k výsledkům vedli u TR relativně hůře, podobně tomu bylo i minulý rok v případě McLarenu, kvalifikace byla lepší ale v závodě to byl celkem očistec. Oba týmy to odnesli předposledním místem v šampionátu. Dejme tomu že Alonso něco oproti Gaslymu přidával tak Honda dnes bude v té kvalifikaci před motorem Renault. Proto si myslím že v kvalifikaci s Hondou budou u RedBullu vážně konkurenceschopní, ale v závodě to pak bude těžší. To v dnešní F1 může být docela výhoda, špatně se předjíždí, Verstapena obzvlášť 11 RedBull to musí podle mě příští rok zvládnout hlavně skrze tu kvalifikaci, v závodech to nevylepší. Ale uvidíme, každý nadále vyvíjí a změna pravidel v zakázání spalování pro kvalifikaci a navýšení objemu paliva pro závod do toho také promluví.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Když víš že tam jezdili jezdci co zrovna zaskakují a ztrácí sekundu na normál tak to nevytahuju jako měřítko porovnání, selský rozum Miku.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No právě Miku, tam je ten rozdíl mezi nima jasně vidět 14 Tak nevím proč se jich držíš, vlastně vím 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Mluvil jsem přece o tom porovnávat prvních 5 s posledními 5, to je v případě TR jasně tendenční, opakuji, jeli za TR nováčci co to zkreslili o sekundu 03

A ano, v další sezoně si alespoň prošli ještě testama kde toho najeli poměrně dost, to je podstatný rozdíl na zvyknutí než jen rovnou naskočit za volant F1 03 Trochu rozumu.

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Já nevím co se divíš, jezdec co dneska nastoupí bez přípravy do F1 si chvíli zvyká, ten rozdíl dělal sekundu když nastoupili a máš to v tom Japonsku a USA jasně vidět, vlastně i v tom mém grafu, mrkni na to 03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Náhodně vybírat závody, aby se to dobře hodilo, nechám tobě. Klidně to sem dej, ať se poučíme, jak se to má správně porovnávat.
Jo kdybych porovnával loňské výkony Vandoorna s letošními Alonsovými... Ale já blbec porovnávám loňské Alonsovy s letošními Alonsovými. Asi to dělám blbě. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ještě dodatek:
2 z těch 5-ti loňských kvalifikací patří Sainzovi a Kvjatovi. Tedy ne žádným nováčkům, ale pilotům, kteří měli odjeto 2x-3x tolik závodů, než mají Gasly a Hartley dnes. To jen k té velké neobjektivitě, jak úmyslně zkresluji statistiky.
Škoda, že jsem v těch 2 závodech nebral výsledky těch dvou nováčků, měl bys aspoň někdy pravdu a já bych to fakt úmyslně zkreslil. 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
TR zůstalo kde bylo:
Gas 2017 +3,6%, 2018 2,93%
Har 2017 +3,68%, 2018 3,22%
12 12 12
Ale jo, Sauber a Haas udělali větší skok. 01
Jo, já vím, nevzrušuj se. Oba mají odjeto o 21 závodů víc (na rozdíl od ostatních pilotů 12), tedy to raději budeme porovnávat s úplně jinými, co měli odjeto o 48 a 34 závodů víc. 03

+ 4 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Citace:
"Předvádíš tu tendenčně zkreslené statistiky kde ti nevadí že porovnáváš i jiné tratě navzájem (i když to už dávno nemusíš když sezona je hotová)..."
Proč zase lžeš????? Srovnával jsem loňských posledních 5 s letošními 5-ti. Není to náhodně vybrané, vybráno je přesně 5 proto, že 6-tý od konce je v obou sezonách jíný (SinxMal). Tedy přesně proto, že těch 5 JE STEJNÝCH!!! Nebo mi najdi rozdíl:
2017 - Jap, USA, Mex, Bra, Abu
2018 - Jap, USA, Mex, Bra, Abu
Najdi mi prosím ten rozdíl, já ho tam nevidím. Kde jsem se dopustil toho, že nesmyslně porovnávám jíné závody, když můžu porovnávat stejné???

Pokud tím myslíš tu druhou část srovnání se začátkem roku, tak opět nejde o náhodný výběr předem připravených "vhodných" 5-ti závodů, ale prvních pět v pořadí. Když už jsem zvolil posledních 5, přišlo mi logické zvolit 5 i na začátku, mám-li porovnávat začátek a konec. A že nejsou stejné? Nevím, jestli sis toho vůbec všiml, ale on se žádný nejde 2x za sezonu. Můžeš mi tedy poradit, jak mám srovnávat na začátku a konci sezony závody stejné??? 20
Ano, různé závody se dají těžko porovnávat a nikdo ti nebrání tu statistiku ignorovat. Meziročně se to brát dá dost dobře, když jsou závody identické.

A ano, tvou teorii, že Hartley ve svém 5-tém závodě (loňské Abu) je nesrovnatelně horší než ve svém 6-tém (letošní Aus), tudíž se to má porovnávat s úplně jiným pilotem, který má ojdeto závodů 60. To je podle tebe mnohem serioznější. Já si to nemyslím, ale nebráním ti porovnávat loňskou Austrálii Sainze s letošní Hartleyho. Sem s tím. Mne to pohoršovat nebude. Slibuju.

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já tam nikde nepíšu, že ty časy nějak přesně odpovídají výkonům motorů. Jen jsem srovnával stáje s motory Renault a Honda. Jo, měl jsem napsal " tolik ke srovnání vozů s motory Honda a Renault". To by bylo přesnější. Jen mne v tu chvíli nenapadlo, jak si to vyložíte vy. 03

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Co se týče meziročního kvalifikačního zlepšení, co koukám, je to bída a přiblížení středu pole ke špičce není patrný. Ferrari se zdá již plně na stejné úrovni s Mercedesem, přiblížil se Verstappen, zlepšili se výrazně zákazníci Ferrari tedy Haas a hlavně Sauber. TR v kvalifikačním odstupu zůstalo přibližně tam kde bylo, Sainz byl tam kde je letos Gasly, a ostatní zůstali kde jsou nebo si pohoršili. V kvalifikaci má motor Renault největší botu, na to by se měl Renault zaměřit především, ale to se ví.
[odkaz na stránku]

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Když teď vidím ten letošní graf, možná by jsme mohli vybrat náhodně 5 závodů, třeba Austrálii, Německo, Singapur, Rusko a Abu, a budem to porovnávat s kteroukoliv částí v minulé sezoně s Renaultem. Ach, i ten závěr sezony s Renaultem kdy ho řídili nezkušení nováčci vyznívá lépe asi o půl procenta 11 Takhle se to nedělá.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Však já vývoje týmů sleduji a letošní vývoj v kvalifikaci mám [odkaz na stránku] . Proto ale taky vím že vloni vzorek konce sezony u TR je hodně ovlivněn výměnou jezdců kde naskakující nováčci bez řádných testů jsou u těchto vozů velmi výraznou veličinou.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jako ukazovat statistiku kde vidíš že porovnává nováčky kteří ztrácejí sekundu na ostatní a vydává to za rozdíl mezi Renaultem a Hondou je přece hodně přes čáru. Honda zejména v kvalifikaci odvedla zdá se dobrou práci, prezentovat to ale na těchto závodech je špatná věc, opravdu to není reprezentativní. Když porovnáváš ztrátu na špičku tak porovnávat stejné tratě u hotových sezon má smysl, k tomu můžeš spekulovat co přidělíš jezdcům, co šasi a co motoru, ale když víš že jezdec je tam pro ten okamžik velkou slabinou což dokládá i to vzájemné porovnání starého a nového jezdce, tak to porovnávat ještě s jinýma tratěma má hodnotu nula. O čem to jeho porovnání jako má být?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se po přestávce ukázal ve velmi nadějném světle

Verstappen vyhrál důležitou kvalifikaci sprintu, týmové dvojky McLarenu a Red Bullu žalostně selhaly

Carlos Sainz jr. ovládl jediný americký trénink

Jediný trénink v Austinu je kořistí Ferrari, McLareny působily poněkud mdle

Red Bull opět pod drobnohledem komisařů

Red Bull přiznal, že se kvůli němu zpřísňují pravidla. Podle McLarenu podváděl

Charles Leclerc s Ferrari SF-24

Ferrari i před závodem v USA pomýšlí na titul: "Stále je všechno ve hře"

Dočká se Lewis Hamilton u Ferrari kýženého 8. titulu?

"Hamiltona bych do Ferrari nebral, talentem je Leclerc," říká Binotto

Kamuj Kobajaši s Toyotou TF109

Toyota se vrací do F1, uzavírá technické partnerství s Haasem

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama