DISKUZE K ČLÁNKU S McLarenem jsme prohráli kvůli vlastním chybám, lituje Force India
Šéf Force Indie Otmar Szafnauer říká, že jeho tým umožnil McLarenu skončit v poháru konstruktérů před nimi jen kvůli vlastním chybám. Přesto je po sezóně spokojený a chválí i odcházejícího Estebana Ocona, jenž se v Abú Zabí vyhnul další kolizi s Maxem Verstappenem.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: S McLarenem jsme prohráli kvůli vlastním chybám, lituje Force India
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
11:05 29.11.2018 176.74.141.XXXFI "prohrálo" jen díky podivné šarádě s licencema, jinak získalo o polovinu více bodů než McLaren, a bylo blízko Renaultu, což je na tým v bankrotu hodně dobrý výkon. Pokud se finančně stabilizují, budou příští rok opět patřit do středu pole.-
Kaša
12:18 29.11.2018 82.142.123.XXXSlyšel jsem že od nynějších majitelů půjde do FI o hodně víc peněz.
A s takovým rozpočtem co dokázali doposud si myslím, že při přidání prachů mohou lehce i nakopat týmy středu pole a přiblížit se na top 3.
Otázka je co jezdci, ... ohledně Peréze strach nemám (ten je dobrý), spíše jde o kvality Strolla, o tom mám své pochybnosti - ale třeba se vyhecuje a bude dávat Checovy zabrat.
-
-
Kaša
08:00 29.11.2018 82.142.123.XXXJá hodnotím FI jako mnohem lepší tým než McL tento rok. Reálně byli těsně za Renaultem. Myslím že nebýt chyb týmů FI a Haas a politiky okolo F1, tak namyšlení frantíci z Renaultu (speciálně Abiteboul) by byly šestí.
Taky McL měl štěstí - vzhledem ke kolizím, smůle nebo chybám některých týmů a hlavně umu Alonsa nasbíral McL na začátku sezony tolik bodů, na které by reálně neměl - auto McL měl ze začátku lehce nadprůměrné, což se postupně horšilo bez přítomnosti vývoje až po beznadějně druhé nejhorší auto v poli v poslední třetině/polovině sezony.
Štěstí pro McL taky že Sauber a hlavně Leclerc měli tak "pomalý" rozjezd do sezony!
Leclerc než se chytil tak se snažil až moc (tzv. "overdriving"), a možná kdyby v týmu byl místo Markuse třeba Giovinazzi (nebo Werhlein, atd.), tak by asi Sauber McL překonal. Výkonnost Antonia uvidíme příští rok, protože když si srovnáte výkony Giovinazzia a Leclerca z jejich prvních závodů, tak nejsou tak rozdílné.-
Situs
08:33 29.11.2018 85.70.164.XXXAkorát si myslím že Leclerc měl sice pomalý začátek, ale pak to více než vynahradil. Takovou převahu nad Ericsson co potom předvedl to neukázal vedle něho nikdo. Však proto si myslím že přechod do Ferrari je v tomto směru oprávněný, ukázal velký talent. Těším se co tam předvede, je to od Ferrari risk protože jestli chtěli ať se ještě hlavně učí a sbírá zkušenosti (jak Arrivabene tvrdí), tak ho v tom Sauberu měli ještě nechat, myslím že ve Ferrari bude chtít více. Na druhou stranu třeba se díky Leclercovi ve Ferrari dočkají, může to být zisk už příští rok.-
Kaša
09:09 29.11.2018 82.142.123.XXXJá to Charlesovi moc přeju! Je to mega talent a už příští sezonu si myslím že začne Seba porážet. Pokud se chytne od začátku, tak pokud na to auto ferrari bude mít, tak bude snad bojovat o titul.
Myslím že tým bude stát dost na Charlesově straně, speciálně po tom co letos Seb předvedl za výkony ( a s větší podporou týmu než měl Kimi).
jsem taky zvědav o kolik (a jestli) se zlepší Honda. I přes proklamované velké zlepšení tento rok - které bylo logické po předchozí tragičnosti - se bojím že se Honda výrazně nepřiblíží M a F motorům. Maximálně na tom bude podobně jako Renault. Ale víme že RB umí udělat natolik dobré šasi, že na boj o titul bude stačit trochu trochu výkonejší motor než byl tento rok renault, a v případě Hondy mnohem spolehlivější.
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek