DISKUZE K ČLÁNKU Takhle to dál nejde! Podle Brawna je nepřijatelné, aby se týmy středu pole nemohly dostat na pódium

Sportovní ředitel Formule 1 Ross Brawn chystá změny. Podle něj je současná situace, kdy na pódiu končí pouze tři špičkové týmy, zkrátka nepřijatelná.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Takhle to dál nejde! Podle Brawna je nepřijatelné, aby se týmy středu pole nemohly dostat na pódium

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 29.11.2018 23:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» huhukoktejl (Hlasovali 4 lidé) 28.11.2018 15:08
Male statisticke okenko, jak je zajimave zavodeni… »
» Situs (Hlasovali 3 lidé) 28.11.2018 13:10
Cíl určitě podporuji, docela by mě zajímala ta… »
» Duncan66 (Hlasovali 2 lidé) 29.11.2018 10:03
Ale to neni jedno a to same. Real v sezone… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • airwar1939

    airwar1939

    176.74.141.XXX
    "Ligu mistrů už potřetí vyhrál Real Madrid, to je nepřijatelné" nebo "Olympiádu už potřetí v řadě vyhrál Honza Železný, to je nepřijatelné" - to jsou podobně hloupé věty, jako prezentuje Ross Brawn.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Ale to neni jedno a to same. Real v sezone nekolikrat prohraje a ma treba i desitky jednobrankovych viteztvi, ci remiz s papirove slabsimi souperi.
      Navic je ta spicka, ktera tu LM muze vyhrat, mnohem sirsi, nez v F1 a ti slabsi nedostavaji kazdy zapas pravidelne vyprask rozdilem tridy, jako to bohuzel vidime kazdy vikend v F1.
      Navic Real obcas prohraje i s uplne poslednim tymem tabulky a to v F1 proste nehrozi a treba i takova Plzen se stonasobne mensim rozpoctem s nim dokazala sehrat vyrovnany zapas, ktery dokonce pri trose stesti mohla vyhrat.

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        V zásadě to je to samé, já totiž poukazoval na to že ve sportu opravdu nemůže vyhrát každý, aby mohl člověk nebo tým vyhrát, musí k tomu mít všechny ingredience, a ty slab é týmy v F1 nemají - průměrní jezdci, průměrný konstrukční tým, menší finanční možnosti, horší zázemí.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • huhukoktejl

          huhukoktejl

          46.135.91.XXX
          Neni to to same, navic v LM dostavaji ucastnici stejne penize za ucast a za uhrane body. Stejne odmeny ma Real i Plzen. V F1 ale tyto top tymy dostavaji extra velky balik financi navic jen za to, ze tam jsou. Bez techto penez by ty rozdily nebyly takove. Liberty to moc dobre vi, ale je to dedictvi po Berniem. Snad to v nove dohode o rozdelovani penez bude spravedlive.

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            37.48.35.XXX
            Dostávají dle klíče počet titulů v PK za určité období... Větší problém než peníze jsou motory... To je obrovská investice, která má smysl jen pro tovární týmy...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Stejnou odměnu by měla Plzeň kdyby uhrála totéž co Real, díky tomu že má mnohonásobně menší rozpočet, uhraje si i mnohonásobně méně peněz. Vzpomínám si že když Real kupoval Ronalda, tak se mnozí podivovali nad tou sumou a že se jim to nemůže nikdy vyplatit... přitom přestup se Realu zaplatil už za 14 dní prodejem dresů s Ronaldovým číslem a prodejem dalších reklamních předmětů. Ve Formuli 1 je rozdíl mezi nejbohatším a nejchudším týmem pokud jde o rozpočet 4:1, v Lize mistrů jde ten rozdíl do desítek. 03

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • huhukoktejl

              huhukoktejl

              46.135.91.XXX
              Nesouhlasim. Primarni odmeny v LM jsou pro vsechny tymy stejne!! To, ze si Real uhraje vic penez je dano jaho kvalitou a tim, kolik ziska financi jinde. Ale to uz je jeho sikovnost a jeho fanouskovske zazemi. Ale nestane se, ze Real dostane za vyhrany zapas v LM dvakrat tolik nez Plzen.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • airwar1939

            airwar1939

            176.74.141.XXX
            Ano to přerozdělování je špatně... ale také je špatně, že motoráři musí dodávat motory ostatním týmům hodně pod cenou. Takže ve výsledku se to celkem srovná, ano Ferrari a Mercedes dostali několik desítek milionů navíc mimo rámec, ale ročně dají do vývoje motorů kolem 100 milionů, takže ty peníze utratí za motory, které pak používají i další týmy.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • huhukoktejl

              huhukoktejl

              46.135.91.XXX
              Je svobodne rozhodnuti vyrobcu motoru, za kolik jsou schopni motor udelat. Ferrari a Mercedes nedostavaji penize navic protoze vyrabi motory, tak aby se jim to rentovalo. Proc tedy nic navic nedostane Honda? Podivej, pokud Ferrari za rok 2017 dostane dle tzv. sloupce 1 a 2 plnych 77 mil. dolaru a treba Force India 72 mil. dolaru (realne udaje z roku 2017) a zbytek rozpoctu si musi sehnat sami od sponzoru, uvidime vyrovnane zavodeni. Ale pokud Ferrari jeste nalijes dalsich 103 mil. dolaru NAVIC! (opet realna cisla roku 2017), tak proste nemuzes nikdy cekat, ze se s nimi bude nekdy Force India a dalsi tymy stredu pole merit!

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jon

                jon

                90.176.154.XXX
                Máš pravdu v tom, že je svobodná volba automobilek ohledně vývoje motorů. Na druhou stranu jsou ale povinni dodávat motory i ostatním týmům. Mercedes i Ferrari nemají problém pro kapku prestiže odepsat klidně dalších 100M ročně navíc, ale pochybuji, že když se těch 100M rozdělí mezi jejich zákaznické stáje, tak bude lepší podívaná. Do F1 se vrátí komedianti typu Cosworthu, kteří budou jen těžko konkurovat. Stačí se podívat na Hondu, jak se dá i se slušným knowhow, historií a penězi trápit několik sezón.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      37.48.35.XXX
      Tohle je dost mimo... Problém není to, že šampionáty (LM) vyhraje Mercedes, Problém je, že je spolu s Ferrari nedistižitelní v každém jednom závodě... Mrkni na výsledky sezón okolo roku 2007... To nebylo moc jezdců co se během sezóny na podium nedostalo... A LM může realně vyhrát cca 10 týmů + tam máš x černý koňů, kteří můžou i ty favorty vyřadit... V F1 máš dva tovární týmy a jednoho miliardáře nadšence... Zbytek je bez šance... Je to vidět při prokousávání polem => Jiná kategorie...

      + 2 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • airwar1939

        airwar1939

        176.74.141.XXX
        V Lize mistrů včetně předkol zasáhne každý rok cca. 300 týmů, přesto jich má na vítězství cca 5-10, ve Formuli 1 máš deset týmů a vyhrát mohou tři - poměrově to je celkem podobné.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • huhukoktejl

          huhukoktejl

          46.135.91.XXX
          To je zavadejici s temi 300 tymy jak svina 03. Jak psal Fanda L. H. ... jde o to, ze i ta Plzen muze odcas ten Real prekvapit. Dokonce Real prohral na pude CSKA letos. Ale Sauber (FI, Haas, Renault atd. ) nemuze v zadne pripade vyhrat velkou ceny, kdyz ma auto o 3s na kolo pomalejsi. Mohl by jen v pripade, ze prvnich sest aut odpadne. I kdyby vsichni jezdci top tri tymu startovali z konce pole, tak behem prvnich 8 kol jsou okamzite na spici. Tohle je to, co mne stve a je to spojene s nespravedlivym financovanim. To jednoznacne! Proto taky nemame 11. nebo 12. tym na rostu.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jon

            jon

            90.176.154.XXX
            Vždyť ale právě o tom Airwar mluví. Není vyloučeno, že Sauber porazí jeden Mercedes nebo Ferrari nebo RB.
            V LM to přece také nechodí tak, že i když Plzeň nadobro porazí v základní skupině Real, tak díky tomu automaticky vyhrává celou LM. Na další cestě soutěží ji bude téměř určitě čekat nejeden další Evropský gigant jako třeba Manchester City, Manchester United, Barcelona, Chelsea, AC nebo Inter atd.
            A ano, je to tak, že Plzni se může povést zázrak a v jednom zápase remizovat s Barcou ve skupině. Jenže je potom také čekal výprask 4:0 na Camp Nou. A pokud si dobře vzpomínám, toho ročníku postoupili ze skupin víceméně jen favorité. Takže i kdyby nadobro ten dílčí úspěch měl být předzvěstí postupu dále, stejně nebylo reálné, že by přešli první kolo vyřazovací fáze.
            I ve fotbale to chodí tak, že když má někdo poloviční rozpočet, má slušnou šanci zaskočit někoho s větším rozpočtem. Ale určitě nemá šanci pravidelně překvapovat tyto obrovské týmy. Kdyby tomu tak bylo, tak by i ten nejposlednější hráč áčka Realu neměl roční plat podobný rozpočtu celého manšaftu těchto "chudých" soupeřů. Sice ty vynaložené peníze nedělají toho konkrétního hráče stejně schopného jako celý manšaft, ale tak to nefunguje ani v F1. Jen to dělá ten rozdíl, díky kterému je vítězství malého týmu nad gigantem překvapením desetiletí. Stejně jako případné vítězství Sauberu.

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    91.177.212.XXX
    No jo no, hold se musí víc snažit 14

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      89.29.32.XXX
      Jako ve shaneni znudenych miliardaru, nebo hloupych sponzoru, kteri chteji vyhazovat penize do cerne diry? 13

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • huhukoktejl

    huhukoktejl

    46.135.91.XXX
    Male statisticke okenko, jak je zajimave zavodeni stredu pole. Kez by se takto bojovalo i o podia. Odebral jsem z vysledku jezdce top 3 tymu a takto vypada pocet podii tzv. zbytku sveta:
    Renault 7-7-5
    F. India 5-3-7
    Haas 3-7-2
    McLaren 2-1-5
    Sauber 2-1-2
    T. Rosso 2-1-0

    + 4 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Cíl určitě podporuji, docela by mě zajímala ta řešení co mají na stole jak toho docílit, není to snadný úkol.

    Pro představu jsem viděl pěkné zobrazení odstupu jednotlivých jezdců kde je názorně vidět kvalifikační propast mezi špičkou a středem pole. V tomto modelu prý uživatel vynechal Maďarsko z důvodu zavádějících čísel kvůli dešti. (a asi prohodil Per a Oco, to ještě prověří)
    [odkaz na stránku]

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      193.86.205.XXX
      tohle mluví za vše. sice je to "jenom" kvalda, ale ono to v závodech není o moc jiné. bohužel. huhukoktejlovo přehled pódií bez Mercedesu, Ferrari a RB je hodně zajímavý a té tabulce dost podobný. smutný je, že Willíci, jako jediní nemají ani tak ani jedno pódium....

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama