DISKUZE K ČLÁNKU Sauber podle Leclerca nečekal, že letos bude mít tak silné auto

Charles Leclerc přiznává, že výsledky Sauberu a výkonnost jejich monopostu C37 předčí jejich očekávání, která měli před sezónou 2018. Prozrazuje také, s jakým cílem půjdou do posledního letošního závodu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Sauber podle Leclerca nečekal, že letos bude mít tak silné auto

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 17, poslední 20.11.2018 22:13 Vložte komentář

Nejlepší názory

» rock (Hlasoval 1 člověk) 20.11.2018 05:38
1. argument "vy zase bijete černochy"… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Forma Sauberu je opravdu příjemné překvapení. Velkou měrou ale samozřejmě přispěla forma samotného Leclerca, který tým tahá nahoru.

    Příští rok s Kimim budou vévodit středu pole 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      85.70.164.XXX
      Vypadá to tak. Poslední závody ukazují že ve středu pole získali něco navrch jak v kvalifikaci tak i v závodě. To že přestali vyvíjet tak brzo a ještě z toho dokázali vymáčknout takové zlepšení je hodně dobré a hodně slibné.

      Jinak je otázkou zda příští rok bude tovární Renault počítán ještě jako střed pole, jeho směr špička by přece jen měl být výraznější a od středu by se měl odtrhnout. McLaren by měl také slušně postoupit. TR od RedBullu dostane také co se dá, ti můžou taky docela překvapit ve skoku vpřed.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Když se všichni zlepší, tak kdo se zhorší? 16

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          85.70.164.XXX
          Nevím člověče který tým bych označil jako největšího adepta na zhoršení pro příští sezonu. Haas letos skončí pátej, tak možná on 16

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Haas je nevyzpytatelný element, velmi nevyzpytatelný element. 12
            Letos s autem, které mohlo konkurovat Renaultu, by nebýt diskvalifikace FI skončili až šestí.

            Jinak Renault by měl jít rozhodně nahoru, u Mclarenu uvidíme. Upřimně je otázka, jaké bude auto ale to by mělo být lepší. Nicméně piloti mě moc neuchvátili, tam je pokles dolů podle mě.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • tom11

          tom11

          77.48.94.XXX
          oproti současné pozici se asi nezhorší ( to už totiž ani nejde ). ale jako nejhorší tým vidím bohužel opět Wilíky. nevidím tam žádný progres, žádné pověstné světélko na konci tunelu. je mi líto, ale podle mě příští rok svoji pozici potvrdí 05

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
      • rock

        rock

        37.188.174.XXX
        Pokud McLaren "slušně postoupí", tak se možná dokáže do toho středu pole vrátit - protože ve druhé půlce sezóny na něj kouká z uctivé vzdálenosti.
        Renault jsou pro mne tak trochu packalové; s tím, co mají k dispozici sice drží čtvrté místo, ale jenom se štěstím (kolaps Haasu v Austrálii). Tak doufám, že se konečně proberou.
        Velkou neznámou je Red Bull. Tak trochu si myslím, že ztratí kontakt s Mercedesem a Ferrari a bude bojovat s Renaultem o třetí místo.
        U Sauberu věřím v drobné zlepšení, pokud do něj opravdu nasypali to, co se slibovalo.
        Takže to vidím
        Mercedes vs Ferrari
        Red Bull vs Renault
        Haas vs McLaren vs Sauber
        Force India vs Toro Rosso
        Williams

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          81.19.11.XXX
          Zajímavé, že než jsem si přečetl tvůj příspěvek ,tak jsem taktéž tipoval PK v r. 2019 a máme to dost podobné... kde už se neshodneme je aktuální výkonnost Renaultu. Když jsou pro tebe packalové, tak nevím, jak bys nazval Mercedes, který ve své 3. sezóně v F1 taktéž skončil 4. v PK (rok 2012), jen s tím rozdílem, že nepřebíral podfinancovaný, vybrakovaný a slabý tým Lotus v době extrémně složitých PJ , ale přepíral mistrovský Brawn GP v době relativně primitovní aerodynamiky, bez nutnosti řešit změnu motoru, v dinosauří době PJ... Vážně by mě zajímalo, jak bys takto odvedenou práci popsal 03 A to jaksi nezmiňuji, kdo pro Mercedes jezdil 03

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • rock

            rock

            82.117.159.XXX
            Nehodnotím Mercedes 2012, hodnotím Renault 2018. 4. místo v PK je v dané konkurenci OK. KO je to, že ho museli těžce a se štěstím vydřít v souboji s Haasem (od základů nový tým, teprve třetí rok na scéně) a Force Indií (letos těžce podfinancovaná, celou sezónu na -nebo i za- hranici finančního krachu), kteří mají dohromady tak možná dvoutřetinový rozpočet proti Renaultu.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              83.240.61.XXX
              Shodneme se na tom, ze nic nejde hned a uznávám, ze hlavně v druhé polovině sezóny jsem od Renaultu očekával více. Nic to nemění na faktu, ze tvůj oblíbeny Mercedes byl ve své práci o dost horší... proto bych se raději vyvaroval přirovnání KO a packalové 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Adi

                Adi

                83.240.61.XXX
                Tak se omlouvám, Mercedes byl v sezóně 2012 5. No, to je mi panecku výkon - se Schumacherem a Rosbergem poslat mistrovsky tým Brown GP do středu pole, to chce dost umění. Tedy, to ze ty něco neberes v potaz ještě neznamená, ze to není fakt. Ještě není po sezóně, ale zatim tedy porovnání Renault vs Mercedes ve 3. Roce F1 je KO, ale ne KO Renaultu ;) A to bych chtěl vidět, jak by to dopadlo, kdyby Sauber byl otrocky tým Ferrari, či již existoval otrocky Haas...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • rock

                  rock

                  82.117.159.XXX
                  1. argument "vy zase bijete černochy" je diskuzní fail a jako takovým se jím opravdu zabývat nehodlám. Ty se tím klidně ukájej, pokud uznáš za vhodný
                  2. jenom ze zvědavosti: kde jsi přišel k tomu, že by Mercedes měl nebo mohl být "můj oblíbený". Tak hluboko, abych svoje sympatie věnoval subjektu, jehož jediným zájmem je finanční profit (což se týká všech, nebo alespoň naprosté většiny týmů v F1), jsem fakt ještě neklesl.
                  3. Renault letos odvedl mizernou práci, jejíž výsledky neodpovídají investovaným zdrojům. Řadí se mezi packaly, někam po bok McLarenu a Williamsu. To, že to ty neuznáváš ještě neznamená, že to není fakt.

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Adi

                    Adi

                    83.240.61.XXX
                    Hhodnoceni působení 2 automobilek po 3 letech ve stejné sérii v technologicky shodne době rozhodně není diskuzní fail. Je to zcela relevantní srovnání. To, ze se ti nelíbí me je jedno. To pokaždé, když s někým diskutujes a je použit příklad pro srovnání, tak diskuzi koncis se slovy, ze jde o jakysi fail? :D S tebou musí byt panecku zábavná diskuze :) Takže naposledy: Když Renault letos odvedl špatnou práci a jsou packalove, k čemu tedy prirovnas a jak pojmenujes práci Mercedesu v r. 2012?

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • rock

                      rock

                      37.188.251.XXX
                      "S tebou musí byt panecku zábavná diskuze"

                      Dost možná není, ale přesto v ní pokračuješ, i když jsem ti už 2x napsal, že mne tebou nastolené téma nezajímá. Proč bych měl výsledek Renaultu v letošní sezóně přirovnávat k výsledku jiného týmu dosaženého v jiné době? To děláš ty, tak to dělej, chceš-li, ale mě do toho netahej, já s tím nezačal a ani dost málo necítím potřebu se do něčeho takového pouštět. Výsledek kohokoliv v sezóně 2012 nemá žádnou souvislost s obsahem článku ani s obsahem mého původního komentu, Takže

                      https://cs.wikipedia.org/wiki/Argumenta%C4%8Dn%C3%AD_klam
                      viz bod 1.5

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Adi

                        Adi

                        81.19.11.XXX
                        Já ti rozumím Rocku. Ty ani vlastně nemůžeš brát moje zcela relevantní přirovnání Renault vs Mercedes, protože pak by akorát vyšlo najevo, jakou hloupost si na adresu letošního Renaultu napsal. Víš, on i mistr posledních 5ti sezón v F1 býval v prvních 4 letech teprve na vzestupu a i "dokonalému" Mercedesu proste dost trvalo, než se v F1 etabloval a než nebyl k smíchu. To nemá nic společného s jakýmsi pofiderním pojmem jako je diskuzní flame a už vůbec nepotřebuji řešit nějaký odkazy na wikidedii. Ono umění přiznat si, že jsem své vyjádření na něco přehnal, či nedomyslel, je o mnoho víc, než zbaběle utíkat od faktů pomoci jakéhosi vymyšleného pravidla diskuze 03

                        + 0 / − 1

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • rock

                          rock

                          82.117.159.XXX
                          To už je na diagnózu 04

                          https://www.youtube.com/watch?v=uH_rNQEXqHE&feature=youtu.be&t=25

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        81.19.11.XXX
        Střed pole se přelévá velmi podobně jako boj o špici. Jednou dá Renault Sauberu a Haasu klidně i více než pul minuty, jindy od nich tu pul minuty dostane. Podobně sem tam umí zazářit nevyvíjený Mclaren, či prý nevyvíjený TR. Jedinej opravdu stabilně slabý je letos Williams. Ale tam si myslím, že je to dáno do jisté míry i pilotama. Příští rok očekávám největší sešup u FI, protože Stroll je o třídu horší než Ocon a změna majitele si musí sednout a to určo bude mít vliv na auto... Naopak Kubica by mohl williams hlavně v druhé polovině sezóny 2019 vytáhnout ze dna.

        Každopádně můj tip na PK v r. 2019:

        1.-2. Mercedes, Ferrari
        3.-4. RB, Renault
        5.- 6. Mclaren, Haas
        7. - 9. FI, Williams, Sauber
        10. TR

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama